Július óta Finnországban 150 ezer felhasználó váltott mobilszolgáltatót, miközben megtartotta jól megszokott telefonszámát. A Saunalahti és DNA szolgáltatók például az elõfizetõk számának gyarapodását jelezték. Az elemzések szerint az újítás bevezetése óta eltelt három hónap legnagyobb vesztese a jelenleg 2,44 millió ügyfelet kiszolgáló TeliaSonera Finland. Saját adatai szerint a harmadik negyedévben 30 ezer elõfizetõ pártolt el tõle, mivel a felhasználói mobilitás magasabb volt a vártnál. Most a picavezetõ szolgáltató különféle akciókkal próbálja megfordítani a folyamatot.
A körzetszám úgyanúgy vándorol a másik szolgáltatóhoz az egész azonosít egy ügyfelet különbet ütközés lehetne. A vonalasnál ez nem okoz problémát ott a körzet úgyis marad és beazonosítja a hívás helyét, mobilnál a körzetbõl nem lehet egyértelmûen szolgáltató meghatározni. Ez szerintem az elején lesz gond mert eltérnek a tarifák de késõbb pont a verseny miatt amit egy esetleges elvándorlás kockázata generál talán meg fogja oldani ezt a problémát.
Istenkém Kálmánka de sokat hallottuk ezt már tõled meg az elõzõ garniturától is hogy verseny meg hogy megszûnik a monopólium(persze nem csak papíron ahogy most) meg egyébb szép szavak. Én valahogy nem érzem a verseny szelét sõt még a fuvallatát sem. Soká lesz az még hogy értem fogyasztóért küzdenek a cégek és én választhatok több jelölt közül, helyette marad hogy az fogjam be a szám és még én legyek megtisztelve hogy a fatáv remek percdíjas szolgáltatásaira költhetem a pénzem.