Ha a Flanker 2.0/2.5-öt ismered, akkor sejtheted mennyire, mert végülis lehet tekinteni ezt a játékot akár Flanker 3.0-nak is. Ami az IL-2FB a II. VH-s szimulátorok terén, a Lock-On az a modern vadászgépes szimulátorok terén. Olyan szintig benne van minden, hogy a légnyomáson alapuló magasságmérõ nyomásküszöbét lehet állítani. Persze ahogy az IL-2-ben, itt is egészen arcade-szintig le lehet butítani mindent (sérthetettlenség, örök lõszer és üzemanyag, könnyû radar-befogás, rakéták hatékonyságának állíthatósága, stb.).
Hello Gmorph, nekem is egy gyengébb gépem lenne, leírnád, hogy neked milyen géped van, szeretném kitotózni, hogy az enyémen menne-e. A gépem nem a legjobb: PIII 1000 Ghz, Abit VH-6II alaplap, 20 Gb, TNT 2 Pro vidk, 192Mb mem, Millennium opr, tudom gyenge, de szerinted, menne a játék? Válaszod várom, segítséged köszi.
JÓ P2P EZ A E-MULE ENGED LETÖLTENI!!!!!!! (legalábbis eddig!) A CFS3-MAT töltöm valóban a LOMAC az a tömörített 687,47MB??????? kevésnek tünik egy ilyen játékhoz!
CFS3 sehol sincs az IL-2/IL-2FB-hez képest, persze ettõl még meg lehet nézni, hátha bejön, de nekem nagy csalódás volt...
A Lock-On csupán egyetlen CD, tehát a méreten nincs mit csodálkozni...
A tiédnél azért újabb a gépem és bár tényleg messze elmarad a lentebb írt komoly konfigtól, de a féynévek talán túlzás volt. Ahogy Cifu is írta tényleg kevés lesz szerintem a gép a játékhoz, mert elég nagy gépigényû progi.
Nekem 512 DDR400-as RAM-om van egy Radeon 9600PRO-val (Utóbbi sajnos SE) a proci pedig P4 2.4-es és így sem nagyon megy 25-30 FPS-nél feljebb, ami mondjuk elég ha nincs csata csak szépen repülök és nézelõdöm. (Eddig csak ezt volt idõm kipróbálni és ez nagyon bejött )
akkor csak nem jó az a cfs3 az egyik haveromnak állítólag megvan az il-2. csak sughajtásuakkal repkedtem ki kell probálnom mostmár a csavarosokat is! de ráér amig lesz új gépem,azt majd tesztelem a LOMACK-KAL!
Helloka bocs de csak most tudtam írni, köszi a segítséget, sajnálom hogy nem fog menni, majd késõbb, de mégegyszer kösz az infót
kár hogy ilyen bugos lett a végére, de ha minden igaz 1-2 hét és jön a patch
ha az Il-2-vel fel sem tudtam szállni, akkor ezzel sem? :) mondjuk én ilyen butító opciókat nem is vettem észre, lehet, hogy azért mert csak az IL-2 demóját láttam
bár ha már az il2-vel sem tudtál felszállni, akkor multiban nagyon gyorsan lesöpörnek az égrõl
Árulja el már valaki hogy a rossebbe kéne hangot (effektet) csiholni, a muzsiknál rádióhang van, más nincs, ha kikapcsolom semmilyen hang sincs. XP, SbLive
Az IL-2-ben a "difficulty" gomb alatt két lapnyi kapcsoló volt, olyanok, hogy örök lõszer, a dugóhúzóba való esés kikapcsolása, és egyebek.
A Lock-On multija katasztrófa, gyakorlatilag rakétával vagy gépágyúval bármit is eltalálni csak a host-nak van esélye...
Vmi helikopters játékot tudtok? sim legyen, meg szép is :) ami az utobbi idõben jelent meg...
nem magas a gépigénye, kb mint egy FPS-é, kompatibilitás gondok mindig minden játékkal vannak, grafika szép :)))
Ilyenrõl nem tudok, illetve ha civil is jó, akkor ott az FS 2004.
Ha nagyon mazohista vagy, rakd fel az OFP-t, rá a Resistance-t, arra pakold fel az azóta kijött patcheket (az uccsó a 1.94 béta), és rakd fel a Decisive Killing Machines (RAH-66 és Mi-28) illetve a Ballistic Addon Studios (MH-6/AH-6, AH-60L/K és MH-60L/K, MH-60 és HH-60, MH-47E valamint OH-58D) addonjait. Noha nem kifejezetten helikopter-szim, ettõl függetlenül nagyon jól el lehet szórakozni vele, és elég szép is.
-A játék igen gépigényes -A multi netkódja borzalmas, gyakorlatilag játszhatattlan -Vannak benne bugok szép számmal
Ami (szerintem) nem:
-Kompatibilitási gondok (eddig ahogy olvastam a hivatalos bug fórumot, legalábbis ez jött le) -Grafikai bugok (megfelelõen kell beállítani a grafikai részét, és kész)
Amit viszont nyújt:
-Irgalmatlanul szép grafika (sajnos csak csúcsgépen ) -Meglehetõsen jó fizikai és sérülés model (sajnos csak a repülõgépeknél, a szárazföldi és vizi egységekre ez kevésbé igaz...) -Az egyetlen utóbbi idõben kijött modern vadászrepülõgépszimulátor (ergo nincs jobb nála a piacon jelenleg)
Fõleg ez utóbbi a fontos - a Lock-On messze nem tökéletes játék, ám jelenleg nincs olyan játék kint, amely ebben a stilusban jobb lenne nála! Tehát a kérdés, miszerint elbaszták a játékot nézõpont kérdése:
Ha azt nézzük, hogy a játékra rá fért volna még egy év fejlesztés (több, mint 3 éve fejlesztik!), akkor a válasz igen, minden további nélkül - tehát elb@szták.
Ha azt nézzük, hogy még ilyen állapotban is a szimulátorrajongók megvesznek érte, és gyakorlatilag döbbentesen nagy kvázi-rajongótábora van, akkor a kiadást mégse b@szták el. Egyszerûen nincs komoly ellenfele (egyedül a Falcon 4.0 lenne, de az eléggé elavult sajnos, és egyes-egyedül az F-16-al lehet repülni benne). Itt jön képbe az, hogy ha lenne egy normálisan megírt, normális fizikával rendelkezõ, rendes netkóddal megáldott vadászgépszimulátor, ami akár lehetne rondább is kicsivel (mondjuk IL-2 szintû), akkor a Lock-On messze nem lenne ekkora téma.
Szóval az igazság az, hogy a Lock-On-ra el lehet mondani a jó öreg bölcsességet: vakok között félszemû a király...
Harci helikopteres: Enemy Engaged Comanche Hokum és Apache Havoc mind a kettõ nagyon jó. Nemrég jött ki a Search and Rescue 4 és a S&R Vietnam Medevac, szintén nagyon jó kis játékok. És persze MS Flight Sim 2004... rengeteg letölthetõ gép és helikopter itt: www.avsim.com
Másik téma: a lock on-ban nem is a frame rate és a fagyások a leggázosabbak, hanem, hogy nem kezeli a Force Feddback-es joyt.. no comment. Mindesetre a hivatalos fórumon már megjelent egy lista a javításokról, amik benne lesznek a patch-ben, szóval van még remény. Addig meg maradok a Forgotten Battles-nél :)
Nálam a Saitek Cyborg 3D FFB joynál van FFB, igaz messze nem olyan jó, mint az IL-2FB-ben - viharban viszont úgy tépi a joyt, hogy 5 perc után kénytelen voltam pihenni hagyni szegénykémet, ugyanis átható elektromos (ózon) szagot kezdett eregetni a túlzott igénybevételtõl...
Az M$ FS 2004 letölthetõ gépekhez egy kis szomorú adalék - a letölthetõ gépek/helik kb. 10%-a használható, a többi sajnos eléggé trehány munka, arról nem is beszélve, hogy a korábbi FS-ekhez készült addonok egy része egyálltalán nem akar mûködni az FS2004 alatt.
Egy kicsit megkésve bár, de még csak most töltöm a játékot. Ha jól tudom legutoljára a Street Legal Redline Racing-el voltak hasonló gondok :( Nagy gépigény, rengeteg bug stb. talán, majd 1-2 patch után királyabb lesz. Azért arra kiváncsi vagyok, hogy fog-e menni. Konfigom: Celeron 1.8Mhz, 256mb ddr brandon, 30gb maxtor 7200Hdd, Cmedia integrált hang, Abit sa7-es alaplap, nvidia geforce 4 mx440 se 64mb. Szerintetek???
Szerintetek egy 1800mhz-es Celeron procit érdemes húzni? Ha igen akkor meddig???
A memória és a videokártya kicsit kevésnek tûnik, de próbáld meg mit tudsz kihozni belõle, ennyit megér a dolog. Amúgy szerintem ezt a progit nem nagyon lehet a SLRR-hez hasonlítani. Ugyan nem tökéletes, de a két progi azért nem egy kategória. Ég és föld a különbség, jelen szituban szó szerint.
Today we got the first beta version of the patch, and for the most part, things are looking good. Work continues, but I wanted to drop you a quick note regarding some of the things that have been addressed. Please keep in mind that this list is not final and will not be a first and last patch. As to when it will be released… as soon as we possibly can.
1- Track to AVI video tool fixed. 2- SA-10 (S-300PS) fixed 3- Hide list remains hidden in classified mission now 4- Players can change their payload in classified single and campaign missions 5- External fuel tanks now have weight and effect balance 6- A-10 and Su-25 low speed AoA > 30 (such as a tail slide) has been corrected 7- Aircraft switching (ability to change from player to AI aircraft during mission has been corrected. 8- Meto visibility selector has been fixed 9- Re-attack range for bombs has been reduced. 10- Gun and rocket attack pop-up has been reduced to 500m 11- A-10 horizon line on HUD is correct now when in bank 12- Look down reduction on F-15 radar has been reduced 13- TVV has been removed from A-10 HUD when it is within the gun/rocket reticule 14- Bank and steering indicator has been removed from F-15 HUD when in non-NAV mode 15- Padlock is now functional over entire in-cockpit FOV 16- Radar scan footprint is now visible on HDD when A-15 is in mission 17- Rudder inputs have been adjusted 18- S-3 now has folding wings and tail 19- Max G for Su-27, Su-33, and MiG-29 increased to 9 20- Payload screen how has correct seeker type for AGM-65D and K 21- Rmax for AIM-120 increased from 32 to 45 km 22- Adjusted campaigns for better frame rates 23- Radar performance when operating at low altitudes has been greatly increased 24- AI will no take multiple missile shots at enemy (much more aggressive) 25- TrackIR centering problem fixed 26- A-10 low fuel indicators fixed 27- Visible distance of Goal targets greatly increased 28- RCS values of some aircraft adjusted 29- MiG-29 now has 150 rounds 30- Campaign save function adjusted 31- Fixed record/playback for tracks with voice overs 32- Our initial tests on Windows 98 look very promising
Again, these are just some the fixes; will be more.
Thank you for you patience, Matt
Matt "Wags" Wagner Producer / Ubisoft"
Magyarul - hamarosan jön az elsõ patch...
Menni fog, bár elõre szólók, hogy rengeteg töltésre és egy nem túl látványos grafika fog fogadni. Sajnos a fõ probléma a ram, amit látványosan zabál a program...
Na majd meglátjuk! Halottam hogy a korábbi 2004 elötti flight sim.-ok nagyon realisztikusak valamiért-(talán01.9.11) 2004-es kiadáson még rontottak is!
1.8 MHz-en még régi játéktermi gépek futottak úgy-ahogy, de az nem x86 architektúra volt. Szerintem újíts be valamit :))
Key map-ot nem találtam, viszont alacsonyabb felbontású felhõket igen, amivel növelhetõ az FPS (legalábbis a készítõk szerint). Ha érdekel valakit itt megtalálja:
Az még a kisebb dolog, hogy elveszti az orosz gépek radarja a célt de ha F-15-össel bore sightba kapcsolok akkor utána nem mûködik rws és twsben a függõleges scan range manuálisan, hanem úgy marad. Ez bug?
Izé nem scan range hanem maga a vertikel scan azimuth... Nem tom hogy mondjam.
Úgy tünik igen
Az F-15C radarja bugos, ez ismert tény, sajnos az elsõ patchban úgytünik ezt nem javítják. Megoldást az jelenthet, ha párszor váltogatsz az üzemmódok között. Kipróbáltam, volt hogy segített, volt hogy ez sem
check sixen van egy új 3rd party tweek program, ami javíthat fps-en...
Hát sajnos ez elég nagy baj mert gyakorlatilag játszhatatlan így az F-15 :( Amúgy a rettenetesen hosszú töltési idõt leszámítva nekem medium grafikán viszonylag jól fut. (p4 1.8, gef4 4600, 512MB rambus) Online warról lehet már tudni valamit?
Egyébként a proggyra találóbb elnevezés lenne a Flanker 2.8 mert én úgy érzem, hogy a több repülhetõ gépen és a szebb grafikán kívül nem igazán kaptunk semmit. Ennyi év fejlesztés után nem értem miért nem tudták megoldani a dinamikus kampányt és a légi irányítást. Valahogy halottnak érzem körülöttem a környezetet. Ez a csak a célkörzetben lerakott ojjektumok a küldetésszerkesztõben összedobva már a flankerben is nagyon zavart.
Online War? Ugyan volt ilyen kezdeményezés, de a netkód olyan gyenge, hogy reménytelen - fõleg, hogy nincs Standalone szerver se egyenlõre...
A Flanker-szériából azért lett Lock-On, mivel már a Flanker 2.5-ben is ott volt a MiG-29, most meg már a Szu-27 (=Flanker) csupán egy a választható gépek közül. Az engine valóban a Flanker továbbfejlesztett változata, olyannyira, hogy még mindig csak két hajtómûves gépek lehetnek játszhatóak (ugye: MiG-29A/C, F-15C, A-10A, Szu-25, Szu-27 és Szu-33, plusz a beígért Szu-39 és F-18C).
JÓK A KÉPEK!! EZ AZÉRT VALÓBAN JÓ GRAFIKA! becsapódás elötti pillanatok!!! az a hidpillér lecsaphatta az f-15 szárnyát! a mig már majdnem a földben!
El kell keserítselek, legtöbbször épen maradtak a gépek, persze fõleg az elején olyan is volt, amikor nem (azonban pont az F-15C hátonrepülés esetén még le is száltam utána ;))
Amúgy a képek a hídak/villanydrótok alatti átrepülést ábrázolják, amelynek ötlete még az IL-2 LAN-on jött, ahol elõször azon versenyeztünk, ki repül át elõször egy híd alatt (ha Bessenyei Petinek megy, akkor mi is megcsináljuk :)), aztán már sorban repülve mentünk a híd alatt, végül fejjel lefele próbáltuk . Na ezek után most nekiálltam mindezt 5-600km/h-s sebességgel a Lock-On-ban is. Az eredmények láthatóak a képeken ;)
Mondom csinálok már egy videót is, de sajnos a FRAPS iszonyúan eszi a gépet felvevés közben, gyakorlatilag mediumra le kellett butítani a grafikát, hogy legalább 15-20 fps megmaradjon. A tömörítés se tett jót neki, de mostmár mind1, itt az eredmény:
Tudom ciki, de hogy csináltad, hogy csak az .... (késõ van már) irányzék? látszik??? Nem jut eszembe a neve.
ALT+F1, utána a normál (mûszerfalas) nézetre vissza ugyanezzel a kombinációval juthatsz. De csak azért repültem így, mivel sokkal látványosabb, amúgy jobban szeretem a pilótafülkés nézetett (élethûbb).
A Saitek R220 az egy kormány, amire te gondolsz, az a Saitek 3D USB Gold Joystick vagy a Saitek 3D Rumble Force Joystick USB, az elsõ egy sima Joy, mindkét kézzel használható (tehát a balkezes lámák, mint én is használhatják), ilyesmi volt egy ismerõsömnek, ennek hatására döntöttem a jelenlegi joyom mellett. Nála 2 évig bírta, gyûrte mondjuk rendesen, de tény, hogy nem elpusztíthatattlan. A srácnak jelenleg egy Saitek 3D Rumble Force USB-je van, ez annyiban különbözik, hogy egy ál-Force Feedback effektje, vagyis amikor a program FFB-parancsot ad, akkor egy villanymotor elkezdi rázni a joyt (de csak össze-vissza, mivel az FFB lekezelésére nem képes). Azt mondja, hogy nagyon elégedett vele.
Vagyis ha egy jó (kétkezes) joy-t akarsz, a Saitek olcsó joyai jó választásai. De ha jobb kezes vagy, kapsz ennyiért már olyat, amelyen két HAT-kapcsoló is van.
Ha esetleg nem akar elsõre lejöbb próbálkozni kell tovább, mivel az UBI szervere le van korlátozva, és nekem is csak sokadszorra sikerült kikapnom egy üres slot-ot...
kb milyen gépen futna normálisan ez a játék 1,8proc.jó? felette?-2/2,2/2,4(pentiumra gondolok) videokártya milyen ajánlott?(64mb-os ge force ti?/vagy másmilyen?) memoria?512elég?-hozzá?
Szvsz proci minimum 2,4 GHz ajánlott, memória szintén minimum 1GB, videokártya pedig min. 128 Mb, és Radeon 9800 PRO, vagy ezzel "egyenértékû" Geforce FX (bár ilyen kevés van, már ha van egyátalán).
Persze ezalatt is simán elindul, csak legfeljebb butítani kell a grafikát és persze lassabb is lesz jóval.