No, végre lejött, kipróbáltam. És szerencsére tényleg rpg-nek tûnik, d20-as rendszer meg minden. Aki végignyomta x-boxon elárulhatná hanyas szintig jutott
ha valakinek nagyon kell a jatek tudok adni ftpt
ezt probaljatok ki a konzolba: dancedancemalak
Hát én nagyon megköszönném neked, ha tudnál nekem adni ftp-t, mert ahonnan most töltöm, még kb. 3 nap mire lejön :(
sajna Lacc szolt elobb es tobbet nem bir el a kapcsolatom, de ha o vegez es meg mindig nem sikerult leszedni igerem megadom
de ha lacc csak ilyen lassan szedi akkor meg tudom adni
Thanx Tomper! Tõled már jön rendesen stabilan. Persze egyenlõre 20k-val, most valamiért szarakodik a chello... De elvileg majd begyorsul és lejön gyorsan.
Nah lejött. Kipróbáltam és nekem nagyon bejön. Habár nem vagyok oda Sw világáért ez valahogy mégis szimpatikus. Szép bár lehetne gyorsabb is. Nekem egyenlõre 10/10
Bíztató hírek :) hétvégén leszedem. Csak kár hogy nincs benne multi. Mit lehetne nyomulni...
Ahh, nekem csak holnapra jön le, bár 10 perc múlva kezdi a 4ik CD-t, de este fater ül a gép elõtt, õ meg ripál ha letöltök alatta :-( De nembaj, holnap már én is írok a tapasztalataimról! ;}
Az enyém is szokott nyivákolni ha nem tud netezni :) Épp ezért ált. dc-rõl töltök mert annak a kis pici ikonját nem veszi észre :)
Eddig nagyon bejövõs a game, bár SW feeling számomra eddig nem érzõdött rajta... Ez különösen a kardoknak köszönhetõ ami nekem is nagyon nem odaillõnek tûnik. Ennek ellenére a karakteremet éppen ezekre gyúrtam mivel nagyon tetszenek a vívómozgások. A hangulata nagyon jó, és eddig igazi RPGnek tûnik, ennél nagyobb dícséretet pedig nem hiszem, hogy lehetne mondani ;)
Üdv!
Lenne oly kedves valaki, hogy elküld egy filet a gameból. A 3-as CD-m CRC-s lett és egy file rossz lett. A következõ: \steammusic\mus_area_walsith.wav
Nagyon hálás lennék. Valaki itt válaszoljon és megbeszéljük. Köszi
Elég, ha Jabbánál végignézitek az õrséget. Egyik sem T21-el mászkált és ez még jópár(száz) évvel a SW saga elõtt játszódik ... Tele hülyeséggel, a tuc tuc zene sem nagyon SW-s a bárban, de belefér minden. Kicsit a Star Trek és a 60-as 70-es Sci-Fi filmjei érzõdnek rajta, de visszaadja, hogy nem Lukeék korszakában járunk. Kicsit olyan a game, mintha a Buck Rogerst keresztezték volna a Star Trek 60-as évek beli részeivel, beledobták volna az "I Dream of Jeannie" epizódjaiból a divatot, pár horrorfilmbõl az élõhalott jeleneteket és megbélyegezték volna az SW logoval. De belefér ... :) Jó kis game lett belõle! :)
PLS VALAKI HELP, lentebb leírtam
csomagold ki újra, egyszer csak jó lesz. nekem is volt csomószor ilyen gondom, néha már majd megõrültem emiatt :)
fent van a score.uw.hu-n is lehet onnan is cuccolni
Szevasztok! Azt valaki meg tudná mondani, hogy kell-e ehhez letölteni crackfixet, vagy anélkül is jó? Én eddig nem találkoztam hibával, bár még nagyon az elején vagyok. Ha mégis kéne crackfix, akkor valaki pls írja meg, hogy honnan szedhetem le. Ja és azt, hogy mit javít ki, mert már mindenféle véleményt olvastam...
Nemtom, az én FTPmen fenn volt, én alapból felraktam rá és semmi problémát eddig nem tapasztaltam...
az gáz. sajna nekem ez (még) nincs meg, így nemtok segíteni. még az elsõ cd-nél tartok - dc-rõl szedem....
Tényleg nem lehet szabadon föl-le nézegetni a játékban? (csak a free look a CAPS-LOCK-kal, de az nem az igazi)
Még egyszer köszi eye-scream!
Szal azt akarjátok mondani, hogy nincs benne SW hangulat? :(
Mindesetre, ha valaki megtud vigasztalni:
jelenleg a céges gépen nyomom: P4-1.7 1GB rambus, Gef3 T200, Augigy2...
na ezen a configon, teljesen lebutított grafikával, 800×600-ban játszhatatlan...
Ugyan ez a játék X-kokszon 700 procival egy sime gf3 vidáman hasít :). Amúgy a hiba a te gépedben van, 800X600 -ben vidáman kéne futkároznia...
egyszerû, zárt területen nincs gond, de a kocsmai ringben, vagy az üzletekben teljes képregény
Nagyon tetszik a game, de továbbra is fenntartom hogy nem SW a hangulat. De végre egy jó RPG, élvezet játszani! Nem csak megyekaztirtokésmajdeccerszintetlépek típusú és nem is olyan amiben a küldetések 90%a annyi, hogy "menny el a falu másik végébe, ott lakik a kovács hozzál tõle patkót és kapsz 20xpt". A kártyajáték is bejövõs, és az arénába való nevezés is jópofa. A táncolós küldetés pedig nagyon ott van a topon :D
Aha ez engem is zavar...:/ Jah meg az is, hogy bal klikkre nem megy oda ahová kattintok, de ez megszokható. Az egyertlen igazán idegesítõ rész szvsz a vásárlás. Annyira nem gáz, de azért jó lenne látni, hogy neked mid van és mit tudsz venni egyszerre. Az meg, hogy ha el akarod adni a rajtad levõ cuccokat akkor ki kell lépni az invertoryba kimondottan frusztráló tud lenni...
Sajnos nincs benne, volt kerdes, en is kerdeztem, es mondtak, hogy nincsen...
Egy kis infó (forrás: www.lionheart.hu)
1. A játék könnyen érthetõ lesz azoknak is, akiknek nincs RPG tapasztalatuk? A fejlesztési munkák kezdetén kétféle játékos "lebegett" a szemünk elõtt, a klasszikus (hard-core) RPGs, és a SW rajongó. Célunk az volt, hogy a játék mindkettõ számára érthetõ legyen, de egyik kedvéért sem hoztunk kompromisszumokat. Úgy érezzük, hogy nagyszerû egyensúlyt sikerült elérnünk egy masszív RPG rendszer bonyolultsága, és a konzol játékoktól elvárt könnyû kezelhetõség között: Pl. a karakterek létrehozása lehet gyors ("Quick"), vagy egyedi ("Custom"). A gyors verzió legfõképp a karakter megjelenésére és a nevére koncentrál. Az egyedi karakterlétrehozás jóval nagyobb fokú ellenõrzést tesz lehetõvé, meghatározhatóak az egyes képesség pontok, különféle készségeket és képességeket lehet felvenni, amelyeket a karakter a játék végéig használhat majd. Ez a többrétegû komplexitás az egész játékra jellemzõ - a megáll-és-játssz (pause and play) harci lehetõségtõl kezdve a különféle segély szövegek megjelenésének beállításáig. Tonnányi információ van ezekre vonatkozólag, de senkit nem kényszerítünk arra, hogy foglalkozzon vele, ha nem akar. Vissza
2. Mikor lesz a boltokban a játék? Xboxon 2003 júliusában került a boltokba, a PC verzió megjelenése 2003 õszére várható. Vissza
3. Mi a fõ különbség a PC és Xbox verzió között? A legnagyobb különbség a kezelõfelület (interface) megjelenésében van. Teljesen átdolgoztuk ezt a PC verzióhoz, hogy kihasználhassuk az egér és billentyûzet kombináció minden elõnyét. És persze próbáljuk kihasználni a különféle videokártyák adta lehetõséget is, épp úgy, mint a részletesebb felbontás "csodáját".. Vissza
4. Lesz multiplayer mód? Nem, a KotOR single játékos gamma. Vissza
5. Milyen mértékben játszhatnak szabadon a játékosok, vagy épp ellenkezõleg, mennyire lesz lineáris a történet? Arra törekedtünk, hogy tökéletes egyensúlyt hozzunk létre a jól-kidolgozott, imponáló történet és aközött az érzés között, hogy a játékos saját sorsának kovácsa. No szóval, bár a játéknak persze van egy határozott története, a játék nagyobbik részén képes leszel úgy végigmenni (és elõrehaladni a történetben), hogy szabadon utazgatsz a számos különbözõ bolygó között. A játék egyik nagy erõssége, hogy normális körülmények között (hacsak nem kerülsz közvetlen életveszélybe) hatalmas területeket fedezhet fel a játékos, ha úgy tartja kedve. Vissza
6. Miért döntöttetek úgy, hogy a KotOR a SW sagát megalapozó filmek korához képest 4.000 évvel a múltban játszódik? Miért nem abba az idõbe helyeztétek el a történetet? A SW idõvonalát tekintve az ûrutazás már több tízezer éve létezik, így a technológia nem lesz sokkal másabb ebben az idõben sem. Szóval minden olyan cuccunk lehet (fénykardok, csillaghajók), amit az emberek elvárnak egy SW játéktól. De ami még ennél is fontosabb, hihetetlen nagy szabadságot kaptunk egy új történet, új szereplõk, és új fajok létrehozására, amit nem tehettünk volna meg, ha a filmek korszakában játszódik a cselekmény. A KotOR-ban az ott bekövetkezõ események, és az érintett karakterek (beleértve a játékos karaktert is) a legfontosabbak abban az idõben az egész galaxis számára.. Vissza
7. Milyen helyszínek lesznek? Az Univerzum teljesen új részeit is fel akartuk fedezni. Néhány világ már ismerõs a filmekbõl, vagy az eddigi egyéb történetekbõl, mint pl. a Dantooine, vagy a Kashyyyk, de némelyek teljesen újak, mint pl. Taris hanyatló világa, vagy Manaan vízi birodalma. Ugyanakkor azt is szerettük volna, hogy ha a játékot és a filmeket összeköti egy-két dolog, hogy a játékosok láthassanak néhány ismerõs dolgot, ezért lesz néhány küldetés a Tatooine-hoz kapcsolódóan is.. Vissza
8. Milyen eseménnyel kezdõdik a karakter utazása, és mi a játék általános célja? A játék egy "leesik-az-állam" típusú bevezetéssel kezdõdik, klasszikus SW stílusban, ami aztán egyenesen bevezet az akció közepébe. A Köztársaságot Darth Malak irányításával épp ostrom alatt tartja egy elképzelhetetlenül nagy Sith hajóhad, s a helyzet reménytelen az elsöprõ túlerõ miatt. A karakter a Köztársaság fõhajóján kezd, ami épp darabokra hull Taris atmoszférájában. El kell hagynod a hajót, és meg kell találnod egy Bastila nevû fiatal Jedit, aki a Köztársaság egyetlen reményét jelenti a Sith-el szemben.. Vissza
9. Milyen karakter osztályokkal, fajokkal lehet majd játszani? A fõ játékos karakter az emberi fajhoz tartozik, és háromféle karakterosztály közül lehet választani: katona (soldier), felderítõ (scout), és csirkefogó (scoundrel). A játék során meglesz annak a lehetõsége is, hogy a karakter Jedivé váljon, így elérhetõvé válnak a speciális Jedi duál-karakterosztályok mint a Jedi Õrzõ (Jedi Guardian), Jedi Tanácsadó (Jedi Consular) és a Jedi Õrszem (Jedi Sentinel). További fajok is játszhatóak, a csapatodhoz csatlakozó NPCk irányításán keresztül. Voltál már valaha kíváncsi egy wookiee nyers erejére, és dühöngõ õrjöngésére? Nos, itt az alkalom! Az emberi osztályok kipróbálása mellett a csapat rendszer lehetõvé teszi, hogy a játékos wookieeként, twi'lekként, cathariként játsszon, sõt, még halálos harci droidként is kipróbálhatja magát! Mint ahogy már sejthetitek, a játékosnak igen tágkörû lehetõségei vannak, de mindig dönthettek úgy, hogy csak az általatok létrehozott karakterre koncentráltok, és a csapat többi tagját a játék AI-jára hagyjátok. Vissza
10. Hogyan kezelitek a karakterek kialakítását, illetve fejlõdését? A szabályrendszer a WotC SW D20 szabályian alapszik, így azok a játékosok, akik ismerik ezt a rendszert a karakter létrehozás és fejlõdés folyamatát nagyon hasonlónak fogják találni.
A fõ karakter az emberi fajhoz tartozik (a csapattagok különféle fajúak lehetnek), s legelõször is a nemet és az osztályt kell kiválasztani. Lehettek katonák (soldier), felderítõk (scout), és csirkefogók (scoundrel), de legvégül a Jedi osztályba is beléphettek. Ezt követõen többféle fejformából és textúrából való választással megadhatjátok karakteretek külsõ megjelenését.
Lehetõségetek lesz az alaptulajdonságok (abilities), készségek (skills), és harci képességek (combat feats) kiválasztására (ez is segít egyedivé tenni a játékmenetet). Ahogy tapasztalatot szereztek és szintet léptek, úgy lesztek képesek készségeitek fejlesztésére, s szert tehettek erõ trükkökre, és újabb harci képességekre is. Vissza
11. Átsegítenétek a karakter generálás folyamatán? Elõször is a karaktered nemét és osztályát kell meghatároznod. Lehetsz katona (soldier), felderítõ (scout), és csirkefogó (scoundrel). Ezeknek az osztályoknak statisztikai megfelelõik is vannak, s azt is meghatározzák, megadják, hogy a karakter milyen nagy és erõs, milyen apró és gyors, vagy éppen a kettõ között. Ezt követõen kiválaszthatod a karaktered arcát, valamint számos megjelenési forma közül a neked tetszõt. Karaktered hangját is kiválaszthatod. Miután meghatároztad hogyan is nézzen ki karaktered, és milyen hangja legyen megadhatod a nevét, vagy véletlenszerûen generálhatsz egyet.
A "gyors" karakteralkotásra is lesz lehetõség, ami annyit jelent, hogy gyorsan létrehozod a karaktert, aztán mehet is a játék, és persze egyedileg is összerakhatod a karit, de így el kell egy kis idõt töltened a beállításokkal. Ha az egyedi beállítást választod, elõször a karaktered alaptulajdonságait kell beállítanod, ezek közé tartozik az erõ, a fürgeség, és az állóképesség, s ezek nagy mértékben befolyásolják, hogy karaktered a játékban milyen készségekkel és képességekkel rendelkezik. Ezt követõen a készségek és képességek meghatározása következik, ami különféle cselekmények elkövetésére ad lehetõséget (pl. különleges harci mozgások, vagy pl. a számítógépek feltörése). Ez az a pont, ahol megkezdheted igazán egyedivé tenni a játékodat. A karakter kialakítása során lesz egy gomb, amit megnyomva megkapod azokat az értékeket, melyekkel szerintünk jól boldogulna a karakter. Vissza
12. Hogyan kell majd a játékosnak döntenie, hogy melyik oldalon áll, és mennyire befolyásolja a történetet, a játékmenetet az, hogy valaki a jó, vagy gonosz oldalon harcol? A játék során végbevitt tetteid egy kis lépést jelentenek az erõ sötét, vagy világos oldala felé. Akár úgy döntesz, hogy valami gonosz dolgot mondasz, vagy valamilyen hõsi és nagylelkû küldetést végzel el, e tettek vagy a jó, vagy a gonosz oldalhoz köthetõek, s fokozatosan halmozódnak. Azok az emberek, akikkel a játék során találkozol majd reagálnak a korábbi tetteidre, s egy idõ után híres (vagy éppen hírhedt és becstelen) lehetsz bizonyos tetteidtõl. A játék vége felé közelítve ezt egyre nagyobb és nagyobb végletekig visszük, így végeredményül tetteid igen jelentõs hatást tesznek a galaxisra, és a Köztársaság sorsára. Vissza
13. Hogyan kezelhetem a karaktereket a csapatomban? Néha, ha egy új NPC-vel találkozol az lesz a helyzet, hogy azonnal csatlakozna a csapatodhoz. Ha a csapat ekkor épp max. létszámon telített, az egyik csapattagodat vissza kell küldened a hajóra, hogy aztán ott várjon rád. A csapattagjaidat olyan gyakran teheted ki a csapatból az Ebon Hawk-on, ahányszor csak akarod. Vissza
14. Hogyan kezeli a program az NPC-kel való kapcsolatot? A legtöbb NPC dialógusai totál hangszereltek lesznek, s a karaktered beszélgethet velük, s információkat szerezhet tõlük a küldetésekhez. Mindenkivel beszélgethetsz, akivel csak találkozol, bár némelyik nem akarja, hogy megzavard! A játék dialógusai teljes mértékben hanggal rögzítettek. Vissza
15. Milyen fegyverek, és erõtrükkök lesznek a játékban? 44 erõtrükk lesz a játék melyeket támadó, védekezõ, és tápoló erõtrükkök. Az agresszívabb erõtrükkök közé tartozik a fullasztás (choke), villámcsapás (lightning) és a forgószél (whirlwind). A védekezõ trükkök közé tartozik az erõpajzs (force field), az energia ellenállás (energy resistance) és a gyógyítás (heal). A tápoló képességek közé tartozik pl. a gyorsítás (burst of speed) és a mester fókusz (master focus). Ha egy Jedi szintet lép kiválaszthat egy új erõtrükköt. Az erõsebb trükkök esetében elõfeltételek és szintkorlátok is vannak. Például az erõvihar (force storm) elnevezésû képességhez az szükséges, hogy a Jedi már rendelkezzen a sokkolás (shock) és a villámcsapás (lightning) trükkökkel, és már elérje a 15. szintet.
Igen sokféle fegyver van a játékban, de persze a fénykard a legnépszerûbb. Nagyon sok mindent megtettünk azért, hogy a lézerkardok ne csak szuperül nézzenek ki, de különféle formában is hozzáférhetõek legyenek. Például a játékosok találkozhatnak a Darth Maul által népszerûvé tett dupla fénykarddal. Egy egyedi húzásnak köszönhetõen a játékos fénykardja nem egy egyszerû talált tárgy a játékban, hanem inkább egy elõállított, összerakott tárgy, melyet a játékban fellelhetõ cuccokból és kristályokból lehet összerakni. A játékos késõbb még sajátosabbá teheti fénykardját az Ebon Hawk "mûszaki" boltjában, ahol kicserélheti a játék során talált kristályokat. Minden fénykardnak három különbözõ kristálya van: az egyik meghatározza a fény színét, míg a másik kettõ az energia szintet szabályozza. Néhány kristály feltápolja a kard azon képességét, hogy átvágja az acélt, így könnyebben lehet vele harcolni droidok ellen. Néhány kristály szélesíti a sugarat, így egyszerûbb visszaverni a lövedékeket, míg más kristályok egyszerûen csak az energia szintet növeli, s jóval erõsebb fegyvert lehet vele elõállítani. A fénykard mellett a KotOR számos egyéb fegyvert is tartalmaz, mint pl. pisztolyok, blasterek, karabélyok, gránátok, diszruptorok, vágó fegyverek, nyílvetõk és még sok-sok más fegyver, s közülük soknak van kétkezes verziója, illetve sokat lehet kétkezes harcmodor során használni. A harc teljesen egyértelmûen nagyon fontos része a játéknak, s éppen ezért igyekeztünk olyan személyessé tenni a játékos számára, amennyire csak lehet. Vissza
16. Milyen színû fénykardok lesznek? Lézerkardod színét az Ebon Hawk-on tudod beállítani. Három kristálynak találsz helyet a fénykardodon, s számtalan különbözõ kristály behelyezhetõ ebbe a három helybe. A kristályok határozzák meg a fénykard színét, és különbözõ tulajdonságait. Egy erõsebb kristály behelyezésével megváltoztathatod a kardod tulajdonságait, valamint a színét is. Az alapszínek: kék, arany, zöld, és vörös. Vissza
17. Hogy mûködik a harcrendszer? A harc a szabályrendszeren alapszik, és valósidejû lesz. Ez azt jelenti, hogy kiadhatod a fõ parancsokat, melyeket a karaktered illetve a csapattársaid teljesítenek, attól függõen, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkeznek. Tekintettel arra, hogy igen széles választékával rendelkezel az erõtrükköknek, a harci képességeknek, fegyvereknek, és azoknak a tárgyaknak, melyeket harc közben használhatsz, ráadásul még három másik csapattársat is irányíthatsz, igazán sokféle dolgot lehet tenni a harc során. Mindennek a végsõ eredménye, hogy a harc stratégiainak tekinthetõ, de nagyon gyorsan lezajlik, kb. mint ahogy azt a filmekben is lehetett látni. Vissza
18. Milyenek lesznek az átvezetõ betétek? Nagyon sok átvezetõ képsor lesz a játékon belül, mert arra törekedtünk, hogy filmszerû hatást érjünk el.. mintha benne lennétek egy SW moziban, de úgy, hogy közben irányítás alatt tartjátok, hogy mi történik.
Nagyon sokféle átvezetés lesz a játékban, de nagyon nehéz róluk külön-külön beszélni. Szinte probléma nélkül, észrevehetetlenül váltanak át egyikbõl a másikba. Például a párbeszédek ezen az átvezetõ rendszeren keresztül zajlanak le, mintha egy kis mozi lenne az egész. A dialógus során a karakterek gesztikulálnak, beszélnek, és még az ajakmozgásukat is igyekeztünk összhangba hozni a szavakkal. Aztán van egy csomó olyan cutscenes is, amely a játék világához kapcsolódik, pl. scriptelt eseményekhez, vagy drámai jelenetekhez, melyek valahol a galaxis más részén történnek meg.
Az egyik legsokkolóbb átvezetõ egy kolosszális ûrháború.. Jeremy Soul zenéjével, és a LucasArts hangeffektjeivel egy rendkívül lenyûgözõ része lesz a játéknak.. Vissza
19. Milyen típusú mini-játékok lesznek a játékon belül? Hát, lesz jó pár olyan mini-játék, mely a SW világ olyan gyorsléptékû és zsigeri megtapasztalására ad lehetõséget, mely egy RPG engine esetében nem igazán várható el. Így például, mikor a hajódat megtámadják a Sith vadászok, beugorhatsz a lövegtoronyba, és jómagad lõheted szét a seggüket. Aztán bizonyos világokban részt vehetsz illegális versenyeken is.
Bekerült a játékba egy Pazzak nevû kártyajáték is, így egy csomó karakterrel ûzheted ezt a szerencsejátékot kalandozásaid során. Valamilyen szinten egy gyûjtögetõs kártyajátéknak tekinthetõ, s utad során találhatsz majd olyan lapokat, melyek megkönnyítik a dolgodat a következõ ellenféllel szemben. Ezek a mini-játékok már önmagukban véve is hatalmas szórakozást adnak, és véleményünk szerint ez igazán kellemes élmény lesz mindazoknak, akik valamilyen másfajta játékstílusra is kíváncsiak az általános játék mellett.
bocs, aszittem csak hülyülsz, mert már olyan szinten volt itt ez a kérdés :-)
egyébként (remélem most sikerül) <a target="_blank" href="http://www.lionheart.hu/index.php?id=55">KotOR FAQ</a> 4. kérdés
Bakker pedig reméltem, hogy nálan nem lesz gond, de nekem is beszaggatott de hihetetlen módon rögtön az ûrhajó utáni részen. A videó rendesen lemegy, meg is beszélem a dolgokat a fickóval, de utána amint megmozdulok, azonnal léphetek is ki, annyira szét van cseszve. Nincs vkinek vmi ötlete, hogy hogyan oldható meg, mert eddig nagyon bejövõs a dolog, csakhát úgylátszik megint kaptunk egy huszadrangú konzolátiratot.
no egy kérdés:a föld alatti városban vagyok,egy lakrészben,van ott egy láda meg egy panel ahol el lehet olvasni a tulajnak érkezett üzenetet a láda pedig feltesz 3 kérdést.a válaszokat az üzenetbõl kéne kibogarászni de nem megy:( valaki?
no egy kérdés:a föld alatti városban vagyok,egy lakrészben,van ott egy láda meg egy panel ahol el lehet olvasni a tulajnak érkezett üzenetet a láda pedig feltesz 3 kérdést.a válaszokat az üzenetbõl kéne kibogarászni de nem megy:( valaki?
nagyon kiváncsi vagyok a láda tartalmára!
Próbáltad a launchpadon a configot (bocsi, nem nézlek hülyének, csak szeretek biztosra menni :-))) ).
Ma olyan gonosz vagyok. Bocs :( Nem tudok neked megfelelo valaszt adni, en fizetos ftp-re eskuszom, de gondolom, Te ingyen szeretned... DC-n nincs meg?