Ha van motion sensor, akkor a spyt, és az alien álcát is látják a tornyok. Illetve, megjelenik a piros jel a fejed felett, tehát az ellenség is lát. Ezért kell mindig a radar jelet figyelni fent. Ha pirosan villog, bemértek. Ha sárgán, akkor álcázva vagy, vagy dolgozik egy sensor jammer a közeledben.
A netkódról annyit, hogy még a Tribes2 is szarabb lett ennél. Nem értem én se, szerintem is zseniális a netkódja, de hogy miért nem adták tovább...
Death star nagy szivatás, ezért nagy szivatás telepíteni is:)
1. Kell 4 blast vall, egymásra 90fokban, tehát négyzetet alkotva. Ha túl messze rakod õket nem lesz jó, túl közelre meg le sem engedi tenni õket! Szal el lehet bûvészkedni vele,és fõleg, hogy rendes négyzetet alkosson, méghozzá ZÁRTAT. A sarkokon nem lehet rés, csak nagyon minimális.
2. Ha megvan, belerepülsz, és a közepébe leteszed a DSt. Ekkor menekülsz, mert felrobban az egész, és fellövõdik a látóhatáron felülre a DS. Eztán az onnan AUTOMATIKUSAN lõdöz mindent, egy rail turretttel. Le lehet lõni, de nagyon összehangolt csapatmunka kell. Általában 3-4 sniper kell hozzá, abból kettõt lelõ, a másik kettõ pedig tudja sorozni, és felrobban.
Nagyon erõs fegyver, ezért a szerver settingsben le is lehet tiltani. Sok szerveren le is van.
PS: éles meccsen persze nagyon nagy mák kell, hogy idõd legyen eltökölni egy DS telepítésével.
És ha nem lett jó a 4 blastwall állása, nem engedi beletenni a közepébe a DS kilövõt... ekkor rombolhatod le az egészet, majd újra...
Sok pályán van pl eldugott völgy a bázis mögöt, vagy ilyesmi, ahol van sik terep, de nem a csatatéren. Ott érdemes felépíteni, perse úgy, hogy a DS még be tudja lõni legalább a saját bázist, hogy azt védje.
Lol gondoltam hogy valami furmányos fegyver :) Thnx a válaszokat már nagyjából átlátom az egészet. Csak az a baj, hogy a legjobb serveren is 150-200 a pingem, így aztán közelharcnál elég kétes a kimenetel... Sniperkedésnél se egy elõny a magas ping, meg hát egyáltalán semminél se, max. az építgetésnél nem számít. :(
Azért itt 150-200 közötti ping, az kb annyi, mint CS-ben a 80-120 közötti. Szal nem olyan gáz.
Most próbálok valami infot keresni a neten, a T1 szerver konfiguráláshoz, de egyelõre semmi... kurvára nem emlékszem már, hogy anno mi volt a trükkje...
én valszinû legkorábban csak olyan 9-10 körül futok majd be... :/
Én viszont korábban szeretném kezdeni ma, mert 22 óránál tovább megint nem maradok. Ez persze nem jelenti azt, hogy korábban befutok, de lehet, hogy már 8kor :)
Tegnap láttátok a listában is a szervert, amit csináltam? vagy csak ip alapján?
No én jelen.
Jelezzen ha van itt valaki, mert akkor hostolok is egyet.
Najolvan, SKB-n vagyok. Szoljatok be oda, ha lesz valami végre.
Na itt vagyok! Ok benézek.
En is.
Inditsak szervert?
Megpróbálhatjuk, bár úgy látom csak egyedül leszünk egyelõre.
81.182.22.59
pass a tegnapi
Egyébként most szar menet volt ez az SKB-n. Néhány barom azzal szórakozott, hogy nem engedett senkit az egyetlen ammo stationhoz, mindig kilõtték onnan az embereket.
Geco, tutira valami szerver side bug ez. 2 joinolo utan fennakadnak a pingek 1vs1 jatszottunke egy orat 60-as pinggel...
na mind1, ugyis keso lett:)
Ja valami gubanc lesz itt...
Egyébként ha már ebben a topicban vagyunk, mikor jön a Tribes 3? :)
tegnap kimaradtam, mert mindenáron joint opsozni akartam.. na az a kommuniti az igazi kudarc :D
maradok a joöreg tribesnél itt legalább vagyunk páran akik tesznek is vmit a játékért :)
Azért nem semmi hogy itt is mekkroa pöcsök vannak néhol. Most egy Cephatus nevû barom minden mapen bekempelte az inventory stationöket egy cyborggal. Csak azt nem értem, hogy hogy nem bírtük kifüstölni 10en??? Ennyire lámák lettünk volna?
Aimbot mindenre van nem azzal volt a baj, a hp alig ment le neki.
De mindegy most jó kör volt :) Nem tudtok valami oldalt ahol le van írva minden tárgy meg fegyver? Mert pl. nem világos még teljesen, hogy melyik torony tud magától lõni. A laser pl. tudom hogy ilyen, de nem mindegyik. Meg sok kacat van a tornyokon kívül is ami még nem világos teljesen.
szvsz tribesben az aimbot nem sokat ér, mivel ált. nem a földön folyik a harc :)
magátol akkor lõ a torony ha van a közelében szenzor, ugy tudom!
Szerintem viszont itt megtobbet er, pl disk launcher-el repules kozben lelo. Persze ez nem csak aimbot-al lehetseges, nekem is osszejott mar parszor, de szerencse is kell hozza.
Az aimbot szín alapján viszi valahova a kurzort. Itt az nem sokat ér, ha a célkereszt valakinek pontosan a fején van, legalábbis a legtöbb fegyvernél nem, mert egyrészt a repkedés miatt, másrészt a lag miatt ziher hogy nem találja el a lövedék az enemyt, max. a helyét. Talán még railgunnál lenne értelme, de a lag miatt ott se nagyon mert ott is elé kell célozni.
A legutóbbi menetben Borg mester tanításai alapján olyan védelmeket építettem ki hogy ihaj :) Megállított nem egy rohamot is, csak javítgatni kellett!
Szerintem nincs olyan, hogy alltalanos aimbot, mindegyik jatekhoz kulon van, igy tribeshez is olyan van, ami figyelembe veszi az objektum sebesseget is.
Majd emlékezz, amikor röpködtök egymás mellett, fölédmegy, és fentrõl fejbekúr rocket launcherrel. Tipikusan ilyen, és még egy heavy is egybõl befekszik tõle + a huppanástól, ahogy földhözvág.
Amugy ird le, milyen turretre vagy kiváncsi, le tudom irni neked. Sajnos mint ahogy szerver leirás sincs, már a T1 renegadeshez sincs semmi a neten... :(
Amugy rocket turret-el eleg jol lehet szivatni az ellenseget mert ugye alapbol csak repulo dolgokra lo, de ha beulsz egy command centerbe, akkor te tudod iranyitani, igy barkire ra tudsz loni
PS: szerencsére nagyon ritka, Tribesben ennél általában komolyabb az emberek összetétele. Egyszerûen nem az a típusú ember játszik Tribest.
A védelmet illetõen, a broadside fenti, és lenti turretkonfiguráció csak 1 volt :) Mindkét helyre van még legalább 1 hatásos kombó, és akkor még be nem is mentünk a bázisra ;)
Nem beszélve a többi mapról ugye. Scarabrae, Raindance, Dangerous Crossing, Stonehenge, hogy csak a legnagyobb alap-Tribes mapokat említsem.
Amúgy Broadsideon (és Blastsideon, ugyanaz a map, csak a stationok vannak máshol a bázison belül) jó taktika az is, ha kiröppensz kis inventoryval, letelepülsz az ellenség bázisa alá, valahova ahol kevésbé vesznek észre, és a bázisuk kijárata ALÁ, a bázis elejére (a ferde részre) felteszed a laser turreteket. Lehetõség szerint mind az 5 letehetõt. Kurva nagy szopatás, mert amint elröppennek, lekaszabolja õket az 5 turret:) Nem tudják leszedni sem õket, mert amint lemenne egy, hogy rájuklõjön, meghal. Ha meg valaki eventuell lent spawnolna, azt meg akkor szabja szét egybõl :) Egyedül akkor kell vigyázni, ha több emberük indul meg egyszerre. Persze ez csapatmunkát igényel az ellenséges oldalon (1-2 áldozat, 1-2 leszedi õket), de mint mondtam, nincs védelem, ami ellen ne lenne taktika, a megfelelõ csapatmunkával :) Viszont ha birkák, szervezetlenek, akkor be lehet ezzel szorítani õket a bázisra, amíg több ember kijön a saját csapatból, és építi/ellátja a laser turretek támogatását is. Egy ilyen szervezett beszorítás igen gyors, és fölényes gyõzelemre vezethet, mert ugye egyrészt nem kell saját bázisvédelemmel tökölni, mindenki támadhat, másrészt össze is zavarja rendesen az ellenséget.
Meg ez a taktika tetszik :)) De azt nem egészen értem hova kell lerakni azokat a tornyokat? Ott lent a bázis alján van két platform, oda? Mert azon már van 1-1 vmilyen torony. Melyik ferde rész?
Ebbe a laser turretbe az a legnagyobb szopatás hogy kilövi a manus kezébõl a fegyvert.
Meg a stealth pack az hogy van? Láthatatlanná válok tõle, mert nem úgy láttam? Vagy csak a szenzorok elõl bújtat el?
Nem, a lebegõ bázisra magára. Ahogy kijössz a fõbejáraton, ott van ugye körbe a perem. Na az alatti részre kell kint, az elejére felrakni.
Tehát az ellenséges bázis felé nézõ homlokzatra, de a bejárat alá. Majd megmutatom a köv practice alkalmával. Ma nem biztos, hogy tudok játszani.
A trancking turret valami új, a renegades 4.0-ban. Asszem ha teszel egyet pl a Sentry turret mellé, akkor az már a nem-mozgó ojjektumokra is lõni fog. Szal ilyen célkövetõ segédlet.
Ezért az alapszabály, hogy 1 laser turret nem laser turret :)
Ha teszel valahova, legalább 2-t. Ekkor az interferencia pont úgy engedi, hogy kb 0.75m-re egymástól kettõt is le tudsz rakni. Többet nem enged, csak jóval távolabbra.
Ekkor, ha szembõl jön az ellenség, az elsõ lövés a lefegyverzi, a második pedig sebzi. Ha nem szemközt lövi, akkor egy lightot azonnal, egy mediumot 80%-os eséllyel kinyír. Egy heavynek viszont már több kell...
Ezért jó a broadside bázis eleje. Az elég nagy felület ahhoz, hogy 5-öt is el tudj helyezni kellõ távolságban úgy, hogy mind az 5 egyszerre lõjje a kiröppenõ embert.
Így van, a stealth pack az csak a szenzorok elõl maszkol, tehát nem lõnek rád a turretek. Ezt a Cyborgon érdemes használni, ha behatolsz az ellenség bázisába.
A sensor jammer pack (van lerakhatóban is) lényegében ugyanez, azzal a különbséggel, hogy a nyilat is leveszi a fejed fölül, ha radarzónában vagy. Ez utóbbit a sniperek használják elõszerettel, amikor a hegytetõkre kiállnak a bázisok körül lõdözni.
Elõbbit hatástalanítja egy Motion Sensor, utóbbit nem.
Ahá értem. Egyébként nem túl fair, hogy nem kapom meg a pontot azokért az emberekért, akiket a tornyaim lõnek le...
Szerver függõ. Az alap modos szerveren megkapod, bizonyos szervereken pedig csak a laser turret van letiltva. Egyszerû okból: ne legyen turret rush. Tehát ne mindenki csak turretet pakolgasson. Amúgy is van belõle összeveszés néha, két profi építész kerül egy csapatba :)
Viszont van olyan szerver is, ahol turret killért abszolút nem kapsz pontot. SKB-n asszem csak a laser van letiltva, de ebben nem vagyok biztos.
Támogasd õket ion turrettel. Fõleg belsõ téren hatásos :)
Emlékszel tegnap, mikor beléptél a generátor szobába, odamentél a generátorokhoz, és hirtelen szétestél valamitõl?:) Na az egy perem alá telepített ion turret volt, ami pont ott látott rád :)
Ja ezek az ion turretek is jók :) Csak az a baj velük, hogy elég törékenyek, nincs valami trükkjük, hogy milyen helykre érdems lerakni? Nyílt terepes pálya volt, próbáltam dombtetõkre rakni, hogy jó nagy területet belássanak, de úgy kiszúrják õket. Próbáltam elbújtatni õket, néha túléltek 1-2 rohamot, de többet nem. De volt egy nagyon szép helyzet, 4 tornyom lõtt egyszerre egy völgyben egy cyborgot, hát szét is esett 2 sec múlva :D De össz-vissz 4 pontot szereztem így.
Meg az is érdekes, hogy vannak nagyon jó mapek mint pl. Broadside és variációi, meg még néhány. De vannak iszonyú szarok is, pl. a Desert of Death vagy micsoda, meg mindenféle elnagyolt map, amin még a default textúra van, mert azt se bírták lecserélni...
Naja, az az éjszakai desert szarság nekem sem a kedvencem. De pl ehhez hasonlóan a Roller Coaster is alapmap, mégsem csípem. Túl gagyi a bázis, nem védhetõ, túl kaotikus csatákkal.
Majd egyszer Scarabrae-t kéne játszani, na azon még hatalmasat lehet taktikázni. A scarabrae-bázis a broadside-bázis (ezek ilyen típusok) után a legjobb, nagyobb, komplexebb, de mégis könnyû, és jól védhetõ. Ugyanakkor jól támadható is, ha az ember ismeri a trükkjeit :)
Ion turreteket el kell rejteni, ugyanúgy, mint a lasereket. PL ha a bázisod elõtt van két oszlop. Akkor ne az oszlop túloldalára tedd, ahol a támadó fél egybõl kiszúrja, hanem a bázis felõlire. Hogyha áthalad az oszlop vonalán, hátulról éri a támadás. Jobb esetben még észre sem veszi hogy honnan, mire meghal tõle. Ha viszont jól látható helyekre teszed, akkor ki is sniperelik messzirõl.
Én pl szeretem még az inside-only mapokat is. Pl van olyan, broadside, de körbefalazva, meg felül is tetõ :) Tehát a két lebegõ bázis egy zárt kockában van. Meg ugyanez szinte az összes többi bázisvariációra is.
Aztán vannak a baszottnagy Siege bázisos pályák. Ezen csak a bázis akkora, hogy egy óra mire kiismered magad. Van olyan map,ahol két ilyent egyszerûen összetettek, és a 2-3 átjáróban folyik csak a csata, nem lehet kimenni. Elég gagyi, ami a pálya fantáziáját illeti, de nagyon jó meccsek szoktak lenni rajtuk.
A Scarabon még nem is voltam. De ilyen siegen már igen, de nem nagyon jött be, túl nagy a pálya és még 40en is kevesen voltunk hozzá szerintem.
Egyébként vannak érdekes eredmények :) Most voltam egy TDM pályán elfoglalható pontokkal. Végeredmény: 1.Valami Seraph 47 ponttal 2.xy pistike 16 3.xyz 14.... Szóval nemtom, lehet hogy tényleg vannak csíterek. Vagy csak mindenki láma volt majdnem.
Tényleg, ha valaki megjelöl valamit targeting laserrel, akkor én azt hogy tudom belõni mortarral?
Folotte lesz egy kis nyil szeruseg, az jelzi hova kell lonod mortarral, hogy pont eltalald.
Most játszottam egy fél órát, és rátaláltam egy régi nagy kedvencemre :)
A repülésre :)
Scout energy pack, laser rifle, stb.
Interceptor - ion ágyú (ugyanazt lövi, mint az ion turret, csak ezerrel) Sccout - rocket
Bazi jól lehet támadni, fõleg az interceptort szeretem :) Aki simán jetpackkel már jól tud manõverezni, meg repülni, annak ez sem olyan nehéz.
Hm majd kipróbálom. Én most cyborggal támadgatok, több-kevesebb sikerrel :)
Heavykkel kulcsfontosságú, hogy a támadóerõdet minnél gyorsabban bevidd, a bázisukon belülre.
Külsõ ojjektumuk támadására inkább a Burstert ajánlom, mert legalább mozogni is tud.
Heavyvel pl sokan csinálják azt, hogy bázisról ki -> rocket launcherrel ellövik magukat, át a másik bázisra -> egybõl berohan (mind1 milyen védelem van, slisszolj be gyorsan) -> majd mindent beszór. Értsd, mortar+granat+mine+beacon EGYSZERRE, beömleszt, ha lehet, még röptödben. Egy ilyen támadással ki lehet iktatni akár egy teljes védelmet is. Kültéri célpontok ellen sem rossz, csak ekkor kellõ magassságból kell beess, és onnan szórni mindent. Tehát kombináltan, hirtelen zúditani rájuk a legütõsebb cuccokat (katt+G+M+B). Nem egy-egy mortar, sorban, hanem egyszerre szórni. Máskor is hatásosabb. Elsõre kinyúlsz, az biztos, de kellõ hatással kiiktatod a védelmüket, sõt, kis szerencsével 1-2 ilyen után visszább is húzódnak a bázisukba, látván hogy ott mindig szétmegy minden (amatõr defenderek).
A gránátok szórása amúgy közelharcban is elengedhetetlen. Pl a scoutnak szinte ez az egyetlen esélye (amellett hogy könnyen manõverezik), hogy concussion, vagyis eldobó gránátjai vannak. Felröppensz, kiszórod magad köré a gránátokat, és a támadót eldobja jó messzire. Engineerrel is hasonlóan, neki EMP gránátja van. Az kiveszi a fegyvert az ellenfél kezébõl, és egyben egy pillanatra nullázza is az energiáját (kék csík). Arról nem is beszélve, hogy a heavyknek mortar, meg satchel gránátjuk van:)
Csak ez nem nagyon fekszik még nekem, hogy lõjek minden fegyverrel egyszerre, váltogatva õket miközben gárántokat hajingálok, amik engem is sebeznek :D
Utóbbival ne törõdj, ennél az a lényeg:) Úgyis behalsz tõle, csak szórd, az a lényeg. Persze vannak ennél taktikusabb módszerek is:)
nagyon jo ezeket olvasni, a legkomplexebb FPS, amit valaha kiadtak :) este game? :)
erre a mindent szorok trukkre gondolom scriptet lenne erdemes... :)
Szkriptek vannak dögivel, csak keress rájuk neten :) Ehhez már mindent kitaláltak...
Amúgy én azt sajnálom a legjobban, hogy nem vagyunk (és voltunk anno se) még többen erre a játékra. Pedig ahogy mondod, a legkomplexebb FPS ami létezik, fõleg a renegades moddal. Taktikai érzék ÉS skill kell hozzá, szemben a többivel, hogy csak menj oszt' lõjj. Nameg a szabadság, amit játék közben nyújt, az emeli minden más FPS élménye fölé.
Jaja, tõlem lehet ma este game. És én is sajnálom, hogy nincs nagy tábora ennek itt Mo.-n még így se, hogy ingyenes.
De ennek fõleg a reklám hiánya tudható be, meg akkoriban még nem volt olyan eltrjedt ez az online fps mûfaj, pláne ilyen komplexen! Most meg már, hát nemtom... De bízom benne, hogy ezzel a 3. résszel itthon is megtörik a jég! Gondolom ehhez is lesz renegades mod, ha már a 2-höz is van.