ezeket nem is biztos hogy lehet/szabad többször végigjátszani
maradandóbb és szebb az élmény, ha egyszeri és megismételhetetlen (ez kb. olyan mint 2x egymásután ugyanoda menni nyaralni, az elsõ mindig emlékezetesebb)
Mintha úgy olvastam volna , hogy lesznek benne lények is.....persze kevesebb mint az elõzõ részekben. Nem lesz olyan jó?---De az lesz meglátod
"Megyek oszt lopok." Ugy ertettem h pl a Thief 1ben normalis volt a sztory (foenemy: Constantine, egy ördög vagy mifene):) es nem csak olyan palyak voltak h csak "megyek oszt lopok" ala Thief2(tudom T2ben is volt egy ilyen hangulatosabb palya amiben szellemek voltak, de az keves). T1-ben voltak amolyan hangulatgerjeszto palyak. Ahol zombik, meg pokok, meg majomemberek, meg saskaemberek leselkedtek rank, es indonkent a hangjuktol jol megilyedtunk. Na ilyesmi nem lesu a Thief3ban imho, ezert nem lesz "Olyan" jo.
Amúgy csakis a legnehezebb fokozaton szabad végigvinni a játékot......disszízgonnabífan
Nekem a zombik is tetszettek benne.....fõleg a hangjuk "megyek oszt lopok"------szted méé ez a neve a játéknak? lopakodás és akció keveréke....a legjobb game amivel valaha is játszottam....a nagybetûs HANGULAT
Sztem a 3.rész most mindenféle lécet meg fog ütni. Attól azért parázok, hogy a hangulata megmaradjon.
Ez a sci-fi mágia középkor mix, eleve olyan hangulatot teremtett a Thief 1-2 -ben, hogy akkor is magam alá fostam amikor nem is sunnyogtam sarokról sarokra. (pl. Thief 1 Escape!-pályája) _vegeta_: bankosat :)
Ennyire talán nem egyszerû a dolog. A ruhák és a "díszletek" egy része a középkort idézi, ez tény. Más dolgok egyértelmûen a sci-fibõl jöttek (utcai világítás, nagy piros fejes kapcsolók, robotok), míg tipikus fantasy környezetek is szerepeltek az eddigi epizódokban.
Sõt egyes levelek simán nevezhetõk avantgarde-nak, mert egyszerûen csak megmagyarázhatatlanok és mûvésziek.
A páncélos õrök középkoriak, a majmok, szellemek és zombik a fantasy-bõl jöttek, a robotok hozták a science fictiont. A THIEF mindegyik egyszerre, és egyik sem.
Mindenkinek a Zombik nem teccenek, hat behalas. Az eg adja h a T3 ne T2fele megyek oszt lopok jatek legyen. Szerintem a Thief vilaga inkabb kozepkori (hogy kinek mi a fantasy az 1 dolog) tudjuk h kozepkorban voltak boszorkanyegetesek, meg feltek farkasembertol meg ilyen "szornyetegekrol" szoval imho nyugodtan mondhatjuk ra a kozepkori jelzot. Ez csak a szemelyes velemenyem! Lehet anyazni meg stb.
jók a thiefek nekem mind2 eredetiben van meg csak a zombi meg az ilyenek sztem a gáz :( királyság lenne ha valódi középkori lenne csak emberekkel a hitmanba is ez nem teccet egy normális bérgyilkos gamet akartam erre jött hogy klon meg mit tudom én :(
Haldoklik a topic. :\ Szia Takimate! Mien szakdolit irtal ? Suliba, vagy ECDL, vagy miffajta? :)
Sziasztok ! Szakdolgozatot írtam, és csak a word volt fenn a gépemen. :) Nem hittem a szememnek, hogy végre elindult a thief3-oldal. Hé ! Decemberben a tippem 05.15-volt !Majdnem eltaláltam nna. FREAK: #27 :)))
Õ rendezõ, aki a saját, vagy mások filmjén néha "producerkeskedik". Az mázli. Pl. Peter Jackson is producer volt a Gy.U.-ban, ezért is nem lett elb@szva.
Rajottem mia hiba, miert nem megy XP alatt! Sajna eleg gáz. Az uj Detonator miatt van! Nvidia no komment. :D Mos nekemse megy, tok ideg vagyok mer nincs kedvem visszatenni regi detonatort. Szal nemtom mi lesz peccs se segit rajta. :\
Amugy az a furcsa, hogy sztem a játékban Garrett tök hülyén néz ki. Nem mutatják sokszor a videókban, de ilyen tök nagy szemei vannak meg minden. Nem így képzeltem el elsõre. :-)
Ja tom kire gondolsz. Végülis nem rossz. De sztem tudod ki lenne nagyon jó? Edward Norton. Alkatra ideális, nagyon jó színész, és bizony õ is tud ám sötét pofákat vágni. :-D Persze ne így simán képzeld el, hanem csak smink után, meg a nagy átalakítás után. Sztem jó lenne.
Nem úgy értem. Hanem úgy, hogy mostanában minden filmbemutatóban ott van, hogy ki a producer: "Wáooo, ezt az XXX producere csinálta", szal ilyesmin akadok ki. A producer szart se csinál, csak anyagilag támogat, ezért folyton csak akadályozzák a rendezõk munkáit (nem mindegyik), hogy rakja már be a filmbe ezt, meg azt. Persze ha nem rakja be, akkor nincs zsé. Errõl szól Hollywood. Sztem egy filmben a legfontosabb a rendezõ, azt bezzeg nem írják ki. A gáz meg az, hogy lehet, hogy még nincs is rendezõ, de azért szereplõt, meg produvert már találtak. SUX!
Sztem a színésszel még nincs gond. Lehet, hogy nem fog hozzá illeni Garrett mély basszus hangja, de azért egy tolvajt mégse játszhat mondjuk The Rock. :-D Ez egy nyegle kiccsávó, sztem nem annyira rossz színész, és ma már a sminkmesterek csodákra képesek. Azt viszonr nem értem, miért olyan fontos a producer. A rendezõrõl persze semmi.
helyesen szoltal freak! mikor meglattam h "pokember" majd elkapott a szivroham. :>
kibaszott marketing szar ez a film
a végén biztos kiírják, hogy ha tetszett a film, vedd meg a játékot, vagy adnak a jegyhez thief gold CD-t, Thief 3 demoval :D
nem szeretném azért megutálni a játékot, mert minden szaros lúzer itt fog tolongani a film után, hogy "adjatok cheat kódot" meg "miért ölnek meg olyan gyorsan az õrök" stb stb
Naszoval 1) Kiegeggel nem nagyon nyomultam mer amikor még néztem nagyon gyerekcipoben jartak :\ 2)A Constantine palyaja tenyleg nagyon jo volt, szamomra talan a 2. leghangulatosabb. ;) foleg a forditott szoba teccett. :)) 3)Ajjajj, ez a muvi 1 kalap kutyagumi lesz, imho :)
az nem jó, mert sose derülne ki, hogy Garrett valójában Karras volt-e :D
A Thief: The Circle rajongói oldalon közöltek egy érdekes részletet az amerikai PCGAMER-bõl, miszerint az Eidos tervbe vett egy Thief múvit, fõszerepben a Pókemberbõl megismert Tobey McGuire-rel. A projekt útjait, a Ryan Közlegény Megmentése és a Patrióta, producere, Mark Gordon egyengetné. Elõttem van az elsõ rész befejezõ képsorainak egyike, amikor Garett és a titokzatos, gazdag megrendelõ konfrontálódik, s hõsünk magatehetetlenül, a földön remegve várja végzetét.
emlékeztek arra a részre (asszem Constantin vagy kinek a házában), amikor egy folyosó elágazásnál volt 3 hosszú folyosó, a végükön ajtóval, de az egyikrõl kiderült, hogy csak egy megszerkesztett kép, és valójában csak egy mélyedés a falban? :)
jajaj énis. AMugy visszatérve az elõzõekhez. Leghangulatosabb pálya??, hmmhmmm mindenképp valamelyik zombis/fire elem es. Emlékszem hosszú perceket töltöttem minden sarkon kivont karddal mikor meghallottam hogy szuszog valami zombi. Vagy valami lobogó tûz hangját hallottam elsuhanni a szomszd utcában. a nagy pókokról meeg nem is beszélek.
"One of the good things, for the first-person fans out there, is that the reason the team was able to hack in a third-person mode was because they were busy fleshing out Garrett's character for the sake of "body awareness." That means while in first person mode, you can look down and see legs, feet, hands, arms, and everything else that Garrett should have."
én egyre biztosabb vagyok benne, hogy nem lesz itt gond
BAZZEG!!!!!
Most olvasok egy preview-t, és mit találok???
"Warren (Spector - FREAK) says the team had two goals when creating this next Thief project. One being to keep the legacy of Looking Glass's Thief, which I mentioned, but the other is to draw a larger audience into the game. Warren seems to think the time is ripe after Splinter Cell and Tenchu's successes and Ion Storm has taken some small steps to make things a little more accessible to players that might not have otherwise been quite as interested."
De durva, zsír ugyanezt írtam le pár órája :DDDDDDDDDDDD
az eddigi információkból azt szûröm le, hogy a fejlesztõknek két céljuk volt:
1. Megfelelni a manapság menõ elvárásoknak (TPS, harci képességek, falmászás) 2. Megfelelni a Thief õrülteknek, vagyis nekünk (FPS, hard szinten nincs gyilok, szabad "séta" stb)
Jelenleg úgy gondolom, hogy csak a sztorin és a hangulaton múlik a siker, mivel a régi erények megmaradtak, sõt javultak (minden mozgó test árnyékot vet, amit ugyanúgy lehet használni - vagyis akár egy mozgó õr saját árnyékában is elrejtõzhetünk!!!!)
Nagyon remélem, megkapom tesztre valamelyik lapba.