Most föleg a kerékre gondoltam,tehát merciben nem tudod beállitani mennyire legyen felfujva a kerék(pedig ott az opcio de nem aktiv!),hát csak nem tömör gumival megyek :))) Jaguárnál ugyanezt meg be tudom állitani,tehát ha egyiknél igen a másiknál vajon miért nem?Mert demo?LOL Hja,és ami igazán bosszant hogy minden egyes belépéskor állithatom be a kormányt mert valamiért nem marad meg a konfig
Szvsz a beállitás ellenére,egy igazán jo játékot lehetett volna ebböl késziteni,kár érte,bár biztos lesz még változás megjelenésig...
Ami pozitivum - elvileg - hogy ha jol lattam, az autok es egyebek beallitasai, az EXE es DLL reszekbe kerultek bele. Ezek elvileg forraskod vedettek, vagyis nem nagyon lehet oket konnyen atfirkalni. Valszeg az internetes csalasok elkerule miatt van igy.
Allitolag nehany beallitas, es "extra" kimaradt a demobol (pl. gumikopas). Irtam nekik, es azt valaszoltak, hogy lesznek meg beallitasok. Hogy mi, az passz. Lehet hogy megint vetitettek.
Sajnalom, mert igy felhuzott FFB-vel, egyebekkel, tenyleg erezni hogy valamit azert csinaltak, dolgoztak vele, vagyis jo lehetne. Csak egyszeruen, "butitva" van, nincs rendesen bealitva, es nem is lehet allitani:((
Olyan, mintha feltek volna meg a Pro-Sim modjukban is raengedni az emberekre az igazsagot. De ez jellemzo a Codies-re:( Meg jo regen irtam nekik a szelvedovel kapcsolatban, hogy jo lenne, ha lenne lathato, toro, koszolodo stb. (Meg talan a Colin2 idejeben) Akkor azt valaszoltak, hogy nem lesz, mert az embereket zavarja a kilatasban. Jo, de akkor mit szimulalunk?!?!? Mindegy, regi tortenet:))
Engem is felhuzott,most gyorsan le is szedem aztán ha kész lesz teljes akkor megint megnézem... Bye all!
megnéztem ezt a hivatalos verziót. Én nem észlelek semmi változást, de lehet hogy azért, mert alapvetõen nem értek hozzá:) Amúgy irányíthatatlannak nem nevezném azért, mert hozzá lehet szokni, csak olyan kellemetlen hogy rángatni kell a kormányt, és nem lehet csak úgy finoman vezetni.
Jo kis kavaras, vita volt/van a keszitokkel a forumban a kormanyzas linealitasrol:PP
A keszitok szerint igy jo, mert "igazabol" nincs olyan, hogy lehessen allitani a kormanyok linealitasat. Vagyis faltol falig, egyenletesen kell, lehet tekerni a kormanyt.
A jatekban 20 fokra van allitva a max. kormany szog. Annyi trukk van - ami szeintuk jo?!?! - hogy 15km/h alatt, megduplazodik a zaroszog, vagyis 40 fok lesz:) Ilyenkor jonnek elo az erdekes dolgok, hogy egy lassu kanyarban, foleg also sebessegfokozaton, es nagy fordulaton, hirtelen megpordulhet az auto, amikor "atvalt" nagy kormany szogre (magyarul, mintha elrantana megjobban - duplan - a kormanyt). Hogy ez miert jo nekik, azt nem tudom:((
De a lenyeg az, hogy WHEEL es a PAD beallitas kozott az a kulonbseg, hogy a WHEEL-en NINCS linealitas, de a PAD-on VAN!!!! Igaz fix, de teljesen jol hasznalhato! :))
A barmok! :PPP De a lazadasra valo tekintettel, eloterbe helyeztek egy patchet, amiben talan lesz a linealitasra kulon potmeter. De kihagsulyozta, nem igeri meg, vagyis ha nem lesz, akkor nem lesz:(( (Valszeg, komoly munka lehet beprogramozni, ha mar ugy is be van parameterezve, es szamolja is a progi! Poccccs!)
A "teljesen hasznalhato" az nem igazan jo:) Valahol a ketto kozott kellene hogy legyen:) Vagyis, inkabb rakjanak be egy potit:P
hat az olvasottak alapjan azt vartam hogy fosadek egy elbaszott gamez... de meglepodtem mikor kiprobaltam.. annyira azert nem gaz!!! amugy GameCube joyyal probaltam.. es eleg jo! annyira tekeri akormanyt amennyire kell! csak nem rezeg a joy :(
nekem tetszik. az elsõ is tetszett. igaz az utsó bajnokságnál abbahagytam, mert kurva nehéz volt és csak baszódtam vele. szal azért jó ez. ne tessék fikázni
szavunk nem lenne, ha nem az lenne az alcime ami: ULTIMATE RACE SIMULATOR :D
Alexease: az irásaid alapján olyan érzésre ez a toca rd2 mint egy összegányolt, 2 nap alatt szimulátorrá alakitott TRD1 :D Javitottak valamit, de lényeges dolgokra már nem maradt idõ ...
Toya: a buta uj generácio a termékgyártóknak/cégeknek jó, mert könyü eladni valamit a tehetõs fogyasztónak. ld. még amerika :) Nekünk nemjó. Sõt!
Pedig, allitolag ujra irtak, teljesen uj fizikai engine-t kapott (plusz a tores es a grafika). Es jo is lenne, lehet erezni hogy jobb mint volt, mar tenyleg nem az a Colin-os kozeppontos szarsag. Csak hat, az az egy-ket hulye otlet ami benne van, es a komolyabb beallitasok hianya miatt ilyen.
De nekem tetszik, elleszek vele:)) A fizka Codies-hez merten jo, csak a "kezelest" kell(-ett) megszokni.
Csak egy adalék az idõkhöz: az F1rst-n DTM moddala rekord kör Hockemheimben 1:38 körül van. Én billentyûzettel mentem 1:20 és 1:23 közötti idõket. Ha még egy kicsit lejjebb megyek az már F1-es szintû....:)))
ATYAÉG :) Ilyeneket leirni a készitök részéröl,mi az hogy igazábol nem lehet állitani?Mármint az életben?LOL Na ne már gyerekeknek nézzenek minket,akinek be lehet adni hogy hát hülye vagy olyan nincs is,nem a fenét nincsen,csunya volna nem lehetne állitani. Meg ez: 15 km/h-alatt megduplázodik a zároszög. Na ha valami akkor ilyen nincsen,vicc ez komolyan mondom vicc, hülyének nézik az embereket...
De a Gamestaron kaffának mondják a játékot, meg istenkirálynak. Ott biztosan 8 évesek vannak, nem tudok másra gondolni. :))
De erre is buszkek:
"The DTM pro-sim physics were set up based on what Peter Dumbreck (who, if you don't know, has driven in the DTM for mercedes and now Opel) told us. They have a lot of downforce and as such are very stable at high speed."
Plusz, szoba kerult a Papy, es kb. egy oldal utan zaroltak a topic-ot:)))
Mondjuk aki látott már papy által készitett játékot,az utána legyint ha egy TRD2 a kezébe kerül :) Igy nem csoda hogy bezárták a topikot:))) Nagy kár,hogy az egyik legjobb szimulátor éppen a NR3 amit nem igazán szeretek,szerintem jobb mint GPL,az a baj hogy teljesen statikus a környezet gpl-ben,pedig azoknál a versenyeknél szvsz legalább annyira számitott a szél mint egy nascar futamon(bár igy is elég durva gpl, ahhoz még az idöjárás jajj :))...
Elvileg a GPL-bõl az esõ és más fontos tényezõ azért maradt ki mert azt nem akarták összecsapni, tökéletes fizikával viszont még hosszú ideig tartott volna a fejlesztés és ezért döntöttek ezek kihagyása mellett.
"RD2 is crap, DONT BUY IT WE MUST SHOW CodeMmasters lying aint ok. RD1 IS A PIECE OF SHIT THE LOLA IS WORSE THAN A DANG SUBARU OR MITSU AND THE RD2 HAS THE SAME DIRTY ASS PHYSISCS its lame so im not buying it!!!!"
Ez a "zaroszog" duplazas a Nascar-ban is van (mint program, NR), de mint bekapcsolhato "szolgaltatas", es csak azert hogy Pit-elesnel konnyebben lehessek ki-be fordulni a boxbol. Bar ott sem szeretem, nem hasznalom, de legalabb ki lehet kapcsolni, es nem sunyin,automatan fogja es eltekeri a kormanyt:))
De azert annyira nem egyertelmu:) A szavazasbol is latszik, hogy nagyon hatareset lett a program. "Mindenkinek" szantak, es mindenki csak kissebb-nagyobb kompromisszumokkal tudja ugy-ahogy elfogadni, vagy azonnal elutasitani.
Aki kicsit is komolyabb autos programokkal foglalkozik, es kicsit "elfogult" az azonnal a hulladek, nevetseges kategoriaba helyezi:)) De ha az ember figyelembe vesz nehany dolgot, akkor a No Bad es az Awesome kozotti resz a realis, jatekostol fuggoen. Ott mar nem lehet pontosan meghatarozni, mert igenyek valtozatosak, amivel nincs is gond.
A Codies valamilyen szinten azert elerte a celjat, a jatekosok kozott nagyjabol egyeloen oszlik meg az ertekeles, vagyis sikerult egy "mindenkinek" programot gyartaniuk.:)
A jatek meg arkadosabb lenne, vagy meg szimulatorosabb, akkor az ertekelesi aranyok, meg elesebben szetvalnanak, ami lehet hogy az eladasokat is befolyasolnak.
Es ezek az adatok, a demo utan vannak. A teljes verzio megjelenese utan, az igen nagy verseny, palya, auto valaszteknak koszonhetoen, a "kozepen" elhelyezkeo velemenyek elorelathatolag csak javulni fognak.
"A Codies valamilyen szinten azert elerte a celjat, a jatekosok kozott nagyjabol egyeloen oszlik meg az ertekeles, vagyis sikerult egy "mindenkinek" programot gyartaniuk.:)"
Szerintem egy játék készitö cégnek ugy kéne müködni(profinak), hogy minél nagyobb felhasználoi kört akarjon lefedni,ha a profi játékostol kezdve a csirkéig mindenki az ö játékával akarna játszani akkor érné el a célját, valoszinü több bevétele is lenne(26%)!
Ez igaz, de a jelenlegi allas szerint, az alabbiak valszeg megvennek: Awesome, Good, OK. Ez eddig 62%. A teljes megjelenese utan, talan meg a Not Bad-bol is elcsipnek parat, a teljes szolgaltatasa miatt.:) A Crap-bol kicsi az esely:))
raadasul, a BHMS-en keszult felmeres, nagyreszt a szimulatorosabb emberek velemenyet takarja, mert a site profilja is inkabb arra hajlik.
Persze, az eladasi es egyebb strategiak, Magyarorszagot nem erintik:)) Kint inkabb szamit hogy egy atlag jatekos a reklamok, marketing utan (meg ha kamu is - de a marketing bizonyos fokig arrol szol:D), konnyeben, lazabban kiad 30-40$-t egy jatekert.
Azért ezeket a szavazásokat sem szabad 100%-ig komolyan venni. Nem hiszem, hogy az autóversenyekkel játszók 62%-a megvásárolná ezt a programot (de szerintem még 40 sem).
Persze, ez csak az az egy szavazas alapjan mondta. Egy site, egy szavazo kor. Foleg, hogy csak 700 ember szavazott:)) Ebbol felmillas eladasokat kellene produlakniuk:)
pedig elképzelhetõ. én is tudnék mondani nem egy arcot az ismerõsök közül, akik az egyre is azt mondták, hogy húha. és lehet, ha megtehették volna, megveszik.. hiába ecsetelgettem a nyílvánvaló hibákat, nem lehet mit tenni:) pedig még egy alap kicsúsztatást se lehetett megcsinálni. ennyit ZoyDes által istenített fizikáról
De en szemely szerint, szivesen megvennem, de csak a kinti fizetes/ar/ertek aranyban, vagyis foruntban kb. 2000-ert. Viszonyitas keppen, ha lenne penzem, a NR-ert szivesen adnek 8000-at.
Nekem tetszik, szerintem jo:) De mint "autos jatek" es nem mint szimulator!! Nagy kulonbseg. Autosjatekok koze sorolom pl. a NFS, a DTR osszes reszet, a Merci, Corvette, Jeep, Ford Racing-eket stb. Es azok kozott szerintem jol ossze van rakva. Egy hatalmas hibaja van, a marketing. Es ezzel szivatjak magukat, mert egy kicsit is szimulatorosabb jatekos, aki csak is a marketingben beharangozott minoseget varna el, az azonnal hulladeknak tekinti. Es jogosan.
Alex ezt a játékot mint az elõzõt is a történet adja majd el és a sok pálya és autó. Összességében elmondható, hogy te(mi) rétegünknek túl arcade, a NFS-hez más hasonló mûvek törzsközönségének pedig túlságosan szimulátor.
Ezert szoktam emlegetni, hogy ez "mindenkinek" program. Mondhatjuk ugy is, hogy 100%-ig senkinek (vagy csak keveseknek) jo. Csak kompromisszumokkal lehet hasznalni.
Nekem a sok auto, palya, verseny tetszik (majd) benne. Nem egy szimulator, de azert eleg jol osszeraktak, idetlennek nem idetlen. Az autok kozott is nagyon jol erezni a kulonbseget, amik eleg jellemzoek is.
A lenyeg a lenyeg, ha megjelenik, KV-zas kozben, ezzel fogok korozgetni:)))))
A Codies foruman tortent lazadasok kezdik elerni a celjukat:)) Ott nem hivatalosan "megigertek" a pathben a visszapillantot es a kormany linearity-t. Ezekbol a visszapillantot ma hivatalosan is megerositettek:))
Bar ez sokat nem segit a jatekon, de azert ez is valami;))
Szerintem a forumon kivul, esetleg probalj rendszeresen latogatni egy jatek hiroldalt is, igy megkonnyited a dolgod. www.jatekok.hu, www.gamestar.hu, www.pcdome.hu. www.hcgamer.hu, www.hardwired.hu stb.:))
Alex: de azert vannak az "autos jatekok" kozt is kulonbsegek... nekem pl a corvette is nagyon fajt. A ford racing2 vel ellentetben (ami nekem NAGYON bejott) vegre volt multiplayer, de az iranyitast meg elcsesztek, de baromira... :( pedig amugy rendben volt.
Ami jatek veletlenul jo autos, ott nincs multiplayer :( avagy:
"Soroljon fel az elmult 3 evben keszult, halozaton jatszhato, jo grafikaval rendelkezo, jo iranyitasu(nem hc szim) autos jatekot PC platformra!"
- DTR1 sztem nem uti meg az elvezetes jatek szintjet sem, az az iranyitas siralmas, DTR2 meg nincs ;) de ezt majd kiproba ... - SNS - ezmiez? - Rally Trophy - melohelyen minden nap jatszunk par palyat, legutobb tegnap toltunk egy full championshipet , masfel ora volt :D opelkadett rulz :) - viszont 2001es :PP ujabbat mondj! - F1C - errol azt hallottam borzalmas a netkod.. vagy lanon lehet par AI val menni ? (4 human+4 AI ?)
Orok fajdalmam, h a tough trucksban sem volt multi :((((
Ami fura, h a kollegaknak a SportsCarGT nem jott be :( sem a midtown madness(2). Azt hittem ezek jok lesznek multiban ...
Azert annyira nem lesz szar szerintem:)) Erezni es latni is hogy tenyleg ujrairtak a fizikai reszet. Most mar tenyleg nem Colin/TRD1 gombostu szarsag. Elvileg most mar normalisabbat szamol, a felfuggesztestol nezi rendesen. Persze, nem Nascar-hoz, GPL-hez kell hasonlitani, mert azert ez megis csak "jateknak", tomeges eladasra keszul(-t):)
De eltekintve a gyanus, alapban beallitott minimalis segitsegektol (ABS, ASR), az idetlen kormanyzasi megoldastol, az ocsmany belsonezettol azert szerintem nagyon jol hasznalhato lesz, az autok, palyak miatt olyan atlag szinten:)))
Szerintem tul jo sem lesz,nagyon elnagyoltak a beállitási lehetöségek,ezt miért nem lehet 2004-ben normálisra megcsinálni(?),természetesen lehet attol jo a fizika mert elnagyolt beállitási lehgetöségek vannak,de illett volna jobbra megcsinálni... Az az aston martin lemászik szinte a képernyöröl,ebböl egy nagyon nagyon jo prg is lehetett volna,igy meg majd besoroljákaz átlag közé...
Szerintem azert eleg az autobeallitas ami benne van. Az "atlagnak" keszul, azoknak valszeg ez is sok, es az alappal fognak menni.
Az auto-script-jeiben sok egyebet is "szamo" - camber, caster, lengescsill. stb. - amit a progiban nem lehet allitani, de mivel nem egy HC sim, jo ez igy:))
A lenyeges dolgokat azert lehet allitani: automagassag (elol-hatul), "rugozas" (elol-hatul), anti-roll (elol-hatul), fekeroelosztas, valtoattetel, "gumitipus", spoiler (elol-hatul). Persze, nem mindegyiket minden autonal, de az valahol meg logikus is;)
Es azert meg "erezni" is a valtoztatasokat, vegig tesztelgettem oket:)))
De a veglegesben lesz meg gumikopas is, es meg egy-ket "valami";) De igeret mar van az elso patchben visszapillantora, jobbra-balra nezesre, normalis kormanykalibraciora.
Vagyis azert egy "komolyabb" fun-race-re jo lesz:))))
ugyan nem a tocabol van, hanem a F1C DTM modjabol, ezzel szoktam menni ;) gondoltam felhozom a topikot, nemsokara ugyis megjelenik ;)
A demot már rengetegszer végignyomtam billenrtyûrõl! Eddig nekem nagyon tetszik. :) Lehet vitakozni, hogy arcade-e vagy sim. Engem nem igazán érdekel, végre van egy játék amit billentyûrõl is majdnem normálisan lehet irányítani. Maximum egy kis kipörgés gátló lenne jó 1-1 lassab kanyarból való kijövetnél, de már lassan rááll a kezem. Szóval nagyon várom már ezt a kis játékot... Remélem a héten már látjuk is.
Hi én is mentem a demo-val, de amikor indítanám a másik játékot csak simán kilép. Újraraktam semmi. 40.7X driver Nvidia. Csinált valakinek hasonlót?