A textúra csak kozmetika,semmilyen befolyással nincs arra,hogy megértsd a játékot,vagy a történetet,!szerintem! sok értelme nincs fordítani,mert csak elveszi az idõt az olyan kiváló játékok projectjei elõl,mint pl a Just Cause 2 :)
Úgy lenne szerintem jó, ha minden meglenne. Végre lenne egy teljesen magyar nyelvû változata ennek a népszerû játéknak. Részermrõl am teljesen mindegy, én még a nyáron szerettem volna így játszanin vele, most már úgy érzem tök mindegy, hogy õsz, vagy tél.. De mégis mikorra készülne el a textúrákkal?
Egy röpke körkérdés: mennyire tartjátok fontosnak a textúrák lefordítását? Mert jelen pillanatban még körülbelül 800 darab van vissza és szvsz eléggé lelassítaná a fordítás kiadását, ha ahhoz kellene igazodni.
Nos, 90%-ra felkúszott a számláló éééééés... már csak a kínai negyed 17 darab párbeszéde van hátra az elsõ bétaverzió kiadásáig (amit egyelõre csak a szerencsés 4 tesztelõ kap meg). A tesztelés ideje alatt RaMyMamyval átrágjuk magunkat a maradék textúrákon, befejezem a .lip fájlok átmásolását és végre, 6 év után elõször tölthetõ lesz a teljes értékû magyarítás.
Mit jelent ez a közzététel idejének kérdésében, mennyit kell még aludnunk? :)
Aludtam rá egyet és segítséget is kaptam a textúrák minél elõbbi elkészítésére, úgyhogy lehet örülni ennek is
Nos, végül úgy döntöttem, hogy nem érdemes szórakoznom a textúrák fordításával. Az angol neveket iszonyat jól eltalálták, legtöbbjükre ötletes magyar megfelelö sincs (pl.: Asp Hole:D), ha meg a felét meghagyom, másik felét fordítom, megint nem logikus húzás. Szerintem nem sokaknak fog hiányozni. Ez csak nektek jelent jót, mert hamarabb kész lesz a végleges változat:)
Nah ez igazán jól hangzik:) köszönjük elõre is!
2006-ban volt egy részleges fordítás a játékhoz (és egyébként szart sem ért), de én elölrõl kezdtem. A www.tessmage.com oldalon található patchre épül és valószínûleg augusztus végére ki tudom adni a Beta 1-et a már kiválasztott 4 embernek. A végleges verzióban az összes szöveg, párbeszéd és textúra fordítva lesz.
Még nincs semmilyen fordítás a játékhoz?:D Úgy emlékszem régen volt... most megvettem pár napja steamen és úgy jobb lenne tolni:)
Lentebb mintha azt olvastam volna, hogy a legújabb javításba lesz integrálva a fordítás. Tehát akkor opcióként lehet majd kiválasztani a magyar nyelvet?
Gratulálok, már nagyon várom a végleges verzióját.. mivel az angolom alapfokú,ezért nem szeretnék neki esni a játéknak, és csak agyatlan klikkcombókat tolni.. hanem megérteni egy története. :)
A párbeszédszövegek méretén még fogok növelni, csak egyelõre ennyit tudtam kiszenvedni a félbillentyûzetes laptopomból. Remélhetõleg jövõ héten sikerül beruháznom egy újra, így 4 év után. A grafika meg azért rondább, mint szokott, mert a Radeonom rendetlenkedik.
Néztem én is, sajna nincs dombornyomott kártyám, csak egy gagyi Maestrom.
Ejj, ez az unofficial patch-mizéria már az idegeimre megy. Már 2-3 éve abbahagyhatta volna Wesp5, de rendületlenül javítja a hibákat, amiket az valamelyik elõzõ patchben õ okozott, csak azért, hogy a következõben ismét újakat kreáljon.
Nos, közben a True Vampire patchhez is kijött egy hotfix, ideje azt is beleépíteni a fordításba.
Wedge! Bocsi igazad van én írtam rosszul. A Tremere gondoltam, igaz csak idézõjelesen varázsló, de itt mégis csak annak számít.
Calver! Köszi megnyugtattál. Ígérem egyszer a Gangrel-t is kifogom próbálni!
"and restored bisexual Phil" ez nagyon kellett.....
(+) is for Plus Edition players only! +Restored unused OST music, thanks Rik Schaffer, SteveMV and Kendrel. +Enabled you to keep Jack's .38 pistol and restored bisexual Phil. +Added Humanity loss for sending Copper to Nines and no-stake option. +Tried to fix possible name plate bug and updated missing fists fix. Fixed lost Mercurio email and removed extra Gargoyle XP from basic. Added dumpster downtown to cover map hole and made Phil stay longer. Corrected Imalia only handing out one camera and fixed missing pier music. Added Malkavian whispers transcript to Extras, thanks to an unknown. Fixed Nosferatu and Malkavian detection script of King's Way level. Replaced ancient Python 2.1 version with 2.7.2, thanks ColonelAlias. Fixed spawning of Hallowbrook enemies and more minor level details.
az elején simán el lehet lenne közelharci fegyverekkel/ökleiddel (Toreador-nál elõbbi a nyerõ általában, ha pakolsz rá), esetleg blood buff-al megfejelve. simán elviselhetõ véleményem szerint, végig is játszottam így nem is egyszer, bár Gangrel-t még mindig sokkal szórakoztatóbbnak tartom
btw ajánlom, h nézd meg itt a stat boosters részt, aki még nem játszotta ki Bloodlines-t annak hasznos, mivel el lehet esni elég sok hasznos dologtól...
Crassus! Néha van olyan hogy sietni kell, most többet nem mondanék...
Calver! Nem fogom tovább vesézni ezt dolgot mert lassan döntésre kell jussak. De akkor ezek szerint egy meggyõzésre kihegyezett Toreador-ral is lehet jól harcolni? Nem fogok megszenvedni vele a harcokban és a fõellenségeknél? Azt írtad mindenkit szétkap lõfegyverekkel, de mi a helyzet az elején amikor még béna a kari és rosszul céloz? Vagy a Toreador-nál mindenképp a lõfegyvereket kell erõltetni semmi közelharc?
Fidolorous! Mint mondtam elhiszem hogy Venture nagyon élvezetes. De sosem szerettem a varázsló karikat így elsõre nem ezzel szeretnék lenni. Majd talán késõbb.
Én anno Venture-ral vittem végig, így legalább picit értelmesebb hogy a Princenek "dolgozol". Nomeg öltönyben is flangálni stílusosabb.
"Another massive playable milestone was World of Darkness Year One, a first pass at touching on all gameplay features that will be shipped in the final product."
... this isn't exact pre-production state anymore... let's cross our fingers that we're talking about a 2012 release. =)
minden karakter tud meggyõzni, attól függõen h hogy fejleszted - egy-két klán ad extra mókákat párbeszédekbe (Dominate diszciplína pl, ami Ventrue és Treme trükk), de kb ennyi, ezek nélkül is bõven el lehet lenni. harci képességek már megint mások... én spec Gangrel-t favorizálom - remek pofozógép elejétõl a végéig, fõleg mert unarmed-re kell vele amúgy is gyúrni, késõbb meg még karmokat is kap, amik kb minden fegyvert ütnek. ezen kívül van Animalism, ami szerintem egy veszettül szórakoztató diszciplína, a vérszívó denevérekkel és instakillelõ farkassal Brujah és Toreador hasonlóan pofozkodik, felgyorsul és szétkap mindenkit, legalábbis lõfegyverekkel, amihez Celerity ász... Brujah-féle Potence-rõl sajnos nem tudok nyilatkozni.
Zero! Ebben teljesen igazad van. Csak épp nekem most gyorsan és a lehetõ legjobban haladva kell végigjátszanom. Ezért próbálok informálódni. Wedge! Komolyan nem tudom melyik irányból jobb közelíteni. Mint mondtam nekem most az idõ is fontos tényezõ, hiszen haladnom kell. Õszintén szólva Tremere-rel nem merek próbálkozni. Nem igazán szeretem így sosem szoktam varázsló lenni. Talán késõbb kipróbálom de elsõre nem lenne szerintem szerencsés ezzel kezdeni.
Ha nem ragaszkodsz a közelharchoz akkor a Toreador.
Szerintem a Tremerével a legkönnyebb mert elég tápos a Thaumaturgy Disciplines de lehet csak azért látom így mert az a egyik kedvenc klánom.
Ez egy olyan játék, ahol eldöntheted. Harcolhatsz is, meg rábeszélhetsz is. Valamennyire harcolni azért mindenkivel tudni kell, de egy Malkavian pl sosem lesz akkora brutális tank, mint egy feltápolt Gangrel.
Több végigjátszás van a játékban, kipróbálhatod így is, úgy is.
Kicsit talán túlzás is. Én ezzel a játékkal folyton úgy járok, hogy elkezdem, megcsinálom az unalomig ismert részeket, aztán kedvem lesz megnézni egy másik karaktert, újrakezdem azzal, aztán mire eljutnék addig, hogy új részét lássam a játéknak, megunom az egészet és félrerakom. Elkezdtem már Gangrellel, Malkavitával, Ventrueval, Tremerével, de a végét a játéknak még sosem láttam. A kínai negyed eleje volt a legtovább, amíg jutottam. :)
Köszönöm a sok hasznos infót. Elsõre a Venture-re és Tremere-re nem gondoltam. Igazából most a Brujah és a Toreador között vacillálok. Nem tudom melyikbõl lehetne inkább ilyen rábeszélõharcolós karit összehozni. Szerintetek? Én eddig úgy tûnik teljesen elvoltam tájolva. Azt hittem Toreador egyáltalán nem tud harcolni és fordítva a Brujah dumálni. De ha létezik áthidaló megoldás, akkor már csak döntenem kell. Egyébként hogyan könnyebb játszani? Ha a harcra vagy a meggyõzésre helyezi az ember bocsánat vámpír a hangsúlyt?
klánból... amelyik szimpatikus. Gangrel egy zseniális (szerintem legkraftosabb) pofozógép, Brujah és Toreador rendelkezik gyorsasággal, ami igen hatékony harcosokká teszi õket, Malkávok pedig veszettül szórakoztatóak, mondjuk velük a pofozkodás szvsz szívás. de igazából ami szimpatikus, mindegyik klán hatékony tud lenni.
Ez attol függ mennyire rp játékos vagy. Ha egy Toreador karit inditasz elsõ sorban minden konfliktust Seduction Feattel érdemes megoldani és ha nem megy akkor elõ a lõfegyvert mert ez a klán nem mocskolja be a kezét, ugyan ez igaz a Ventrue klánra is csak hozzájuk a Persuasion illik.
A Brujah és Gangrel elöbb üt aztán kérdez ezért hozzájuk a megfélelmités illik de ök nem a szavakhoz értenek elsõdlegesen.
Tremere meg ugye egy " varázsló " klán ö hozájuk se igazán illik az izmozás.
ez hülyeség. ha csinálgatod a mellékküldetéseket, simán összeraksz egy olyan Gangrel-t, ami lyukat beszél mindenki hasába, majd az unszimpatikusokat karmincáival apró cafatokra tépi.
Igen errõl a két klánról én is tudtam hogy közelharcos. De azt olvastam, hogy nálunk nem nagyon lehet a meggyõzést fejleszteni. Néztem leírásokat és azokban az volt hogy minden klánnál csak azt érdemes fejleszteni amit a kari alap jellemzõként kap amik ebben nem szerepelnek azzal nem megyünk sokra. Ez téves információ? Bármelyik klán tagjából lehet nagydumás harcost faragni? Lehetek Brujah-ként is olyan meggyõzõ mint Toreador-ként és fordítva ugyanolyan jó harcos?
Sziasztok! Kicsit utána néztem a játéknak. Úgy látom igen nagy jelentõsége van a meggyõzésnek de sokat kell harcolni is. Viszont olyan klán nincs amelyik mindkettõben jó lenne. Milyen klánhoz csatlakozva érdemes így a karit indítani? Én alapjában véve általában közelharcos szoktam lenni de itt meggyõzés nélkül sok mindent nem tud megcsinálni az ember. Kérlek, adjatok tanácsot!
Köszi a felajánlást, a maradék diagok fordításával már megbirkózok:) A leghosszabbak kész vannak, beleértve Jack, LaCroix, Beckett, a régens párbeszédeit. Ha az összes párbszéd kész, kidobok egy Beta 1-et és amíg azt tesztelik, befejezem a .lip fájlokat (ezek a szövegek, amik a képernyõ bal felsõ sarkában jelennek meg, amikor a közelben dumál valaki) és a textúrákat.
Csináltam egy Gangrel csajt. Azt hittem, ha átváltozik állattá, akkor az alakja is más lesz. Kicsit unalmassá teszi a játékot a sok párbeszéd, pláne, h nem is értem mi van. A grafika a mai szemmel már elég gagyi, de nah, nem mai gyerek...:) Amúgy elvagyok vele
Már feltettem a 7.5-öt...:( Azt írja csak a hivatalos 1.2 vel megy..
Ha meg gondban vagy a klánválasztásban akkor töltsd ki az elején azt a "tesztet"! Kb olyan klánt fogsz kapni ami hozzád illik! :) Én a Gangrel-el meg voltam elégedve. Magyarítás meg még folyamatban! Már én is várom. Hirtelen azt hittem kész van azért jött ennyi hozzászólás!xD
Elég a legújabb patchet feltennem, vagy egyenként kell külön-külön?
Hangulatos kis játéknak nézek elébe, úgy látom! :))
A krekkelés csesztem el, de már ok minden!
Leszedtem a játékot, feltettem a hivtalos 1.2-es patchet,de gondjaim vannak az indítással. Vista sp 2 re tettem fel. Elõször még bejött a menó, meg az options is, de aztán amikor játszania akrtam csak nagy feketeséget láttam és az egér mozgatására sohugást hallok, semmi más nincs. Toshiba l40-es notim van. 64 mb ram, 2 gb memó, dua core 1.5 proci
A kérdésem az lenne még: -mely patcheket lenne érdemes feltennem a játékhoz? -Melyik klánt érdmes választani? -Magyarítás van-e?
Sziasztok! Megy ez a játék vista sp2-n? Az oldalának a rendszerminimumában csak xp ig volt LOK és Bloodrayne fan vagyok, azt hallottam ez is jó játék. :)