Tévedtem :( Nem tudom mi a baja a gépnek de fos az biztos
Kicseréltem GF 9600GSO-ra ezzel jobb 25-30 FPS lol ez má hozza a 7600GS színvonalát röhej nem tudom mi lehet az internetre nem lehet csatlakozni a LAN-on keresztül csak USB-rõl.
Megvan az új kártya, csak most meg már nem tudok csatlakozni a netre csak a laptoppal az asztalival meg nem ááá suxx Offline 50-70 FPS ami elég kevésnek tûnik hmm
új CP
az csak az aljnövényzet, ami eddig is ilyen volt - nem kötelezõ, de jól néz ki :)
Ezek a ki/be kapcsolható dolgok szépek, de engem spec zavar, hogy szerintem a játékosok 99%-ban nem használják a füvet. Mert hát nem lehet tõle olyan jól látni. Ekkor meg mi értelme az egésznek? Én miért használjam ha más se használja sõt elõnyt kovácsol belõle?
Jaja! :D Most van Rat Chat, megkérdeztem Motormouthot hogy mennyire lehet buherálni a ragdoll modelt most még jelenleg ki/be kapcsolható de késõbb lehet hogy majd csúszkával is lehet állítani az intenzitását. (Xarabb konfigon +FPSt lehet így szerezni) Meg elvileg azis tervben van, hogy ha nem halsz meg 1 robbanástól akkor is repülj esetleg egy kicsit és utána fölálhass.
Szerintem teljesen felesleges drága új kártyákat venni egy év múlva úgy is felezõdik az ára. Amit írtam lentebb az egy kifutóban lévõ középkategóriás kártya 20000ft-ba kerül bõven elegendõ a teljesítménye kétszer akkora mint a meghalt 7600-asnak és azzal is tökéletesen játszható volt a game...
nálam 9800M GS-en sem volt sokkal gyorsabb, ennyit tud a mostani motor. az 1.31 új motorja többek között az új kártyákat használja majd ki jobban, megéri majd beruházni egy modern példányba
Teljesítményben nem sokkal marad el mint az én 7600GS-em, problémát esetleg a 128MB-os RAM méret okozhat. Nekem átlagos harckörülmények közt 20-40 FPS-em volt, ha bedurvult a harc és sok egység volt a játéktéren leesett 8-14-re (1024x768/85Hz) AMDX2-3600 a procim. Asszem Mozambonak is 6600GT-je ??? volt vagy valami hasonló, elvegetálni lehetett vele de városi harcba már nem bocsátkozott 1.31-ben jobb lesz a grafikai motor de nagyobb felbontásúak lesznek a texturák ezáltal a méretük is nõ szó a 128MB biztosan kevés lesz.
Nekem 6600GT van az már régen nem jó. :( Talán karácsonyra kérek egy új gépet a családtól.
Kíváncsivá tett ez a játék, asszem jövõhéten kipróbálom.
nekem még jó ideig marad a 8800 GTS 320-szal, meglátjuk mire lesz elég.
Na GF7600 megadta magát, kénytelen leszek beruházni egy újra ATI 4670 1GB optimális választás lesz azt hiszem mert itt aztán lesz textúra rendesen úgy látom
a központi pályaudvarok foglalása eddig is az egyik kedvenc mókám volt, na de így már tényleg komoly lesz.
Ez a Ragdoll akkor azt jelenti hogyha az Opel Blitzcel elcsapok egy szövit,akkor nem csak összeesik,hanem szép ballisztikus ívet leírva repül is egyet?
Off topic: Bf2-vel már régóta nem játszom jó játék de sok idõt rá kell fordítani ,hogy toppon maradj. MMO-k anno elcsábítottak (nem mintha velük kevesebbet játszottam volna XD ) és sok idõ kimaradt meg már a játék sem a régi.
On: Repülõs szemszögbõl nézve tényleg nehézkes lenne de jó lenne valamilyen megoldás találni (mégha nem is nekünk de beszélni azért lehet róla) valószínûleg nem is kell hozzá semmi extra mai gépek simán viszik azt amit anno a NASA se bírt volna (képletesen értem) és lehet csak egy új engine kellene de itt bezárul a kör mert szerintem ezt õk nem akarják.
Semmi probléma nincs a másféle véleménnyel, énis fogadok meg új dolgokat de pl ez hogy instázzák be a területet a játék felépítése miatt nem megoldható, ha játszol majd az új peccsel 100%-ig érteni fogod mire gondolunk ha ezt külön megnézed majd.
"Csirke4: Aki meg képes 50km-t visszavonulni ahhoz ,hogy le ne lõjék az hülye és megérdemli ,hogy ne lõjön ki semmit de mi lenne a te ötleted a grafika fejlesztésére? "
nemjó nemjó nemjó. Egy gyárbombázáshoz Kölntõl Angliáig több száz kilómétert teszel meg. Ha nincs reptér a közelben néha én is képes vagyok 50km-t repülni a frontvonalig. Én tényleg nem kukacoskodni akarok hanem tényeket közlök. Ha 50km*50km-es instákat hoznának létre az ugye 2500km^2 amit ha egyszerre betölt a géped megintcsak ugyanott vagy, hogy ennyit lehetetlen a memóriában tárolni. Fõleg a BF2-es tereptárgy sûrûséggel. (Egyébként lesz még egy utolsó bf2-es HUNvs HUN funwar 32v32 az 1.5-.ös pöccsel ne felejts jelentkezni rá. xD)
talán inkább te nem érted mirõl beszélek én de ahogyan lentebb írták értelmetlen lassan én is belátom nem igazán tetszik itt lévõ pár embernek ha valakinek más véleménye van.
Lt. Colonel Matamor a napokban érte el az 50.000 killt a szárazföldi erõknél. Ebbõl majdnem 30.000-ret gyalogosként.
Én még csak 4000-nél tartok.
egyáltalán mi értelme van errõl vitatkozni? nem vagyunk sem kiadók, sem fejlesztõk, innentõl kezdve pedig unatkozó senkik üres szócséplése az amit itt folytatunk
Ettõl még lehet beszélni róla. Maradjunk ennyiben...
pedrohosi: Nem azért nem fejlesztik mert technikailag lehetetlen ne beszélj ilyen badarságokat. Nagy kiadók meg azért nem foglalkoznak ezzel mert WW2 már kiment a divatból. Középkori MMO-t fejlesztenek és nem 5000 embernek hanem sokkal többnek. Nyilván nehezebb is lenne egy olyan dolgot valósághûen visszaadni amirõl rengeteg adat van mint egy kitalált világot de tetszik vagy sem egy törpével több ember játszana mint egy 2.vh-s katonával (én a katonát favorizálom)
Csirke4: Pontosan mi is a baj? Ha az insta belseje nagyobb mint az a mozgástér amit te csata közben megteszel akkor hol a gond? Aki meg képes 50km-t visszavonulni ahhoz ,hogy le ne lõjék az hülye és megérdemli ,hogy ne lõjön ki semmit de mi lenne a te ötleted a grafika fejlesztésére?
2001 kb.1,4Ghz 2009 kb. 3Ghz és többmagos procik multitasking-al több cache stb. ami az akkori prociknak kb. 4-5x ét tudja ha nem többet nem kell a földbe dugni a fejünket igenis lehetne jobbat csinálni csak nem akarnak.
Jó a játék meg minden tetszik nekem is de nem mentegetem azzal ,hogy de 800kmt tölt be és ennél jobbat nem lehet csinálni.
Pár hét megvolt kb. 3x nyomtam trialt végig de még mindig 2001 es motorral futó játékról beszélünk és badarság lenne azt állítani ,hogy 8 év múltán ne fejlõdött volna semmit a technika (programozás,gépek stb.) és ne lehetne jobbat csinálni.
Nem muszáj 2km es szeleteket betölteni lehet annál többet mondjuk látótáv 2-3x-át de mint mondtam szerintem ez nem azért nem fog megtörténni mert valamilyen magasztos eszme -,hogy megtartsák a játék HC részét stb..- miatt nem vezetik be hanem mert sok munka lenne és ahhoz nincs erõforrásuk. Ha a játékot fel akarnák futtatni könnyen megtehetnék de az elmúlt 8 évben nem ez derült ki inkább hobby nekik ez a játék mint megélhetés.
This is an MMO -RPG type game encompassing land, air and sea action that could be classified as a "Simulation", "RPG", "FPS", or just "spectacular" tehát FPS játék is. FPS egyébként First Person Shootert jelent márpedig a játék nagy részében fõleg ezt csinálod ha tetszik ha nem.
Üldözöl egy vadászgépet, akkor hogy oldod meg az instanszolást? Átrepülsz egy másik kockába és ha lassabban tölt az ellenfél gépe, akkor már mögötted van? Vagy hol az instanszok határa? Mert akkor odaállok tankal és ha látom, hogy lõnek 2000 méterrõl akkor csak hátratolatok és szevassz?
Miért korlátozná az instanceolás a játékosok számát? Az csak azért lenne jó ,hogy nem kellene betölteni egyszerre az egész mapot lehetne növelni a grafikát stb... Azért nem akarnak instanceolni mert akkor rakat dolgot át kell írniuk a játékon belül.
az instancolást a fejlesztõk mindenáron el akarják kerülni, ami nagyon is jó döntés, kell a francnak a 16 vs 16 pálya
annyi lesz egyelõre, hogy megszûnik a külön tréning szerver és egy külön instance-ban lehet majd gyakorolni (már most is benn van kezdetleges formában a live szerveren)
Lehetne instanszolni (szép magyar szó)és akkor mindjárt lehetne növelni a grafikát.
Akkoriban amikor kijött a játék ez volt a maximum de azóta eltelt 8 év. Manapság ez már elég kevéske. Nekem nem a gombok kellenek a ruhánkon hanem amit korábban is említettem a játék színmélysége egyenlõ a nullával mindenhova ugyanaz a textura van ráhúzva a domborzati geometria is meglehetõsen darabos. Nagyon kellene alá egy új engine csak hát a készítõknek valószínûleg ez nem fontos és nem akarnak pénzt ölni a játékba.
Aki szerint nem elég jó a grafika, az gondoljon bele, hogy a páncélosok és a légierõ általában 300-2000 m közötti távolságról próbálja elpusztítani az ellenfelét. Ilyen távolságból jóformán csak a körvonalak látszódnak. A gyalogosok 50-200 m-es küzdõtávolságánál sem lényeges hány gomb van az ellenség zubbonyán. A táj kinézete, a nem lerombolható terepelemek kompromisszum eredménye. Tudomásul kell venni, ha nem egy 2x2 km-es dobozba akarunk játszani, hanem többezer négyzetkilométeres területen (ahol az ellenség hátországában lévõ gyárakig több mint fél órát kell repülni a bombázókank), akkor nem lehet minden tereptárgy fizikai állapotát folyamatosan követni és nem lehetnek túlságosan kidolgozottak sem. Korlátot jelent az internet sebessége, az átküldendõ adatok mennyisége és egy átlagos számítógép teljesítménye. Tudnának szebb grafigát csinálni, de akkor nem tudna több mint 100 eber egy támadás során kisebb területre összezsúfolódva élvezetesen játszani.
Én tippelek. Opentest õsz végén. Élesben meg: Karácsony. :D
hátööö javíts ki de a Squad mint katonai egység 8-14 fõt számlál nem?:) Klánok nem csak agyatlan fps-ben vannak hanem majd minden multi játékban legyen az RTS, MMORPG ,FPS, ..stb
1 squad van (klánok csak az agyatlan fps-ekben vannak) annak a létszám a változó 10 és 50 között :D
Vannak nagy magyar klánok vagy csak pár ember aki ide írogat az játszik?
nekem a grafikával semmi bajom nem volt, lévén az egyetlen használható 2. világháborús tankszimulátor a Panzer Elite ami 1999-ben jelent meg és ahoz képest a WWIIO szebb (meg úgy tudom megjelent még vmi Tiger vs T-34 de abba ha jól tudom csak 2 féle harckocsi van, meg régen gépemen se futott volna el). 1.31 nagyon jól fog kinézni :D mondjuk annyira nem lesz szebb mint amire számítottam de ragdoll effekt meg idõjárás változás, meg h van fû a talajon meg a 3D-s épületek... :) csak jönne már ki
Nemondjadmán énnekem, hogy az út szélibe szúrt tábla az opelt ami megvan rakodva megállítja?:D