(ezt csaka demo alapján mondom, bár nem valószínû, hogy a végleges jelentõsen eltér majd ettõl)
-billeg a kocsi, mintha volna felfüggesztése, stb. ez pozitív az elsõ részhez képest, amiben mintha egy tégla lett volna a kocsi.
-nekem nem kezelte le azt az opciót, hogy a gáz és a fék külön tengelyen legyen. Mulatságos, hogy amikor hátramenetbe kapcsolok, semmi sem történik, viszont ha a féket megnyomom, hátrafelé kezd el menni a kocsi
- fizika: még csak a DTM ligát próbáltam ki egy CLK Mercedessel, de ezen a téren is történt egy kis elõrelépés, habár nem sok: a kocsi billeg, különösen ha ráhajtunk a szegélykövekre, de ezzel minden jót el is mondtm róla. Olyan hirtelen irányváltásokra képes, mikre a valóságban egy autó soha. Ráadásul így, mivel hátsókerék meghajtású, ki is pördül. tetszik, hogy a kanyarokba nem lehet ész nélkül behajtani, nem tetszik viszont a kocsi nagyfokú érzékenysége. Mintha semmi aerodinamikája nem lenne.
-nincs szó szerinti értelemben vett belsõnézet.
-A setupolás elég siralmas. A beállítások olyanok, mint a CMR4-ben, vagy háromban. Állítottama dolgokon, de ez nekem szokatlan, szokatlan értékekkel. A kocsi viselkedése nem sokat változott.