Hello axon látom te eléggé belemélyedtél a tárgyak varázslatok kombinációjába, én kb fél éve játszom az alapjátékot, munka barátnõ mellett, nem nagyon van rá idõm, ráadásul ez egy olyan játék, hogy minimum 1, de 2-3-4 órát érdemes vele játszani, de nagyon jó játék asszem ez megérte a pénzét, a kérdésem az lenne, hogy harcos karakterem van, milyen varázslatokat ajánlanál neki, mert nagyon kevés van úgy látom, mágussal meg még nem nagyon voltam, egyébként, most nagyon nehéz pályán vagyok, alig bírom kinyírni az ellent, biztos valamit nem fejlesztettem jól...
Jaj istenem most értem a hirhhedt óramû pályához
Off Közben Newyorkoztam meg Simbizniceltem egy kicsit On
Utolsó pályán vagyok a csonttemplomban. Itt az elején rögtön van 3 láda ami tele van renmek rúnakövekkel. 5 koponyás érme kell a nyitásukhoz. Mit gondoltok nekem mennyi van? Naná, hogy 9. Végig jártam az összes kereskedõt, de egyiknél sem lehet venni koponyás érmét, pedig a BoW-ban lehetett az elf városban. Játék elmentése, ládanyitás, tartalom megnézése, majd újratöltés, következõ láda nyitás. Szóval a 3 db rúnakõ 43-as harcos 43-as íjjász 43-as mágus (piros rúnakõ) Ezen felül még a 3 ládában található egy páncél szett 3 darabja (sisak, mellvért, nadrág) Nem rosszak az értékeik, de ha egyszerre van rajtam, akkor 50% al megnõ minden tulajdonság. Na ehhez, viszont 15 db koponyás érme kellene. Most morfondírozok, hogy melyik ládát válasszam, de valószínûleg a harcos lessz az. Íjjászom van 39-es 16 os íjj használattal, bár ennek a 43-as szintûnek 18-as plussz tud íjjpuskát is 18-ast használni. A mágust jó lenne kipróbálni egy hõs monumentumnál, milyen varázslatokat is tud. Szóval bosszankodom rendesen.
Utolsó elõtti (12-es) pályán vagyok a SoP-ban. Kezdek megnyugodni, hogy tényleg nem kell visszamennem az óramû pályára és ezt megúsztam. Elmondhatnátok, hogy mit lehet találni az óramû pálya kincses kamrájában.
A mostani pályán a gyíklények templomait kell kiiktatnom. Már kettõ megvan, de hihetetlenül elkezdtek özönleni. Elértem az 50-es szintet és kész, nem lehet tovább lépni. Ez szörnyen bosszantó, pont most, amikor halomba ölöm a tápos ellenfeleket. Egy kicsit én is beleuntam ennek a résznek a monotonitásába. Nagyon a vége felé járhatok így nem szivesen hagyom abba, de már örülni fogok ha vége lesz.
he?! mire gondolsz lyan kyj?! h a gép állítsa össze pl ütközetnél a harcosok sorrendjét v. h hány ember rohanjon elõre?! természetesen .. nem nincs!! :p
Az alap játékban van olyan beállítás, hogy a stratégiai részt a gép végezze helyettem?
ahogy mondod.. monoton lett a játék, hiszen végülis.. a karakter design-ja naon meghatározó.. imádtam amikor a sima játékban egy adamantium armorban feszítettem moonsilver warhammer-rel a kezemben és egy vagyán páncélgatyában.. hangulatos.. meg amikor a helm of battle is megvolt tiszta fém voltam :D terminátor.. mert aratott a kari.. a bow is naon élvezetes volt, talán azért mert ezeket a tárgyakat ott is meg lehetett találni.. volt már extra set-tárgy a játékba.. ezért reménykedtem h a sop-ban továbbfejlesztik ezeket.. dehát.. mondjam azt, h lebutították az amugyis szegényes felszerelésarzenált?! varázslóknál, könnyüharcosoknál is minden szinthez 1 gatya, páncél, pajzs,bot stb. tartozik.. naon ratyi szerintem.. semmi kombinálhatóság.. most mit kombináljak?! egy 15-ös szintût egy 19-essel?! pff.. errõl ennyit.. nem is bosszantom magam ennyire már a sop-on inkább megyek pihenek helyette :D
Elõzõ beírásom folytatásaként megemlíteném a játékban található tárgyakat. Roppant egyszerûvé teszi a játékot, hogy nehézpáncélosként haladva minden fejlettségi szinthez egyetlen tárgy tartozik. Például elértem a 13-as nehézpáncél, 13-as pajzs, 13-as nehéz pengés fegyvereket. 13-as szinthez van 1 db sisak, 1 db páncél, 1 db nadrág, 1 db kard, 1 db pajzs és kész. Ugyan ez a többi 14, 15,...20 -as szinten. Minden lépéskor tudtam, hogy egyetlen darab található minden felszerelésbõl. Ezeket meg lehetett venni a piacon, vagy találni lehetett. Volt olyan, hogy 18-as nehézpáncél szinten még a 16-os sisakot használtam mert jobb volt a védettsége a mágiák ellen, de ezután meguntam a trükközést és ráadtam az összes 18-as cuccot, majd 19-es és 20-as szinten az összes hozzávalót, anélkül, hogy nagyon makiztam volna, hogy mit mivel kombináljak. Sokkal jobb lett volna, ha minden szinthez van 2,3 esetleg 4 vagy mégtöbb tárgy, akkor lett volna értelme a kombinálgatásnak esetleg keresgetésnek, vagy piacozgatásnak. Így igazából semmi kombinációs lehetõség nem volt és nem voltak "szuper" tárgyak és most itt kapcsolódik írásom az elõzõ (#2015-ös) beíráshoz. Nem vagyok biztos benne, hogy akár a "híres" kincses kamrában is találnék valami olyan cuccot, ami nem egyezne meg az eddig találtakkal. Az alapjátékban ilyen nem volt, ott minden szinthez több tárgy is tartozott. Jelenleg elértem a 20-as nehézpáncél, 20-as pajzs és 20-as pengés fegyvereket. Felvettem az ehhez a szinthez tartozó egyetlen tárgyat minden ruhadarabból és fegyverbõl és kész... Most olyan vagyok mint egy 2. világháborús tigris tank. Szörnyen lomha (80 % futás szint), hatalmas páncélzat, szinte sebezhetetlen, és hatalmas tûzerõ, 200-asnál kisebbet sebezni sem tudok semmilyen élõlényen. De nem ritka amikor a harci üvöltés speelt elsütve 2000-est ütök. Szerencsére a harc értékét sikerült 120 %-ra feltornázni a pajzs és két gyûrû segítségével. Olyan lassú vagyok, hogy a többiek röhögve elrohannak mellettem és percekig ácsorognak mire odaérek, vagy pedig már javában az öldöklõ kûzdelemben hallnak hõsi halált, mivel a legyõzhetetlen fõnök még a pálya másik végén kocog vörös fejjel fújtatva, izzadva, nyögve, káromkodva :-)
Összefoglalva nagyon úgy néz ki, hogy gagyi szintre le lehetett volna butítani a játékot azzal, hogy a szintlépéskor a játék egybõl rám is adta volna a szinthez tartozó egyetlen páncélt, pajzsot, kardot, stb. Így még azzal sem kellett volna piszmogni, hogy az inventoriban rárakosgassam a karakteremre. Pedig nagyon szerettem öltöztetgetni a karakteremet a különféle páncélokba és fegyverekkel felszerelni, mivel teljesen különféle tuljadonságokkal lehetett felruházni ugyanazt a hõst, most ez viszont teljesen elveszett.
Köszi a segítséget. Hidd el az is segítség, ha leírod, hogy nem kell foglalkozni valamivel, mert úgy sincs jelentõsége, így nem foglalkozom vele tovább. Bementem az óramû pályára. A leírásod nélkül már a legelején feladtam volna és még a játékot is letöröltem volna.
Szóval: Karokat beállítgattam és így a szemek pályán átjutottam. Aztán jött a 9 láda a 4 zombi között. Ezután jött a fákják meggyújtása és kaptan 3 titánt, na meg megidéztem a hõseimet. Ezután kõfejekbe kõnyelv, démonok kiengedése és legyõzése.
Na itt viszont elválik a te leírásod és az én haladásom. Te valami ládákat emlegettél, de én olyat nem láttam.
Kulcsot megkaptam vagy Urutól vagy a mellette található ládából, már nem emlékszem pontosan. Vissza a 9 ládás terembe és onnan átmenni a csontvázakhoz. Azokat legyõztem és bementem egy sakktábla szerû terembe, ahol nem volt szabad a vérfoltokra és a csontvázakra lépni. Én azért ráléptem és egy jót harcolásztam. Ezután át egy másik terembe, ahol szintén volt egy hõs monomentum, meg itt várt az az ürge és csapata, akit a pálya kezdõ videóban láttunk. Kicsit keménykedett, fenyegetõzött és valami hülye küldetésre kényszerített volna, különben nem adja oda a kulcsot a következõ ajtóhoz. Szerencsére választható volt, hogy letöröljem a magabisztos vigyort az arcáról, így gyorsan lezúztam õt és csapatát. Ezután az ajtót kinyitva ott volt egy kivezetõ portál. Baromira örültem és ész nélkül menekültem errõl a ronda pályáról. Most egy olyan helyen vagyok, ahol van egy csomó penge, meg a megláncolt isten, akinek a vérét folyatja az álarcos. Nem igazán értem, hogy verekedtem át magam ilyen gyorsan az óramû pályán. A te leírásodnak a feléig sem értem. Remélem nem kell ismét visszamennem oda és teljesíteni a többi feladatot. Az Uru egy kincseskamra elõtt állt és azt mondta, hogy mögötte aztán giga-mega szuper cuccok vannak. Na én ezt roppant fenttartásokkal fogadom, mivel eddig is semmirevaló gagyi kacatokat találtam csak.
bizony bizony.. :D muhaha mondhatom én.. sok szituval hasonlóan vagyok én is, bár már többször tapasztaltam.. ezért elmondhatom ha érdekel h mi miért van.. nagyjából emléxek csak mert már 1 hónapja.. nem hazudok! 1 hónapja el se indítottam a spellforce-t egyáltalán.. most formáztam a gépet és még a mentéseket se raktam el.. ugy megharagudtam a SoP-ra.. no mind1.. egyéni szocprob. :D szóval.. grat a démonokhoz.. várható h akármilyen karakter meghal min. 1-szer a 10 round alatt.. az "elveszett lelkek városa - city of the lost soult" asszem a pálya címe amire gondoltál.. szóval.. hirin az istenek küldönce az az ember akirõl beszéltél, egy fekete árnyékember tulajdonképpen.. õ nekemse adott a játék folyamán küldetést, bár végig nem vittem a SoP-ot ezért nemtudom, h van-e vmi funkciója v. õ is egy "befejezetlen küldetéság" ..ne foglalkozz vele szerintem.. aztán a démon és a lélekszívó -ezt amúgy már korábban elmondtam itt a fórumon, de ugylátszik elfelejtetted- õk azért vannak, hogy könnyebb dolgod legyen feltornászni magad az 5o-es szintre -idõben felkészülj a kemény csatákra.. õk végeérhetetlenül újratermelõdnek és a max. számuk egyidejûleg 3 db.. már emléxem az volt a kérdésed, h adnak-e vmi tárgyat ezek a szörnyek v. csak tapasztalatot.. a válaszom az volt, hogy csak exp-t kapsz tõlük semmi mást sajna :D a mondatra amit a növényre kattintva láthatunk most nem ugrik be, de emléxek rá, hogy valahol olvastam már a megoldását.. a forrás meggyógyít, amúgy lesz egy mellékküldi, amikor vmilyen "eszközben" -kancsó v. váza szerintem- kell abból a szent vízbõl vinned az "életfa druidájának" -nemtom h ez-e a magyar neve.. druid of the lifetree angolul v. dryad.. már nemtom pontosan :D a vízköpõ hát.. én is szétzúztam minden kristályt a kardokkal azt annyi volt.. nemtom mi a jelentõsége.. biztos h ne legyenek ott :D ennyi kb.. tudom segíteni nem segítettem ezzel az irományommal, de legalább levontál vmi tanulságot, nem kell foglalkozni minden küldetéssel .. ami jön magától azt kész :D u.i.: azt írtad anno h akkor jöhet a spellforce2 amikor te ezt a SoP-ot befejezted.. na szép.. mire te minden egyes mellékküldetést végigviszel... :DDDD muhaha.. megõszülök.. wihihi.. nah jó szórakozást és Neverwinter Nights tele köszöntsön rátok :D imádom ezt a játékot.. nah peace
Nagy nehezem megnyertem az arénában a 10. menetet is, ahol az a 4 db 50-es szintû démont kellett lepofoznom. Az utolsónál éppen csak sikerült, alig marad életerõm, de volt még rajtam 4 db tûzvarázslat, gyógyítani nem tudtam magam és amikor éppen harsogta a bemondó, hogy "nyert rúnaharcos" akkor meghaltam. A rúnakõnél újraéledve viszont felvehettem a nyereményemet.
Kis gondom van a lelkek pályán. Itt van az a terület, ahol az a hadeku játékot lehetne játszani de még nincs meg minden bábum. Ezen a pályán lenne az utolsó mérgezett forrás amit meg kellene tisztítanom a driádtól kapott maggal, de egy ajtó zárja el tõlem, ami elõtt egy elszáradt növény van. A növényre rá lehet klikkelni, de nem tudom mit ír ki, mivel ott egy le nem fordított mondat van, ez egy kis hiba a fordítóktól. Szóval nem tudok bejutni. Van még ezen a pályán egy ember, aki fölött egy felkiáltó jel van, de ha oda megyek hozzá beszélni, akkor azt mondja, hogy hagyjam békén. Ezen a pályán van még két barlang, ami elõtt eddig nem volt semmi, most viszont amikor visszamentem (közvetlenül az óramû pálya elõtt állok) akkor mindkét barlang elõtt megjelent egy szörny. Az egyik elõtt egy 50-es démon, a másik elõtt meg egy 50-es lélek szívó. Megtámadtam a démont és lepofoztam, de újra jött egy, azután kettõ, majd három. Mikor már négy démon jött, akkor gyorsan elmenekültem. Nem tudom mit kell csinálnom ezen a pályán, több helyen is elakadtam. Van ezen a pályán még egy vízköpõ ami körül 4 oltár van és szét kellett vágni 4 gyémánt karddal, ezt megcsináltam de semmi nem történt. Van még itt egy forrás is amibõl tudok inni, de nem történik semmi. Tiszta rejtély számomra ez a pálya.
Szörnyen bosszantó, hogy a kismillió melléküldetésbõl még egyetlen egyet sem tudtam megcsinálni. Még mindig nálam van a törött pajzs és bot is. Lassan vége a játéknak és a mellék küldikben egyáltalán nem haladok...
hát fogod a mentéseidet aztán bemásolod a dokumentumok/spellforce/save mappába.. ennyi :d nah persze csak akkor fogja a mentéseket elindítani, ha ugyanazt v. újabb verziót használsz mint a mentéseké.. písz jó gémet..
hy!!! plz help me!!! hogy lehet a játékban visszatölteni a mentéseket??? fontos ha lehet hamar plz!!!
a pajzsot sajna csak varázslók, de a botot meg csak harcosok.. :p
Nem hittem volna, hogy ennyi menetet lehet nyomni az arénában. Az viszont igaz, hogy rengeteg exp-t lehet szerezni ezzel, na meg szuper tárgyakat és aranyat. Így látva a listát, úgy érzem, hogy vissza fogok menni még az arénában. Pont a 3. menet után fejeztem be a játékot, de egyelõre nem akartam visszamenni az arénába, gondolván, hogy gyenge vagyok a további ellenfelekhez. Amikor elkezdtem az elsõ kört, akkor még 42-es szintû voltam, de közben már 43-asra ugrottam. Azt a pajzsot és botot még nem javítattam, meg mivel nem akartam sima tárgyakat csinálni belõllük, hanem gondoltam beszerzem a hozzávalókat a szuper tárgyakká válásukhoz. Ez a botot és pajzsot, nem csak varázslók tudják majd használni?
amúgy az arénának semmi köze ahhoz a gladiátorhoz (uzakahn a neve asszem).. mindössze annyi h mindkét helyen lehet exp-t szerezni :D ennyi :D jah az aréna az érdekes hely.. 1.menet : 4 gladiator level 35. 2.menet : 8 divine beasts level 38. 3.menet : 4 draconians level 45 4.menet : 2 Uroks and 2 ogres level 45 and 42. 5.menet : 4 spirits level 45 6.menet : 10 dark elf level 44 and 45. 7.menet : 4 elemental golems level 48. 8.menet : 8 skeletons level 44 and 45. 9.menet : 6 blade soldiers level 25 and 48. 10.menet : 4 red demons level 50.
küldetések: igen nekem is tele volt az egész oldalam és talán ha felét megoldottam a játék 2/3-ad részéig.. viszont az a törött pajzs és bot nagyon brutális ha a 3-3 követ megszerzed hozzájuk .. hihetetlen jó a bot.. de inkább szerezd be ami kell hozzá és ámulj te is.. szerintem a játék legjobb két tárgya ..
Most járok a SoP-ban az arénában. Már 3 szor mentem vissza. Harmadjára 4 db 45-ös szintû sárkányt kellett lenyomnom. Ez már keményebb dió volt mint az elsõ kettõ, de sikerült. Negyedjére már nem merek visszamenni, mert biztos 50 körüli szörnyek várnának rám. Remek tárgyakat és rúnakövet lehet ezért kapni, na meg aranyat bõven.
Nem tudom, hogy ennek az arénának van-e köze a 3. pályán levõ városban található gladiátorhoz, aki ha megkérjük, akkor a közeli kis arénában oktat minket. Én ott háromszor kihívtam, majd pillanatok alatt mindig lenyomtam. Õ erre mondott valamit, majd elszaladt. A 3. után meguntam, pedig ez is egy alküldetés.
Másik észrevételem, hogy az alapjátékhoz hasonlóan - vagy azt túlszárnyalva - eszméletlen mennyiségû melléküldetést kaptam már - alíg férnek el egy oldalon -, de egy kivételével a többit nem tudom megcsinálni. Nem találok olyan tárgyakat, vagy összetevõket amiket kérnek, vagy nincs olyan szerkezet, vagy a küldetés kapás után 4-5 pályával még mindig sosem hallott helyre kell eljutni, stb. Számomra ez szörnyen bosszantó, mert az alapjátékban is úgy volt, hogy egy csomó alküldetést a legvégére sikerült megcsinálni és az érte kapott "szuper tágy" vagy már nem is volt olyan szuper, vagy már alíg tudtad használni, mivel majdnem vége volt a játéknak. Itt viszont a küldetések elsõ lépéseit sem tudtam még teljesíteni.
tom ez nem az a topic, de mikor jön már ki az az istenverte spellforce2????????
hello megtudnátok mondani hogy melyik az elsö kiegészitölemez a shadow of the phoenix vagy breath Of winter
Köszi Úgy emlékszem a törpe berobbantós a 2. erödnél volt. Vagy itt is lesz? A fekete toronnyal sehogy sem bírok, na azt majd valahogy megoldom... Különben 39-es 11-es könnyûharcos és 12/élet-aurás vagyok, ezzel eddig nem volt gond
amúgy azon a húsvéti pályán van egy "húsvéti tojás" .. bár azt majd akkor árulom el, hogyha már megszerezted empyriában a bankból a 7 követ, ami a szerkesztõk nevét viseli..
nem komplikált, vigyél oda 2 v. 3 troll walking fortres-t akik -SoP jellegzetesség- távolsági képességgel rendelkeznek, ha megállítód õket picivel a torony hatótávolságán kívül akkor köveket zúdítanak a toronyra és hamar le is darálják azt, nem fognak sebesülni hiszen hatótávolságon kívül maradnak.. aztán asszem ez az a hely, amikor az elõzõ erõdben találkozol egy törppel aki átrobbantja neked a kaput..csakhát.. utánna ami jön az nem lesz piskóta.. tiszta múmia had támad meg - akik ugyebár nagyonis rezisztensek a közelharci sérülésre, ezért jókora troll had kell majd oda, v. ha mágussal mész - bár a karakter kép nem ezt mutatja, hiszen dawn platet nem tudnak mágusok hordani- szórhatod a tömegpusztító spelleket rájuk..
'k't próbáltam, nem mûködik, és az õrök nem mozdulnak, mert arra akarnak menni amerre én vagyok, általában ilyenkor egy helycserével megoldják, de most totál beállt az egész, mint valami fogralmi dugó, és ráadásul elõtte tök rég mentettem. A poén az, hogy legelöszõr egy nyúllal akadtam össze aztán vártam, hogy odébb megy, de nem tette, aztán a másik oldalról meg jött az õr. Azóta mind2 oldalra beállt még 1-1 õr, most 5en vagyunk szépen sorban, és én vagyok középen. Sajna nem úgy tûnik, hogy meg fognak mozdulni :(
hol mi?! sorry.. de asszem lemaradtam.. hol hol van a 4. erõd?! mármint erre a rohen-esre gondolsz?! hát ahol bemész a 3-ba attól nem messze már nyílik is a 4-hez vezetõ út kapuja.. learatod a közeledõ elleneket.. aztán indul a banzáj.. 2db 5o-es szintû t-rex csonti majd rohen egy félseregnyi nyúzotthullával.. rohenre fókuszálj.. vhogy próbáld megbénítani, én amikor mágussal mentem..lefagyasztottam, hiszed v. se 1 lövéshez nem volt elég ideje, mert mire kiengedett volna a fagyasztásból 2 másikat tuttam rálõni.. a 80 fõs troll champion-ok troll titan ledarálták a csontikat és a végére kb. 62 fõvel vonultam a maroknyi troll ellen, akiknél találtam némi értékesebb cuccot.. nem nagy szám.. de hasznos egy ideig..
ha a karakteredre kattintasz és megnyomod a k betüt lehet felteszi a kérdést h valóban meg akarod-e ölni - segítõknél ez mûködik,nemtom avatar-nál mûxik-e.. egy próbát megér.. amúgy ahogy odamentek a tirganach-i õrök, úgy arrébb is kell állniuk, hiszen mozgó npc .. ha valahogy odakerültek el is kell tünniük 1 idõ után :D
Hogy tudom megölni fõkarakteremet? Tirganachban beszorultam egy vékony járatba, és a városi õrõk meg arra járõröznek, és elém is, meg mögém is beállt egy. Most meg semmit nem tudok csinálni.
vértpisálva sikerült lenyomnom a sárkányon lovagló Rohen-t.-> elsõre én is nehézpáncélossal mentem, aztán mondom innen már megy egyedül is, sereg hátrahagyva az elõzõ erõdben, kadoc-ka meg rohan mint állat, aztán már az elsõ t-rex csontváznál megtorpantam.. fél életem odalett, hamar gyógyítás jöhet a következõ, aztán futok tovább, mondom már látom h ott a pálya vége, mert néha a bal alsó sarokban (a térképnek ami még felderítetlen és az is marad) harc jelét mutatja, nagy csatahang meg azok a piros körök amiket ütközetnél szokott a gép benyomni.. aztán ehh jön a videó h jön ám át rohen meg a guszta csontihad, aztán egy köpésnyire voltak tõlem mire vége lett a movie-nak.. ehh csak néztem, h szinte meg se tudtam moccani a rohatt gyors fagyasztószarjától -elleállásom pedig 80 körül volt jég ellen, dehát jóval magasabb szinten állt mint én- szerintem pörgött vagy 200%-on a varázslása, nah aztán ugye míg õ folyamatosan ledermesztett a nyominyuzottnyuszicsontik meg szépen lassan ledarálták az életem.. pff aztán azóta nyomom varázslóval inkább a SoP-ot.. vagyis nyomtam.. mert már félbehagytam..ez az "óramû" pálya még így is uncsi, h már nagyjából tudom mikor hova kell menni.. szóval türelmem hozzá már nuku..
Na ez nagyon lehangoló, akkor még remény sincs, hogy késõbb lenne valami jó kis cucc. Mindegy. Nyomom ameddig tudok vele haladni, aztán legfeljebb félbehagyom. Tegnap este vértpisálva sikerült lenyomnom a sárkányon lovagló Rohen-t. Majdnem 100 fõs volt a seregem a sok csontváz, szellem-tõl felduzzadva. Aztán szörnyû mészárlást végeztek soraimban, pedig közben jött valami segítség, de szinte nem is tudtam megnézni õket, olyan hamar lenyomtak mindenkit. Rohennek maradt még egyharmadnyi élete, na meg maradt vagy 3 csontváz és 1 db nyúzott. Alíg tudtam elmenekülni, az avatarom is egy halszál hijján otthagyta a fogát. Aztán újra 80 fõs sereg legyártása, és építettem vagy 4-5 delejezõ és vagy 3-4 villámlövõ tornyot a sötételf munkásokkal. Szerencsére sikerült Rohent becsalni a tornyok közé. A delejezõ tornyok lövése egy tizedmásodpercre megállította Rohent, mivel abból több is volt és elég gyorsan lövöldöztek, így nagyon darabos lett a mozgása és viszonylag könnyen le tudtam pofozni.
még a yugioh online volt király, de mivel már vagy 1 éve vége a béta-tesztnek, és magyarországon nem lehet kapni duelpass-t -fizetõs mint a wow és ilyen feltöltõ kártya kell hozzá - csak ausztriában, hát hanyagolva lett az is..
u.i.:yoki írj mailt h el tudjam küldeni a hepimíl csomagot.. :p [email protected]
én is hiányolom a sop-ból az jobb cuccokat, még a set tárgyak is eléggé light-osak, hiszen mágia elleni ellenállást v. harc-gyorsítás nuku rajtuk szóval vmennyicske extra stat pont azt szeva.. egy idõ után amikor meg jönni fognak a játékban a blade nightmare-ek ne aggódj, akkor izgulni fox.. varázslóval alig-alig tuttam lenyomni 3 egyszerre, harcosnak aligha lesz esélye ellenük.. 350-es páncélon sebeznek 400-450-et :D nah a lényeg a lényeg, h azért is untam rá a sop-ra mert hirtelen ugrásszerûen minden szörny 45-50 levelen lesz míg addig kényelmesen írtottam õket fokozatosan erõsödve mint az alapjátékban.. aztán már nem is tudom mióta nem indítottam el a spellforce-ot.. megrendeltem a dungeon siege2-öt egyszer végigvittem elég is volt -3 nehézségi fokozat van, elõször a mercenary majd a veteran és az elite de mind3 ugyanaz, csak erõsödõ szörnyekkel.. hát elég volt egyszer végigvinni.. szóval asszem most kicsit visszatérek a gyökerekhez, neverwinter nights uber..aztán csak lesz már vmi izgi új játék hamarosan..
Néhány gondolat ami megfogalmazódott bennem:
Már 39-es szintû nehézpáncélos vagyok, de még mindig az alapjátékból megmaradt Amra páncélja van rajtam. Eddig még nem használhatok (már árusoknál láttam jobbat) olyan páncélt, ami überelni tudná a mosatnit. Még mindig simán szembe merek szállni akár 45-ös szörnyekkel is a páncél simán megvéd. Na pontosan ezért volt az az érzésem az alapjátékban, hogy legyõzhetetlen vagyok. Szerintem az Amra páncélja túl táposra sikeredett az alapjáték szörnyeihez képest, ha még most is remekül funkcionál. Találtam már egy kicsit erõsebb melvértet és nadrágot is, de ezek csak a páncél értékükben jobbak, viszont a tulajdonságokhoz még mindig az Amra cucc ad többet, na meg a mágia elleni védettséghez is jóval többet ad mint más tárgyak, és a mellvért még a harchoz is ad 5 %-ot. Szóval maradt.
Fegyverek terén nem vagyok nagyon elkényeztetve, mivel szinte minden jobb kard a könnyûpáncélos karakterhez való. Még csak egyszer tudtam lecserélni a kardom az alapjátékból hozottról. A mostani jóval nagyobbat sebez, de jóval lassabb is. Ez most 87 %-on megy, míg a másik 125 %-on. Nem vagyok meggyõzödve, hogy a mostani jobb választás volt-e, mint a régi gyors kardom. A pajzsomat is lecseréltem már egyszer. Ez nagyobb páncélt ad egy kicsivel, de kevesebb értéket ad a tulajdonságokhoz, mint amit az alapjátékból hoztam és így vagyok az egyetlen lecserélt gyûrûvel is, tehát csak azért cseréltem le, mert már nagyon cserélhetnék voltam, nem pedig azért mert jobbak. Nos azért sírok itt, mivel már jó ideje nyomom a SoP-ot és már 10 level-t ugrottam, de még mindig majdnem az összes tárgyam az alapjátékból való, még amit lecseréltem azt sem kellett volna. Ez egyrészt óriási hiányossága a programnak, másrészt tükrözi, hogy mennyire tápos lett a karim az alapjátékban. Gyakorlatilag otthagyhattam egyedül egy 30 fõs pengeherceg ellenséges csapat közepén, majd végignézhettem, ahogy mindet lezúzza, úgy hogy az életereje max. a felére fogyott le.
asszem mûxik, de a legegyszerûbb ha ha kicselezed õket, és légy marha gyors mert ha elbújsz azokban a nagyon szûk járatokban, akkor is észrevesznek a dögök.. muhaha :p
Köszi. Az eddigi rekordom 2 kar átfordítása volt, anélkül, hogy észre ne vett volna valamelyik nyúzott faszi. Vajon úgy is jó az átfordítás, hogy közben kiteleportálok? Mert ha üldöznek és kiteleportálok majd vissza, akkor megnyugszanak a nyúzottak és nem üldöznek tovább.
hihi nincs sorrend, egyszerûen csak mindet át kell fordítanod és kész, persze úgy h ne vegyenek észre a "megnyúzott 5o-esek" :D
Egy kis segítségre lenne szükségem. A SoP-ban járok a 7. pályán. Hollo part vagy valami hasonló a neve. Itt van 3 darab elhagyott penge erõd. Itt van elõször troll épületromboló egység. Az elsõ erõdnél például velük kellett lerombolni a sötét tornyokat. Na szóval a 3. erõdbe nem lehet közvetlenül bejutni, hanem egy portálon be lehet menni egy kazamatába, ahol megnyúzott 50-es szintû halottak mászkálnak, de csak akkor támadnak ha közel megyünk hozzájuk. Itt van ha jól számoltam 6 db kar, amit valamilyen sorrendben kellene meghúzni, hogy kinyíljon a 3. erõd ajtaja. Na ezt lenne jó tudni, hogy milyen sorrendben próbálkozzak.
hello azt szeretném kérdezni hogy nem tudja valaki nekem megmondani hogy honnan lehet letölteni nekromanta karakter mentéseket mert elszált a gépem és nemtudtam kimásolni a mentéseimet és nem szeretném mégegyszer elöröl kezdeni az egészet a választ elöre is köszönöm
Azt már én is elmentettem egy file-ba és majd ha arra a pályára érek, akkor még a fórumot sem kell böngésznem csak elõveszem.
Sziasztok! Elakadtam a SoP-ben az Óramûvek kriptában. Van az a rész, ahol 8 menhírt kell megérinteni, hogy kinyíljon a láda. Nem tudom a helyes sorrendet. Ha valaki tudja segítsen.Köszi szépen!
Jön a Spellforce Platinum Edition! www.sevenm.hu
Köszi a segítséget.
Mindkét karival elkezdtem a SoP-ot és az egyik az elsõ, míg a másik a második pályán kezd, de ezután mindegyik a 3. pályán folytatja (Onix-part). Most vagyok az OoD nehézpáncélos karival a 4. pályán. Ez a palotás pálya és már szörnyen unom. Itt rohangálok a városban, piacon, palotakertben már órák óta. Végre találkoztam egy 45-ös szintû õrrel a 32-es szintû nehézpáncélos karimmal. Idegbõl legépeltem az ürgét. Találtam egy bankot. Gondoltam, ha már úgy sem tudok mit kezdeni ezen a hülye pályán, hát kirabolom. Már 3 õrt (tõrpék titánja) legépeltem és ott ácsorognak az utcán, csak a 4.-et kell lepofoznom és jöhetnek a ládák kifosztása. Ez egy roppant unalmas pálya már most úgy állok hozzá, hogy mindjárt feladom az egészet. Az már tuti, hogy ha véletlenül sikerül végigvergõdnöm rajta, akkor nem fogom a BoW-os könnyûpáncélos karimmal ezt is megcsinálni, hanem azzal félbehagyom a SoP-ot.
nos axon.. ez úgy van hogy: 1, az OoD-ból importált karakter a phoenix guard, aki a fõnix kövét hordja 2, a BoW-ból importált karaktered a carrier of the shadowblade, aki a kardot birtokolja eme két erõnek találkoznia kell a játék folyamán, hogy egyesítve erejüket elpusztítsák majd a játék végén a circle mage-t .. ez pedig csak úgy lehetséges, hogy mivel a fõnix köve elpusztíthatatlan, az árnypenge pedig nem "evilági" -> ezzel a karddal zúzod szét a követ, hogy felszabadítsd a Földdel egyidõs fõnix madarat, aki képes elpusztítani egy circle mage-t
impotált karaktereknél minden tárgy eltünik, ami éppen nincs használatban KIVÉVE: az árnypengét (invertoryban marad) és OoD-os karakternél a fõnix köve (küldetés tárgyaknál marad).. ha pedig gondosan figyeled a már általad magyarított szöveget, vhol vmikor el kell hangzania a maszkos emberke szájából vmi olyasminek, hogy nem csak egyetlen ilyen fõmufti létezik (Fial Darg, a fõszörny a BoW végén), hanem SZÁMOS!! ezért kezdõdik a SoP úgy (csak a BoW-os karakterek esetében!), hogy egy, már általad legyõzött ellenséget kell ismét a másvilágra küldened, a Fial Darg-ot .. ha elkezded a játékot egy BoW-os és egy OoD-os karival, és párhuzamosan játszod õket, tehát mindkettõvel játszod a SoP sztoriját, észreveszed, hogy más párbeszédek is elhangzanak, különbségek, hiszen két sztorija van, és a kettõ majd vmikor találkozni fog! pl.: OoD-os karivel nem fogsz a holtak városában kezdeni, hiszen az az árnypengés karakter története..
Kipróbáltam a "taktikát". Egy nyilas hõsöm volt, amit pont a sárkány elõtti ládában találtam. Elmentem az elf városba, hogy vegyek neki egy nyílpuskát, mivel az nem volt egy darab sem. Mikor visszajöttem már nem volt kedvem sereget gyártani, így a hõseimmel pofozgattam a kis sárkányokat, miközben a nyilas nyilazott, meg néha beszaladtam a két boszimmal, az egyik fájdalom varázslattal sebezte, a másik pedig tûzzel. Õket néha lefújta egy kis jéggel és belehaltak, majd újraélesztettem õket. A nyilas szép lassan leamortizálta és vége lett.
Belenéztem a SoP-ba és eltüntek a jó kis rúnáim, csak az maradt, amit éppen használtam. sajnos vissza kell mennem és újra lenyilazni a sárkányt, de most meghagyni a jobb harcosaimet. Fõleg a penge hercegemet sajnáltam, amit ideiglenesen kicseréltem az egyik boszira.
FONTOS!
Szörnyen meglepõdtem a SoP-ban. Már egyszer elkezdtem az alapjátékból átmentett nehézpáncélos hõsömmel, de nem sokáig mentem benne csak kipróbáltam és a BoW után akartam folytatni. Most szintén elkezdtem a SoP-ot, de a BoW-ból átmentett könnyûpáncélosommal. Amin szörnyen meglepõdtem, hogy teljesen más a játék kezdése. Itt az elején mutatja azt a fõszörnyet, ami Grim hívot életre és amit lepofoztam. Nos az is él. Itt jegyezném meg zárójelben, hogy a fõszörny megöléséhez feltétlenül meg kellett szerezni az árnypengét, mivel elvileg csak azzal lehet megölni. Na én azt gyorsan visszacseréltem két remek egykezes kardomra és meg is feledkeztem az árnypengérõl. A fõ szörnyet is ezekkel a kardokkal vertem le, nem pedig az árnypengével. Az árnypenge az összes mágia elleni védelmemet leveszi. Minek kellett megszerezni ezt a kacatot, ha bármilyen más fegyverrel is le lehetett pofozni a fõmuftit? Na a SoP-ban mindenki árnypenge hordozónak hív, pedig nincs is a kezemben, ez volt az egyetlen tárgy ami átjött velem az inventory-ban.
nekem két nyilasom volt meg a hõsöm és a 80 fõs sereg.. a sereg kint várt a kapu elõtt aprította a sárkányokat akik még jöttek.. hõsöm csak ott állt - közelharcos volt- a két nyilas meg ugy sebezgetett sebezgetett.. olyan 15 perc után mikor a seregembõl maradt 4o kb.. akkorra jutottam el oda h nagy nehezen sikerült meggyengíteni annyira h cenwen elémenjen.. ugye ott van a játék vége.. :D jah gyógyítottam meg el -el futottam a két nyilassal fõleg amikor ilyen jégesõt zúdított rám.. a hõsöm többnyire csali volt.. taktika.. taktika :D
Köszi a tanácsokat. Közben elértem Aryn-hoz? Mit kellene csinálnom? Egy kis szigeten van, meg sem tudom sebezni. A törpe baltadobálók nem tudnak addig eldobni. Van egy nyilazós hõsöm, szinte meg sem karcolja, van egy boszim aki fájdalom varázslatot lõ rá de a sárkány fel sem veszi és van egy másik varázslóm aki tûzlabdát lõ rá, na ezt is kiröhögi. Szóval patthelyzet.
nos igen.. mondhatnám azt, h megfogtál a kérdéseddel, de szerintem van remény rá, hogy élvezetes csatákat "vívj" egy varázslóval.. nos.. figyelembe kell venni egy két dolgot, pl.: hogy magas wisdom azaz a bölcsesség magasabb mannát ad , a magas intelligencia a visszatöltõdés sebességét növeli.. a magas karizma elsõsorban a lélek alapú varázslatokhoz kell, bár gyógyításhoz is elengedhetetlen.. amit tehát ki akartam hozni, hogyha fehér mágust szeretnél akkor ahhoz a bölcsességet és a karizmát kell tudtom szerint növelned, és ha szeretnél még manna-regenerációt is akkor sajna az intelligenciára is kell költeni státusz pontokat + ÉLET!! mert gondolom te sem szeretnél egy olyan karival menni, amit ha netán kétszer-háromszor telibecsapnak már rég halott mielõtt még gyógyíthatta volna magát.. a határ a BoW-ban korlátozott, már ami a szinteket illeti, hiszen 3o-as szintnél ésszel kell bánni a pontok elosztásánál a teljes fejlõdés folyamán.. nos nem is kertelek tovább.. nem ajánlom hogy kevert karakterosztályt használj (mert más osztály más statpontokat igényel, spórolj a pontokkal!!) maximum egyféle kombinációt tudok elképzelni a BoW-nál, figyelve h az ellenfelek nagyrésze mind sötét elf aki rezisztens a tûzre, ezért egy jég-fekete mágus keverék lehetne az egyetlen ami szóbajöhet (fekete mágiából itt a nekromantára gondolok, hiszen élet-elszívással gyógyíthatja magát vész esetén)<-mindkét karakterosztály bölcsességet és intelligenciát igényel, ami nagyon jó, hiszen egyszerre lesz jó regenerációd és magas mannád, így marad statpont az életpontokat növeléséhez szóval ennél a karinál kezdheted jég v. akár a nekromanta képességekkel is, mindkettõt ki kell, hogy fejlesszed maximumra, hogy igazán ütõképes legyél kezdõértékek ennél (30 pontot kapsz induláskor) élet:30 bölcsesség: 35 intelligencia: 40 hogy elérd a 12-es képzettségi szintet mindkét osztályból (jég és nekromanta), kell 95-ös intelligencia, és 80-as bölcsesség, ami annyit tesz, hogyha a többi pontot az életre rakod akkor lesz a 30-as szintre 75-ös élet (ami egy varázslóhoz képest nagyon-nagyonjó!!)
másik véglet, amikor egy karakterosztályt fejlesztesz tökélyre, itt egy tiszta elementál-varázslóra gondolok, 80-as intelligencia 80-as bölcsesség 90-es élet (35-ös élettel, intelligenciával, bölcsességgel az elején).. jég-tûz-szikla tudományok.. kezdj a jéggel szerintem és a tüzet párhuzamosan fejleszd vele, a szikla nem olyan lényeg, bár a konzerváció hasznos hiszen redukálja a sebzéseket, meg az a "varázslat" amit a meduzák használtak mulandir-ban, nyilas gyíkok akik ha meglõttek kõvé dermedtél és a golemjeik jöttek ezerrel.. petrify az angol neve, magyarul hülyén hangzik szerintem :D
szóval ezeket tudom ajánlani a BoW-hoz..
Úgy néz ki, hogy nemsokára befejezem a BoW-ot. Nagyon kacérkodom, hogy újra kellene kezdeni, de most egy varázsló karival. Az alapjáték egyértelmûen nem kedvez a varázslóknak és roppant hosszú is, de a BoW-ot már úgy csinálták, hogy a varázslók is labdába rughatnak, sõt esetenként még jobbak is lehetnek a harcosoknál. A BoW szerény véleményem szerint rövidebb az alapjátéknál és sokkal gyorsabban lehet benne fejlõdni. Én legalábbis úgy vettem észre, hogy jóval gyorsabban lépkedtem a szinteket. A kérdésem az lenne, hogy mit javasolnál hogyan kezdjem el? Már volt olyan beírásod, amiben megadtad tökéletes varázsló karakterek értékeit, de azok már elég tápos karik voltak. Az érdekelne, hogy egy mezei 1-es szintû varázslót hogyan lenne érdemes elindítani. Milyen mágiát vegyen fel alapból, Fehér, természet, elementális, sötét) azon belül melyik képességet. Mire mennyit pontot érdemes az elején tenni, hogy szerencsétlen életben maradjon. Gondolom egy 20-as szintû mágus már a legtöbb varázslattal talpon tud maradni, de egy kis kezdõnek roppant fontos a jó képességek megválasztása és a szûkös pontok minél jobb elosztása.
Én elsõre a fehér mágus, élet képességét tartom a legfontosabbnak, azt is a gyógyítás miatt. Hatásosnak tartom még a sötét mágus fájdalom varázslatát, de nem emlékszem, hogy az melyik képesség révén elérhetõ. Mint említettem én a magyar fordítással játszom, így az angol megfelelõit nem nagyon értem.
Pedig ott kell lenie a közelben. Ha szemben állsz a hõsi monumentummal, akkor balkéz felõl van egy út. Azon elindulsz és eljutsz ahhoz a kis tisztáshoz, amely szembõl kétfelé válik. A bal kéz felõli vezet arra a tisztásta, ahol a két aria forrás van, de a jobb kéz felõli vezet egy másik kicsi területre ahol a manus áll. Most csak emlékezetbõl idézem, mivel pont 2 napja csináltam meg ezt a pályát, de remélhetõleg nem tévedek.
van egy manus õt elkíséred a táborába, összerakja a shadow ringet amivel láthatod az árnyakat, jönnek majd ezerrel 4 helyrõl támadnak, lesz nemmessze a táborodtól egy domb, annak a tetején egy nagy totem, ha megérinted elõjön egy tûz elementál, az elementált oda kell vezérelned a monumenthez ami általában az "árnytábor" közepén van, az lángrakap.. és nemszabad h kialludjon a láng, mind a 4 tábornak kb. 1 percig tûzben kell állnia (egyidõben).. aztán már nem jön több árnyharcos elõ, ekkor elmész megkeresed a tüzangyalt egy nagy sereggel aztán feldarálod vele, a kardot elveszed, vissza shal dunba stb..
????????
Szevasztok Elakadtam a BoW Firefangs (nálam kb 11. pályán). Árnypengés. Van egy láda ami zárt, kövek rejtelmes szövegekkel, jelek nem reagálnak semmire, ellen már nincs, kivéve néhány kósza árnypengét. Mi a ló**art kéne csinálni? Csak azt ne hogy visszamenjek az elõzõre...
Sikerült megcsinálnom az árnyas pályát. Ez tetszett eddig a legjobban. Léptem a pályán két szintet is, annyi xp-t lehetett gyûjteni. A végén ráengedtem gigantikus hordámat a tûzlényre. Ízekre szedték az ördögjeivel eggyütt. Addig a 80 fõs seregem kiegészült vagy 40-50 szellemmel, meg egy csomó csontvázzal is. Vérszomjas horda lett az biztos. Szinte sajnáltam otthagyni õket. Végre megvan a penge hercegem. Alíg várom, hogy kipróbálhassam. Most mentem vissza a törpés pályára, hogy megkeressem a kincset amit az elf városban a rab emlegetett. Vajon azokat a 27-es szintû csontvázakat kell lepofoznom? Mert az biztos nem lesz könnyû, de nem látok körülöttük semmit ami kincsre emlékeztetne. Sikerült összekaparnom Vlad rúnakövére. Ez volt a legerõsebb rúnakõ az árúsnál. Szinte mindenemet eladtam már, alíg van néhány tárgyan. Az alapjátékban annyi aranyam volt mint a szemét, hiszen szinte sosem kellett vásárolni. Itt viszont a jobb dolgok az árusoknál vannak és csak gagyibb dolgokat dobálnak az ellenfelek. Mondjuk az biztos, hogy így logikusabb és végre van értelme a kereskedõknek.
ja.. azért vannak h lehetõséged*lehetõségünk legyen elérni az 50-es szintet.. végtelenségig mennek és semmit nem adnak exp-n kívül.. amugy az a titans hammer kira jah.. kár h lassu fegyver :D lmao.. meg van egy szúrófegyver/lándzsa 55-64-es sebzés, 85%-os sebzés.. szentem az a legerõsebb.. nem vittem még végig a sop-ot már nem is fogom.. ráuntam.. most jön meg vmelyik órában a dungeon siege 2 amit rendeltem.. hm.. teccik ez a combat rpg.. most nincs kedvem stratégiázni csak fejlõdni és ölni :D nah megyek készülõdök az uccsó munkanapra.. szép napot
A lélek városában rendeztem 1 kis hentelést. Eredmény maradt 2 barlang aminél 1 50es démon ill 50es lebegõfej van. Na ezeknek neki is ugrottam de utánna duplázza õket meddig fog ez tartani? Mennyi van még ottan? vagy azokat lehetetlenség levágni?