Jo kis kavaras, vita volt/van a keszitokkel a forumban a kormanyzas linealitasrol:PP
A keszitok szerint igy jo, mert "igazabol" nincs olyan, hogy lehessen allitani a kormanyok linealitasat. Vagyis faltol falig, egyenletesen kell, lehet tekerni a kormanyt.
A jatekban 20 fokra van allitva a max. kormany szog. Annyi trukk van - ami szeintuk jo?!?! - hogy 15km/h alatt, megduplazodik a zaroszog, vagyis 40 fok lesz:) Ilyenkor jonnek elo az erdekes dolgok, hogy egy lassu kanyarban, foleg also sebessegfokozaton, es nagy fordulaton, hirtelen megpordulhet az auto, amikor "atvalt" nagy kormany szogre (magyarul, mintha elrantana megjobban - duplan - a kormanyt). Hogy ez miert jo nekik, azt nem tudom:((
De a lenyeg az, hogy WHEEL es a PAD beallitas kozott az a kulonbseg, hogy a WHEEL-en NINCS linealitas, de a PAD-on VAN!!!! Igaz fix, de teljesen jol hasznalhato! :))
A barmok! :PPP De a lazadasra valo tekintettel, eloterbe helyeztek egy patchet, amiben talan lesz a linealitasra kulon potmeter. De kihagsulyozta, nem igeri meg, vagyis ha nem lesz, akkor nem lesz:(( (Valszeg, komoly munka lehet beprogramozni, ha mar ugy is be van parameterezve, es szamolja is a progi! Poccccs!)