Játék és pl. zene terén is nagyon sokszor igény (és ígéret) a gyökerekhez való visszatérés.
1. kérdés: volt ilyesmire egyáltalán példa? (maradjunk a játékoknál)
Érdekes, hogy a "fogyasztók" mennyire ragaszkodnak a régi és bevált receptekhez.
2. kérdés: és mi van akkor, ha sikerült a gyökerekhez való visszatérés? Garancia az a régi siker megismétlésére? A fejlesztõk is ugyanúgy tudják, hogy hiába óriási játék a Thief, idáig mindegyik alkotója bukásra ítéltetett, úgyhogy erre a kérdésre szerintem õk is zavarba jönnének egy pillanatra.
Nagyon jó példa a Fan Mission: némelyik rendkívül jól sikerül, láttam olyanokat is (nem a Thiefnél) amelyik messze túlszárnyalja a gyárilag kiadott pályát ami érthetõ is. De jöhet akármennyi, egy idõ után ráun az ember, mert semmi újdonságot nem nyújt: maradj sötétben, oltsd el a fáklyát, üsd le a katonát, pakold el, szabad az út.
Úgyhogy remélem sok-sok újítást beleraknak a fejlesztõk.
3. kérdés: ti milyen újításokat vártok?
(nekem nagyon bejönne, ha a leütöttek elõre nem kiszámítható idõ után felkelnének. Anno az elsõ rész elsõ leütése után kb 10 percig ott szobroztam az elterült katona mellett, mert azt vártam, mikor kel fel)