ma gamma ? :) valami instant uzenoben irjatok, leven arra talaltak ki, a forumot meg nem ;)
most megyek megint SKB asszem nem megy, renagades_mod, 40, vagy eliterenegades szerveren leszek... ahol több az élet...
Na ki jön játszani?
Ma este lehet. 8-9 körül, a szokásos módon. Majd irok ide, ha ready vagyok.
este game ? msn/icq-m lejjebb ! :)
Bazeg, lehalt az SKB pont, pedig mekkora meccs volt ezen a határ szar mapon :D (valami roller coaster variáns)
Na én megyek be, SKB-re. Vagy ha nem oda, akkor másik, sima Renegades_Mod szerverre.
game félóra-óra múlva?
Pedig ment a szerver, ahogy a múltkor is. Mindegy, most megyek el, talán este még játszunk majd.
Xian: izzítsd be te is a RhOLAS fightert, aztán irány vissza tribesezni :) Ingyen letölthetõvé tették, aztán azóta újra rátaláltunk itt egy páran:) Még mindig iszonyat jó...
ASE sem latta, meg a command line kepcsolodaskor sem ment... multkor is nehezen jott ossze. Rajtam nem mulott ... fut msn, icq is.
mondom hogy NEM ment :) csak connecting volt... igy nem tudtam kapcsolodni. Talan nem artott volna ICQn irnod, talan jatszhattunk volna. Ha mar ugy is van ..
Kb fél órán át ment, 2-ig. Nem jött senki, így kikapcsoltam.
tan akkor kapcsold be ;) benezek a szerverre ... GO :)
gyak.
nekem van icq, csak sosincs bekapcsolva :)
csinálok szervert. 81.182.103.67
Ide gyertek, szerver paraméterek a múltkoriak. Ha lag lesz, majd megyünk máshova.
nincs icq/msn ed/etek ? 114166495 v. arty kukac hotmél punkt kom
gyakorlas vagy serverre megyunk ?
jelen!
mostanában, valaki?
Nem alkesz :) Nem szoktam inni sose, de ha mégis akkor csak rövidet :) Egy pohár pezsgõ, bor, vagy sörtõl is fejreállok (utálom õket mint a szart), ezzel szemben 10 jägert meg sem érzek. Ez van.
Most jól szétdobtam a csuklómat, úgyhogy haza is jöttem. Az ujjaim már nem mozdulnak ugy kiment az erõ belõle.
Ja én asszem nem játszok ma, max holnap délelõtt, mert tekepartyra megyek :)
2-höz sajnos lényegesen kisebb sikert aratott a renegades mod. Bazi kevés ember játszotta, ezért aztán alólam is hamarabb kikipott, pedig azt megvettem eredetiben, még 2 éve asszem.
Talán betudható annak is, hogy a T2 mint olyan is lényegesen kisebb rajongói táborral rendelkezett, mert RENGETEG gyerekcipõs gondja volt. A net kezelése sem olyan tökéletes, mint az 1-é, és rengeteg volt benne a bug eleinte. Még ma sem megy tökéletesen a legtöbb hardverrel, pedig a grafikája nem egy egetverõ. Mondjuk amikor megjelent, messze überelt mindent a grafikájával. Csak sajnos a gameplay nem hozta a T1 színvonalát.
A renegades meg hasonló bugokba, és problémákba ütközött, lassan fejlõdött, és igazából nagyon sok dologban nem is különbözött a T2 base-tõl, ugyanis a fejlesztõk tanulva a T1 renegades népszerûségébõl, több ötletet is átvettek belõle a T2-be, mint alapfeature. Csakhát kevés sikerrel...
Jaja, tõlem lehet ma este game. És én is sajnálom, hogy nincs nagy tábora ennek itt Mo.-n még így se, hogy ingyenes.
De ennek fõleg a reklám hiánya tudható be, meg akkoriban még nem volt olyan eltrjedt ez az online fps mûfaj, pláne ilyen komplexen! Most meg már, hát nemtom... De bízom benne, hogy ezzel a 3. résszel itthon is megtörik a jég! Gondolom ehhez is lesz renegades mod, ha már a 2-höz is van.
Szkriptek vannak dögivel, csak keress rájuk neten :) Ehhez már mindent kitaláltak...
Amúgy én azt sajnálom a legjobban, hogy nem vagyunk (és voltunk anno se) még többen erre a játékra. Pedig ahogy mondod, a legkomplexebb FPS ami létezik, fõleg a renegades moddal. Taktikai érzék ÉS skill kell hozzá, szemben a többivel, hogy csak menj oszt' lõjj. Nameg a szabadság, amit játék közben nyújt, az emeli minden más FPS élménye fölé.
Csak ez nem nagyon fekszik még nekem, hogy lõjek minden fegyverrel egyszerre, váltogatva õket miközben gárántokat hajingálok, amik engem is sebeznek :D
Heavykkel kulcsfontosságú, hogy a támadóerõdet minnél gyorsabban bevidd, a bázisukon belülre.
Külsõ ojjektumuk támadására inkább a Burstert ajánlom, mert legalább mozogni is tud.
Heavyvel pl sokan csinálják azt, hogy bázisról ki -> rocket launcherrel ellövik magukat, át a másik bázisra -> egybõl berohan (mind1 milyen védelem van, slisszolj be gyorsan) -> majd mindent beszór. Értsd, mortar+granat+mine+beacon EGYSZERRE, beömleszt, ha lehet, még röptödben. Egy ilyen támadással ki lehet iktatni akár egy teljes védelmet is. Kültéri célpontok ellen sem rossz, csak ekkor kellõ magassságból kell beess, és onnan szórni mindent. Tehát kombináltan, hirtelen zúditani rájuk a legütõsebb cuccokat (katt+G+M+B). Nem egy-egy mortar, sorban, hanem egyszerre szórni. Máskor is hatásosabb. Elsõre kinyúlsz, az biztos, de kellõ hatással kiiktatod a védelmüket, sõt, kis szerencsével 1-2 ilyen után visszább is húzódnak a bázisukba, látván hogy ott mindig szétmegy minden (amatõr defenderek).
A gránátok szórása amúgy közelharcban is elengedhetetlen. Pl a scoutnak szinte ez az egyetlen esélye (amellett hogy könnyen manõverezik), hogy concussion, vagyis eldobó gránátjai vannak. Felröppensz, kiszórod magad köré a gránátokat, és a támadót eldobja jó messzire. Engineerrel is hasonlóan, neki EMP gránátja van. Az kiveszi a fegyvert az ellenfél kezébõl, és egyben egy pillanatra nullázza is az energiáját (kék csík). Arról nem is beszélve, hogy a heavyknek mortar, meg satchel gránátjuk van:)
Tényleg, ha valaki megjelöl valamit targeting laserrel, akkor én azt hogy tudom belõni mortarral?
Egyébként vannak érdekes eredmények :) Most voltam egy TDM pályán elfoglalható pontokkal. Végeredmény: 1.Valami Seraph 47 ponttal 2.xy pistike 16 3.xyz 14.... Szóval nemtom, lehet hogy tényleg vannak csíterek. Vagy csak mindenki láma volt majdnem.
A Scarabon még nem is voltam. De ilyen siegen már igen, de nem nagyon jött be, túl nagy a pálya és még 40en is kevesen voltunk hozzá szerintem.
Naja, az az éjszakai desert szarság nekem sem a kedvencem. De pl ehhez hasonlóan a Roller Coaster is alapmap, mégsem csípem. Túl gagyi a bázis, nem védhetõ, túl kaotikus csatákkal.
Majd egyszer Scarabrae-t kéne játszani, na azon még hatalmasat lehet taktikázni. A scarabrae-bázis a broadside-bázis (ezek ilyen típusok) után a legjobb, nagyobb, komplexebb, de mégis könnyû, és jól védhetõ. Ugyanakkor jól támadható is, ha az ember ismeri a trükkjeit :)
Ion turreteket el kell rejteni, ugyanúgy, mint a lasereket. PL ha a bázisod elõtt van két oszlop. Akkor ne az oszlop túloldalára tedd, ahol a támadó fél egybõl kiszúrja, hanem a bázis felõlire. Hogyha áthalad az oszlop vonalán, hátulról éri a támadás. Jobb esetben még észre sem veszi hogy honnan, mire meghal tõle. Ha viszont jól látható helyekre teszed, akkor ki is sniperelik messzirõl.
Én pl szeretem még az inside-only mapokat is. Pl van olyan, broadside, de körbefalazva, meg felül is tetõ :) Tehát a két lebegõ bázis egy zárt kockában van. Meg ugyanez szinte az összes többi bázisvariációra is.
Aztán vannak a baszottnagy Siege bázisos pályák. Ezen csak a bázis akkora, hogy egy óra mire kiismered magad. Van olyan map,ahol két ilyent egyszerûen összetettek, és a 2-3 átjáróban folyik csak a csata, nem lehet kimenni. Elég gagyi, ami a pálya fantáziáját illeti, de nagyon jó meccsek szoktak lenni rajtuk.
Ja ezek az ion turretek is jók :) Csak az a baj velük, hogy elég törékenyek, nincs valami trükkjük, hogy milyen helykre érdems lerakni? Nyílt terepes pálya volt, próbáltam dombtetõkre rakni, hogy jó nagy területet belássanak, de úgy kiszúrják õket. Próbáltam elbújtatni õket, néha túléltek 1-2 rohamot, de többet nem. De volt egy nagyon szép helyzet, 4 tornyom lõtt egyszerre egy völgyben egy cyborgot, hát szét is esett 2 sec múlva :D De össz-vissz 4 pontot szereztem így.
Meg az is érdekes, hogy vannak nagyon jó mapek mint pl. Broadside és variációi, meg még néhány. De vannak iszonyú szarok is, pl. a Desert of Death vagy micsoda, meg mindenféle elnagyolt map, amin még a default textúra van, mert azt se bírták lecserélni...
Támogasd õket ion turrettel. Fõleg belsõ téren hatásos :)
Emlékszel tegnap, mikor beléptél a generátor szobába, odamentél a generátorokhoz, és hirtelen szétestél valamitõl?:) Na az egy perem alá telepített ion turret volt, ami pont ott látott rád :)
Szerver függõ. Az alap modos szerveren megkapod, bizonyos szervereken pedig csak a laser turret van letiltva. Egyszerû okból: ne legyen turret rush. Tehát ne mindenki csak turretet pakolgasson. Amúgy is van belõle összeveszés néha, két profi építész kerül egy csapatba :)
Viszont van olyan szerver is, ahol turret killért abszolút nem kapsz pontot. SKB-n asszem csak a laser van letiltva, de ebben nem vagyok biztos.
Ahá értem. Egyébként nem túl fair, hogy nem kapom meg a pontot azokért az emberekért, akiket a tornyaim lõnek le...
Így van, a stealth pack az csak a szenzorok elõl maszkol, tehát nem lõnek rád a turretek. Ezt a Cyborgon érdemes használni, ha behatolsz az ellenség bázisába.
A sensor jammer pack (van lerakhatóban is) lényegében ugyanez, azzal a különbséggel, hogy a nyilat is leveszi a fejed fölül, ha radarzónában vagy. Ez utóbbit a sniperek használják elõszerettel, amikor a hegytetõkre kiállnak a bázisok körül lõdözni.
Elõbbit hatástalanítja egy Motion Sensor, utóbbit nem.
Ezért az alapszabály, hogy 1 laser turret nem laser turret :)
Ha teszel valahova, legalább 2-t. Ekkor az interferencia pont úgy engedi, hogy kb 0.75m-re egymástól kettõt is le tudsz rakni. Többet nem enged, csak jóval távolabbra.
Ekkor, ha szembõl jön az ellenség, az elsõ lövés a lefegyverzi, a második pedig sebzi. Ha nem szemközt lövi, akkor egy lightot azonnal, egy mediumot 80%-os eséllyel kinyír. Egy heavynek viszont már több kell...
Ezért jó a broadside bázis eleje. Az elég nagy felület ahhoz, hogy 5-öt is el tudj helyezni kellõ távolságban úgy, hogy mind az 5 egyszerre lõjje a kiröppenõ embert.
Nem, a lebegõ bázisra magára. Ahogy kijössz a fõbejáraton, ott van ugye körbe a perem. Na az alatti részre kell kint, az elejére felrakni.
Tehát az ellenséges bázis felé nézõ homlokzatra, de a bejárat alá. Majd megmutatom a köv practice alkalmával. Ma nem biztos, hogy tudok játszani.
A trancking turret valami új, a renegades 4.0-ban. Asszem ha teszel egyet pl a Sentry turret mellé, akkor az már a nem-mozgó ojjektumokra is lõni fog. Szal ilyen célkövetõ segédlet.
Meg a stealth pack az hogy van? Láthatatlanná válok tõle, mert nem úgy láttam? Vagy csak a szenzorok elõl bújtat el?
Ebbe a laser turretbe az a legnagyobb szopatás hogy kilövi a manus kezébõl a fegyvert.
Pl. a Tracking Turret az mire jó?
Meg ez a taktika tetszik :)) De azt nem egészen értem hova kell lerakni azokat a tornyokat? Ott lent a bázis alján van két platform, oda? Mert azon már van 1-1 vmilyen torony. Melyik ferde rész?
Elég a command laptop. Engieer tud magával vinni, mint packot, és akkor bárhova elbújva, megnyomod a C-t, és beszállhatsz a tornyokba.
PS: szerencsére nagyon ritka, Tribesben ennél általában komolyabb az emberek összetétele. Egyszerûen nem az a típusú ember játszik Tribest.
A védelmet illetõen, a broadside fenti, és lenti turretkonfiguráció csak 1 volt :) Mindkét helyre van még legalább 1 hatásos kombó, és akkor még be nem is mentünk a bázisra ;)
Nem beszélve a többi mapról ugye. Scarabrae, Raindance, Dangerous Crossing, Stonehenge, hogy csak a legnagyobb alap-Tribes mapokat említsem.
Amúgy Broadsideon (és Blastsideon, ugyanaz a map, csak a stationok vannak máshol a bázison belül) jó taktika az is, ha kiröppensz kis inventoryval, letelepülsz az ellenség bázisa alá, valahova ahol kevésbé vesznek észre, és a bázisuk kijárata ALÁ, a bázis elejére (a ferde részre) felteszed a laser turreteket. Lehetõség szerint mind az 5 letehetõt. Kurva nagy szopatás, mert amint elröppennek, lekaszabolja õket az 5 turret:) Nem tudják leszedni sem õket, mert amint lemenne egy, hogy rájuklõjön, meghal. Ha meg valaki eventuell lent spawnolna, azt meg akkor szabja szét egybõl :) Egyedül akkor kell vigyázni, ha több emberük indul meg egyszerre. Persze ez csapatmunkát igényel az ellenséges oldalon (1-2 áldozat, 1-2 leszedi õket), de mint mondtam, nincs védelem, ami ellen ne lenne taktika, a megfelelõ csapatmunkával :) Viszont ha birkák, szervezetlenek, akkor be lehet ezzel szorítani õket a bázisra, amíg több ember kijön a saját csapatból, és építi/ellátja a laser turretek támogatását is. Egy ilyen szervezett beszorítás igen gyors, és fölényes gyõzelemre vezethet, mert ugye egyrészt nem kell saját bázisvédelemmel tökölni, mindenki támadhat, másrészt össze is zavarja rendesen az ellenséget.
Amugy rocket turret-el eleg jol lehet szivatni az ellenseget mert ugye alapbol csak repulo dolgokra lo, de ha beulsz egy command centerbe, akkor te tudod iranyitani, igy barkire ra tudsz loni
Van ilyen.
Majd emlékezz, amikor röpködtök egymás mellett, fölédmegy, és fentrõl fejbekúr rocket launcherrel. Tipikusan ilyen, és még egy heavy is egybõl befekszik tõle + a huppanástól, ahogy földhözvág.
Amugy ird le, milyen turretre vagy kiváncsi, le tudom irni neked. Sajnos mint ahogy szerver leirás sincs, már a T1 renegadeshez sincs semmi a neten... :(
Szerintem nincs olyan, hogy alltalanos aimbot, mindegyik jatekhoz kulon van, igy tribeshez is olyan van, ami figyelembe veszi az objektum sebesseget is.
A legutóbbi menetben Borg mester tanításai alapján olyan védelmeket építettem ki hogy ihaj :) Megállított nem egy rohamot is, csak javítgatni kellett!
Az aimbot szín alapján viszi valahova a kurzort. Itt az nem sokat ér, ha a célkereszt valakinek pontosan a fején van, legalábbis a legtöbb fegyvernél nem, mert egyrészt a repkedés miatt, másrészt a lag miatt ziher hogy nem találja el a lövedék az enemyt, max. a helyét. Talán még railgunnál lenne értelme, de a lag miatt ott se nagyon mert ott is elé kell célozni.
Szerintem viszont itt megtobbet er, pl disk launcher-el repules kozben lelo. Persze ez nem csak aimbot-al lehetseges, nekem is osszejott mar parszor, de szerencse is kell hozza.
szvsz tribesben az aimbot nem sokat ér, mivel ált. nem a földön folyik a harc :)
magátol akkor lõ a torony ha van a közelében szenzor, ugy tudom!
De mindegy most jó kör volt :) Nem tudtok valami oldalt ahol le van írva minden tárgy meg fegyver? Mert pl. nem világos még teljesen, hogy melyik torony tud magától lõni. A laser pl. tudom hogy ilyen, de nem mindegyik. Meg sok kacat van a tornyokon kívül is ami még nem világos teljesen.
Aimbot mindenre van nem azzal volt a baj, a hp alig ment le neki.
Azért nem semmi hogy itt is mekkroa pöcsök vannak néhol. Most egy Cephatus nevû barom minden mapen bekempelte az inventory stationöket egy cyborggal. Csak azt nem értem, hogy hogy nem bírtük kifüstölni 10en??? Ennyire lámák lettünk volna?