E bájos nevû fejlesztõcsapat tegnap világ elé tárta KUMA WAR címû játékát, amelybõl HETENTE új részeket eresztenek el. A vállalkozás célja, hogy a híradóban látott/hallott történéseket FRISSEN végigjátszhassuk. A valós hírügynökségi jelentéseket KH-11-es mûholdas képek egészítik ki. Külön erre a célra szerzõdtették a tengerészgyalogság mára nyugdíjba vonult veterán vezérõrnagyát, aki véprofi kiegészítõ információval szolgál az eseményeket illetõen. FPS nézõpontú taktikai küldetések, jármûvezetéses missziók várnak rátok, amelyek mindig az elmúlt hét igazából megtörtént eseményeit dolgozzák fel. Megjelenés: februárban.
Láttad a BBC-n Saddam Hussein elfogását? Szerettél volna ott lenni, mikor kifüstölték a diktátort? Most megteheted! A Kuma: War lehetõséget nyújt arra, hogy a közelmúlt, illetve jelen eseményeit virtuális testközelségbõl is átélhessük. Single és multiplayer funkcióban egyaránt felvehetjük a harcot a terroristákkal, iraki ellenállókal, tálibokkal, stb. Egy fincsi kis trailer is van már a játékról, mely bemutatja mennyire reális a grafika, környezet, cselekmény, ráadásul már nem kell sokat várni a megjelenésig, ugyanis ebben a hónapban debütál a játék.
info: hcgamer
12-én jön a gamma elvileg. itt van néhány kép kedvcsinálónak:
Nem tudom megérteni hogy miért nem csinálnak egy korszakalkotó grafikával ellátott ilyen tipusú játékot ennek isa lehetne sokkal jobb!!
Megtörtént harci eseményeket dolgoz fel a game!A Pentagon is támogatja? Játékból bárki vadászhat Szaddámra!
New York: Kuma War cimmel készül piacra dobni egy akciójátékot egy ismeretlen eredetû Amerikában bejegyzett cég. A játék fõszereplöi az iraki háború hadmûveleteiben résztvevõ katonám és civilek, a cél Szaddám Husszein és fiainak elfogása. A jelenetek mind megtörtént valós eseményeket, valós hadmûveleteket dolgoznak fel. A fejlesztéseket a Spiegel cimû német hetilap szerint a Pentagon is támogatja. A demo verzió egy valosághû CNN-felvétellel kezdödik, egy kellemes hangú riporter visszavezet minket 2003. július 22.-ére Moszulba. A megbizatás: elfogni Udajt és Kuszajt , Szaddám Husszein két fiát."Mi felvettük ti lejátszhatjátok" - szókl a mûsorvezetõ felhivása. A történéseket egy igazi háborus szakember, a nyugalmazott Thomas Wilkerson vezérõrnagy kommentálja, adatokkal és szakzsargonnal vegyítve õ kalauzolja a játékosokat a háborús övezetben. A játékot készítõ Kuma Reality Games vezetõje, Keith Halper azonban büszke a cég alkotására. A játékos átélheti azt ami eddig csak katonák anekdotáiból ismerhettünk aktív részese lehet a katonai akcióknak úgy hogy a valós történéseket ne hamisitsák meg. Az hogy a Kuma War valós tényeken alapúl nagy valószinüséggel a Pentegon adatszolgáltatásának köszönhetõ hisz az amerikai védelmi minisztérium évek óta használ hasonló szimulációs programokat kiképzési célokra!
Elõre bocsátom, hogy lehet, hogy velem van a baj (realitásmániás vagyok), de valahogy többet vártam a játéktól - még ha bétáról is van szó.
Az tetszik, hogy küldetésspecifikus a játékmenet, méghozzá jó kemény szósszal leöntve - nekem bejön a CNN-utánérzéses felvezetés. Az AA-val az egyik fõ bajom éppen az, hogy kissé unalmas TDM meccsekrõl van szó, nulla felvezetéssel/háttértörténettel. Érdekesnek tûnik a valós akciók feldolgozása, de a propaganda-szagot azért nehéz elhesegetni... Az elsõ pofon a fegyverválasztásnál ért. A fegyverek túlnyomó többsége amerikai, és erõsen unalmasak (könyörgöm, van kb. 20 féle AK-47 altipus, miért folyton az alap AKM-47-et kell felhozni), ráadásul pl. az Irakiaknál igen népszerû volt a HK MP5 (licencbe gyártják a törökök és pakisztán, és rengeteget használtak/használnak az irakiak), mennyivel változatosabb lenne, ha néha az is feltünne a sok AK mellett. Az, hogy pisztolyok terén csak a Colt 1911 "létezik", erõsen homlokráncoló - már több, mint egy évtizede az M9 (a Beretta 92 katonai változata) a rendszeresített pisztoly a amcsiknál. A fegyverkezelés sem túl baráti - pl. az AK-47-nél az elsõdleges tûzgomb a sorozatlövés, a másodlagos az egyes lövés, miért nem lehetett megcsinálni a tûzváltókart, ahogy kismillió másik játékban benne van? Ráadásul a játékban semmiféle ballisztika nincs. A lövedékek egybõl a célhoz érnek, és nincs esésük - 5 méterrõl és 300 méterrõ is a célkereszt közepén realizálódik a találat. És lássuk a játékot - na ez a grafika bizony ma már csak (alsó-)középszint, pláne egy FarCry után, különösen a belterek iszonyú primitívek, de még textúrák terén sincs nagy változatosság (jó, a 300+ megából ~200MB maga a játék, de akkor is...). Szerintem a korlátozott látótávolság sem illik ma már egy játékba. Az animációk nem folyamatosak és egyáltalán nem szépek - azért az AA vagy a Raven Shield után erre ügyelni kellene. Ami még idegesítõbb, az az AI. A legtöbb ellenfél egyhelyben áll, és ha mellete lelövik az egyik társát, bambán áll tovább - de mégse, akkor sem vonul fedezékbe, vagy legalább hasal le, áhhh, szépen áll, és folyamatosan lõ ránk. A társaink sem sokkal jobbak, épületekben menetrend szerint utunkat állják, de kint sem jobb a helyzet - ha meglátnak egy ellenfelet, egyhelyben állva megpróbálják lelõni. Nem vonulnak fedezékbe, és maguktól nem hasalnak le (bezzeg az OFP-ben ha elsült egy fegyver, az egész környék hasravágta magát). Az, hogy a fegyver nem látszik, annyira nem zavar (a legtöbb játékban lévõ "oldalt tartom a fegyverem" nézet teljesen felesleges, akkor már legalább egy korrekt nézet legyen, ahogy ráhajolunk a nyilt irányzékra). A sérülésmodel sem az igazi, mivel nincs. Egyik társamat rojtosra lõtték a HP-ja alpján, de meg se láttszott rajta, és ha kellett, legyorsulta Ben Johnsont.
A multijáról még nem tudok nyilatkozni, mivel a belsõ keresõben összesen két szervert látni csak, az egyiken egy, a másikon két játékossal. Mikor megpróbáltam csatlakozni, bejött egy "DOWNLOADING" kép, és utána... utána... utána... elmentem, csináltam egy teát, majd szép lassan megittam (közben a hangulat kedvéért megnéztem a CNN-t, éppen a 9/11 elõzményeit vizsgáló bizottsági meghalgatásról közvetítettek)... utána... utána meguntam, és nyomtam egy ESC-t...
Maga az alapötlet ötös, ha esetleg a két oldalnak külön-külön lenne felvezetése (mondjuk az Operation Anaconda esetén aféle Al-Dzsazira stílusban, a Koreai küldinél egy jó szaftos kommunista-kiáltvány a fiatal Kim isteni mivoltát hangoztatva :)), szingliben normálisan meg lenne csinálva az AI, rendesen kidolgoznák a fegyvereket, készítenének egy korrekt ballisztikai és sérülésmodelt, és a grafika terén legalább a textúrák terén kissé megeröltetnék magukat, még akár egy csúcs játék is lehet belõle.
Megeshet, hogy a kész játék (nyárra igérik?) már ilyen lesz, de ugye akkora már fizetni is kell érte. Nem tudom, képesek lesznek-e versenyezni egy Americas Army-val, amely ráadásul ingyenes, vagy az aktuális Rainbow Six játékkal, amely nemcsak szebb, de az esetek többségében korrekt fegyverszimuláció is van benne.
Kuma War kliens
[2004-03-31 @ 17:27 - G-San]
A Kuma War egy egészen új rendszerû akciójáték, hiszen itt nem elõre megadott küldetésekkel kell számolnunk, hanem hetente kapunk újabbakat. Ha ez a módszer beválik, akkor lehet, hogy a több ilyesfajta gamma is készül. Amint azt a mondás is tarja: a puding próbája az evés. Nem véletlen, hogy mától ingyenesen elérhetõ a játék kliensprogramja, ami még egy ideig teljesen ingyenesen enged bepillantást a progiba.A 340 megás csomagot innen tudjátok letölteni innen
Ez kö kemény hogy még mindig nem jelent meg:(
A játék hivatalos oldaláról letölthetõ egy 7 napos free trial verzió!
KumaWar: The War On Terror
[2004-09-15 @ 22:56 - ZeroCool]
...vagy úgy is mondhatnánk, hogy az összecsapások tára ezúttal egy korong leszen! De mirõl is van szó? Nos, már egy jó ideje bendult a KumaWar nevezetû játék, melynek küldetései teljes mértékben a valóságon alapulnak. Akár Saddam elfogását is végigvihetjük, hogy csak egyet említsek a nagy küldetések közül. A legjobb missziókat összefogták, és októberben a boltokban fogják árulni. Lehet, hogy nem ment olyan jól az online értékesítés? Ki tudja. Mindenesetre igen jó játékról van szó, ha a grafikája nem is az Unreal 3 motort használja...
info:Gamestar
Nforce...
De vártam már erre.Kiváncsi vagyok milyen lett.
Majd aki leghamarabb leszedi irjon róla pár szót.
jaja , szerintem gabe lesz az elsõ :D véleményt gabe !!! :) nekem leghamarabb holnapra lejön vagy esteleg ma , legkésõbb 2 nap :D nah mind1 lol írjatok majd pár szót majd !
Na 2 óra azt tolom.Remélem megéri hogy a Toca 2 töltését leállitottam és ezt töltöm helyette.
Hát ez nekem nem megy... Feltelepitem,akkor a crack mappában van valami /nem exe/,azt bemásolom a fõkönyvtárba,le is cserél valamit,eddig ok. Na de ha inditanám,cd-key-t akar.Azt meg nem találom sehol.Ha beirok valami hülyeséget,akkor továbblép,vagy play+update,vagy play internet nélkül. Ha az updatere nyomom semmi,megint akarja a cd kulcsot,ha a net nélküli játékra,akkor meg valami hibauzenettel nem megy tovább.
Benne van az nfo-ban a serial: KUMA-A1A1-CASH-CAUQ
Kösz,mondjuk még most se találom,de mindegy. Beirtam,elfogadja,ok. Utánna ki akar menni a net-re,kiengedtem,valmit csinál,utánna nem megy megint.Letöröltem,visszaraktam,beirtam,kiakar menni a net-re,most nem engedtem,utánna megint nem megy... Na itt lett elegem eme csodából. Biztos én vagyok hülye hozzá,majd ti összehozzátok...
Overwrite the original exe with our crack from the CRACK directory if you do not want the game to phone home. Use this CD-Key: KUMA-A1A1-CASH-CAUQ and choose 'Play - No Internet Connection' when launching. Enjoy!
Na nekem megy a game és nem is másoltam át a crack mappából azt a fájlt. Hát nem számíthat nagy sikerre ez a game.Csak az szedje le akinek bejött a Deadly Dozen mert ez szinte 1-az 1-ben az csak valamivel szebb.
A gameben mi vagyunk és 4 társunk van. Átválthatunk rájuk amikor csak akarunk.
Itt egy kép az elsõ mission kezdõ pontjáról:Mission 1
A tutorialt sem kell végigcsinálnom mert a Deadly Dozen 2-öt már kipörgettem és ez koppintás.Szinte még a fegyverek hangja is ugyanaz.
Nem is olyan csunya... Ellenfelek mennyisége?Fizika?
Nem sok,de vannak.Fizika hát az eléggé szar szvsz. És természetesen az ovodás hibák átlogo testek a falon. Ezt fejlesztették eddig??Többre számitottam de ha már lentvan végigtolom az a 15+1 pályát.