(ezt csaka demo alapján mondom, bár nem valószínû, hogy a végleges jelentõsen eltér majd ettõl)
-billeg a kocsi, mintha volna felfüggesztése, stb. ez pozitív az elsõ részhez képest, amiben mintha egy tégla lett volna a kocsi. -nekem nem kezelte le azt az opciót, hogy a gáz és a fék külön tengelyen legyen. Mulatságos, hogy amikor hátramenetbe kapcsolok, semmi sem történik, viszont ha a féket megnyomom, hátrafelé kezd el menni a kocsi - fizika: még csak a DTM ligát próbáltam ki egy CLK Mercedessel, de ezen a téren is történt egy kis elõrelépés, habár nem sok: a kocsi billeg, különösen ha ráhajtunk a szegélykövekre, de ezzel minden jót el is mondtm róla. Olyan hirtelen irányváltásokra képes, mikre a valóságban egy autó soha. Ráadásul így, mivel hátsókerék meghajtású, ki is pördül. tetszik, hogy a kanyarokba nem lehet ész nélkül behajtani, nem tetszik viszont a kocsi nagyfokú érzékenysége. Mintha semmi aerodinamikája nem lenne. -nincs szó szerinti értelemben vett belsõnézet. -A setupolás elég siralmas. A beállítások olyanok, mint a CMR4-ben, vagy háromban. Állítottama dolgokon, de ez nekem szokatlan, szokatlan értékekkel. A kocsi viselkedése nem sokat változott.
A belsonezet egyszeruen siralmas es nevetseges. 2004-ben ilyet gyartani, azert eleg cinkes. Persze, latszik hogy ez csak egy kis plusz, mert eleve olyanoknak terveztek, akik kulsobol tologatjak a gammat.
De azert ez a szelvedore tapados, se muszerfal se kormany megoldas, azert bosszanto. A Colin3-ban is hasonlo a helyzet, de azert egy fokkal jobb:)
A fizika azert olyan "szegenyes", mert elvileg, ossz-vissz talan 2 parameterbol epitkezik. Aktualis sebesseg es gumitapadas (mindeniranyban egyforma!). Vagyis nincs lendulet, mozgasienergia szamitas, vagyis ezeket az eroket nem "mozgatja", nem terhelodnek ra a felfuggesztesre. Egyszeruen, sebbessegtol, kormanyszogtol fuggoen csuszik vagy nem csuszik:)) Persze, ez nagyon tomoren, de uszkve:))
Amugy a DTM eleg "beteg", mar majdnem F1 szintre vannak tuningolva:)) Vagy kepesek befordulni minimalis iven, jo gyorsan nyikkanas nelkul, vagy egyszeruen elszallnak:)
Az viszont már elég döbbenetes, amikor füvön mindenen áthajtva sikerül közlekedni és még csak meg se érzi az autó. Meg amikor olyan kanyarvételeket csinálok, amiket a rallysok és nem pördül ki. A Hockenheim ringen összesen 2 helyen pürdülhet ki, ha nem vigyázol, tehát ezek elõre beépített scripteknek tûnnek. Mint amikor az elsõben a Paul Ricard pályán vonzotta a fal a kocsit, ahogyan leírta valaki.
Úgy tûnik ez egy szörnyszülött lesz. Arcade és kis szimuláció keveréke, ez utóbbit erõsen zárójelbe tenném.
Eleg oszver szerencsetleg, olyan semmire sem jo:(( A grafikara nincs panasz, az egyertelmuen csucs. Es a "regi" 2 eves konfigomon, 19 ellennel, very-high-on minden es rendesen megy:)) Egyetlen pozitivum:)) Akkor egy-ket kep, hogy legyen mar sajat is:))
A belsonezet, az fortelmes:(( Persze, felfuggesztes az nincs. Minden kormanymozdulatra, azonnal kanyarodik az auto, vagy csuszik:) Olyan hinta, mint a Colin3:) A FFB igen gyengus, az AI meg hulye:) De nekem a kormannyal semmi gondom nem volt, be tudtam allitani rendesen.
Alakul a dolog, lassan mar tetszik is:)))))))))) Az INI-ben feljebb rangattam az FFB efekteket, alitottam az auton - no Sway - es eleg jo:)) Mar kelloen billeg, jol sodrodik, es mar a kormanyon is eleg jol erezni mi tortenik:))))))))
Ha meg tudok rajta tuningolni, akkor a MBWR szintjet mar utotte is, es akkor mar l lehet vele autozgatni:DDD
Na nekem is ez a gondom. Minden mozdulatra kanyarodik. Hogyan állítottad be a kormányt?
A jatekon belul teljesen normalisan be tudtam allitani, bar teljesen linealis. Hard-on mentem hatha, a saturaciot teljesen szethuztam, deadzone nulla. Es persze, Pro-Simulation:DDDDDDDD
Az FFB-t kint az INI-ben (pchardwareconfig.ini): [ForceFeedback]
Ez most már jó, csak nekem nem akar mûködni az, hogy külön tengelyen legyen a gáz és a fék. A játékban érzékeli, de amikor oda kerül a dolog, nem tudok indulni és (megalol), magától megy a kocsi, csaka féket kell nyomnom hozzá. Ez van akkor is, ha nem használom a Logitech Profilert.
A Toca Race Driver 1-nek olyan pocsék az irányítása.Nem hogy kormánnyal volt nekem szar ,hanem billentyûzettel is.Remélem a 2. rész jobb lessz!!!
Mentem egy-ket versenyt, nekem tecccik:)) Nem egy szimulator, de tenyleg sokkal jobb mint az elozo. Ha meg a kormany linealitast is be lehetne rendesen allitani, akkor eleg jol el lehetne vele autozgatni:) Meg az AI is sokat javult, most mar kulturaltabb.
A palyak, autok, grafika tenyleg nagyon jo, minden very-extra-ultra-high bealitason, plusz extrak es tokeletesen megy. Ez azert ritka, es nagyon pozitiv (tobb mint 2 eves a gepem!)
Egyezik a véleményünk. A kormány linearitás nagyon hiányzik, mert minden apróbb mozdulatra irányt változtat a kocsi. Az AI nem zúz tönkre, ez pozitívum, de olyan lesz ez is, mint a többi autós gamma: szép, szép, de egy idõ után elfelejtik, nem úgy, mint a Nascar Racinget, illetve az F1 Challenget és modjaikat. :))))
Egyre jobban tetszik:)) Teszteltem az autobeallitast, es eleg kulturaltan foglalkozik vele. Szamolgat mindent, az FFB-n is megjelenik minden eleg kellemesen:) Jo lesz ez kikapcsolodasnak:) Foleg, ahogy elneztem benne az a tomenytelen versenytipust, autot, palyat hat eleg kellemes lesz:))
hááát, nekem nem jön le a demo. leszedett egy 1,43 kb-os exe-t :P
mondd h az elso reszhez semmi koze, semmi utanaerzes! :)
sokkal jobb ez mint az elsõ rész, nem hülye a gép, irányítható az autó és még felfüggesztése is van:) Nekem csak az a gondom vele, hogy akad a replaynél, amikor mind a 20 kocsi képben van, de le lehet venni a grafból mondjuk.
De menetkozben nem akad es az a lenyeg:) De ahoz kepest, amit nyujt grafikaban, teljesen jol megy max-on! Mas program, fele-negyed ekkora "tudassal" jobb esetben is mediumon menne, nem hogy igy:) Bar a program elejen ott figyel az Nvidia logo, vagyis lehet hogy besegitettek nekik egy cseppet:))
(Mielott valaki lincselesnek indulna az Ati-ja miatt, azert az Nvidia - elsosorban - mert Xbox-os az eredeti konzolos verzio, es abban Nvidia figyel. De ez a tendencia, az Xbox2 utan, elvileg megvaltozik majd:DDD)
De tenyleg sokat fejlodott az AI is. Teljesen jo versenyeket tudtam menni. Nem akartak letolni a palyarol, nem loktek felre, kikerultek stb. Ha behuzodtam az ivukre, eszrevettek hogy ott vagyok, es nem jottek mint egy tank:)
Bar meg olyan sokat nem teszteltem versenyben, de kizarolag az AI miatt nem szivtam. Ha kiis csusztam, azt magamnak koszonhettem, vagy a beallithatatlan kormany linealitasnak:))
hogy tudom beálitan ia kormányra??? mer hiába állitom pad ról wehl re szürke marad az ffb és nem is tudom a balra meg a jobbra irányt megadn ineki
Tényleg jól megy nekem is full maxon, viszont a replay meg full minimumon is akad ez azért vicces kicsit:) Nem is értem miért, direkt kivártam hogy megnyúljon a mezõny, hátha akkor nem akad, ha csak 3 autó van a képen, de nem. Szaggat veszettül, de ha beváltok belsõnézetre tök símán megy.... nem értem:/ egyébként XP2200+ 512ddr GEF4TI4200-al ilyen.
azért az nagyon dícséretes, hogy az imént beragadtam a rajtnál, és a replayben láttam, ahogy a mögöttem lévõ autó nem rohant belém olyan bután, mint az elõzõ részben, hanem kétségbeesetten a fékbe taposott:)))
Meglepoen jo az AI szerintem:P Mar mentem nehany versenyt, de eddig nem volt velegondom. Korrektul lehetett autozni vele kanyarban is egymas mellett. Ok is hibaznak eleg kellemesen:) En azt hittem, hogy nagy toresek, zuzasok lesznek folyamatosan, mert azt a reszet is nagyon reklamoztak a proginak, de eddig meg egy komolyabb balesetet nem lattam:) Amit tudnak ikerulnek, kifekezik, lassitanak stb.
Hmm, ha leveszem a sound detalt sokkal simábban megy a replay. Bár így is kissé lelassul néhol, de ezerszer jobb. Lehet hogy igénybe vette a procit a sok autó közeledõ/távolodó hangjának számolása.
egyébként az elmosódott délibábszerû effektet, ami a Ford racing-ben is volt, miért nem látom? Lehet ez már csak a directX 9-es kártyatulajok kiváltsága?:(
Nem hinnem:) Van egyaltalan olyan benne?! En meg nem lattam.
Tesztelgettem meg egy kicsit a progit:)) Az AI tenyleg jo lett:) Megcsuszta, korbefordultam. Aki tudott koccanas nelkul kikerult, meg allt. Ahogy elkezdtem megfordulni a palyan (teljesen szabalytalanul:DDD) aki mogottem volt, azonnal el kezdett tolatni, nehogy neki menjek:))
Azert ez korrekt. Az elozo reszhez kepest eg es fold. Bar ott az iranyiitas is szar volt, de az AI az meg nulla. Ha ott csak elobb lasitottam mint kellett volna, ott egyszeruen athajtott rajtam a tomeg:))
Amugy a palya INI-kben talaltam HazeEfekt, FocalBlur es egyebb finomsagokat, amik ki vanak kapcsolva. Lehet, hogy majd palyaktol fugg a dolog, vagy majd a belso Option-ba lehet majd allitani. Bar annyira nem fontos, csak ha mar szobakerult:)
Alexease: és többet fejlödött ez az elõdhöz képest, mint a cmr3hoz képest a cmr4 ? mert arra is azt irtad h sokkal jobb meg minden, de sztem az egy rakás szutyok, igy h kicsit többet játszogattam ...
szoval jobb csak mint az 1, vagy ez tényleg egy jó szim, kompromisszumok nélkül?
lenti link már nemmegy ... lemaradtam.
A Colin4-re biztos nem irtam, hogy sokkal jobb:) Tobbszor elhajtottak fikazasert:)) A Colinra annyitirtam osszesegeben, hogy valamennyivel jobb, hangulatosabb, es ennyi:) Sajnos.
A TRD2 tenyleg jobb mint az elozo. Lentebb mar irtam eleg sokat rola. A belsonezet az sokkal szarabb (vagyis, ahogy az elso reszere emlexem).
De NEM szimulator! Foleg nem kompromiszumok nelkul:) En a sok auto, palya, versenystilus miatt vartam, ilyen grafikaval. A szimulaciot, fizikat a MBWR-hoz merten vartam, remleltem legalabb annak a szintjet eleri (ami koztudottan arkad jatek, de szerintem nagyon jol beallitott, kezelheto autokkal).
Vagyis NE komoly auto szimulatort varjal. Ez nem az. De szerintem, mar egy eleg baratsagosan kezelheto, mar szinte jo autoverseny progi.
A jatek alcime, igy hangozhatna korrektul: Ultimate Racing Game :PP
A dologhoz meg hozzatartozik, hogy en "belsonezetbol" hasznaltam, kormany, erosebb FFB, Hard fokozat, "Pro Simulation" beallitas. Ettol eltero beallitasoknal, hasznalatnal, gozom sincs mit csinal a progi.