Aki szerint nem elég jó a grafika, az gondoljon bele, hogy a páncélosok és a légierõ általában 300-2000 m közötti távolságról próbálja elpusztítani az ellenfelét. Ilyen távolságból jóformán csak a körvonalak látszódnak. A gyalogosok 50-200 m-es küzdõtávolságánál sem lényeges hány gomb van az ellenség zubbonyán.
A táj kinézete, a nem lerombolható terepelemek kompromisszum eredménye. Tudomásul kell venni, ha nem egy 2x2 km-es dobozba akarunk játszani, hanem többezer négyzetkilométeres területen (ahol az ellenség hátországában lévõ gyárakig több mint fél órát kell repülni a bombázókank), akkor nem lehet minden tereptárgy fizikai állapotát folyamatosan követni és nem lehetnek túlságosan kidolgozottak sem. Korlátot jelent az internet sebessége, az átküldendõ adatok mennyisége és egy átlagos számítógép teljesítménye.
Tudnának szebb grafigát csinálni, de akkor nem tudna több mint 100 eber egy támadás során kisebb területre összezsúfolódva élvezetesen játszani.