Nemrég vásároltam meg én is a játékot, mivel nagyon jó áron kár lett volna kihagyni. Grafika ellenére tetszik, bár sok helyen azért túl részletszegény, emiatt könnyen meg lehet keveredni, de élményre nagyon tuti és ez az amit szokni kell. Teljesen más, mint más céges szimulátorai.
Vagy én állítottam el valamit, vagy abs és kipörgés gátló nélkül ezek az autók már csak ilyenek?
Logitech g27-el és egy házi cockpittel tolom (cockpites fórumban vannak képek) beállítás varázslóval állítottam be, sajnos LFS-hez képest a menüben az elfordulást állítani nem lehet, mert ott kocsinként állítható volt, hogy mennyit fordulhat max a kormány és értéknek az is fel volt tüntetve, hogy mennyi amit az adott kocsi kormánya fordul.
Nagyon érzékenyek ezek a gépek, kormánnyal használva, ha jól olvastam, segítségek sincsenek, mármint ABS és kipörgés gátló.
Összességében tetszik, tényleg sok idõt el lehet elõtte tölteni, de ami biztos, hogy nagyon kemény. Race on-al és még számtalan kiegészítõjével, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience-el, LFS-el szoktam játszani, mindet sokkal könnyebnek érzem. Még sokat kell gyakorolni.
Próbáld ki az AC-t is, mivel a tech preview jár mellé.
A Race On, a RaceRoom vagy a GTR Evo ehhez kepest kicsit arkad es/vagy simcade. Ez elegge pure sim. Az LFS-sel merheto ossze, ez is tizenharom eves alapokon van, de eleve mar 7-8 eves kiadas + patchek.
Ezek ilyen autok, mindegyikkel gepeszkedni kell, ez benne a jo.
Próbáltam nagyon bejött az AC, bár tényleg techpre. még sok mindent kell benne javítani. Váltó pl elég érdekes még, mármint akkor, ha nem rendesen van kezelve. Nem fullad le a kocsi, egy idõ után rossz váltásnál nem kerreg, stb, a grafikai fejlõdés az jó, árnyékok még nem real time mennek a kocsin, de biztos alakul.
A raceroom grafikája nagyon jó, kegyetlenül tetszik, ha jól tudom ez a GTR3 alapja. Várom még a P. CARS-t vizuális élmányben és hangban az nagyon nagy lesz, bár ez már off.
Az nKPro-ban eddig nyitottban az 1800-as jött be a legjobban, kevésbé ideges mint a v8, viszont jól megy, elég nagy leszorító erõt generál.
Igen, az mar jobban hangzik;) Az valoban kezesebb auto. Es pont ezert (is) jo az nKP, mert hasonlo kategoriaban, megtalalhato benne az alaptol a toppig, vegig tesztelve es allitgatva oket, valoban hatarozottan lehet erezni, miert szamit egy-egy auto jobbnak. Mennyit szamit egy diffi (F1600 vs. F1800) vagy az aero csomag (F1800 vs F2000).
netKarPro video dinamic () idojaras:) Eloszor a gyorsitott, aztan az unalmasabb normal tempoju videon.
Hello, most bomba arba van , szinte ingyenes a netkar, 4 euro:) nem tudjatok hogy van most magyar netkar bajnoksag vagy lessz? Csak egyedul autokazni nem annyira jo, viszont ha lenne bajnoksag tuti megvennem mert ez a jatek fizikaba minden jatekot odaver
A REKI és TFRC liga rendez vele egyelõre teszt jellegû futamokat (épp tegnap volt az elsõ, ismerkedünk az online résszel). Még akármi is lehet belõle, ha érdekel. Jövõ hét szerdán lesz egy Vintage Replica @ Laguna Seca - még nincs ennél jobban lepontosítva, de az említett ligák oldalán idõvel kint lesz. ;-)
Laguna Seca-n mentem ezt GamePad-al (Kb 50 kört mentem a pályán összesen):
Valaki meg tudja dönteni?
Hát... én még sose mentem azzal a kocsival ott, plusz formulában nem vagyok otthon. 3. körben: 1:20.331. Biztos, hogy rengeteg van még benne (G25-öm van), de tovább nem nyomtam, csak a kíváncsiság hajtott kicsit. :)
G25 itt is van, de benne a dobozban. Nincs sok kedvem mindig szét meg összerakosgatni állítgatni.
Na csak azért írtam, mert gamepad-dal nyilvánvalóan nem lehet annyira atom idõket menni, mint kormánnyal. Persze, ha az eredeti felvetés az volt, hogy azzal tud-e valaki jobb idõt menni, akkor arra nem tudok jelentkezni, mert nekem nincs. :)