Thief 3 engine-re Thief 2 modot nem terveznek? Az szerintem nagyot ütne, mert a DS-nek még mai szemmel is odacsap a grafikája, a második rész meg szerintem messze a legjobb hangulatot tolja
Ha ezek is olyanok mint a Rockstar, akkor szvsz jövõ év közepe elõtt nem is lesz sokminden. Megjelenés meg inkább 2011. Ez nem feltétlenül baj, inkább készüljön el lassan, de legyen jó.
Ha minden rendben, a hónap végén kijön a The Dark Mod. 98%-a kész. Csak egy kis tesztelés van hátra. Más: Thief2 fm készül a Deadly Shadows néhány pályáival.(kõpiac, a kikötõ stb). Lesz még 1 Thief2 fm First project néven, felturbózott grafikával.
Úgy látom, DVD-s kiadás. Nem tudod véletlenül, hogy történt-e valami ráncfelvarrás az elsõ 2 résznél, hogy az XP-vel meg a többmagos procikkal is gond nélkül szaladjon?
ja hogy a menüig se...az intro-ba nekem anno szintén volt h belehalt, indeo codec-et próbáld felrakni, ha nincs, nekem ha jól rémlik az segített. egyébként most olvastam csak vissza, a 3 nem allergiás a több magra
igen, de mint írtam nem indul el valami batch file kellene, de abba meg nem tudom mit kellene írni
egy megoldás: alt-tab, task manager(feladatkezelõ), jobb kat a process-ek között (második fül) a játék exe-jén és set affinity (ezt már nem tudom magyarul)
Windows 7 alatt nekem sem ment, a Windows szerint ismert inkompatibilitási probléma. Szeretném azt hinni, hogy az ilyen hibaüzenetek azt jelentik, hogy ezeket majd megoldják, bár azért vannak kétségeim (amúgy egy-két hónapja néztem utoljára, XP-t használok elsõsorban). De Vista alatt mûködnie kell, legfeljebb az egy magon futtatással kellhet trükközni.
Sziasztok! Nemrég sikerült beszereznem a sorozat 3. részét és szívesen ki is próbálnám, de nem sikerül elindítani. Még az intro sem jön be, csak egy ablak hibaüzenettel amint rákattintok a t3.exe -re, vagy t3main.exe -re Olvasgattam itt is és google-ban is keresgéltem, de megoldást nem találtam.(mindenkinek csak olyan problémája van, hogy elindul de intro után meghal, vagy a savegame-ek eltûnnek) 1.1 patchel és anélkül is, magyarítással és nélküle is próbáltam,de semmi windows 7 x84 build 7127 ati 4670 intel e2160 Valakinek lenne ötlete?
üdv, sirdond
AZ EGYIK, AZ CSAK 1 ALPHA BEMUTATÓ DEMO VOLT, A A THIEF'S DEN. a MÁSIK 1 BÉTA VERZIÓ A sAINT LUCIA, AMI 1 SZINTE TELJES MISSION A JÁTÉKBÓL. lÉGY SZÍVES NÉZD MEG A WEBOLDALUKAT. VAN SOK VIDEO A JÁTÉKRÓL, ÉS A HÍREKRÕL IS TÁJÉKOZTATNAK. MÉG PONTOS IDÕT NEM ÍRTAK HOGY MIKOR JELENIK MEG A JÁTÉK, DE HOGY ÕSSZEL AZ BIZTOS.
Keresem a Thief: Deadly Shadows EREDETI PC játékszoftvert.
Csak eredeti és karcmentes lemez érdekel. Ajánlatodat privátban küldd.
Hát majd jövõre valamikor. Addig is nézelõdj a Thief4.com oldalán. Egyenlõre még most sincs meg a teljes fejlesztõgárda, így tehát egyetlen screenshoots sincs még róla. De õsszel jön ki a Dark Mod és lesz mivel eltölteni az idõnket. Az oldalukon megint van fent vagy 5db video.
lehet hogy pont a mászókesztyû miatt nem sikerült felugrani rá, merthogy az csak kõfalra jó, ezért dobott le, de ez csak tipp.
Hát valahogy megoldódott.Neki ugráltam/szaladtam a létrának párszor aztán végre elkezdett felfele mászni.Eléggé egyedi eset,mert a többi létra "mûködik". Azért köszönöm a gyors segítségeket!:)
Ez a zombis-hajós pálya? Ha igen, akkor nézd át tüzetesen a feladatok teljesítettségét, hátha kimaradt valami.
1.1-es patch fent van? egyébként kimászni egy nagyon hosszú létrán kell, aminek az alja azon a szinten van, ahol megtalálod a kapitány feljegyzést, amit keresel. ha ebbõl a "szobából" kimész, pont szembe van a létra. viszont ha ezt tudod, és ezen próbálsz felmászni és úgy nem sikerül, akkor...csak a patch-et tudom ajánlani.
Sziasztok! Lenne egy kis problémám a Thief 3-ban.Történetesen az,hogy az istenért nem tudok kijönni a hajóból(Abysmal Gale).Próbáltam Mind a két létrán kimászni,de valamiért nem hajlandó megmozdulni,ezáltal pedig a játék végigvitele lehetetlen. Valakinek valami ötlete?Talán,ha újratelepítem megoldódik?
Segítséget elõre is köszönöm!
Köszi! Ez segített helyrerakni a problémámat. Szerdán felraktak a Garrettloader-re egy Thief 3 Fm-et, de sajna valami hiba van vele mert nem lehet letölteni. (Heart of the deal. LordBincLair.zip) A neten sehol sem találtam rá utalást, hogy mi a hiba. vagy hogy máshonnan le lehet-e tölteni. Ha valakit érdekel nézzen utána.
Esetleg még azt próbáld meg hogy elindítod közben az xfiret (nekem régen ez segített), vagy hogy a magyarítást nem teszed alkalmassá az fmekhez, nálam most ez segít, bár nem úgy fagyott le a program mint neked, de hátha bejön.
Ugyanerre megoldás az imagecfg is (ez a Windows szerver verziójának része, de sima XP-n is használható). Szóval ezzel tartósan megoldhatod, hogy egy program mindig csak egy magon fusson.
De a ddfix elvileg ezt a problémát javítja, szóval ha ddfix-szel is fagy, akkor valószínûleg nem a több mag a baj okozója. Esetleg még próbáld meg az energiagazdálkodási sémát "asztali számítógép" vagy "mindig bekapcsolva" állásban használni. Thief-nél nem tudom, van-e jelentõsége, de az Unreal Tournamentben ez volt az oka az több mag miatti túlpörgésnek.
Ja, és a Thief is hasonló néha hirtelen begyorsulni, bár fagyást nálam ez sem okozott, viszont ahogy írtad, játék közben jön elõ, és lehet, hogy 1-2 percig sem történik meg. Ez esetben a videokártya beállításainál kényszerítsd ki a vertikális szinkronizációt, aminek az lesz a mellékhatása, hogy a képfrissítés gyakorisága sosem megy annyi fps fölé, ahány Hz a monitor képfrissítése, és így ez a hiba sem váltódik ki.
na ez kicsit szerencsétlenül sikerült...a "mielõtt elinditod" úgy értendõ, hogy a fõmenübõl, mielõtt magát a játékot elinditod
akkor az lehet a baj, nem szereti a két magot, nekem mondjuk indulás után azonnal behalt tõle az 1 is meg a kettõ is. mielõtt elinditod, alt-tab, és a task managerben kapcsold ki a thief exe-jén az egyik magot, angol xp-m van, ott affinity-nek hivják, nem tudom magyarban mi a neve
Nem. Fagyás után simán leraktam asztalra majd bezártam.(azt választotta hogy a programot bezárta-majd felbukkant a hibakezelõ ablak) Igen egyébként alapból elindul, intro megy menü bejön, pálya betölt és kb 1 perc múlva behal. A magyarítást utóljára nem telepítettem, csak nem távolítottam el a géprõl. Oprendszer xp.
Megnéztem a Windows 7-et, természetesen elsõk között a Thief-et teszteltem benne (Core 2 Duo, ATI Radeon HD 4670).
Tapasztalatok: - Thief 1 ddfix-szel megy, de az EAX hangzás sehogy sem aktiválható - Thief 2 ddfix-szel megy, Creative ALchemy-vel még EAX is van - A Thief 3 sajnos lefagy, a Windows 7 szerint már jelentett inkompatibilitási probléma
Windows 7 alatt a ddfixGUI nem mûködik még adminisztrátorként futtatva sem, ezért kézileg kell patch-elni. A Thief 3 futtatását meg remélem, a végleges verzióra megoldják.
az oprendszer xp vagy pista?
ez a "ctrl-alt-del folyamatok..." az egyik proci mag kikapcsolása akar lenni ugye? jól értelmezem, hogy alapból elindult, csak a magyarítás meg a mod után nyekkent meg?
A hibajelentõben megnéztem mit ír ki. szAppName THIEF2.EXE szAppVer:1.9.0.0. szModName: hungapp szModVer: 0.0.0.0. offset 00000000
Majd megnézem milyen régi videodriverek vannak. Kártyám amúgy ATI (asus) readon EAH3450 256 Mb DDR2 DirectX- 9, DX- 10 támogatás Shader model 4.1. Azóta már 3-szor installáltam újra a Thief2-t de ugyanaz a probléma.
régebbi video driver? (mondjuk nem tudom mikori a kártyád)
Sziasztok! Ha valaki tud, segítsen nekem. Az a gondom hogy felraktam a Thief2-t, mert ki akartam próbálni pár FM-et. Az a baj hogy mindig lefagy 1 perc múlva. Elõször elindult rendesen az 1.18 premier patch felrakása után. Magyarítást felraktam meg a vobsub-ot. Késõbb elindítottam majd kilépett a menübõl fekete képernyõvel mielõtt betöltött volna. Újraindítás után sem lett jobb. KGy oldalán követtem az instrukciókat. User-ben kivettem a pontosvesszõt a safe textura manager elõl. Ez nem jött be. Telepítettem a ddfix-et, ez sem vált be. a menü alatt kiraktam alt tab-al az asztalra majd ctrl alt del folyamatok...stb. Ez sem vált be se kompatibilis átállítás (ja egyébként 2 magos a procim és ATI kártyám van) Majd Garrettloaderrel csak úgy feltettem rá 1 FM-et. Betöltötte a pályát de 1 perc játék után lefagy. Ha van valakinek ötlete mithez kezdjek akkor írjon. Köszönöm!
Sajnos nem! Pedig jó lenne. Valamelyik FM szerzõvel fel lehetne esetleg venni a kapcsolatot és rábeszélni hogy készítsen 1 párat belõlük. Mondjuk: Judith, Savar... többi hirtelen nem jut eszembe. Meg hát gondolom ha valaki nekiveselkedne igen sok idõbe telne míg elkészítene 1 pályát is. Egyébként volt rá próbálkozás. A ShadowsDarkKeep oldalán van 1 csomó FM amibõl sajnos nem lett semmi,(ezek közt találtam olyat ami hasonlít a Bafford Manor-ra, volt 1 ami az Elátkozott katedrális-ra hasonlít és 1 Mechanista Templom féle) de van pár készülõfélben lévõ is.
Az tényleg nem lenne rossz ha a Dark Project-et újra felhoznák mostani grafikával. Kicsit lehetne változtatni a pályákon is. meg esetleg néhány új fegyver vagy tárgy. Pl: MÉHKAS NYÍLVESSZÕ XD.( anno a Thief 2x-ben bírtam a confusion nyílvesszõt. Mindig elkapott a röhögés mikor összezavarodtak és egymásnak estek az õrök).
Amúgy szemet szúrt (persze pozitív értelemben), hogy a hivatalos fórumon az admin, aki a fõ tápigokat írta meg, pogány írást alkalmazott, mint pl. a "speaksie" vagy "looksie" szavak). Persze lehet, hogy csak azért, mert a VIKTORIA nevezetû moderátor tette ezt, és ezért a "pogány" nyelvezet
Ugyanezt írták páran a hivatalos fórumon, de nekem valahogy nem jön be, nem csak azért, mert ott mindjárt a Velvet Assassin-hoz hasonlítanák, hanem mert úgy, mint az egész fõ Thief széria Garrettrõl szólt, nem kéne a következõkben sem másról szólnia, de lehet, hogy össze lehetne kombinálni vmi olyasmit, amit Világpolgár írt.
Õszintén én annyira nem örülök neki... Félreértés ne essék, kedvenc sorozatom, de ha beleraknak minden féle baromságot, meg csak "húzzunk le még egy bõrt" Eidos játék lesz, akkor inkább köszönöm nem kérek több Thiefet... Esetleg a legelsõ Dark Project mostani grafikával és technikai és hanghatásbeli adottságokkal megáldott szuperintelligens ai-vel megáldott újrafeldolgozását
Szerintem mem lenne akkora gáz a nõi fsz-vel. Ott van pl:Thief 2X. Abban is nõ a fõszereplõ, és elég ütõs lett. Vagy a Silence nevû Fm. Bár én örülnék ha Garrett visszatérne, de az még a jövõ titka. Én már annak is örülök hogy egyáltalán lesz Thief 4, és nem jelen idõben.
Hat nekem valahogy nem jone kepbe hogy noi fohos legyen.Sztem kezdjenek uj varost mas szereplokkel ahogy irta RMARVIN.
Nekem mindegy csak ne noi fohos legyen!
Nem feltétlenül kell behozni egy új fsz-t. Megoldhatnák úgy is akár hogy kezdõdne a lánnyal a történet úgy alakulna a cselekmény hogy történne vele valami és akkor jönne Garrett a képbe. Vagy lehetne nõi/férfi karakterrel is operálni, minden a storytól függ.Szerintem.
Na mint említették mostanában tényleg divat a játékelõzményeit feldolgozni. MIndenki azon vitatkozik hogy garett vagy a nõi szereplõ legyen-e. Arra még nem gondoltatok hogy mi lenne ha azzal lennénk aki garrettet kapta el? (régen játszottam megnemmondom ki volt az talán artemusz:D)
Tekintve, hogy csak most verbuválják a csapatot és minden nagyon az elején van, akár bele is szólhatunk a dolgokba a hivatalos fórumon. Sok olyan discussion thread van, ahol a játékosok a véleményüket és igényeiket fogalmazzák meg. Van pl. vita a nõi fõhõs kérdésrõl is, vagy pl. hogy tudjon-e Garrett újra úszni, stb.
Ha volt valami kifogás vagy fanyalgásra való ok a harmadik rész miatt, most még nem késõ véleményt nyilvánítani, hogy ezek változzanak.
Ezerféle megoldás van. Lehet elõzményt is feldolgozni, lehet köztes részeket (ahogy most a starwars-nál csinálják a klónos animációkkal), lehet idõben folytatni, de vígan lehet más tolvaj, más városban, hasonló közegben (kalapácsosokkal, pogányokkal, akárkikkel). Nem kötelezõ ugyanott játszódnia, hiszen ha jól emlékszem nem is volt konkrétan nevesítve a város. Amúgy is furcsa lenne, ha csak Garrett városában mûködtek volna azok a kalapácsosok, akik ugyanúgy büntettek, begyûjtöttek, bebörtönöztek bûnösöket, mint bármelyik hivatalos rendvédelmi szerv (pl. városi õrség)
Bízom benne, hogy Garrett nem csak mellékszereplõ lesz, de ha a játék túl kommersz-szé válik, akkor inkább hagyják õt békében és ne is szerepeljen, vagy csak röviden, maradjon meg mindannyiunk emlékében a mestertolvaj olyannak, ahogyan azt már megszoktuk..
Kösz hogy emlékeztetsz, de, õ, néhányszor végigjátszottam azt a játékot, és pontosan emlékszem rá, mi van a végén. De egyszer otthagyta már az õrzõket, mégegyszer megtehetné, hiába õ a szupermanus. Egyébként tényleg nem rossz dolog ez a tanoncosdi, csak ne csessze el a kedves Eidos, és ez a fõ lényeg. Ne a mai divathullámon alapuljon. Klasszikus thief hangulat mindenek felett, és ehhez bizony nekem Garret is kellene... de ez az én véleményem...
Szerintem nem lesz több Garret, ha megnézed a Thief 3 végét, elég egyértelmû utalás van rá hogy nõi hõs lesz a követekzõ: ugyanaz a párbeszéd zajlik le, mint a Thief elsõ részében, csak itt Garrett kapja el egy õt kizsebelni próbáló lánykát. Gondolom a jó öreg G mellékszereplõ lesz, a lány pedig a tanonca. Ami belegondolsz, nem rossz dolog, kell már kicsit a vérfrissítés.
Akinek van affinitása kipróbálni, az kapkodja le sürgõsen. Még nem tudom melyik nap, de majd idõben jelzem mikor indítok szervert. (a bankos pálya érdekes lehet multiban...)
Melyik volt az? Eddig azt hittem mindegyik FM-et kipróbáltam. Ezzel még nem találkoztam.
Talán nagyot mondok, de az 5.1-es akkoriban még új rendszeremnek akkor vettem elõször IGAZÁN nagy hasznát, amikor azt a bölcsõs részt vittem végig, hát, felejthetetlen egy audiovizuális élmény volt...
Ne feledjük még a kriptás és a színház az egész világ c. Thief3 FM-eket sem!
Köszi, megskubizom õket! Kipróbáltam egy olyan FM-et, ahol volt kötélnyíl, de olyan iszonyat nagy (és unalmas) volt a pálya, hogy majd 1 óra játékidõ után abbahagytam...
Van igen! A Silence nevû FM. 2 is van belõle de az még csak demó.(ugyan azok a pályák vannak benne mint az eredeti Thief 3-ban, csak kissé átalakítva. Nem Garrett bõrében vagy, hanem 1 zöldruhás nõt alakítasz. Kis újítás is van benne, mert lehet benne lámpát vagy fénygömböt találni ami zölden világít. Csak annyi a rossz a demoba hogy nemmindenhol tudsz vásárolni, mert ha bemész a boltba kifagy és nem tudsz mit csinálni.) Ezen kívül ajánlom még a Hotel, Cabot, Bad Feeling, Keeper nevû FM-eket. Nekem is a Bridge tetszik a legjobban. Jó a story és a texturák. Régi koszos lepukkant középkori épületek. Nagyon jó!
Én úgy tudom, hogy mindenképp ki kell hajítanod magad az ablakon, mert a bölcsõ már észrevett téged, így át kell verned azzal, hogy imitálod az öngyilkosságot. Na mindegy, a lényeg az, hogy valahogy kijuss onnan végre. Az én idegeimnek mindenesetre nem tett jót az a pálya. Szörnyen jó!
Kipróbáltam a Thief3-hoz készített "Bridge" nevû pályát. Iszonyat jól kivitelezett és részletgazdag anyag, szerintem a srácnak ott lenne a helye a Thief4 munkásai között. Valahogy a "parfüm" c. filmet juttatta eszembe.
Melyek a legszínvonalasabb Thief3 FM-ek? Van olyan ami több pályát tartalmaz egyszerre?
Ebbe én is belefutottam. A megoldás a következõ: (amúgy én is a leírásból tudtam meg) - visszamész ismét a múltba: lemész a viharpincébe és belépsz a rácsos cellába. (abban a helyiségben, ahol a kisbuxa vérét korábban megtaláltad.) - ezután átmész újból a másik pályára (ahol a hullaház, meg az elkülönítõ is van) - felmész a fehér toronyba oda, ahol a naplót is megtaláltad. - a helyiség legvégén lévõ felügyelõi asztalon van egy levél, amit el kell olvasni.(Az ápoló-szelleme még mindig ott van) - ha elolvastad a loevelet, akkor irány vissza az elsõ pályára, majd rögtön fel a személyzeti toronyba.
Thief3-ban eloszor akadtam el, de most aztan tenyleg:) Bolcsorablas resznel vagyok, az arvahazban. Mindent megcsinaltam amit a kiscsaj mondott, mar csak az van hatra, hogy ugorjak ki az ablakon, de a legelso feladattal nem vegeztem ami: Keress további információkat arról a „boszorkányról”, aki megtámadott! E miatt nem lehet befejeznem a palyat. Vegigjatszasba bele-bele olvasgattam, de nem talaltam infot errol. Hol es mit kell ennek a feladat teljesitesehez tennem?
Játék és pl. zene terén is nagyon sokszor igény (és ígéret) a gyökerekhez való visszatérés. 1. kérdés: volt ilyesmire egyáltalán példa? (maradjunk a játékoknál)
Érdekes, hogy a "fogyasztók" mennyire ragaszkodnak a régi és bevált receptekhez. 2. kérdés: és mi van akkor, ha sikerült a gyökerekhez való visszatérés? Garancia az a régi siker megismétlésére? A fejlesztõk is ugyanúgy tudják, hogy hiába óriási játék a Thief, idáig mindegyik alkotója bukásra ítéltetett, úgyhogy erre a kérdésre szerintem õk is zavarba jönnének egy pillanatra.
Nagyon jó példa a Fan Mission: némelyik rendkívül jól sikerül, láttam olyanokat is (nem a Thiefnél) amelyik messze túlszárnyalja a gyárilag kiadott pályát ami érthetõ is. De jöhet akármennyi, egy idõ után ráun az ember, mert semmi újdonságot nem nyújt: maradj sötétben, oltsd el a fáklyát, üsd le a katonát, pakold el, szabad az út. Úgyhogy remélem sok-sok újítást beleraknak a fejlesztõk. 3. kérdés: ti milyen újításokat vártok?
(nekem nagyon bejönne, ha a leütöttek elõre nem kiszámítható idõ után felkelnének. Anno az elsõ rész elsõ leütése után kb 10 percig ott szobroztam az elterült katona mellett, mert azt vártam, mikor kel fel)
Legyen4. rész nem bánom. Csak legyen mentes minden divattól(ami ugye lehetetlen) és térjenek vissza a klasszikus Thief hangulathoz. Ne áldozzák be mindenféle konzol fogyatékosságának mint pl a 3. részt... Ja és persze Garret az eredeti szinkronnal elengedhetetlen Összegezve, ne egy erõltetett kiadói hülyeségektõl hemzsegõ ...legyen (mindenki azt képzel a .. helyére amit akar). Ennyi a véleményem
A nyakam tenném rá, hogy a Thief4 az elõzményekrõl fog szólni. Mostanában ez amúgy is nagy divat.
Nem reklámozni akartam, csak utólag szúrtam be a linket. De akkor úgy látszik, sikerült kétszer mondanom kétszer mondanom
T2X, The Keeper of the Prophesies, Calendra sorozat, Lord Ashton sorozat, CoSaS sorozat (még nincs minden fejezete kész) - hogy csak pár nagyobbat említsek. Néhányuk magyarul is elérhetõ.
Ezenkívül van néhány kisebb, de annál érdekesebb küldetés, csak említésképpen: The Ties that Bind - nem nagy dobás, csak egyszerûen vicces Run, Thief, Run - hát nem egy szokásos lopakodós küldetés Ranstall Keep - kissé nyomasztó hangulat fekete-fehérben
Melyek azok a Thief2 Fan Mission-ök amiket mindenképp érdemes kipróbálni? Rengeteg készült, s bevallom nem nagyon szeretném végigmazsolázni azt a több százat. Köszi!
hát euro hamarabb lesz A Thief témában, szerintem a DarkMod fut be hamarabb.
Félig-off: minden Thief-rajongónak ajánlom, hogy amíg nem érkezik meg a folytatás vagy Dark mod, addig nyugodtan próbálja ki (ha eddig még nem tette volna meg) a "Hidden & Dangerous II" c. cseh származású játékot, mely szerintem egyértelmûen a Thief II. vh.-s verziója. Ott is a lopakodáson van az abszolút hangsúly, mert a túlélés egyetlen kulcsa a már megszokott sötétben mozgás hang nélkül, a közelharcot a lehetõ legjobban (meg)kerülve. Fps/Tps nézetek, jármûhasználat, komoly méretû pályák...stb. Szerintem toronymagasan veri az összes hasonló amerikai játékot.
Most akartam javasolni KGy, hogy talán ideje lenne módosítani a honlapodon az esetleges folytatással szembeni erõs érveidet, de ahogy a biztonság kedvéért ránéztem (mégse írjak már hülyeséget) rá kellett jönnöm, hogy igencsak résen voltál :))) ezért külön gratula! Gondolom a bejelentés miatti pezsgõbontások közepette írtad át a szöveget...