modpack csak sima modpack, NC pedig new content, avagy új dolgokat ad hozzá a játékhoz - és jókat, csak nagyon el lehet tápolódni, mert sajnos xpt 10+ gusztustalan tempóban kapod, mivel addig mûködik csak xp-t karakterek szintjéhez állító cucc - tehát 15-ös szinten is annyi xpt fogsz kapni ugyanazért a harcért (ami addigra picsafüst nehézségû lesz), mint 10-esen.
mi a kulombseg a Circle of Eight Modpacks es a Circle of Eight Modpacks NC kozott?..utobbi majdnem duplaja az elozonek.
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Win7-em van, felraktam a játékot, leszedtem hozzá a legújabb CoEm packot, állítok rajta minden félét, de egyfolytában kifagy (beállításoknál mindig) És már akkor is kifagy, amikor az elsõ tutiroal pályát el akarom hagyni (ergo, nem tudom elkezdeni a játékot) próbáltam még kompatibilitásokat, felbontásokat állítani, de nem segített. Elõre is köszi
hát igen, meg a városban rohangálós küldetések. szerencsére Co8 modpack-el az ilyenek szinte teljes egészében átugorhatóak, ugye ad egy új területet az elején, amivel feltápolódhatsz Moathouse elõtt... már ha az ember el tud bírni egyszerre 15 rusholó goblinnal (sleep, sleep, sleep. néha daze is jöhet, az is kiüti egy körre a keményebbeket)
kocsmákban klikk a vendégkönyvre? ill saját karaktereket úgy lehet cserélni, de h külsõsöket... fene se tudja már, jobb klikk rajtuk és beszélsz velük? valami ilyesmi, folyton ki-ki rugdostam én is szegény Oohlgrist-et.
ToEE harc része nagyon jó, többi nem igazán. de a harc benne iszonyatosan ász, szóval...
hogyan lehet a csapattagokat váltani ? tehát hogy kell mexabadulni vkitõl ? felvenni már felvettem kettõt, az megy...
kardinális kérdés, választ várok rá :)
õszinte leszek, elég nagy csalódás a gém. akár egy NWN-hez képest is kurvára vontatott, hiába a circle of the 8 modpack. kicsit tolom még hátha, de vhogy már nem a mai szinvonal. talán ha lenne ebbõl is egy enhanced v...
Köszönöm szépen! Anno megvettem a játékot, de nem ment Vistán, ezért eladtam. Aztán felütötte a fejét, ohgy megy Win7-en, megvettem megint, de nem sikerült mûködésre bírnom, így eladtam. De most nem veszem meg, hanem letöltöm és kipróbálom az általad leírt módon.
megy, nekem simán mûködött az elõbbi hszben leírt modpack-el és a ToEE Front-End X-el (benne van modpackben). magában nem tudom menne-e, de még ha nem is akarod modpack-et használni (akard, megéri!), frontend-et akkor is tudod. annyit tanácsolnék, h állítsd szintlimitet 11-12-re - ugyanis modpack-el el lehet fejlõdni 15-16-os szintig, és messze túl erõs leszel a végére. és még egy apró kompatibilitási malõr: ne állítsd a felbontást 1280x800 fölé, bugokat okozhat - wsgf-en konkrétabban kifejtik.
na, most valami spontán ötlettõl vezérelve nekiugrottam és végigzúztam Temple of Elemental Evil-t, Circle of Eight modpack 6.1 NC-vel megfejelve (baromi sok új dolgot ad hozzá, és sok-sok hülyeséget kijavít), és biza a ToEE még mindig jó. baromi jó. fõleg ha épp harcról van szó, mászkálós/dumálós részek annyira nem soha voltak erõsek.
csapatként meg: - kétfegyveres cleric Scather-rel mint tank, legalábbis az elején - barbár(1)/rogue glaive-el, ami még mindig zseniális - druid longspear-rel, leginkább barskin miatt, mert druidák... nos, nagyon finoman szólva soha nem voltak a kedvenceim. - sorcerer enchantment és evocation-re tápolva, a fixen 60-as sebzésû maximized fireball még mindig mosolyt csal az arcomra - specialista varázsló (evocation), szintúgy enchantment és evocation fókusszal, leginkább a változatosság kedvéért, na meg mert sleep az elején iszonyat ász. - Oohlgrist, aki egy troll NPC, annak minden elõnyével (regeneráció, natural armor, 10 ft reach, 30+ kezdõerõ, egy kézzel forgatja simán kétkezes fegyvereket, és kb megölhetetlen) és hátrányával (?) együtt, mint barbár(1)/fighter, tank, és gyilkológép
jó móka volt, na. az új cuccok amiket modpack hozzáad is igencsak ütõsek, erõsen érdemes rájuk nézni.
Hali. Ha van valakinek eladó TOEE játéka az keressen meg.
sõt, bárd pala sem így belegondolva. minél elbaszottabb kombókat akartam összerakni, úgy néz ki sikerült (bár barbár/bárd (hah ) annyira nem is elbaszott, barbár(4+)/bárd(1)/red dragon disciple(10) NWN-ben annakidején szép kis divat karakter volt )
pl bárd(1)/barbár(3)/paladin(5) esetében már -40% lenne
Hehe, barbar pala multi elvileg nem megengedett ha jol emlekszem (barbar nem lehet lawful, pala meg csak lawful good lehet ), gondolom csak a pelda kedveert irtad. :)
jól gondolod. multiclass esetében ha 1 szintnél nagyobb a két kaszt közötti különbség, -20% lejön a kapott XP-bõl, pl egy törpe bárd(1)/barbár(3) -20% xp-t kap. 3 kasztnál is hasonlóan megy tovább, pl bárd(1)/barbár(3)/paladin(5) esetében már -40% lenne, és így tovább akár -80%-ig, persze ilyeneket már ToEE-ben nem lehet összehozni.
namost favored class ez alól jelent kivételt. pl egy törpénél ez harcos, tehát egy bárd(1)/harcos(5) semmilyen levonást nem kapna, és egy bárd(1)/barbár(3)/harcos(5) is csak -20%-ot. embereknél a favored class mindig a legmagasabb szintû, ami általában elõny - barbár(1)/monk(1)/cleric(5) esetében pl -, néha meg epikus szívatás lehet - lásd monk(1)/barbár(4)/harcos(5).
A DnD szabalyrendszerhez kapcsolodoan lenne egy ujabb kerdesem hozzatok.
Nezegettem a fajok leirasait es a multiclass reszen minden fajnal volt egy class megemlitve, mint favored class. Tudok angolul de nem igazan sikerult a favored class lenyeget megertenem, talan azert, mert alapvetoen azt sem tudom, mikent van az XP buntetes tortenet, abban az esetben, ha multizunk 2 v tobb class-t.
El tudna vki roviden es erthetoen magyarazni ezt a dolgot?
Remlik vmi olyasmi, hogy 2 class multizasanal nem lehet az 1ik class X szinttel magasabb mint a masik, mert kulonben XP bunti, meg hasonlok, ill. sejtesem szerint erre vonatkozoan ad a favored class kivetelt, de nem ertem pontosan hogyan is van ez az egesz.
Nem lehet hogy bugos lett a terkep a tort exe miatt? Nekem meg tovabbra sincs fentelepitve a cucc, de azert ilyenre emlekeznek.
Biztos én vagyok a suta, de sehogy nem sikerül a játék térkép rendszerét megfejtenem. Mi a fenének lehet klikkelgetni a különbözõ helyekre, ha csak egy szobát mutat belülrõl? Azt hogy szüljem meg, hogy az a szoba hol van a városban?
Pedig emlekszem amikor megprobaltam a jatekot beszrezni, csak nagy utanajarast kovetoen sikerult, egy PC-s magazin szerkesztosegebe kellett elzarandokolnom erte.
és ha már úgyis itt tartunk... Max HP mielõtt szintet lépsz karakterekkel elmented az állást, kilépsz, kicseréled temple.dll-t (elõzõt ofc elmented külön), szintet lépsz ahol automatikus maximumot dobsz HP esetében, aztán megint mentés, kilépés és visszaállítja a kétlábú a régit. ez pusztán azért kell mert ez patch2-es temple.dll, tehát ha nem cseréli ki a kétlábú, nem fog tudni cuccokat felszedni - ellenben végighajigálni 5 embernek h maxot dobjon hp-nál (és mindezt 10-szer) pedig bizony fájdalmas tud lenni.
nekem is jól jönne, ugyanis ez az egyetlen reményem maradt... Vista alatt ugyanis semmiképpen nem tudom elindítani a játékot, ha már fel van patchelve, anélkül viszont nem érdekel... :(
Biztos páran megfognak kövezni érte, de nem linkelne valaki egy cracket a 3. patchez?
Sehol nem találok élõt.
sneak attack mûködik glaive-el az tuti. mintha bármilyen fegyverrel mûködne, mégha kétkezes pallossal kicsit vicces és irreális is lenne. sztem Baldur's Gate 2-es backstab zavart be nálad, ott nem lehetett akármivel bökdösni.
jó az elgondolásod, light armor-ból ToEE-ben van sok-sok jó, amit utána craftoló kari tovább tud tápolni. pajzsot nekem pofozógép karinál nem szokásom spec használni, remekül elvoltam nélküle mindig is, cleric-el használtam, mivel bastard sword-re volt kitápolva. btw emlékeim szerint vége felé lesz egy kétkezes pallos és egy bastard sword amit csak kaotikus jó (lehet h semleges jó is?) jellemû karakterek használhatnak, és roppant táposak.
Koszi a sok ertekes infot! Jopar dolog nem ismeretlen szamomra, de meg igy is sok az ujdonsag.
En eddig a wizardokat favorizaltam mas jatekokban a sokoldalusaguk miatt, de itt valszeg kiprobalom a Sorcerer-t. :)
Remlik valami olyasmi, hogy sneak attack-ot csak small vagy medium fegyverrel lehet vegrehajtani. Ha ez igy van, akkor nem ertem hogyan operalhat a barbar(1)/rogue glaive-vel, az nem nagy fegyvernek szamit pl. egy ember eseten? Vagy rosszul tudom, es a sneak attack-ra vonatkozan nincsen ilyen fajta korlatozas ?
A barbár(6)/harcos(4) formaciora vonatkozoan a kovetkezoek az elkepzeleseim: Ha jol sejtem barbar eseteben a fo atributumok a STR es DEX, valamint a CON. Egy ilyen felallas eseteben gondolom csak light, esetleg medium armort hasznalunk, hogy ervenyesulhessen a gyorsabb mozgasi sebesseg. A heavy armor amugy agyonvagna a DEX-bol adodo AC bonusz nagy reszet. Jol az elgondolasom? Egy ilyen felallasban szokas, erdemes shield-et hasznalni?
divine magic-es kasztok - közepes base attack bonus, fegyver és páncél featek: druid: buffok, támadó varázslatok, gyengébben tud gyógyítani mint egy cleric és nincs spontán varázslása. legjobb craftoló feat-ekkel feltápolni és mindenféle vicces cuccot készíttetni vele szvsz. alakváltás hasznosságáról sajnos már fogalmam sincs... cleric: spontán varázslás (akármilyen spellbõl azonos szintû gyógyító/sebzõ - jellemtõl függõen, jó v. semleges cleric a nyerõ - spellt csinál. igencsak hasznos.), sok-sok kellemes defenzív spell és buff, pusztítani viszont fegyverrel fog csak.
"varázslók" - rossz base attack bonus (egy halott vízilovat sem talál el), mágiahasználat amit páncél akadályoz, pusztító spellek: sorcerer: nehéztüzérség. tekintve h ToEE-ben pontosan látod amit kilõsz az hova megy és kiket fog megsütni, elképesztõ pontossággal lehet kitakarítani vele szobákat. kevés spellt ismer (válogatni kell), viszont rengeteget lõhet el egy nap. wizard: sorcihoz hasonló, ellenben rengeteg spellt tanulhat meg - annyira nem, mert nem lesz nagyon mibõl - de jóval kevesebbet lõhet el naponta, és még rá is kell készülnie. én speciel nem kedvelem ezt a kasztot.
nagy eséllyel valamit kihagytam, dehát ilyen az élet.
classok, röviden és tömören:
pofozógépek - sok hp, magas base attack bonus (+1 szint), fegyver és min medium armor featek: fighter: sok hp, rengeteg extra feat - whirlwind és hasonló spec dolgok megtanulására nem ártalmas -, 4 szint után weapon specialization. ha a fõ pofozógéped inkább barbár felé hajlik, akkor sem árt 4 szintet hozzácsapni, +2 fegyver sebzés jól jön. barbarian: rengeteg hp, barbarian rage alatt pusztít, +10 láb mozgási sebesség könnyû páncélban (tehát 30 helyett 40), késõbb sebzésellenállást is kap, roppantul kellemes. 1 szintet hozzácsapva más közelharcoshoz erõsen feltápolja harci potenciálját. paladin: meh. hp mint harcosnál, kap karizma bónuszt mentõdobásokra, ellenben elképesztõ módon korlátozza a csapatot - semmi szemétkedés, lopás, csalás, hazudozás, sõt még vedelés sem. pocsék. ranger: nem az igazi. kap pár bónusz featet, de emlékeim szerint nem épp ToEE császárai. monk: páncél nélkül (wisdom bónuszt kap AC-hoz, meg még extrában egy keveset pár szintenként), ökleivel daráló harcos (ill most így hirtelen nem tudom ToEE-ben lehet-e kama monkot összerakni). nem rossz, de teljes potenciálját nem hinném h 10 szint alatt összehozza. base attack bonus lassabban nõ mint elõzõknél.
rogue: közepes base attack bonus, rengeteg skill (kell is neki), sneak attack (ami itt táp a legtöbb D&D szabályrendszert használó játékkal ellentétben - mivel ToEE körökre osztott taktikai móka), 1 szint barbárral kombózva öröm és boldogság. bard: dettó közepes attack bonusz, emlékeim szerint sok skill, valamennyi fegyverképzettség, és bard dalok, amikrõl így hirtelenjében már gõzöm sincs.
nem találsz tekercseket amibõl spelleket firkálhatsz be spellbook-ba (majd késõbb onnan memorizálhatsz). legalábbis alig. na meg wizardnak eleve az 1 rogue/9 wizard kombóban lenne értelme, viszont ToEE-ben sokkal jobb móka egy közelharcos rugót csinálni, lévén remekül implementálták a sneak attack-ot.
Calver korabbi ToEE temaban tett hozzaszolasaval kapcsolatban lenne kerdesem.
ToEE ilyen szinten elég szemét az igaz, nem lehet nehézségi szintet állítani. amilyen csapattal én toltam és remekül ment: 1. barbár (6)/harcos (4), weapon focus+specialization harcos kasztok miatt, asszem kétkezes pallossal 2. cleric, domainek már nem rémlenek, bastard sword-del pofozkodott 3. a már lejjebb említett rogue/barbár 4. sorcerer mint nehéztüzérség (wizard-okat nem szereti ToEE - szerencsére én sem ) 5. druida, akivel mindig csak akkor léptem szintet ha max xp közelében volt (alacsonyabb szint->több xp) és õ csinálta a táposabbnál táposabb tárgyakat a többi csapattagnak
Mit takar az, hogy a ToEE nem szereti a wizardokat?
Szerintem az ilyen, és hasonló jól megalkotott játékoknál érdemes saját csapatot összeállítani, a saját izlésed szerint. Én legalábbis sajátot hozok létre, ha lehetséges.
Kemény 4.50 euroért sikerült beszereznem a Greyhawk: The Temple of Elemental Evil c. játékot, ha valaki ismeri, talán tud válaszolni néhány kérdésemre: -arra már rájöttem, hogy a beállítottságtól függõen máshonnan kezdjük a sztorit, de vajon az elõre generált karaktereknek vannak saját questjeik? Tehát érdemesebb saját magamnak összeállítani az egész bandát (a'la Icewind Dale) vagy ezek a pregenerált arcok többdimenziósak lesznek?
-patchelés után képtelen vagyok futtatni Vistán a játékot, XP meg nincs a gépen... Patch nélkül minden oké, miután feltettem (akármelyiket) végleg megadja magát, bedob vmi hibaüzenetet, miszerint gondja van az .exe-vel és szevasz. Ennyi lenne, ha valakinek van tippje, ne fogja vissza magát! Köszi.
így cirka 3 évvel az utolsó hsz után becsekkolnék. :) anno ki akartam próbálni ezt a játékot, de akkor vhogy kiment a fejemben, most meg a forbidden RPG-ket nézegetve a youtube elõjött ez a game is. :)
The Temple of Elemental Evil 3.0 Patch Igen szûkszavú a leírása: Corrects problems associated with upgrading to DirectX 9.0c, specifically, the inability to loot bug.
Na !!Modositok!!!!Baxottul állat joo a játék,csak elszoktam a megfontolt csatáktól.../sok volt a BG,stb henteléses rpg...tettszik,hogy aprolékosan kell lemészárolni az ellent,márha sikerûl:)))....ja!!Mi van ha 1 mellémcsapódott NPC kinyiffan??késöbb lehet ebböl gáz??amugy elég gyógyegér ipse volt:)))...thx...kellemes szórakozást!!
Hali!! Ez most nagyon brutalnehéz vagy csak nekem nincs szerencsém....véletlenszerûen generált ellenségek a térképen való barangolás közben...de full 1 ütéssel végeznek velem/velünk...amugy most kezdtem ezt de ilyen durvulások még a baldursban sem voltak...pl hegyioriás jön a semmibõl,aztán annyi a karimnak...HMM??thx..:))
Nah sikerult beszereznem nagy szerencsemre ugyhogy targytalan a dolog!
Van itt esetleg koztetek olyan, akinek nem erdeti van es megis boldogul vele? Mondjuk azon csodalkoznek, mert patch nelkul hasznalhatatlan, patch-elve meg en nem tudom felvenni a legyilkollt ellenfelek hullaitol a cuccokat, egyszeruen nem hozza be azt az ablakot. Nem sajnalnam ra azt a 3-4 ezer forintot, de 13 e-ert amennyiert az 576 adja mar kicsit tulzasnak tartom.
Udv minden RPG fan-nek! mostanaban probalom megszerezni a jatekot eredetiben, de nem nagyon sikerul, mindenhol hianycikk, egyedul az 576-ban lehetne megvenni csillagaszati aron. Ha esetleg valakinek van elado, akkor azt megkoszonnem!
Van már újabb patch! Temple_of_elemental_evil Patch 2 contains the following changes: Bardic music now is a standard action (before it was incorrectly a Free Action) Bardic music now provokes attacks of oppertunity Fixed a crash where fleeing enemeies could lose track of who they were fleeing from Fixed a bug in which completed actions that were pending an animation or event (e.g. using a wand of magic missiles) that would cause a pushed action (e.g. an attack of oppertunity) could create an infinite loop (thus hang the game) when the pushed action completed and the already completed (yet pending) action would advance to an invalid state Fixed hover text missing in character creation for Abilities and Deity Bardic Knowledge Help Page had incorrect title, it is now "Bardic Knowledge" Amulet of Mighty Fists adds to both Attack and Damage now Help entry for Grummsh linked to Strenght Attribute not Strength Domain, fixed. Help entry for Chain Lightning grammar errors fixed. Fix for not being able to remove shields in combat Masterwork Light Crossbow size corrected, now useable by small races Wonnilon's Repeating Crossbow size corrected, useable by small races Masterwork Guisarme type and size corrected, no longer is it a one handed axe Dust of Disappearance worth corrected Jaer's Spheres of Fire can no longer be used as melee weapons Cat's Grace is no longer a Strength Domain lvl2 spell Romag's 3rd quest no longer allows acknowledgement of killing Belsornig even if you had not done so Exposing the spies in the trading post now gives the proper 200gp Courier from lord wizard Sargen will now talk to you More information regarding the woodcutters dialog is revealed Valden now gives masterwork shields as his rewrad for rescuing his wife Syntax errors in Hedrack's dialog fixed Bracers no longer stack in the bracers slot Fixed bug with Criticals not confirming when you roll exactly the opponents AC Enhancement bonuses of projectiles no longer apply when making Melee attacks One handed weapons weilded two handed calculate strength bonuses properly (1.5x unless light)
Bár ezek jórészt játékmeneti javítások, így a engine valszeg továbbra is lassú marad.
:)))) Csak így tovább!
Üdvözletem. Bár már elég régen jártak erre, azért elmondom. Elkezdtem a játék magyarítását ami meg is található a ezen a címen.
na mi van, senki nem játszik ezzel a "remek" játékkal?persze mindenki köpködött, amikor megjelent és azt írtam, hogy a graf szép, de a játék egy nagy ****.
Nem tudom találkozott-e valaki ezzel a gondal, de szintlépéskor a kapott skill pontjaimat nem tudom eosztani, mert túl sok van belõlük, így viszont nem engedi tovább szintlépést a progi. Esetleg tud-e valaki valami gyógyírt a gondra.
Szevasztok
-van(lesz)-é magyarítás???? -van(lesz)-é végigjáccás???? -van-é olyan d&d buzi a tarsasagban aki még a csetes szerepjatéktól se riad visssza???? -hogy a csudába lehet a varázslonal/magusnal a fasmulust használni??? vagy csak a bonuszokat kapom meg oszt jovan...nem is lehet vele semmit csinálni?
Sajnos igy van... mindenesetre ezzel a patch-hel most már nem a használhatatlan kategóriában van a játék...
Én nem nagyon nyilatkozhatom, mert rögtön a patch-et is feltelepítettem és csak a Tutorial-t vittem végig, de nekem a 400@450 MHz-es Celeronon nem tûnt akadozónak a scrollozás. Aztán lehet, hogy ha már 30-40 ellenfél is lesz a képen, akkor más lesz a helyezet ;)
Megjavult a peccstõl az iszonyúan lassú scrollozási effect?
hi!lenne egy furcsa kérdésem, de ezért nem akartam új topicot nyitni.szeretném vhonnak megszerezni a spiderweb software-tõl az exile sorozatot, annak is a legutolsó darabját a blades of exilét.az olyan topikokba írok ahol kalandjátékosok vannak, hátha tud vki segíteni.az oldalukról csak demót lehet leszedni.
Elvileg megjelenik egy kis + ikon az arcképen. Sikerült már valakinek axiomatic fegyvert csinálni? Mi kell hozzá? Illetve a burstös(ice, fire) enchantok miben különböznek a sima elemental sebzést adó cuccoktól?
amugy látszik az értelmi szintedbõl hogy még azt se tudod hogy a caps lockot hogy kell használni zsenikém, najo én inétõl kezdve inkább nem irok ide , inkább kerülöm a magadfajta észlényeket :P
1 amikor én néztem nekem még élt, nem fogom kedvedért 50szer lecsekolni 2 ha ilyeny hogy egy kurva cracket nem tudsz megtalálni meg is érdemled, és én inentõl lezártam a mgadfajtával való tárgyalást...