Az oldal célja egy olyan közösség építése, amely szervezett módon, megfelelõ magatartással játszik a játékkal.
Az egyestés versenyek mellett hosszabb bajnokságok szervezése a cél, versenynaptárral. Hosszabb, komolyabb versenyek, pit stop-ok, full mode, szankciók, statisztikák. Pontverseny, csapatverseny.
Olyanok jelentkezését várjuk, akik szívesen részt vennének egy kicsit komolyabb keretek közti versenyzésre, szórakozásra, illetve akik szervezettebb körülmények között is kipróbálnák magukat.
nkprohun.atw.hu
kellene egy pálya link.
ma este SPA2010/ftarget nyílt server. Server name: nkprohun.atw.hu
ahogy összegyûlik elég ember. várom az új tagokat!
Sajnos az eredeti készítõ eladta a textúrákat egy GP2-es csapatnak akik a saját szimulátorukhoz használták fel õket, így ebbe a verzióba elvileg mások (talán Radiator Spring) által készített textúrák kerültek.
Legalábbis amikor még nyomon követtem a pálya készítését akkor ez volt az állás.
...valószínûleg bennem van a hiba, de én még életemben nem láttam ennyi neonzöld fát egy pálya mellett - még tavasszal sem. Hogy erre miért nem lehet figyelni?!
Hét én drukkolok mindnek, a verseny csak nekünk játékosoknak jó.
Igen, azon alapszik, azt vasarolta vissza Kaemmer;) Eleg jo alap, jol lett kitalalva, mar a GPL alatt is jol mukodott:D Elvileg/valszeg/talan jol el van szeparalva bene a fizika/net/grafika, igy kulon-kulon piszkalhatok, fejleszthetok. Ha a fobb reszek "fuggetlenek" a tobbitol, akkor a vegtelensegig fejlesztheto;)
Én úgy tudom, hogy az iR NR2003 motoron alapszik, nem tudom viszont, hogy az mennyire jó alap. Tény, hogy nagyon jó game volt, de kérdés meddig fejleszthetõ.
itt netkarba demoval csak a demo szervereket talalja meg a szerver kereso? Eddig minden szerver amit talalt a demo autoval futott es abbol is keves szerver van es szinte mind ures is:( pedig a demoval is tolnak par futamot naponta
százezer.. dobálom a kereszteket! :))
Igen, az LFS valahogy nagyon ki van talalva mukodesre;) Pikk-pakk az inditas utan mar lehet tolni, nem kell sokaig kattintgatni, varni, raadasul szinte mindent lehet meg a "palyan" is allitgatni, autonkent testreszabni az egeszet.
Az iR-ben rengeteg a liszensz, ami forditva is mukodhet, vagyis ha minden marka, reklamfelulet "ki van adva" (palyareklamok, autofestesek es -matricak stb.) akkor meg beveteluk is lehet belole. Raadasul, eleg sokat promoznak, sok helyen van berelheto/kiprobalhato szimulatoruk (mobil cucc, versenyrol versenyre jarnak), nem tudom, azok kozul mennyi a fizetos. De igazabol, trening programnak is terveztek, nem hiaba az a nehany alap auto es palya, ami az SCCA-ban is szerepel, es mivel USA-ban sok a versenyzo iskola, meg onnan is johet be penz.
De hosszutavra terveznek (ez a normalis), az europai szerverparkokat is most kezdik kiepiteni. Lehet szidni a grafikat vagy a hangokat, de az alapok nem annyira rosszak - sot. A grafikahoz hozzacsapnak nehany plusz shader-t meg 1-2 postprocess cuccot (a visszajatszasban a melysegelesseg mar eleg jo), aztan mar szinten is vannak. Persze, a dinamikus napszak es idojaras nagy falat, de ha jok az alapok (vagy jok lesznek az alapok: pl. gumik), akkor mar nem veszes, 2-3 even belul az is meg lesz;DDDD
A lenyeg, hogy nehany ev mulva, ilyen mennyisegu liszensszel, tartalommal, minoseggel, szerverekkel, rendszerrel, a rendszeres fejlesztessel es frissitessel, mar csak az ara lesz kerdeses a szim valasztasnal:)
De eppen emiatt (ara) nem lesz igazabol konkurenciaja mas programoknak (pl. nKP, rF2), mert hiaba lesz tokeletes, aki nem tud, nem akar ugy sem fog tobb tiz- vagy szazezret kiadni erte...
LFS-ben azt is szerettem, hogy a játék indítása után (ikonra kattintás után) "hárommásodpercel" már hagytam el a boxutcát. :)
Sajnos túl kicsi a valódi szimes közösség ahhoz, megérje valóban vér szimet írni nekünk. iR-ben is rengeteg a kompromisszum és még így sem hiszem, hogy megéri nekik túlzottan anyagilag, pedig méreg drága a cucc.
Vezetesi elmenyre mar az eredeti nK is nagyon jo volt, 10 evvel ezelott;) Mar akkoriban megoldotta, hogy mar csak erzesre is teljesen mas volt minden autotipus, "vakon" meg lehetett momdani, eppen melyiket "vezeti" az ember.
Hogy az FVA-bol (vagy a mas produkcios munkaibol) mennyi jon be, nem tudom, de annyi elonye biztos van, hogy az ott szerzett tapasztalatokat, infokat, reszmunkakat fel tudja hasznalni az nKP-nel is;) Bar abbol uj engine nem lesz, de legalabb "ingyen" fejlodik az nKP is;) Pedig, szivesen fizetnek erte megegyszer 15-20 Eurot, ha valami nagyobb pakkot bele tudna dolgozni:) Ha mar csak kicsit lekoppintana az LFS/iR rendszert, mukodest, menuket, beallitasokat, lehetosegeket, mar jobb lehetne.
Én úgyis a vezetési élmény alapján döntök, hogy mivel játszom. Régen évekig LFS-eztem. Megjött iR az LFS-hez képest brutál jó FFB-vel és nagyon jó Skip Barbival, azonnal neki estem, csakhogy Kunos lekoppintotta a brutal jó FFB-t meg megoldotta, hogy ne legyen minden autó mocskosul alul kormányozott így hamar váltottam is nkP-ra.
Csak azt mondom, hogy lehet it dx18-as graf vagy 200 darab licenszelt palya/autó ha nem múlják felül nkP vezetési élményét. Talán FVA-ból bejön egy kis zseton Kunosnak és azt bele tudja fektetni nkP-ba, de ne feledjük, hogy élnie is kell valamibõl.
Az nKP-hez inkabb valami befekteto, tamogato kellene, hogy legyen penze at-ujrairni az engine-t.
Az LFS3-at passzolom, ott vagy nagyon keszul valami, vagy nagyon semmi...
Az iR tokeletes lehetne, de az uzletimodel, az eleg sok elofizeto, a rendszer miatt kicsi a mozgasteruk, nem lehet annyra kiserletezni, elsosorban, lehetoseg szerint, nulla hibaval, korrekten kell tartani a rendszert.
A CARS-t nem tudom, egyelore az elejen van, abbol meg barmi lehet.
Az rF2 valszeg jo lesz, dolgoznak rajta mar jonehany eve, van tapasztalatuk, ismerik az igenyeket, es van sok mellekes forras, bevetel, tapasztalat is (Pro, Event), amibol tudjak mit erdemes beepiteni.
Az rF2 rendszer es az uzleti modell igazabol csak ugy mukodhete normalisan, ha valami iR szeru lenne. Csak egyszer fizetos az alapcsomag, havi dij nelkul, ne adjanak szervereket hozza, de csak beregisztralt, fizetett, online inditassal legyen hasznalhato (warez hasznalhatosag kizarva). Igy kozben napi szinten tudjak update-elni, pathc-elni is.
Igazabol, annak aki komolyan hasznalja, evente egyszer meg az is beleferhetne, 15-25$-ert, hogy kapna egy nagyobb full update-et hozza, extrakkal, es esetleg liszenszelt plusz cuccokkal (bar ezeknek nem sok jelentoseguk lesz ha modolhato, de ha korrekt, jo minosegu, akkor azert nem art ha van).
Ha mindenki folyamatosan friss, hasznalhato, korrekten mukodo programra vagyik, azt csak penzbol lehet elovarazsolni;) Igy marad az evente uj program, teljes arert, rokabor-szinten, vagy az eves minimal dij, de folyamatos fejlesztessel.
moddolhatóság miatt rf2 nehezen ad el bármit is :)
Hatalmas verseny lesz a közeljövõben szim kategóriában. nKP, rF2, LFS S3, C.A.R.S., iR
Jelenleg nKP a best nálam, meglátjuk mit hoz a jövõ. A legjobb az volna ha Kunos becsatlakozna a CARS fejlesztõk közé.
Ahogy nézem iR lóf*sz, szarrá reklámozott gumija annyit sem tud mint amit LFS S1 tudott 10 éve, rF2 re kíváncsi leszek, LFS S3 lehet el sem készül, C.A.R.S meg eddig kellemes meglepetés, kérdés milyen árakon akarják elõadni a cuccot mert ha iR témában gondolkoznak akkor az felejtõs, ráadásul hallottam olyan pletykákat, hogy rF2 is koppintani akarja az "üzleti" modellt.
Van jonehany olyan gumi is, ami nincs hasznalva, pl.: 1955, BR_F1, 1967, 1979, GP2, BMW-Michelin, nascar, pajero stb. Kicserelgettem oket, nagy kulonbseget nem ereztem (valszeg csak tesztek), raadasul 3D-s cucc sincs hozzajuk;)
De bizakodasra adhat okot, hogy Kunos vagy csak tesztelget, vagy keszul is valami meg az nKP-hez:)
no, hál istennek csak sikerült új kulcsot kapnom :))) azt szeretném megtudni,hol lehet kikapcsolni az automata kuplungot, úgy kipróbálnám már végre a G27 h váltóval, de nem jövök rá ...
Állítottam guminyomást,toe-t,camber-t,leültettem,megemeltem.Kilóméterre pontosan 187 a vége...
Ez lehet guminyomas, kerekgeometria vagy aero. Bar nincs rajta szarny (F1600), de attol meg szamolja a legellenallast es ahhoz a vegsebesseget, vagyis szamit mennyire van leultetve es/vagy elore/hatra billentve a kasztni. A setup resznel valahol realtime irja is a josolt ertekeket, ott latni. De (sokat) szamithat a toe/camber/caster is, mert a kulonfele beallitasoknal mas-mas a tapadas/surlodas/nem egyenesfutas stb.
Minimalis kulonbsegek lehetnek, de ha vegsebessegben csak 5%-ot szamit, akkor mar meg is van a 10-15 km/h ;)
Elõre is elnézést.Nem tudom hova tenni ezt a kérdést. Szeretném megkérdezni,hogy F1600-al verseny közben ugyanolyan sebesség-áttétel mellett,ugyanolyan kigyorsítással a kanyarból lehet-e 10-15 km/h-nyi különbség,ha X autó 16 liter,Y autó 8 liter üzemanyaggal indul? Érdeklõdtem a riválisnál és a benzines dolgoggal jött... Mert nálam mindegy mennyi van a gépben 4 l,8 l,16 l ugyanannyit megy,de látva az ellenfelet folyamatosan gyorsul mögöttem szélárnyékban majd kielõz.Fordítótt helyzetben szélárnyékban állandóan ellóg.
Hát nem is volt soha nagy pörgés... Online egyes helyben tuti sokan játszanak vele, én is elõvenném néha, ha lenne egy kis AI, vagy pár ismerõs, akivel tudnám tolni. De már akkor sem sokáig, mert nemsoká itt az rF2...
Na mi van itt? Pangás? Kurvára az látom!
Ó már dög unalmas az. Nem lesz F1-es autó a netkarhoz? Tud valaki valamit? Mi? Mi?
Mikor lesz a netkarhot Formula 1-es autó? Kurva jó lenne már.
Azt nem értem,hogy a rankot miért nem frissíti az oldal?
én egész jól elvagyok a full-al.. Abarth-ot vagy a F1600-ast szoktam kergetni, online nem igazán megyek, talán 1-2x próbáltam traininget, mondjuk ott normális arcok voltak, nem löktek le a pályáról meg semmi egyéb
Gondolom akkor csak a liga jelentheti a megoldást... Komoly fejtörést okoz ez a játék.Próbáltam már lfs-t,régebbi verziós iRacinget,GPL és eddig ennél érzem azt,hogy KELL a teljes verzió.Tökéletes lenne,ha a játék regisztrálná a kanyar levágásokat és lehetne szavazattal bannolni. Csak ugye jön az Rf2 is :/
A lökdösõdõ köcsögök ellen van megoldás a demo játékban? És még sértegetet is a kanyar levágós,ferdeszemû szarházija. Teljes verzióban van admin a szervereken?
Jól
Jól látom, hogy kijött az 1.3 végleges verziója?
Esténként biztos, hogy találsz 1-2 teli szervert. érdemesebb bajnokságban indulni, ebbõl jelenleg csak külföldi van.
nekem jött le valamilyen frissítés amikor indítozzam a netkart
Újra netKar Magyarország https://sites.google.com/site/netkarhungary/hot-news-1/ujranetkarmagyarorszag
Csige(László János(aki csinálta a magyar bajnokságot))Tárgyal Spanyol és Görög ligákkal egy netKar Euro liga létrehozásáról. Talán már október-november környékén lesznek versenyek. többet én sem tudok
Ezt kifejtenéd bõvebben? Ki tárgyal kivel és mirõl? Köszönöm.
Spanyol és Görög ligákkal folynak a tárgyalások, egy netKar Euro liga létrehozásáról.Ha minden jól megy okt-nov környékén indulhat a móka.
Miért van az hogy írányításhoz vagy csak billentyút vagy kormányt vagy gamepadot enged. Nem lehet megcsinálni valahogy hogy engedje innen is onnan is a gombokat (pl. kormány= gáz pedál, fék pedál; billentyû= balra nézés, jobbra nézés, hátra nézés)
De nincs paypal számlám és nem nagyon értem hogy hogy kéne csinálni. :( Esetleg tud valaki segíteni?
De ahoz ilyen dombor nyomott kártya kell? Nem? Mert utánna néztem és egy VISA vagy Master Card kártyát igényleni 4500ft. Így nekem már nem érné meg a dolog mert a kártya többe kerül mint maga a játék. Én néztem rosszat vagy tényleg ilyen sokba kerül egy ilyen bankkártya? Nem tud valaki valami olcsóbb megoldást? :)
bankkártyával is lehet
Milyen módon lehet megvenni a licenset a netkar pro-hoz? Mindenképpe kell hozzá PayPal számla?
Köszönöm elõre is. :D
Hát inkább úgymond kiváncsi vagyok rá,mert az egy az nem jön be.