Naja, az az éjszakai desert szarság nekem sem a kedvencem.
De pl ehhez hasonlóan a Roller Coaster is alapmap, mégsem csípem. Túl gagyi a bázis, nem védhetõ, túl kaotikus csatákkal.
Majd egyszer Scarabrae-t kéne játszani, na azon még hatalmasat lehet taktikázni. A scarabrae-bázis a broadside-bázis (ezek ilyen típusok) után a legjobb, nagyobb, komplexebb, de mégis könnyû, és jól védhetõ. Ugyanakkor jól támadható is, ha az ember ismeri a trükkjeit :)
Ion turreteket el kell rejteni, ugyanúgy, mint a lasereket. PL ha a bázisod elõtt van két oszlop. Akkor ne az oszlop túloldalára tedd, ahol a támadó fél egybõl kiszúrja, hanem a bázis felõlire. Hogyha áthalad az oszlop vonalán, hátulról éri a támadás. Jobb esetben még észre sem veszi hogy honnan, mire meghal tõle. Ha viszont jól látható helyekre teszed, akkor ki is sniperelik messzirõl.
Én pl szeretem még az inside-only mapokat is. Pl van olyan, broadside, de körbefalazva, meg felül is tetõ :) Tehát a két lebegõ bázis egy zárt kockában van. Meg ugyanez szinte az összes többi bázisvariációra is.
Aztán vannak a baszottnagy Siege bázisos pályák. Ezen csak a bázis akkora, hogy egy óra mire kiismered magad. Van olyan map,ahol két ilyent egyszerûen összetettek, és a 2-3 átjáróban folyik csak a csata, nem lehet kimenni. Elég gagyi, ami a pálya fantáziáját illeti, de nagyon jó meccsek szoktak lenni rajtuk.