Az nforce-n azt mondják, hogy elméletileg ez a CloneCd-s verzió mûködõképes!
Ámen
hát igen de nagyon nem ronthaták el mert azért anyira nem huzták le az értékelést meg szerintem ha olyan mint az egy volt csak szeb grafikával engem már akkor is meggyözöt és hát azért van benne egy két ujdonság szoval én sikere számitok
No, ez tényleg megmosolyogtatott. Amúgy meg elnézve a hatalmas lelkesedést ha valami nagyon jóra számít az ember igen ritka hogy tényleg az legyen. Én legalábbis bármikor nagyon vártam valamit sose tetszet. Ez most vagy az én hibám vagy a game ipar jutott el ilyen alacsony szintre, de csak annyit mondok nyugi. Néztem izonews-on páran már megvették és elég vegyesnek érzik, szal készüljön föl mindenki. Persze addig ne mondjunk véleményt míg nem láttuk, de személy szerint csalódtam a lionhead-ben a fable óta.
elolvastam de hamar rájötél kár hogy lelöted a poén
Jaj hagyjál már. Olvasd el, mielõtt bemásolod. Másrészt nincs az az agyament dev, aki ilyen hosszú kulcsot csinálna, még ha nem is lenne látványosan egy rossz vicc. :P
it a cd key álitolag jó de kétlem I4mA-5Tup1D-n008-Wh0-Kn0w5-n07-m0ch-1n-1iF3
Ha legalább olyan jó lesz, mint az elsõ rész, és mindez mai grafikával, akkor nekem már tetszeni fog.
Amúgy is hülye volt a cikkíró. Megnéztem már egy nagy rakat videót és egyikben se láttunk "evil" szavakat röpködni, csak mert a játékos sereget csinált vagy harcoltatta õket. Csak akkor kap a játékos gonosz pontot (a videók alapján), ha a seregével ellenséges városokat foglal el, ami eleve gonosz cselekedetnek számít a játékben. Ha valaki védelemre használja a seregét, akkor nem lesz gonosz.
Az ilyen suttyó bemutatókat nagyon nem kell komolyan venni.
Nem nekem kell leprogramozni, mert nem is én találtam ki, hogy legyen ilyen játék. Számomra nem a megvalósíthatóságról szól ez a pár gondolat, persze, abban igazad van, errõl is lehetne vitatkozni. Inkább arról szól, szerintem, hogy a cikk írója disszonanciát érez a címszereplõ elv mûködésében. Ennyi.
Lehet, igazad van. De az alábbi idézet azért elgondolkodtatóbb:
"Black & White 2, in ironic tribute to its name, perhaps, takes a pretty binary view of good and evil. Anything associated with building and growing is automatically good, anything associated with making war is automatically evil. The game makes no distinction between a peaceful state building an army for self-defense and one designed for murder and conquest. Building a nursery is automatically good, even if the purpose of the nursery is to free up slaves to toil more hours for your Mordor-like state and to raise the next generation of mindless drones."
Egy aranyos gameplay hibát azért már talált valaki Ha leraksz egy nagy követ vagy épületet a lényed elé, az folyamatosan újra és újra nekimegy (nem mindig, csak bug miatt néha elõfordul) és végül úgy hiszi, hogy megtámadták :)
Persze Installáld fel a játékot, futtasd a tiger unlockert, installáld a patchet, aztán new game.
Creature lacks personality; poorly balanced alignment and conquest system; many quests feel like busy work; long, boring tutorial that can't be skipped.
A lénnyel foglalkozni kell és akkor kialakul a személyisége, a patch meg kijavítja a kihagyhatatlan tutorialt. Elkapkodott kontár-review.
egy hülye kérdés ha felteszem a javitást akkor még a tutoriált végig vihetem ugye
Gamespy is rendesen lehúzza a játékot.
Én amúgyis kigyomláltam volna az ea logót az elejérõl, mert már heveny hányinger kerülget ha csak arra a görény bandára gondolok.
Removing Splash screens After I booted the game for several times, I got annoyed by the long splash screens. Here's how you can remove them:
1) Go to the Black & White 2 directory, Data->Splash. (default:C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\Data\Splash 2) See three files called EAlogocompressed.bik, Splasha.tga, and splash_intel.tga? 3) , now make a backup of each of these by highlighting all of them, right clicking, click 'Copy' and now paste them into the same directory. 4) Now see the dummy file? Make three copies of those. 5) Rename each dummy file according to each of the file names -EAlogocompressed.bik, Splasha.tga, and splash_intel.tga. 6) Start the game without splash screens!
Quick Save and Quick Load! They are really handy for an uninterrupted gaming experience. Quick Save: Ctrl+S Quick Load: Ctrl+L
Bookmarks Bookmarks are extremely useful for getting from one place to another quickly. Set Bookmark: Alt+#(Numbers 0-9) Go to Bookmark: Shift+# Cycle bookmarks: /
Veterans & Newbies By linking platoons together, the soldiers with more experience can teach their friends with lesser experience.
Thats all for now. I'll edit and update when I remember more. Feel free to add on!
Ebbõl az elsõt, a "remove splash screen"-t jegyezzük meg, mert az eredeti fórumon sokan panaszkodnak, hogy irtó lassan töltõdik miatta a játék, vagy simán ki is fagy, de a fenti megoldással a probléma megszûnik!
Lehet, hogy a patch is segít, de biztos ami biztos!
Érdekességek a patch-rõl :
1., As you might also already have read in the transcript from the developer chat; we will be releasing a patch on 6th October. This patch is not critical either but we feel it will improve the strategy aspect of the game. Currently this patch should be ready on Thursday (6th October 2005) and if possible, we'll release it earlier."
2., Known Issues --------------- 1. PLEASE NOTE : After installing the version 1.1 patch, you will need to start a new game for the patch to properly take effect. Your existing Black & White® 2 save games will no longer work. Save games from version 1.0 of Black & White® 2 will not be compatible with version 1.1 of Black & White® 2.
2. As mentioned in the original readme, certain USB headsets may cause issues if they are disconnected during gameplay. This is still the case. To avoid any crashes of the game, please save and quit before removing them.
Hát 5 seederrel nem kell csodálkozni! :-)) Azoknál sem a fullos van meg, szóval lassan is fog az még jönni! :-))
Megnéztem, egy 4 CD-s verzió .img fájlait tették fel. Ha azt nézem, hogy az USA-ban így adják ki, akár még hihetõ is lehet. Mondjuk most dolgozom, tehát estig még bármikor kijöhet az Nforce-ra is, de lehet éjszakai letöltésre én is vállalkozom, legfeljebb szivacs. ;-))
Üdv!
Oks ;)
Majd szólok ha leért, hogy mi a hányás. Bár most leállt... :\
Gamespot adott a játékra 8.2-t. Ez önmagában nem rossz, de az egész recenzió egy finoman megfogalmazott fanyalgás. Szerintem a cikk írója nincs túlságosan megelégedve az eredménnyel. Azt írja, hogy aki az eredeti programot a szabad játékért szerette, az valószínûleg csalódni fog, mert a játékos itt egy erõsen vezetett sztorit vihet végig. Nem igazán értékelte az új lénynevelési módszert, vagyis, hogy látszanak a lény gondolatai. Ez mondjuk tényleg érdekes, lehet, valóban jobb volt a régi módszer, vagyis, hogy szó szerint oda kellett figyelned a szerencsétlen reakcióira, viselkedésére, és "megtalálni vele a hangot", nem pedig folyamatos jelentéseket olvasgatni és azokra egyértelmûen reagálni. Így tényleg kevesebb lehet az izgalom a nevelgetésben, kevesebb a hibázási lehetõség is. Persze, meg kell várni a játékot a vélemény kialakításához. Szintén negatívumként említi a cikk az építgetést, amirõl azt állítja, eleinte nagyon érdekes és igalmas dolog egy szép várost felépíteni, de néhány pálya után, amikorra már kiderül, hogy valamennyin lényegében ez a feladat, eléggé unalmassá válik. Már csak azért is, mert roppant pepecses és végeláthatatlan meló. Nem dicséri túlságosan az MI-t sem (nem a lény intelligenciáját), szerinte kicsit passzív és kicsit buta, igazából egy csatával kapcsolatos dolgot hozott fel példának, olyan jellegû gyengeséget, amilyen általában roppant bosszantó tud lenni minden stratégiában. És megnéztem a video-revíziót is, mit ne mondjak, itt-ott oly mértékig beszaggat, hogy az már-már elkedvetlenítõ.
Egyelõre nincsen. Majd - állítólag - lesz hozzá kiegészítésnek.
Kár pedig, mert az elsõ részben rengeteget játszottam a haverral, s az állatok összeeresztése nagy poén volt :-) (Nem verekedtek, inkább táncoltak egymással) :)
Hát ez már tetszik! Nem is árt nekem a tutorial, hisz még az 1. részel sem játszottam, hehe:) De azt jól hallom, hogy ebben nincs multi? Mert azért az kihagyhatatlan szerintem.
Lesznek benne scriptelt események (azért a történetre is gondolni kell), de köztük elvileg teljes szabadságod van. Az elsõ három sziget csak tömény tutorial és történeti bejátszások, de utána már szabadon lehet tevékenykedni (kivéve persze mikor a történet megköveteli egy-egy scriptelt esemény lejátszását). Szóval én idõben olyan 90% szabadság, 10% script-re tippelnék.
Tudom hogy warez de amikor megjelent a BnW elso resze akkor jatek inditasa utan kb amikor a capa megy a gyerek fele akkor mindig el akart kudeni valami adatokat a vilghalora az .exe es tudom hogy irtam is hogy ZoneAlarm progival le kel tiltani.
Az biztos, hogy ez nem az a játék, amit egyszer végigvisz az ember, és látott mindent....
Még az sem mindegy milyen lényt választasz magadnak Mindnek más a személyisége, s még két tigris sem egyforma teljesen. Sõt, aztán rajtad áll, milyenre neveled
Ugyanis úgy néz ki, hogy a kópiákat hét lakat alatt örzik, tehát az, hogy nem került ki idõ elõtt, az nem véletlen. A hétfõ viszont ebben a körben tényleg a legkésõbbi idõpont. De ha nagyon optimistán nézem, szvsz szombat éjszaka realizálódhat az internetes futótûz-effektus. :-)) Tényleg már csak reménykedhetünk és nézhetjük az Nforce-ot, mást már nem tehetünk!
Az elõzõ gépemet azért vettem, mert a 433Mhz Celeron kevés volt az akkor megjelent játéknak. Lett belõle 850Mhz és a videókártya is ugrott pár osztályt felfelé, így már jó volt. Eltelt 5 év és most (is) komplett gépet vettem, ahogy közeledett a játék megjelenése, most pedig hamarosan kiderül, hogy mire is dobtam ki egy valag pénzt! :-))
Legkésõbb hétfõre datálom. Ha a csapatok nem kaptak a mostani eresztésbõl (ergó nem rendelték elõ), akkor majd megveszik boltban hetedikén és a hétvégén megbütykölik.
Emlekszem az egyessel azert nem jaccotam met nem volt jo a gepem viszont erre mar fel vagyok keszulve :D
jöjjön már kiiiiii!!!!!!!!
Ez csak az egyik része. Mostmár kis gondolatbuborékokban jelzi, hogy mit gondol a lény. Ha megjelenik egy ilyen gondolat, akkor annak megfelelõen lehet ütni/simizni. Ha pl arra gondol, hogy "én most ezt a krapekot megnasizom", akkor lehet pofozni, vagy az elmebajos istenségek esetében simizni.
Már az elsõ rész lény AI-ja belekerült a Guniess Rekordok Könyvébe, mint a világ legkomplexebb játékkaraktere. Ezt a rekordot a második rész kb megduplázza.
Mindig tele van a net ilyen fake megjelenésekkel, amikor egy-egy nagyobb kaliberû játék készül a piacra kerülni. És minden túlzás nélkül mondhatjuk, a B&W 2 elég nagy kaliberû játék! :-)) De már nincs sok hátra, lesz még egy-két ilyen, miután majd a végleges kikerül, végre...