Ezen meg is lepődtem meg nem is. A malkavian karakterhez járnak a plusz dialógusok és nem tettem volna tűzbe a kezem, hogy az alap játékba ezt megcsinálják. Mondjuk ez nekem csak jó, mert engem ez a klán érdekel. :)
hopp es az 5. clan a malkavian lesz. tehat akkor tudjuk mar mik jonnek alapjatekban aztan majd tobb johet kesobb dlckben. csak nem mertek meglepni hogy nem rakjak be alapbol a malkavian :S
szóval akkor ventrue és még jövőhéten jön egy, eddig akkor bejött ami várható volt és most jön az érdekes majd hogy mi lesz, részemről esélyesség sorrendben: Nosferatu, Malkavian, Lasombra.
szerintem max azok kerülnek bele, amelyek a könyvekben is szerepelnek.. szval amiket felsoroltál, azok közül pár + a Caitiff
tehát a Tzimisce, Ravnos és a Giovanni nem fog.. utóbbiak amúgy elvileg Hecata néven fognak a továbbiakban szerepelni a VtM könyvekben, összevonva a Samedi és Cappadocian vérvonallal
mondjuk amennyire igyekeznek mindenkit behúzni Anarch vagy Kamarilla alá, erős a gyanúm, hogy a Tzimisce az Anarch oldalán fog kikötni.. azon se csodálkoznék, ha az speciel az öreg Tzimisce lenne, az Animalism, Auspex, Dominate hármassal... (bár pont a Vicissitude adja a beteg báját a klánnak :D )
hat nagyon nem tudnak mást, sabbath klánokat tuti nem fognak. Tehát még maradhatnak majd az anarch klánok. Meg jönnek majd dlcben is klánok, bár még nem fixálták le pontosan mennyi, gyanítom az eladásoktól és a sikertől is függ. Elsőnek szinte 100% hogy gangrel klán lesz DLC klán, legalábbis az első DLC tematikáját figyelembe véve.
Melyik klánok lehetnek még? Ventrue Nosferatu Malkavian Lasombra (akik már kamarillások) Ministry (szettita) Banu Haqim (assamite)
alap esetben én is így voltam vele, de a twitchen elhangzottak után szerintem nekem toreador lesz az első karim. Presence-je valószínűleg csak neki lesz, mert úgy hivatkoztak rá hogy signature discipline. Jópofának tűnnek az aktiv képességei. Ráadásul celerity is jó. Weaknesse amúgy az lesz a játékban, hogy nehezebben tud egyes körülmények közt willpowert visszagenerálni. Ezt csak így futólag említették, hogy a diszciplinákon kívül lesznek willpower képességek is, amik egy másik resourcet használnak. Ezt lassabban generálja vissza, ha nincs körülötte senki, vagy semmi amit csodálhatna, vagy valami ilyesmi :) Nem akarták itt behozni, mivel nem lenne fun, hogy akár több óráig is lemerevedjen egy neki tetsző tárgy/személy bámulása/csodálása közben.
Videó is talán a toreadorhoz lett a legjobb az eddigiek közül.
presencet megkapja azt mar latom, nem tudom mi lesz a 2. disciplinaja. de akkor felmerul bennem hogy ezek utan a ventrue nem is biztos hogy lesz? fura lenne, foleg hogy azon a kepen ahol nez ki a felhokarcolobol az erosen ventrue, mi mas lehetne esetleg? hm. meg 2 reveal lesz kov 2 hetben szoval legkesobb akkor kiderul :) Ha meg megis ventrue akkor kivancsi vagyok milyen disciplinat kaphat, dominate meg szabad mondjuk neki, meg fortitude is. es akkor az ucso clan meg nosferatu esetleg? obfuscate, animalism
ja, 18:00kor twitchen feloras talk lesz rola. Kovetkezo ami tuti lesz meg az a ventrue, aztan a maradek 2 meg zsakbamacska, de en 90%-ot adok a toreadornak is, bar ventrueval utnek egymast szoval jo lenne megse az lenne:) Ilyen lasombrakban meg remenykedni sem merek, de kitudja, hatha :)
Tremere bejelentve.. tegye fel a kezét, aki meglepődött, hogy benne lesznek :D
Szerintem is lesznek majd átfedések a diszciplínák között. Nem tudják azt megcsinálni, hogy ha minden klán bekerül majd, akkor ne legyenek. Van 7 alap klán és 10 diszciplína. Viszont az 5. kép szerintem nem a Malkavian. Inkább Nosferatura tippelnék. Mivel a Malkávok elég népszerűek, van egy olyan érzésem, hogy DLC formájába rakják be őket. Üzletileg logikus lépés lenne.
hat nem biztos hogy azert ennyire kobe van vesve hogy nem lehet majd ket klannak ugyanaz a disciplina, meg ugye megcsinalhatjak hogy adott diszciplina mast ad ennek mint annak. A videoban a csajszi amugy az 5.kephez lasombrat vizionalja, mert hogy szerinte nosferatu gampleyehez tul sok extra melo kene es az elvenne sokat a development timebol, meg malkavra is igy gondol, viszont szerinte kesobb tuti jonnek. lasombrat azert is mondja mert ugye eddig azok sabbatosak voltak, most meg kamarilla lett, es lehet nyomni akarjak mivel ujdonsag hogy vegre jatszhato lenne. es akkor lenne egy lopakodos, arnyekban settenkedos karakter is, amire nosferatu es lasombra palyazhatna. Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2019.05.03. 20:20:28
hát, nekem is elég Toreadorosnak tűnik... a 3. Ventrue, és a 4. egyértelmű Tremere
csak az a baj, hogy ha tényleg minden klánnak más-más diszciplinái lesznek, akkor a Tremere - Ventrue - Torreador hármas üti egymást..
Toreador - Auspex, Presence és Celerity, utóbbi a Brujah-é.. maradna Auspex és Presence Ventrue - Dominate, Fortitude, Presence.. ebből a Presence ugrott a Toreador miatt, marad Dominate és Fortitude.. Tremere - Blood Sorcery, Auspex, Dominate.. BS -t tuti kapnak, viszont Auspex a Toreador-é, Dominate meg a Ventrue-é.. ki nem marad, mert a 4. képen pentagramma erősen rájuk utal.. csak így nem jön ki a matek...
vagy valamelyik klánnak más diszciplinát adnak ...
az 5. kép valami csatorna, elhagyott gyárépület vagy kihalt elmegyogyó is lehet akár.. Nosfi vagy Malkáv.. de ha nem lesz Gangrel, akkor kell legyen Noszfi, mert még neki van Animalism.. mellé valszeg Obfuscate jár lévén a Potence a Brujah-é... úgy meg kábé semmi nem jut a Malkávnak, mert az Auspex-et és a Dominate-et viszi a korábban említett hármas...
ráadásul, ha nincs Gangrel, akkor ugrott a Protean.. mert csak neki van... (nahjó, meg a Ministry-nek (Setite))
viszont érdekes és meglepő lenne az alábbi ötös.. Brujah - Celerity, Potence (1. kép) Nosferatu - Animalism, Obfuscate (5. kép) Tremere - Auspex, Blood Sorcery (4. kép) Ventrue - Fortitude, Presence (3. kép) Lasombra - Dominate, Oblivion (2. kép)
A képek alapján valóban Gangrel helyett Toreador néz ki, ami valahol jó hír, hiszen két szociális karakter választható.
na tessek itt pont errol beszel a csajszi is :) csak itt meg nem tudta hogy csak ket disc lesz Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2019.05.03. 15:21:16
2, kepben levo butorok benne vannak a trailerben is, amikor a csajszi iszogatja a borospoharbol a vert, az szerintem total toreador. az 5. kep pedig a trailerbol az a resz ahol vegig folyik a sok ver a folyoson, szoval az istentudja micsoda :D
gangrelt biztosra veszem hogy nem lesz alapjatekban, ket okbol, mivel mar van a brujah harcosnak, es mivel az egyik dlc az farkasos temaju tehat tuti abban jon majd be dlc clannak. animalityjet meg majd megkapja addig a nosferatu ami szerintem meg tuti lesz. Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2019.05.03. 15:11:17
bloodlines 2 honlapon a clanoknal vannak kepek ugye mar azokhoz is ahol coming soon van, ezek egy fajta hintet adnak hogy mi varhato. Igazabol ezt kell megfejteni hogy a kepek melyik clanra utalnak kivagtam oket igy egybe hot lathato legyen jobban: Brujahnal is maradt az a hatter ami elotte volt ott elso kepnek. a masodik kep talan toreador? harmadik az tuti ventrue, negyedik tuti tremere, otodik talan nosferatu de akar malkavian is lehet, pasz.
amúgy épp nézetegem a whitewolf.fandom.com - ot, némi érdekesség, hogy mennyire "eredeti" egy-egy klán..
az Assamite eleinte nem volt több, mint muszlim fanatikus férfi vámpírok klánja.. a 2. kiadás egyik kiegészítőjében kaptak először ennél komolyabb árnyalatot..
a Ravnos-ra azt írják, hogy jóformán minden kiadásban változott a koncepciójuk, a mezei "Gipsy"-től folyamatosan haladva egyre inkább az indiai vámpír irányba..
a Ventrue -k eredetileg Auspex -szel rendelkeztek, a 3. kiadásban kapták meg helyette a Presence-t
a Malkavita egy félig mágus - félig changeling jellegű klán volt az első kiadásban, akik mások kárára tréfálkodtak.. a második kiadásban válaszhattak a Dementation és a Dominate között, bár előbbi inkább az antitribu-kra volt jellemző..
de tán az egyik legvitatottabb elgondolás volt ha jól értem, hogy az egyik kiegészítő szerint a Tzimisce Vicissitude diszciplinája lényegében egy földön kívüli parazita által okozott betegség hatása, amely felemészti a vámpírt és Souleater lesz.. később némileg átformálták a lélekevők koncepcióját, de el nem vetették..
szóval nem az első eset, hogy variálnak a klánokon, sőt, mondhatni most még relatív keveset változtak..
"eredeti 13 klán"
határeset (:
akkor az a magyarul is megjelent 1998-as Revised edition lehet, amit a 3. kiadásként tartanak számon...
úgy tudom, hogy az első kettő alapkönyvben kizárólag a Kamarillás klánok szerepeltek, a többi klán csak említés szinten..
a független klánok az első kiadás "The Players Guide" című kiegjében jelentek meg, míg például a Lasombra és a Tztimisce csak a 2. kiadáshoz megjelent "The Players Guide to the Sabbat" - ban szerepelt először teljes játszható valójában
Pfff, anyám. OK, ezeket én már nem követem, az eredeti, vagy talán a második kiadást játszottam csak, az eredeti 13 klánnal. Ezekről nem sok fogalmam volt, de ahogy elnézem, jobb is.
hát, max elképzelni... de mivel ők még nem jöttek ki hivatalosan a v5-re, így egyelőre esélytelennek látom..
a helyzetük amúgy is kérdéses.. sokat közülük elintézett az inkvizíció (kiterjedt bűnügyi kapcsolataiknak hála nem volt nehéz a nyomukra bukkanni), valamint a Harbingers of Skulls is némi revansot vett Cappadocius-ért
egyelőre annyit tudni, hogy a Samedi-kkel és a maradék Cappadocian-nal együtt egy kalap alá lesznek véve, Hecata néven
Ravnos sincs hivatalosan még, róluk annyit írnak, hogy létszámuk jelenleg más klánok vérvonalainak képviselőivel vetekszik..
Tzimisce -ekről sincs érdemi infó
Lasombra elvileg a közelgő Chicago by Night kiegészítőben fog szerepelni, és csatlakoznak a Kamarillához (legalábbis egy részük)
elvileg az Obtenebration diszciplinájuk összevonásra kerül a Necromancy-val, és Oblivion néven fog a továbbiakban szerepelni.. (és így persze a Hecata klán is ezzel fog rendelkezni)
Egy másik szempontból a következőt tenném hozzá: Brujah tökéletesen lefedi a hentes koncepciót, Tremere a varázslót, Ventrue a szociális karaktert, így ezek alapváltozatok. Az állatos karakter mindig népszerű és könnyen lehet érdekes, így a Gangrelt nem hiszem, hogy kihagynák. A maradékból a Toreador az ismét szociális ráadásul nem is nagy eltéréssal, így szinte fixen kiesik, a Malkáv megint szociális, bár tényleg egyedi formában és alapklán a vámpírban, ám a Nosfi meg általában a vámpír mitológiában alap, így kihagyhatattlan, és egyben adná a settenkedő karakter koncepciót. Így a lista szvsz: Brujah - Harcos Gangrel - Állatos Druida / Másik Harcos Tremere - Varázsló Ventrue - Szociális Nosferatu - Lopakodó
Sajnos ez a lista nem igazán szimpatikus, ám talán a legnagyobb esélye ezeknek van.
hát, így mondjuk szűkül a kör, lévén 10 diszciplina van* az 5. kiadás alapkönyvben, és egyedül a Tremere-nek van Blood Sorcery, így feltételezem, hogy ők nem maradnak ki..
*Dementation bekerült a Dominate alá, Quietus az Obfuscate alá
Ami fix : Brujah - Celerity, Potence
Lehetséges kombinációk amit én látok (csökkenő esély sorrendben)
Feltételezem, hogy minden klánnak szánnak legalább 1 harciasabb diszciplinát.. Toreadornak nem jut, lévén a Celerity-t vitte a Brujah, meg értük amúgy sem kár, legnagyobb esélyt az ő hiányukra látok..
a maradékból jóformán vagy a Noszfi vagy a Malkáv esik ki.. a Malkáv hangulatos kari tud lenni, míg a Noszfinál amúgy is kérdéses, hogy sokan miért nem rohannak el sikítva a látványától, + karakter fejalkotás ügyében is neccessebb megoldani, a többi mehet egy kaptafára, így őt tenném kieső ágra..
az első kettő ügyében meg leginkább az a kérdés, hogy ki kapja a Dominate-et és az Auspex-et.. utóbbi tán a Tremere-nek jobban passzol, és hát Dominate alatt van az őrület...
érdekel, hogy nektek mi a véleményetek, melyik variációt látnátok szívesen, illetve láttok bármi más lehetséges elosztást, amit én nem ? (:
szoval ugy nez ki ami friss info, hogy klanonkent csak 2 disciplina lesz +1 thinblood disciplina. legtobb fajtanal 2 aktiv ability van disciplinankent de lehet elteres. pl brujahnak a potence meg a celerity marad meg, a presencet nem kapjak meg. viszont lehet majd anelkul is szocialisabb beallitottsagu brujaht jatszani mert lesznek olyasfele talenttreek is amikben valaszthatsz szocialis skilleket. pl meggyozes stb.
Gyak az elso 5 klant ugy akarjak hogy teljesen elteroek legyenek es ne legyen disciplina atfedes, (innentol csak sajat talalgatas) tehat mivel ha kivettek presencet brujahtol akkor egy masik klannal maradt meg aminek talan fontosabb lehet tippelni melyik lesz, valoszinu toreador, ha mar a celerity is ki van love toluk, es akkro toreador kapja presencet es auspext. ez alapjan akkro ventrue kapna a dominatet meg a fortitudet. viszont akkor tremere mit kap a thaumaturgy melle mert midnketto ki van love akkor :) szoval lehet megis lesz atfedes vagy majd jobban klanspecifikussa teszik oket es mas mas active meg passiv kepessegek lesznek klanonkent ugyanannal a disciplinanal?!
elejen kapasbol 5 klan lesz + thinblood, a honlapon levo kepek alapjan tremere tuti lesz, brujah mar fix, ventruet se hiszem kihagyjak, tehat marad 2, amin gondolom majd a toreador, nosferatu, malkavian kozt fog eldolni. aztan majd jonnek uj clanok ingyen kesobb dlcknel, pl lesz werewolfos dlc abban jon majd tuti a gangrel. Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2019.05.02. 18:55:20
igy indul igen, ezt mar kozoltek elso nap is. thinblood vagy aztan kesobb megismerkedsz a klanokkal diszciplinakkal es par ora mulva tudsz majd klant valasztani, hogy milyen modon azt nem tudom.
valóban, én a v5-ről beszéltem (ha már ott figyel a polcon.. (: )
meg lettek kavarva dolgok, a szabályrendszerben is történtek változások, amiket vagy szeret az ember, vagy nem.. vagy elfogad, vagy nem.. de akár tetszik, akár nem, ez most a hivatalos, és Bloodlines 2 erre épül..
a V20-at futólag néztem, nem rémlik, hogy ott különösebben kifejtették volna a Thin-Blooded-et, tán a 3. kiadásban is csak sima hátrány volt.. az 5. kiadásban elég sok speciális szabály vonatkozik rájuk.. viszont nagyon már nem lesz hova fakuljon a vér.. új vámpírt létrehozni már csak az tud, amelyik külön felveszi előnyben.. tehát a 14. generációs vámpír bár nem annyira ritka (a 13. generáció még simán létrehozhat utódot) , amelyik köztük képes létrehozni új vámpírt, az már lényegesen kevesebb.. tehát 15. generációsból már nincs sok, és azoknak is csak töredéke tud létrehozni utódot, így a 16. generációsok száma elenyésző.. elméletileg lehetne akár 17. vagy 18. generációs is, de azok száma valszeg nem éri el a tucatot se ...
a Kamarillások többsége el is hajtja a Thin-Blooded-eket a francba (vagy kiteszi a napra száradni), az Anarch viszont befogadta őket, mint "mostohagyerek".. ha nem is teljesen elismertek, kevésbé utálják őket.. ott pölö nem is Thin-Blooded a megnevezésük, hanem a valamivel udvariasabbnak hangzó Duskborn, és gyakran éri őket a "megtiszteltetés", hogy nappal őrizzék a birtokokat (mert hát akad köztük pár olyan, amelyik felhős időben jól felöltözve még ki is mehet a szabadba..) , ezáltal hasznos tagjává válni a vámpírtársadalomnak..
igazából szerintem két kiadást keverünk (igaz, én is belekeveredtem kicsit eredeti hozzászólásban), te az ötödik kiadásról beszélsz, én azt azt megelőző teljes káoszról, ahol bőven játszottam is mind hígvérűt, mind Caitiff-et.
klasszikus VtM-ben hígvérű sima 14-15. generációs vámpír volt, akiknek ugyanúgy voltak diszciplináik, csak dupla annyiba került őket használni, illetve nem volt olyan potens a vérük sok más tekintetben sem... az eredeti hszben a keverés annyi volt általam, hogy nem a felsorolt okokból sok köztük a Caitiff, hanem szimplán mert hibáknak tartják az ölélést a teremtőik és elhagyják őket a picsába - lásd Lily és E a Bloodlines-ban.
ahogy elnézem wikis szócikket, ezt az ötödik kiadásra istenesen megkavarták. mondjuk azt viccesnek tartanám, ha diablerizálás lenne a klánválasztás kulcsa, az asztali szerepjátékban nagyon nem volt egy olyan dolog volt, amit az kétlábú csak úgy könnyelműen elkövet.
tévedés.. a Caitiff olyan vámpír, akinek a vérvonala nem megállapítható, nincs adott klánra jellemző vonása.. véletlen baleset, átok, mutáció, aberráció.. ki hogy nevezi.. de már több ezer éve is előfordultak, generációtól függetlenül.. de ők is 13. vagy alacsonyabb generációsok, vannak diszciplináik, teljes értékű vámpírok
a Thin-Blooded vámpír annyiban azonos a Caitiff-fel, hogy nincs klánja, vérvonala, de nekik nem érhetetlen okból, hanem mert olyan híg a vérük, tök mindegy, hogy atyja melyik klán tagja, nem örökölnek ők semmit... generációja minden esetben 14 vagy magasabb, nincs Vérpotenciálja, nincsenek diszciplinái (legalábbis a szerepjáték rendszerben), úgy sérülnek a fegyverektől, mint a halandók, nem őrjöngenek (csak természetfeletti behatásra), kevésbé sérülnek a napfényben.. és ha bármilyen valódi vámpírt sikerrel diablerizál, automatikusan 13. generációs lesz, teljes értékű vámpír és az adott klán "tagja".. ha épp Caitiff-t kapott el, akkor Caitiff, ha Ventrue-t, akkor Ventrue, stb.. ha egy Caitiff diablerizál egy másik vámpírt, attól még Caitiff marad..
hogy miért ezzel indítottak ? mert erős a gyanúm, hogy indításkor nincs választási lehetőséged.. Thin-Bloodedként indít a karakter, és a sztoriban haladva lehetősége lesz később adott klánok valamelyikéhez "csatlakozni".. mondhatni nem kezdéskor döntesz a klánodról, hanem később.. Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2019.04.28. 21:15:19
A Thinblood-ok is klánba tartoznak, valamelyest öröklik az atyjuk klánjának tulajdonságait, a diszciplinákat, stb. Más kérdés, hogy nem fogadják el őket, és sokszot kitaszítottak.
Viszont ez a koncepció szerintem eléggé gáz. FŐleg, hogy az egyetlen módja, hogy egy thinblood előre lépjen egy generációt, az a diablerie, ami meg ugye az egyik legszigorúbban tiltott dolog... Szóval nem tudom, mi lesz itt
Mivel a kezdő karakter thinblood lesz, így érthető ez. Nem tiszta, hogy ez csak amolyan tutorial rész lesz, mielött klánt választunk, vagy történet elejét ebben az állapotban élvezhetjuk. Persze az sem tiszta, hogy miképp akarják ezt megoldani, simán xp-ből veszünk generációt, vagy rendesen, szárazraszívott vámpírok útján (végülis ez alkalmas megoldás a bossfightokra:)
elég furcsa hogy pont a hígvérüekkel nyitnak ÉS klánként tüntetik fel - pedig nekik egyik legfontosabb tulajdonságuk, hogy nagyon magas generációjú vámpírok, akik általában klán nélküliek (Caitiff), mert annyira gyenge már bennük a vámpír vér, hogy nem ütköznek ki klánokra jellemző tulajdonságok/diszciplinák. viszont pirospont, hogy a videóban is az arc csak undorodik a napfénytől, nem pedig ropogósra sül...
Ha az egyik megoldás x összeget hoz, a másik y összeget, és x nagyobb mint y, akkor a nem x választása bukta. Nem kisebb bevétel vagy nyereség, hanem veszteség. Ennek az el nem fogadása az, ami működő és a nem működő kapitalizmust elválasztja.
Azt egész ES kérdést ez hajtja, az elvesztett vásárlők által be nem termelt bevétel/nyereség nagyobb vagy az ES által (előre) perkált összeg, ha az utóbbi, vagy legalábbis így látszik, akkor készülnek a csak ES játékok, ha nem akkor nem.
meg úgy tudom, hogy a lengyel állambácsi is tömi őket pénzzel, lehet azért is fogtak fejlesztésekbe, lehet minuszba vannak, de még így is fele annyit kell rászánniuk, mint normál esetben, és megéri..
> és azért a gog még kisebb, CD Projekt-ék olyan nyereséggel is boldogok, amiért a Valve-nál fejek hullanak..
Foleg mostansag orulnek minden beveltenek, mert a tavalyi evet veszteseggel zarta a CDP (a Gwent es a witcheres spinoff jatek sem hozott annyira sokat, a gog is vitt el penzt az uj licenszek miatt - bar ez utobbi nyilvan hozott is, a diablot vettek mint a cukrot es a mostani wc1-2 is biztos, hogy kinyit par penztarcat, stb.)
Nyilvan nincsenek bajban, csak hatalmas beruhazasokba kezdtek (mind infrastruktura, mind fejlesztes teren), a jelenleg fejlesztett ket AAA jatek is viszi a penzt, igy ertheto, hogy a 2018-as ev financialisan negativ lett.
Viszont ok elore menekulnek (bar par embertol megvaltak nemi atcsoportositas utan), vagyis az uj studiojukat (ingatlant) epitik, azt feltoltik emberekkel, stb. - es biznak benne, hogy a Cyberpunk es a masik AAA visszahozza ezt a penzt (ami szinte garantalt, ritkan lehet mondani valamire a vilagban ennel nagyobb tutit). Plusz ott van meg az allam is mogottuk, ha nagy gond lenne - a lengyelek nem hulyek, ok mar felismertek, hogy a jatekiparban minoseget gyartva nagyobb hirverest es penzt lehet szerezni, mint mondjuk itthon <insert random structures here> epitve :)
Elég tiszta a képlet, 80/20 lesz a steamen pillanatok alatt a felosztás, azaz ha azt vesszük, hogy a gog esetében 100 az övék (mert költség nincs egy ilyen üzemeltetésénél;), akkor is négy példányt kell eladni a gog-n minden öt steames helyett, azaz ha csak 20% steames résztvevő azt mondja, gog-ra nem megy át, már bukta.
hát, amilyen birka népek vannak, kinézem belőlük, hogy nem veszik meg gog-on, mert a "steam" meg a többi az isten, kivárják arra, vagy eleve másról azt sem tudják hogy mi fán terem.. s így a CD Projektnek valszeg még úgy is jobban megéri, ha a többi fostalicska is árulja, mert annyival több megy el belőle..
Gog-nak pénzügyileg nem kicsit jót tenne ha akár csak 1 évig ,de GOG only lenne a Cyberpunk..én simán meglépném a helyükbe. Aztán meg kiadnám steam-re epic fosra meg mindenféle kulcsos sitenak árusítani. Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.04.09. 17:26:23
emlékeim szerint a Cyberpunk2020 kapcsán is megjegyezte a CD Projekt, hogy "nyugi, nem lesz epic exclusive", ami amúgy is külön vicces lett volna, hiszen ott a saját kiadójuk a gog , szóval előbb lenne gog-exclusive a dolog, mint epic..
ott azon értetlenkedtek páran, hogy evidens dolgot (hogy házon belül is elérhető lesz) miért kell külön bejelenteni, de a kommentek közt többen is írták, hogy nem voltak tisztában azzal a ténnyel, hogy a gog a CD Projekt-é.. (asszem a gamestar -os cikk kapcsán)
ehhez vegyük hozzá, hogy az amcsik jellemzően még tudatlanabbak, és simán érthetővé válik, hogy miért is kell az ilyeneket tisztázni...
Sajnos a foscunami előbb utóbb elül lásd EA kb nincs olyan év hogy ne lenne valami velük..aztán folyamatosan "szárnyalnak" De való igaz ki akarja magát kirakatba tenni emiatt :)
Jaja, ellentetben a tobbi naggyal, akik megtehetik, hogy lazan bevallaljak a szarcunamit, a Paradox nem azert kezdett felvasarolni kisebb studiokat es vett licenszeket, jogokat (lasd az P.Architect fejlesztoit vagy a White Wolfot mindenestol), illetve allt ossze Romeroval par napja, hogy aztan a hate train beleallitsa az egeszet a foldbe. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.04.09. 11:09:53
Mondjuk ez eléggé várható volt.. a paradox nem akarja pár millió dollárért tönkretenni azt amit az emúlt 10 évben felépített. Ha a következő paradox játékok epic exkluzívak lennének a játékosok 80% meg se venné, de szerintem mégtöbb. Arról nem is beszélve, hogy kb felrobbanna a reddit meg a paradox fórumok.
A Paradox Interactive az elmúlt heteket uraló Epic Games Store-t övező utálatra reagálva a játék hivatalos Twitter-oldalán megerősítette, a PlayStation 4-re és Xbox One-ra is készülő második rész PC-s kiadása nem kap exkluzivitást, vagyis saját boltjukon kívül beszerezhető lesz az Epic Games Store-ban, GOG.com oldalán és a Steamen keresztül is. Kérem szépen így kell ezt csinálni
Csak egy kérdés (tudom, hogy régebben már kérdezték, de azóta eltelt némi idő): Ha megveszem pl. GoG-on az első részt, akkor kell még hozzá a rajongói patch? Valami kötelező mod, ami kompatibilis is ezzel?
Köszi!
bah azt hittem van valami uj hir is :) ezek mind kiderultek mar a bejelenteskor :)
We will not be exclusive to Epic - we will be available on the Paradox store, Steam, GOG, Epic and you will also be able to buy it on PS4 and Xbox One - forras
votl a gdc-n gameplay az ujsagiroknak az elso 30 perc jatekrol. az alapjan lehet majd fuggolegesen is kozlekedni, tehat lehet epuletekre felmaszni/repulni (levitacio skill) maszasnal es nemely melee harc elemnel kirak a kamera harmadik szemely nezetbe. Ebbol tovabb gondolva, mivel modolhato is lesz a jatek, tuti mar elso heten lesz 3rd person mod hozza.
Jah ez a kép "új", tegnap került fel a hivatalos twitter oldalra. Face-t nem tudom, mert az nincs nekem. :) Most úgyis megpróbál mindenki minnél több információt szerezni a játékról, mert nagy a hype körülötte. Sokan 15 éve vártak erre és nagyon ki vannak éhezve az infókra. Az viszont már tény, hogy a játék belső nézetes lesz.
maradnak az elso reszben latott rendszernel, vagyis nem egy nagy nyitott vilag lesz, hanem lesz tobb nagy map, amibol nyilnak kisebbek, pl varosnegyedek, amiben bemesz a barba.
"Florian Schwarzer
@ze_schwarzer 7 h7 órával ezelőtt Tovább It's a hub-and-spoke game. So - bigger open areas, leading into more contained spaces (e.g., for certain quests).
The format helps create a very distinctive atmosphere in each area (as seen in Bloodlines 1), so HSL decided to stick to it."
kosz, jo interju volt, rohadtul varom az 1 ev mulvat. ez uj kep nem?
hat ha nem irtal volna hulyeseget...persze hogy a zeneszerzo zeneje fontos, es tudjuk mar hogy Rik Schaffer is visszater aki az 1 zeneszerzoje is volt, tehat original zenekben nem lesz problema, de a licencelt zenek is fontosak, es itt errol votl szo, mert az 1 ben is nagyon fontosak voltak hangulatteremtesben. Ezert kerdeztem jatszottal-e egyaltalan az elsovel, mert marhara nem ugy tunt. Mekkroa hangulata volt amikor felcsendult az asylumban az isolated vagy asp holeban a tiamat, stb. Mivel pl egy ingame barban, vagy "diszkoban" nem a zeneszerzo zenei fognak szolni, mert nem odavaloak, ezert izgalmas hogy vajon miket licenselnek a jatekhoz. Nem orulnek ha valami lady gaga, adele szolna (pedig szeretem oket).
Na hogy ne csak zenéről legyen szó, úgy tűnik, hogy valamiféle neo-noir stílusú cuccot akarnak csinálni. Mondjuk erre kicsit felhúztam a szemöldököm, mert maga stílus bejön, de nem tudom ez mennyire fog passzolni a vampire világához: "There’s a lot of noir influences for the overall narrative and also in the art direction. It’s a neo-noir art style with some supernatural horror elements layered on top..." Itt az interjú, ahonnan az előbbi idézet származik: link