-A multi netkódja borzalmas, gyakorlatilag játszhatattlan
-Vannak benne bugok szép számmal
Ami (szerintem) nem:
-Kompatibilitási gondok (eddig ahogy olvastam a hivatalos bug fórumot, legalábbis ez jött le)
-Grafikai bugok (megfelelõen kell beállítani a grafikai részét, és kész)
Amit viszont nyújt:
-Irgalmatlanul szép grafika (sajnos csak csúcsgépen )
-Meglehetõsen jó fizikai és sérülés model (sajnos csak a repülõgépeknél, a szárazföldi és vizi egységekre ez kevésbé igaz...)
-Az egyetlen utóbbi idõben kijött modern vadászrepülõgépszimulátor (ergo nincs jobb nála a piacon jelenleg)
Fõleg ez utóbbi a fontos - a Lock-On messze nem tökéletes játék, ám jelenleg nincs olyan játék kint, amely ebben a stilusban jobb lenne nála! Tehát a kérdés, miszerint elbaszták a játékot nézõpont kérdése:
Ha azt nézzük, hogy a játékra rá fért volna még egy év fejlesztés (több, mint 3 éve fejlesztik!), akkor a válasz igen, minden további nélkül - tehát elb@szták.
Ha azt nézzük, hogy még ilyen állapotban is a szimulátorrajongók megvesznek érte, és gyakorlatilag döbbentesen nagy kvázi-rajongótábora van, akkor a kiadást mégse b@szták el. Egyszerûen nincs komoly ellenfele (egyedül a Falcon 4.0 lenne, de az eléggé elavult sajnos, és egyes-egyedül az F-16-al lehet repülni benne). Itt jön képbe az, hogy ha lenne egy normálisan megírt, normális fizikával rendelkezõ, rendes netkóddal megáldott vadászgépszimulátor, ami akár lehetne rondább is kicsivel (mondjuk IL-2 szintû), akkor a Lock-On messze nem lenne ekkora téma.
Szóval az igazság az, hogy a Lock-On-ra el lehet mondani a jó öreg bölcsességet: vakok között félszemû a király...