Te figy! :)))) Az eszközlistában megnézted már, hogy véletlenül nincs-e már tele az üveg? (csak fölé kell vinni az "egérmutatót" és kiírja az infór gyorstippben...)
Már úgy is próbáltam, hogy nem tekertem le, de úgy se csinál semmit.
A végig játszásban azt írják, hogy a Youkol kennelnél fel kellene vennem valami halcsontot. De én ott se tudok felvenni semmiféle halcsontot. Amikor az erõdben a háznál elkergettem a medvét, ott tudtam felvenni egy halcsontot, amit a medve ott hagyott, de a kennelnél semmiféle halcsontot nem tudok felvenni.
Ezt én is észre vettem, de oda sem akarja felakasztani. Letekerem a szerkezetet és a kötél végén lóg valami kis kampó-szerûség. Próbáltam oda is, de nem akarja rátenni. Az a két keresztbe kard, vagy micsoda, jel jelenik meg. Vagyis, hogy nem odavaló.
Nem lehet hogy le van tekerve és azért nem sikerûl?
Próbáltam én már mindenfelé, de nem akarja ráakasztani. Elõször azt hittem, hogy oldalra kell akasztani, amit leteker a csajszli, de oda se engedi. A végigjátszás azt írja, hogy a flaskát akasszuk a szerkezetre és merítsük bele a vízbe, majd tegyük el. De ha én rámegyek a flaskára, megjelenik a kéz és egybõl elteszi, utána pedig már sehova sem tudom felakasztani, pedig már próbáltam a szerkezet minden részére. Azért megpróbálom ezt a variációt is, lehet, hogy nem vettem észre. Köszi a segítséget!!!!
Nem ugyan oda kell vissza akasztani ahonnan leakasztottad hanem egy kicsit fejjebb!
Sziasztok!!! Segítsen nekem valaki, mert most nagyon elakadtam. A Youkol településen vagyok, és amikor megtalálom a flaskát, amit fel kellene töltenem vízzel, nem tudom megcsinálni. Hogy kell ráakasztani a flaskát a szerkezetre??? Már kipróbáltam mindenféle fajta variációt, de csak le tudom venni a flaskát, ráakasztani már nem tudom. Mit nem csinálok jól???
Amúgy isteni a játék, nagyon imádom!!!:)
Nah végigvittem!Tényleg nagyon szép volt szebb mint az elsõ!Csak egyszer kelett a végigjátszásba belenéznem pont a legvégén mikor a sípokat kelett áligatni!Halvány gõzöm sincs miért pont úgy kellett.Ha valaki végigvitte írja már meg,márcsak kíváncsiságbol!
van, olvass vissza
Sziasztok!! A SYBERIA 2-höz van már magyarosítás????
Én is szívtam itt egy ideig a szerkentyû bal oldalán (vagy jobb)van a viasz azt kell még beletenni!
De ott nemtudom megcsinálni. Berakom a sírról levágott száraz izéket a fazékba, nyomom a csapot, és írja, hogy másra is szüksége van. Kinyitom a kis szétnyíló csõdarabot, ahol majd kifolyik a cucc, de nem tudok beletenni semmit.Mire van szükség a gyertyaöntéshez?
Beletetted a mamut üveget? mert az is kell hozzá! ha meg betetted addig kell nyitogatni amíg meg nem látód a mamut árnyékát a falon és ahol a szeme van ott a titkos ajtó!
Elakadtam! Amikor azt a titkos szoba gombját kell megtalálni a beszûrõdõ fény segítségével!De nem sikerül elõkeríteni a kis gombot, ami nyitja a titkos szobát. Tud valaki segíteni?
Most értem a végére. Az, hogy lesz e folytatása attol függ hogy most kit nevezünk föhösnek: Hans vagy Kate. Ha az öreg Hans, akkor itt a vége. Ha Kate, akkor a haza vezetö ut még hátra van. Hacsak nem Syberia öslakos akar lenni. :)
aham megvan, kösz!
A szénadagoló "alatt" álldogáló kislánnyal beszélgetni kell, de további kérdésekre csak akkor felel (és a kapukulcsot is csak akkor ereszti fel hozzád a lufijával), ha ledobod neki a "megfelelõ" cukorkát :P
Hi all! Az elsõ pályán tartok, megvan a kulcs, egy csomó érme, és két féle cukorka, mitkell csinálni?
Elõre is kösz!
Akkor várunk,várunk,várunk...Napi kapcsolat tartva,aztán meglátjuk.
Épp arról beszéltünk a múltkor totyg-al, hogy az õ magyarítása teljes (legalábbis a menük, szöveg és a videok feliratai). A Kate által talált dokumentumok (levél, a szerzetes naplója, stb) viszont képként vannak "belekódolva" néhány fájlba, ami miatt nem egyszerû azokat magyarítani, amíg rá nem jön valaki, hogy hogyan vannak "belekódolva" azok a .SYB fájlokba.
Egyébként az elsõ rész magyarítása sem terjedt ki azokra a dokumentumokra. Viszont kicsivel késõbb kijött a játék bolti magyar verziója, amiben a magyarítással HIVATALOSAN megbízott csapat már azok magyarítását (átszerkesztését) is megcsinálta.
Csá. Meg van már a végleges magyarítás? a múltkor leszedtem a nem teljeset és szuper. Várom a folytatást. Ha az egyeshez kell leírás,vagy magyarítás csak szóljatok 8bár nem hiszem hogy kellene valakinek).Üdv.
de csak akkor kezdj neki, ha az egyet is végigvitted (gondolom nem játszottál vele, különben nem kérdeztél volna ilyet)
ja :)
Bocs eléggé nem vagyok képbe ez most point and click rendszerû game?
Sziasztok!
Magyarítás van már a gaméhoz? Ha igen, és nem "ideiglenes", akkor linkelje be valaki nekem!Köszönöm!
remeljuk igy lessz.visszaolvastam es azt irta az egyik forumozo hogy nem lessz ujjabb resz.de remeljuk hogy a keszitok latjak milyen nepszeru es jo jatek igy keszitenek folytatast
badoer én is kicsit furcsálltam a végét, nagyon befejezetlennek tûnik... pár sort lehetett volna írni, hogy mi történt Kate-el., vagy ilyesmi...
Figyi, szerintem lesz folytatás, ha a rajongókra hallgatnak. A visszautat meg faszán meg lehet csinálni egy komplett sztorinak, ugyhogy szerintem jobb volt ez igy. De mondjuk kivárni mire kész lesz, az tényleg szenvedés.
Én is most nyomtam végig kb. 25 perce! A pingvines pálya és Syberia szigete egy picit rövid lett szerintem!
na vegig vittem.konnyebb mint az elso resz.vegen tenyleg int hans.azert azt beletehetek volna hogy mi tortent ezutan.pl hans elvolt a mamutokal.kate visszatert a nagy varosba ahol ez tortent meg az.illetve ez a kaland milyen nyomokat hagytak az eltebe.vagy a kiszitok a mi kepzeletunkre bizztak?lehett.
Üdv.:) Figyi! Én úgy emlékszem, hogy a szobában, ahogy a lélekasszony felé indulnál, balra kellene keresgélned, ott egy beugróféle pici helységnek kell lennie, és ott lesz, próbáld meg, pásztázd át a bal részt.:))
Ott tartok mikor a youkol településen magamhoz tértem. Bejuottam már a lélekasszony házába,és ott a leírás azt irja hogy mielõtt távozom el kel vennem egy maszkot a falrol,meg egy asztalrol egy kis henger alaku imádság kereket. Na ezt a kereket vagy mit sehol sem találom,szerintem már mindent átnéztem a szobában. Valaki please help!
Hát nem egéssz mert én most kezdtem!Mivel magyarítás most lett hozzá
Ha meg tudom csinálni meglesz, ha nem AKKÓ+ várunk! (Nem hiszem, hogy még egyszer végigjátszom! akkor sem ha teljesen fúúll magyar. Talán szinkronnal megérné!)
Igazad lehet, de belenéztem abba a magyarításba, amit még imyke csinált a Syberia 1-hez és abban csak a string.dat fájl van magyarítva, mint a tied (menü, párbeszédek és a videok feliratozása). És a dokumentumok magyarítása abban sincs meg. A bolti magyar verzió csak jóval ezután jött ki, és abban már a dokumentumok is magyar nyelvûre voltak "átpingálva".
Most jut eszembe, hogy nekem az elsõ részbõl a magyar kiadás RND által feltört változata volt meg. Lehet, hogy ez már csak akkor oldódik meg, ha tényleg kijön a Syberia 2-nek is a hivatalos (bolti) magyar verziója...
Lehet, hogy én is!:) Néztem én is a syb fájlokat, de...ott a de. Tudni kellene, hogy oldották meg....mert ha szerkesztem és csak egy bitet rossz helyre lövök vissz már hibát eredményzhet a játékban. Erre írtam korábban hogy "túl egyszerû lenne". Remélem lesz idõm 7végén megvizsgálni! (Ha valaki többet tud mint mi....ÍRJA+)
Azt hiszem, a Data mappában lévõ .SYB fájlok jelenthetik a "kulcsot"... Többször is feltûnnek benne a "JPG, "JFIF",... kifejezések, ami egyértelmû, de ugyanígy többször feltûnik az "Adobe Photoshop...." felirat is, mintha több képfájl "fejlécét" látnánk. Gondolom ezek a játék képi világa mellett a dokumentumokat is jelölik. Mostmár csak arra kellene rájönni, hogy bár látszólag nincsenek kódolva, de valahogy "összefûzték" ezeket a fájlokat... na de hogyan??? Ehhez, nem is tagadom, én kevés vagyok... :)))
ibrik: Szeva! A magyarítás javításán én már nem dolgozom, már csak a kapott szövegeket módosítom. Minél hamarabb ki akartam adni, hogy tudjunk vele játszani ezért van benne bõven hiba. Nyugodtan javíthattok benne mindanyian (SÕT), nem haragszom meg. Ha elkülditek a javításotokat, bele is szerkesztem a "KÖZKINCSBE". Épp ezért tettem ki a lapra egy szöveg szerkesztõt is (HEX Editor-ral kicsit nehéz rajta dolgozni). Én is rájöttem, hogy valamilyen képként tárolja a Syberia dokumentumait, de milyen állományokan? Meg tudod mondani, hogy melyik fájlokban és milyen kódolással van rögzítve? Gyanakszom, hogy valamilyen, a Microids által kitalált kódolással tárolták és az nem publikus. Mindent meg lehet csinálni, csak idõbe kerül. Ha van rá igény elsõ lépésként anyit tudok tenni, hogy a játékból egy képlopóval megszerzem a dokumentumok képeit. Azt átszerkesztem és jpg formátumba közzé teszem... Egyenlõre nem tudom megoldani, hogy a játékban is az jelenjen meg. Ha tudtok valami megoldást, vagy valamilyen szerkesztõ progit, szívesen látom. Üdv mindenkinek.
totyg: Na ma feltelepítettem a játékot a magyarításoddal együtt - ami megjegyzem elég jó, van benne jópár elgépelés meg minden, de gondolom ezek javításán dolgozol. :)
Naszóval visszatérve Kate által talált dokumentumokra. Kábé fél napig tartott, mire a kolostorban "megtaláltam" az elsõ dokumentumot. A kézírásos levélrõl van szó. Szerintem mostmár 100%-ig biztos, hogy a dokumentumok képekként vannak tárolva.
ugyanez a gondom.ugy kell behajtani hogy bal fel jobb le.ekkor bezarodik de a titkos gombot nem lelem hol van?valamit kihagytam?beszeltem a kover szerzetesel meg van a kefe lesuroltam a keppet es meg van a kandelaber rejtveny is.a mamuttalert is beraktam a helyere.es sikeresen behajtotam a lemezeket is.
Tud küldeni valaki egy mentett állást, nem sokkal a berakás elõttrõl??? Az uccsó használható még a hidnál van :((( emil: [email protected]
Ja! Ezt olvastam a végigjátszásban! Bár elõtte elég sokat bénáztam az ablakkal. Lehet, hogy elbaltáztam valamit??? Most ugy néz ki mint az irisz a csillagkapuban, csak keresztüljön rajta a fény!!!
Salz... "Ahogy kilépünk az ajtón, összefutunk a dagi szerzetessel, akitõl egy tekercset és egy mamutot ábrázoló üvegtallért kapunk. Az írás végén az áll, hogy a kulcsot a mamut szeme fénye rejti. Miután elhagytuk a folyosót, a vödör mellett találunk egy kefét, amit eltehetünk. Ezután menjünk vissza abba a terembe, ahol elõször a pappal beszéltünk, és a terem bal szárnyában található festményt kaparjuk meg a kefénkkel! Itt hozzájutunk egy ábrához, mely egy késõbbi talány megfejtését mutatja (másoljuk le egy papírra, még szükségünk lesz rá!). Ezután menjünk be a fõtéren látható toronyféleségbe, melynek aljában szedjük le a falra akasztott hosszú kampót! Itt következik az a kirakóféleség, melynek megoldását az imént lejegyeztük. Ha a kampóval a megfelelõ kandelábereket lehúztuk, a torony felsõ szintjén egy fényes ablak nyílik, melybe bele kell illesztetnünk a mamuttallért. Ezután az ablakocska szárnyait addig mozgatgassuk, amíg az meg nem világítja a szemközti falat, és láthatóvá nem válik a titkot rejtõ gomb. Ha jól dolgoztunk, menjünk oda a gombhoz, és segítségével lépjünk be a rejtett szobába!"
Ügyes vagy! Bár ezzel nem sokra megyek! Hiába vagyok ott nem tudom berakni a festett mamutos üveget a közepébe! A végigjátszásnak ezt a részét pedig olvastam! Egyéb jó ötlet???
Hali! Help! Ott tartok a kolostorba a gyertyás rész után, hogy a mamutos üveget be kellene illesztenem egy lyukba. Namost sehogy sem tudom berakni oda! Ki kellene hajtogatnom elõtte a lemezeket? Milyen sorrendben??? Légyszi segítsetek!