xp-nél gondok vannak, nemindul a játék, és ha a kompatibilitást átállitjátok win98-ra akkor olyan problémák lehetnek hogy nem tucc ugrani ill a lépcsön lefele nem tucc menni hanem a levegöben fucc tovább... megoldás: töröld le a játékbol a 2 videot, és ne legyen beállitva kompatibilitás müxik :P
ha megvan valakinek a játék, és megválna töle engem érdekelne nagyon !!!
!!!ha megvan valakinek a játék, és megváálna töle engem érdekelne nagyon !!!
na a felbontáa máe ok. azonban iszonyú gyors még mindíg. egyszerüen játszhatatlan. valakinek valami ötlet? már végigtúrtam a netet, de csak nocd fixet találtam. nem hiszem hogy egy a64 3000+9600xt miatt megy ennyire gyorsan....
sziasztok! tetszik a játék, de valami iszonyú gyorsan rohangálnak benne az emberek, köztük én is. ez miért van? túl gyors a gépem? azt mondjuk nem hinném:) a felbontást hol lehet benne állítani?
van egy kis problémám vagyis nem akar elindulni,elindítom és csak a fekete képernyõt látom.nem tudom mi lehet a probléma valaki segítsen!
Végülis mind1, mivel nálam behal a játék a suli betöltésénél, kidob egy hibaüzit és Game Over. :( Pedig szívesen végignyomtam volna.
Hi! Feltettem újból, és fekete képernyõ jön be, be jön az Ea games, de azt sem lehet látni (csak hang), hót fekete, oszt leáll, marad a sötétképernyõ. Mindig ctrlaltdelézek Talán nem bírja az lcd-t??
Sziasztok nem tud valaki adni nekem egy serial kodot?
tud valaki király kodokat ehez a játékhoz?
Csá! Nekem megvan eredetibe! Hogy lehet vele multizni? Mert az angol kézikönyvbe van 1 kép a menürõl, amin van olyan menüpont, hogy multiplayer, de aztán nem ír róla semmit és a játékba sincs benne
"Az Io Interactive "Glacier" grafikus motorjának fejlett renderelési technológiája lenyûgözõ háromdimenziós világot bûvöl a játékos köré. A hatást valós idejû fényforrások mellett esõ, hó, füst és robbanás-effektek fokozzák"
Ha minden jól megy megkapjátok magyarul is... BUÉK!
Igen, az IO Interactive készítette, ahol jelentõs számú magyar ember is dolgozik. Egyébként az Eidos megvette a játék jogait, mert az elsõ részt az EA adta ki, de a 2 az Eidos valamely üzleti tervében szerepelt?
na na na na na a kill switch-et ne vegyük ide az egy gagyi szar volt, a freedom fighters azért jobb volt, de tényleg kevesen ismerik, amúgy asszem io interactive játék az FF vagy rosszul tudom?
sztem ez egy nagyon hangulatos kis gém volt,bár a pali mozgása igen konzolos volt,de ebben a témában,bár nem csapatirányítós mindenképpen idetenném a killswitchet is
Idézet az Origo Freedom Fighters tesztjéböl! "Ugyan nem FPS, tehát nem lehet közvetlen versenyeztetni a Freedom Fighterst a Doom 3, HL-2, Chrome, STALKER négyessel, viszont ha szélesebbre nyitjuk az akciójátékok tárházának kapuját, akár ez a program is ringbe szállhat az év legjobb akciójátéka címért, és nem is lenne teljesen esélytelen." Ez adta az ötletet a felvetéshez!
hát igen én játszottam vele annak idején nagyon jó volt, nagyon tetszett, de az túlzás hogy veri a half life 2-õt, meg miért kellene vernie, mind a 2 jó szvsz
Szerintem itt az utcai harc, a csapatirányítás jobban volt megoldva mint pl.: a Half-Life 2-ben. Ja és minimum professional szinten kell játszani, mert akkor már muszáj taktikázni. Elsõre én easy-n játszottam és úgy csak egy átlagos lövöldözõs játéknak tûnt. De professional-en mutatja meg igazán az oroszlánkarmait, akár csak a Hitman-ek esetében.
Ez nemigaz nem véletlenül kapott minden teszten 90%fölött!
VONULJ KI NEW YORK UTCÁIRA ÉS KÜZDJ A SZABADSÁGÉRT! Egy világban, ahol a Szovjetúnió nyerte a hidegháborút, heves küzdelem dúl ki az Egyesült Államok birtoklásáért. Christopher Stone szerepében a játékosnak egy átlagos New York-iból rettenthetetlen hazafivá kell válnia, aki az utcán toboroz társakat amerika új szabadságharcához. A Freedom Fighters™, a szakasz alapú taktikai és az akciódús harci játék e ritka ötvözete a New York metróalagútjaiban és felhõkarcolóiban kibontakozó ütközet sûrûjébe vezeti Christophert. A hatalom azonban felelõsséggel jár: osztagodat és az amerikai szabadságmozgalmat a te bátorságodnak, vezetõi képességednek és személyes vonzerõdnek kell összetartania. Mivel a háborúkat nem magányos hõsök nyerik, fontos szerephez jut azon adottságod, hogy embereket állíts magad mellé, és harcba vezesd õket a vörös veszedelem ellen. A játék leleményes rendszere lehetõvé teszi, hogy parancsokat ossz, egy-egy gombnyomással fontos részfeladatok végrehajtására utasítva embereidet. A játékosok New York ismerõs helyszínein, valós idõben tapasztalhatják meg a városi hadviselés izgalmát és gyötrtelmeit. A diadal azonnali könnyebbséget, a kudarc további megpróbáltatásokat jelent a Freedom Fightersben. A karizma alapú toborzási rendszer pontokkel jutalmaz a szabadságharcosok kiszabadításáért vagy fontos intézmények elfoglalásáért - vezetõi besorolásod növekedésével egyre több fegyverest toborozhatsz, és erõsebb érzelmi kötõdést alakíthatsz ki osztagod tagjai közt. Karaktered és embereid különféle egy- és kétkezes fegyverekkel, ha kell, akár puszta ököllel szállnak szembe a hódító vöröshadsereggel.
Fõbb jellemzõk Csapat alapú játékélmény A sodró lendületû játékban akár 12 szabadságharcost is csatába vezethetsz egyszerre.
Városi gerillaháború Intenzív városi gerillaháború kisebb szabotázsakcióktól az igazi csatákig, melyek során a játékosnak ellenséges létesítményeket kell elfoglalnia.
Csapat toborzás A karizma alapú toborzási rendszer segítségével a játékos pontot szerezhet foglyok kiszabadításáért és fontos létesítmények elfoglalásáért.
Fegyverek Változatos fegyverek a géppisztolytól a rakétavetõn át a Molotov-koktélig.
Karakterfejlõdés Karakterfejlõdés, melynek során a fõszereplõ átlagos civilbõl legendás szabadságharcossá válik.
Változó környezet A környezet és az évszakok az idõ múlásával változnak. A játék elõrehaladtával a város fokozatosan pusztul, hogy a végkifejlet idejére egyetlen hatalmas csatatérré változzon át.
"Glacier" grafikus motor Az Io Interactive "Glacier" grafikus motorjának fejlett renderelési technológiája lenyûgözõ háromdimenziós világot bûvöl a játékos köré. A hatást valós idejû fényforrások mellett esõ, hó, füst és robbanás-effektek fokozzák.
Hanghatások Remekbe készült hang és zajkulissza: a játékélményt csata közben kiáltozás, sietõs parancsszavak és dinamikus zenei betétek teszik teljesebbé.
Többjátékos támogatás Maximum négy játékos osztott képernyõvel - csak a konzol változatokon.
Nagyon fillinges a Freedom kár, hogy ilyen rövid volt!!!
Hu,beszereztem a OST-t,ez a Jesper Kyd nagyon tud:)Még ha a játék nem is lenne,akkor is mindegyik szám egyszerüen fantasztikus.
Huh..már nem emlékszek tutira a nevére...azt hiszem post office helyszínre kell menni, miután a c4 már nálad van ,és ott fel kell robbantani a tartályokat
Hát hallod én a Duke4everre mondom ezt, nekem mindegy mikor jön, mert ha a grafika elavult is lesz/bár szerintem a 2 évvel ezelõtt látott képek is megállnák a helyüket még ma is/ a hangulata hamisítatlan poénos duke hangulat lesz ami mindent üt./számomra/
Igen, jó példa erre szerintem még a S.T.A.L.K.E.R. Ott van a két nagy rivális a Doom3 meg a Half-Life 2. Ha valaki objektíven megnézi az eddigi anyagokat szerintem egyértelmû, hogy a legszebb és a legjobb hangulatú játék a legjobb történettel a STALKER lesz, mégis vagy 3x annyian várják a HL2-t meg a Doom3-at csak a nevük miatt. Ha a HL2 kijött volna szept 30.-án nagy dobás lett volna most ezzel a nagy kavarással már ott tartok, hogy lesz*rom mikor jön ki a játék ha kijön kijön ha nem akkor nem, de különösebben nem tud érdekelni. A kilopott bétát sem néztem meg, ellenben a STALKER videói nagyon ígéretesek.
Na kicsit elkalandoztunk a témától de ez egy példa volt az említett dologra.
Közben megoldódott. Nem a beszakadt részen kellett menni, hanem ahogy bementem jobbra fent volt egy lezárt ajtó, nem is mentem el arra, pedig arra kellett menni mert volt balra a lezárt ajtó elõtt egy alagút ami lentrõl nem látszott.
Szerintem azért kicsi a topic, mert elég egyértelmû a játék, nem nagyon lehet elakadni. Átjutottál a a túlpartra, bemész, és itt balra kell menni /ha jól emlékszem/ és bizony a beszakadt részen kell menni.
Végigolvastam a topicot (nem volt nehéz) de választ nem találtam a kérdésemre, szóval felteszem: ott vagyok, hogy az oroszok benyomultak a "bázisunkra" a csatornarendszerbe. Eljutottam odáig, amikor a csatonra két felén vannak az oroszok, átjutottam a másik oldalra be a csatornába és két helyre lehet eljutni: - egy félig beszakadt csatornába ahol nem tudok átjutni - egy rácsozott erkélyre ahonnan csak lõni tudok, nem tudok kijutni Mit kellene tennem?
Egyébként a game rohadt jó, csodálkozom is, hogy csak ekkora a topicja. Érdekes, hogy egy csomó ember csak a "nagy nevekre" megy a játékoknál aztán így lemaradnak a legjobbakról. Nembaj, Õ bajuk. Nem tudják mit veszítenek. :)
basszameg, ezt az egyet nem prószáltam! 5* nyomtam végig a pályát LOL :))
SZASZTOK! Nálatok mi történt miután kinyírtátok azt az orosz vezért? Egy kikötõböl indulok egyedül, és egy nagy fényszórónál futok össze vele. Valami brutkó géppuskája van. Lazán kinyírom. Na ezután jön a gond: Minden oroszt megöltem, senki nincs a pályán. Severnél csak quicksave van. NEM TUDOM BEFEJEZNI A PÁLYÁT!!! MINEK KÉNE TÖRTÉNNIE MIUTÁN MEGÖLTEM AZ OROSZT? Ott rohangálok körbe egyedûl mint a fasz, de nem történik semmi... Mi lehet ez?
Kurva jó! Viszont az Ai gáz....
Sziasztok! Elkezdte felinstallálni a gamet, erre kiírja: Corrupt installation file! Van valakinek valami ötlete? Már persze azon kívül, hogy vegyem meg a boltba. Thx! Pepe