Közben rákerestem neten, mert az NFO-ba nem volt írva, hogy a cd-key helyére a perimeter szót kell írni. Elindult és egynek jó lesz, ha az EndWar-t végigviszem.
Leszedtem, de nem indul, mert cd-key-t kér. Ez, hogy nem lett Nuke??
Senki nem játszik ezzel a játékkal? Egyébként valahogy sikerült az elsõ pálya de a másodikon megint ugyan az a problémám: hogy kell feltölteni azt a spirált vagy mit?
Sziasztok! Az elsõ pályán mit kell csinálni? már egy órája nyomom de nem jöttem rá, közben az ellenség lassan bekebelez
Paradox Interactive announced today the street date for their next PC release, Perimeter: Emperor's Testament. Developed by KDV Games, this sci-fi RTS will ship to stores in North America and Scandinavia on Aug. 29, 2006.
Még én sem :) ,de ez egyedi darab ugyis végigtolom mert most amilyen gamecsend van a régi játékokat végig lehet vinni.
hat, egyenlõre az alapot sem vittem végig :) nem kell sietni annyira ... ;)
Perimeter kiegészítés
[2005-01-20 @ 14:33 - G-San]
A Russobit és a KDLab ma elárulta, hogy már javában dolgoznak a tavaly megjelent Perimeter kiegészítõ-lemezén. Ami az igazán meglepõ az egészben, hogy még ebben a negyedévben piacra akarják dobni a Perimeter: The Precept of the Emperor-t. Ezen rövid ídõ alatt sikerült javítaniuk az amúgy is csodaszép grafikán, a 20 új küldetés folyamán tengernyi új egységet és épületet ismerhetünk meg. A pontot az i-re, hogy a Szentpétervári zenekar egy vadiúj soundtracket is készített a kieghez.
háát..nem tudom valaki nézi e még ezt a topicot :-) de lenne egy kérdésem! A myth törésû perimeter (2 cd ,dvd rip) telepitésénél nem találkozott senki némi hibával?a jlenség a következõ: van egy bazinagy setup.exe fájl a cd1 en,azt elinditom,megy egy darabig,de olyan 1 perc után abbahyagja a telepitést,semmi hibaüzenet,csak megáll.a resources.pak fájl nál. valaki tud errõl valamit?hogy lehet e javitani?vagy esetleg XP vel van gondja?
Nem tudom, hogy mi a gáz a 6. pályával, nekem elég egyszerû volt. Két egységgel végig kerdettem a seregét, így nem tudott sehol megállni támadni. Amíg nem volt nagyobb csapatom, lézeres és rakétás védelmet építettem. Ha transmitterrel viszitek az energiát, pillanatok alatt oda lehet érni, és jól be lehet védeni az ágyukat. Ennyi.
12. pálya: azt hiszem, hogy a rakétás egységekkel szét lehet lõni a fészkeket, utána már csak mérsékelten (repülõ egységekkel) támad. A spéci egységek teljesen feleslegesek, mert nem lehet velük a fészket támadni. A megjelölt pontokra kell energy core-t telepíteni, kivéve a bázisnál, mert szerintem az itt megjelenõ célkereszt csak a saját Frame-et jelöli. Szóval a telepítést nehezíti, hogy a kijelölt helyen rendszeres idõközönként lerombolja a megépült core-okat. a megoldás elég egyszerû: -le kell nyomni a fészkeket, ekkor a bogarakkal nem kell már tovább törõdni. -transmitterrel energiát kell vinni a megjelölt helyekre, de vigyázva, hogy ne kerülj bele abba a zónába, amelyik rendszeresen összeomlik (a bázishoz közeli hely a leggecibb, mert ott elég nagy kiterjedésû földrengés szokott lenni. Ezt egyszerûen meg lehet kerülni, vagy több szálon vinni az energiát. -a megjelölt helyeken csak kis felületet kell létrehozni, épp hogy elférjen rajta a core. -a legrosszabb szitu a fejnél van, mert az jön elõ a leggyakrabban...
Szóval ha mindenhol állnak a core-ok, akkor megjelenik az alfa teleport helye. Itt el lehet kezdeni az építkezést, bár szerintem ha az egyik core megsemmisül, akkor nem fog teleportálni... (ettõl függetlenül tudod építeni a teleportot!)
Üdv: Saliboy
A 6-ik pályán nekem is sokszor failed-et írt ki. Végül úgy sikerült megcsinálnom, hogy észrevettem, hogy ha közvetlenül az ágyúk mellé nem építek core-kat /a köröttük lévõ hatósugárban sem lehet benne az ágyú!/, akkor a gép nem támadja meg azokat. Kiépítettem a bázis körül némi védelmet, gyártottam 6-8 repülõ rakétás egységet /ceptor/ és azokkal támadtam a gép energiatornyait. Õ persze felvonta a pajzsot, de egy idõ után elfogyott az energiája, ekkor már nem is nagyon támadott meg. Közben végigépítettem a kis szigeteket a laborig, tettem rájuk védelmet, energiatornyot, transzfer egységet. Amikor ez az "energiahálózat" már kész volt, felépítettem az az ágyúk, majd a lab mellé a core-kat. Nálam itt volt volt idõlimit: miután az ágyúk már energia alatt voltak, kb. 1-1,5 perc idõm volt a lab mellet is felépíteni egyet; ha kimentem az idõbõl, szintén failed-et írt ki.
A 19-es pályát /Mountime/sikerült már megcsinálnia valakinek?
Ez csak tipp, de az nem lehet, hogy az is számít, hogy neki NE legyen x db ágyúja elfoglalva? Nekem is egyszer beadta a failed dolgot, de aztán nekem sikerült, akkor viszont én egész jól uraltam a pályát, és elkezdtem visszaverni az õ épületláncát, szétlõve rakétás lebegõ cuccossal. Az biztos, hogy nem lövik közben a howijaidat? Azoka kis rohadék aknavetõs jármûvek pillanatok alatt kiszedik célzottan, figyelni kell rájuk nagyon! Lehet, hogy elfoglaltad, de mire a végét elfoglalod, az eleje már ki van bombázva? Szóval arra tippelek, hogy vagy megsemmisülhetett idõközben az elfoglalt ágyú, vagy esetleg kicsit vissza kellene szorítani az ellent, mielõtt elfoglalod a labort... Amúgy fogalmam sincs:)
na mar megint abdula,tartanám a sorrendet(eloszor 3agyu utána lab) de amint elfoglalok három ágyut kiirja h failed minden:( mi a sz*rért?
Ez a 13. Clox nevû pálya megint rohadék:)
Elkezdõdik a pálya, azzal, hogy kis lézeres jármûvekkel lebzsel a bázisomon, persze hamarosan átalakulnak földalattivá vagy gránátvetõssé, nehogy véletlen legyen esélyem védekezni:)
Sikerült a 12. pálya. -Nekem hasznos infó volt, hogy a kijelölt helyeknek nem muszály pont a közepére rakni az energiatornyot, nem baj, ha lelóg (idõt lehet spórolni vele). -Nem szabad nagy köröket kijelölni a terraformáláshoz, csak annyit, hogy éppen elférjenek a tornyok, így goyrsabban végeznek a brigadier-ek. -A négy energiatoronynak elég egyszer, egy pillanatig egyszerre mûködnie, akkor már megkapjuk a portál helyét, annak energia kell, meg fel kell építeni, de ekkor már nem kell mûködtetni a 4 kijelölt helyen az energia tornyokat! -Én odavittem a framet, nem tudom, ez muszály volt-e -Érdemes haladni, mert nekem úgy tünt, a bázis közepén egyre erõsebb földrengések lesznek! -Nekem bevált az a taktika a fészkek kifüstölésére, hogy rakétás légijármûveket helyeztem fölé, ami ugyan nem lõhet a fészekre, de mikor kirajzanak a dögök, akkor elárasztják a levegõbõl rakétával, és azok szépen belecsapódnak:) Azért az egzotikus fegyverrendszereket is érdemes megnézni, csak azokka lehet, hogy tovább tart (van olyan lebegõ cucc, ami egy óriási sárga sugárnyalábot bocsát maga alá, mint az Independence Day UFO-ja, és van ami forgószeleket csinál, ez illik a mars archoz:)
Amúgy az arc emelkedik ki legsûrûbben, aztán a bal felsõ, aztán a jobb felsõ, a bázison lévõ torony pedig csak tolerálhatóan sérül. Tehát érdemes: elõször a bázisra rakni, aztán a jobb felsõ, aztán a bal felsõ, aztán az arcba. Ha már ki vannak lõve a fészkek, csak két csapatot rá kell rakni a felbukkanási helyére a jószágoknak, a transzmittereket nem kell védeni.
A következõ emgint érdekesnek ígérkezik, aszondja építsek portált, de közben már támad kis lézeres jármûvel, amit visszaverek, erre azt látom, hogy már a földalatti jármûvel szedi a bázisom:)
A 12. Zabrick nevû pályán én is elakadtam:) Ahol az arc jön ki a földbõl, meg rendszeresen ismétlõdõ törések keletkeznek a kritikus helyeken, ahova építeni kellene...
Én nem tudom elkezdeni a portál építését, amíg nincsenek meg az energy core-ok. Gondolom abban a pár pillanatban kellene elkezdeni, amikor éppen megvan mind, de rak egy jelet a bázisom közepére is, legalábbis a térképen, de azt már nem jelöli a játékban! Próbálom pontosan meghatározni a helyet (pl. egységet küldök a térképen odakattintva, és oda építek), de nem fogadja el... Akkor a portált a bal alsó sarokban megjelenõ helyre kellene rakni, a többi négy meg energy core?
lentebb írtam. buta bug. elõbb legyen meg 3 howi és utána a labor!
Épp most nyomtam le a 9. pályát! (valami Reger(?) a neve...) Iszonyú durva volt! Vissza kellett vennem a legkönnyebb fokozatra... A végén már azt hittem, letörlöm a francba az egész gémet!!!
De most azért jó túllenni rajta... Az eddigiek nem voltak túl nehezek, ha tudok, akkor szívesen adok ötletet/tanácsot...
Üdv: Saliboy
megvan,gondoltam erre de aztán elvetettem az ötletet,gondoltam ekkora hülyeséget biztos nem raknak bele egy ilyen komolynak tünõ játekban de mégis:(
nem emléxem de valahol volt róla szó olvass vissza?
nem is zodiac a neve hanem abdula asszem.a cél elfoglalni harom howitzert meg a labot,legalabbis azt hiszem.elfoglalom a labot mire kiirja hogy kuldi teljesitve,elfoglalom a harmadik agyut is erre minden failed:( tipp?
sziasztok!isteni a gém de nagyon nehéz,még a zodiac nevü pályán szivok.már vagy 10szer ujrakezdtem.ti is vért izzadtok egy-egy pálya teljesitéséért?
Üdv! Azon a pályán az újonnan megjelenõ pontra - a térképen balra lenn - a portált kell építeni, ezt nyugodtan elkezdheted akkor is ha az arcra még nem raktál power node-ot, aztán ha kész a portál, húzd fel az arcra is a node-ot.
- In-game chat window implemented: * INSERT - Chat to Clan only * CTRL+INSERT - Chat to all - Chat window in the game lobby. - Lobby altered - no 'Create Game' dialog any more, the host chooses the map from within the lobby itself. - Replay functionality added: * Replays can be saved from the Statistics screen when a Single Player or Multiplayer game is finished. They can be viewed by choosing the 'View Replay' option from the 'Single Player' menu. - New multiplayer map: * GLETSCHER - a new spongeworld with an unclaimed third-level bomb lab sitting in the middle.
mit kell csinálni a 12.Zadioc nevu pályán amikor 1 fej folyamatosan feljön a földalol repedéseket meg lánchegységeket idéz Éppen oda kéne generatort építeni ahol felbukkan a fej de ha megépítem akkor kiírja obj 1 ok és megjelenik egy másik koordináta is de mire rájöhetnék hogy azon az új koordinátán mit kell csinálni addigra a fej elöjön szétszedi a generátoromat és az object ujra megoldandóvá válik.
A 'magyarítások' topikban már felvetettem, ha valaki fordítani szeretné a játékot, annak segíthetek a szövegeket tartalmazó .btdb fájl szerkesztésében, feltéve, ha a teljes játék is ilyen állományban tárolja a sztringeket (én a demó .btdb fájlával dolgoztam). Ha valaki neki akarna kezdeni a honosításnak, keressen meg a digitalmaster@freemail címemen.
Üdvözlettel: mmster
Mellesleg én most a 18. pályán járok hát van egykét eléggé húzós küldi...
Hi Nincsen és valszeg nem is lessz mert nem fordítható:(..
a kromanyon pályán, építeni kell valami misslét, de jönnek folyamatosan, mindenhonnan, és nem tudom megvédeni a bázist, valami épûl középen, és mit kell csinálni, mer mindig megölnek....
Eh ahogy haladok benne elõre egyre jobban tetszik.
Az nem a négyes? Akkor most melyikre is gondolsz? Amúgy az egységek gyártásaával kapcsolatban azt biztosan tudod, hogy itt 3 (eleinte csak 2) alap egységet gyártasz, amik ha megfelelõ arányban állnak rendelkezésre, és megvan hozzá a technológia, akkor át tudnak alakulni egy támadó egységgé, de magukban nem csinálnak semmit, és alig látszanak, olyan picik. Eleinte tehát pl. kell laser lab, hogy meglegyen a kívánt technológia, és akkor elérhetõvé válik a sniper nevû egység, amit konkrétan nem gyártasz, hanem a legyártott alapegységekbõl valamennyit (nem emlékszem, de mondjuk 4 tiszt, 2 katona) tudsz átalakítani sniperré, úgy, hogy a sniper ikonjára kattintasz! Ott mutatja is, hogy mondjuk +2, ami azt jelenti, hogy van elég alapegység két ilyen létrehozásához. Az átalakulás (nanotechnológiával dolgozunk, ugye)pár másodperc, és bárhol, bármikor megtörténhet.
Pontosan mi is egyébként a kérdés? :)
Hi az 5-ös pályán kromanyon, mit kell csinálni, mert nem tudom megvédeni a bázist, és katonákat sem tudok építeni, valami épül, de nem tudom mi az mer ha kész nem történik semmi?
Megoldottam a nagyság kérdését :) Gondolom már elmentetted, ugye?
Hali! Az ISOLAND pályán amikor kell építeni azt a antigravity labot és el kell pusztitani 3 vulkánszerû akármit ott hogyan jutok átt a másik 2-höz mert közötte nem tudnak átjutni meghalnak????????????????
Nekem is 4.5 Catalysttal akad, mint a dög.
Ha a Frame lent van a talajon, akkor töltõdik, majd 100%-nál átmegy a portalon
4 core-t kell építeni a megfelelõ helyre, plusz a pálya közepére egy Alpha portalt.
Core-ok a helyükön, Alpha portal a helyén, az "objectives"-ben valami olyasmi lenne a következõ lépés, hogy "build alpha portal and charge the Spires".
No, ezt a "feltöltés" mit jelent, minek kéne történnie?
Csak mert a Cat 4.5-el nekem is belassusl a Perimeter mint állat , de visszatéve a 4.4-et minden ok lett.
No, végre sikerült megcsinálnom a 7 /biodamage pályát/. Az elején csinálni kell pár egységet a fúrós squadhoz, hogy legyen legalább 5 db. Ezekkel megtámadni az ellenséges framet, pont odaérnek mielõtt kipusztulnak, erre fölemelkedik a frame és nem tölt. Ezek után csak jó védelem kell és kivárni, míg fölénk ér az alpha portal. Ellenséges ásók ellen 15 ágyú már elég :). Sajnos nagyon gyöngék. Ha ismét elkezdeni tölteni megint megtámadni. Repülõ egységgel lehet közben zargatni õket.
A fészkeket egyébként én rakétás egységekkel lõttem ki. Ahol nem tudnak odagurulni, ott repülõ egységeket gyártottam, és a helyszínen átmorpholtam rakétás földivé. Ha a kígyó meg akarta támadni õket, akkor vissza a levegõbe...
A laser labot upgradeltem, és gyártottam támadó egységeket, a gondom az volt, hogy az õ támadó egységei lazán átmennek 5-6 földalattra tüzelõ ágyú mellett (amik nem is nagyon lõnek, míg az én egységeimet 1 ágyúval kilõvi...
Amúgy rájöttem a 6. pály megoldására (Abdula), és a további szopásokat Lkerülve Lmondom mit kell tenni. Az ostoba programnak nem mind1 h elfoglaltam 2 howit, utána a lab-ot (kiírja a 2.-ra h complete) és utána a 3 howit (< ebben az esetben mission failed!). Tehát. Szépen libasorban csináld meg, 3 howi, és után lab. Na de kérem ennek mi az értelme? Nem teljesen mind1? :)
én csak proci limitáltnak látom, lehet vidkarim miatt de télleg :P mind1 h 800 minimum, vagy 1024 max, 1 bizonyos méret után minden pálya darabos proci miatt :\
Nehezen tudom elhinni, hogy bármelyik játék is ne futna akár maximális felbonásban a gépemen (3200+, 9800 pro), mert ugye ha ezen nem fut, akkor semmin, ebben a pillanatban lényegesen gyorsabbat nem nagyon lehet kapni. Szóval nem tudom elképzelni, hogy ez tartana vissza a felbontás emelésétõl. Ellenben, amikor nagyobb felbontással próbálkozok, akkor tovább töltenek a játékok, és a csík vége felé kerregésbe csap át a dolog, szóval szerintem a ramból fogy ki. A szaggatások is fõleg akkor vanna, amikor be kell tölteni valami ujdonságot (fegyver elsõ elsütése, elsõ ellenség elõugrása...). Ha vga lenne a ludas, annak másodjára is ugyanannyit kell számolnia, nem? Amúgy én sem értem, miért ilyen erõteljes az összefüggés a ram mennyiség és a felbontás között...
Aki a hetedik küldetést megcsinálta, az a biodamage-t hogy csinálta meg (talán6.)?
a felbontas csokkentese a videokartyad hatarol veszi le a terhet :) nem az 512 ram a keves :)