Úgy néz ki, hogy nemsokára befejezem a BoW-ot. Nagyon kacérkodom, hogy újra kellene kezdeni, de most egy varázsló karival.
Az alapjáték egyértelmûen nem kedvez a varázslóknak és roppant hosszú is, de a BoW-ot már úgy csinálták, hogy a varázslók is labdába rughatnak, sõt esetenként még jobbak is lehetnek a harcosoknál. A BoW szerény véleményem szerint rövidebb az alapjátéknál és sokkal gyorsabban lehet benne fejlõdni. Én legalábbis úgy vettem észre, hogy jóval gyorsabban lépkedtem a szinteket.
A kérdésem az lenne, hogy mit javasolnál hogyan kezdjem el?
Már volt olyan beírásod, amiben megadtad tökéletes varázsló karakterek értékeit, de azok már elég tápos karik voltak. Az érdekelne, hogy egy mezei 1-es szintû varázslót hogyan lenne érdemes elindítani. Milyen mágiát vegyen fel alapból, Fehér, természet, elementális, sötét) azon belül melyik képességet. Mire mennyit pontot érdemes az elején tenni, hogy szerencsétlen életben maradjon. Gondolom egy 20-as szintû mágus már a legtöbb varázslattal talpon tud maradni, de egy kis kezdõnek roppant fontos a jó képességek megválasztása és a szûkös pontok minél jobb elosztása.
Én elsõre a fehér mágus, élet képességét tartom a legfontosabbnak, azt is a gyógyítás miatt.
Hatásosnak tartom még a sötét mágus fájdalom varázslatát, de nem emlékszem, hogy az melyik képesség révén elérhetõ.
Mint említettem én a magyar fordítással játszom, így az angol megfelelõit nem nagyon értem.