Han’s birthplace and the home of the Voralberg Toy Factory. Can the secrets of the past change the course of the future?
szal nem is csodálkozom, hogy olyan ismerõsek voltak a helyszínek :) azért ilyenek a képek, mert a múltban játszódik, vagy valami ilyesmi lehet
asszem ennyi volt a syberia hét, mert az oldalon azt írják, hogy egy héten 5X frissítenek. na mind1, lassan jöhetne már egy demo :)
Teljes mértékben osztom a nézeted. :)) Mingyá itt van a full, kevesebb, mint 1 hónap. Remélem nem a full megjelenése után fogják kiadni a demot, mer akkor sikítoooook!!!!!!!!!
Vannak produktumok, amelyek különös figyelmet érdekelnek: ezek körébe tartozik a sok helyütt a 2002-es év kalandjátékának kikiáltott Syberia folytatása is. A bájos Kate Walker point & click kategóriába tartozó kalandjátéka rövidesen megérkezik, így illdomos a friss történeteket megelõzendõ felidézni a régebbi emlékeket. A Benoit Sokal úr irányítása alatt mûködõ programozó csapatnak ugyanis a szappanoperákba illõ írói vénája miatt a történet ott folytatódik, ahol az elõzõ epizód végén abbamaradt. Jelen hírünk érdekessége, hogy ismét sikerült némi friss képi matériát felhajtani a játékból, így a galériában történõ garázdálkodás kötelezõ minden, kalandjátékokért valaha is rajongó játékos számára - annál is inkább, mivel a screenshotok szép és részletesen kidolgozott programot sejtetnek.
info: 576 Online
ezen mintha egy 50 forintos lenne, nem? :)
A bal oldalon véletlenül nem régi 20 és 50 filléres érmék vannak?
A magyar állam hozzájárulása a játék elkészültéhez
találtam pár db szép képet a hivatalos honlapon, ami még nincs itt a fórumban :)
EMBEREK:
Syberia II demó hétfõn [2004-02-27 @ 13:36 - Berkenye] (kommentek: 0) A Syberia II hivatalos weboldala szerint március elsején, vagyis hétfõn érkezik a játék demója. Addig is kezdhetnek melegíteni a kalandorok... készítsétek be a megfelelõ kellékeket, írassatok igazolást a doktorbácsival, hogy nem tudtok suliba menni kétoldali iskolaundoritisz meg krónikus hanyatvetisz, stb. miatt... :)
Ennél jobb hírt nem is mondhattál volna :))) Ja, de igen, ha a full jelenik meg elsején :) Én már nagyon várom, hétfõ hamar itt van ( a hétvégék ált. gyorsan telnek nálam ) Csak nehogy az legyen, mint az elsõ demojánál, hogy 20 perc alatt végig lehetett nyomni. Azér remélem egy 1 órányi játékot raknak bele. Álmodik a nyomor mi? :))
(Gamespot) A GameSpot leleményes emberkéi megostromolták a Microids montreáli irodáit és az ott szerzett tapasztalatok alapján feltárták a Syberia 2. elsõ részleteit. Ebbõl szemezgetünk egy kicsit és a gamekult által szervantott krémesekkel próbálunk kápráztatni.
Stephanie Grefford bemutatkozásképp máris felsorolta a Syberia II. nagyobb változtatásait. A grafikát megspékelték néhány extra elemmel, lesz például animált hó- és jégesõ, valamint komplex valós idejû árnyékok (Birdy a plafonon) egyaránt. Az elõd kényelmes, nyugodt történetét kissé felrázták, több akciót vittek az eseményekbe. Szerencsére szó sincs holmi árkád vonulatról, mindössze dinamikusabb, izgalmas bonyodalmakkal tarkított tálalással szolgálnak a készítõk. Mivel kalandjainkat az elõzõ részben hajkurászott Hans mellett éljük meg, ezért több dráma, ember, élet és interakció jellemzi az egyes helyszíneket.
Az egész csapatot tervekkel és ötletekkel mozgásban tartó jóember, Benoit Sokal csöppet sem változott. A francia író és mûvész nap, mint nap telefonhoz szegezve tárgyal a Microïds montreáli irodájában szorgoskodó fejlesztõcsapat tagjaival. Õ maga ugyanis a Párizsi stúdiójából irányít, alkalomadtán pedig ellátogat Montreálba, hogy újabb adag koncepcióterveket zúdítson a mûvészlelkek nyakába.
Az elsõ részben az üzleti élethez társuló felhõkarcolók világából egy szürreális valóságba csöppent hõsnõnk, Kate Walker. A folytatás esetében viszont teljes egészében ebben a képzeletbeli világban kolbászolunk. Nem fog többé mobiltelefonon nyaggatni a fõnökünk és fõként kültéri részeken szambázhatunk sportos külsõnkkel. Marie-Sol Beaudry projekt menedzser szerint a fejlesztõk észak felé tólják a helyszíneket. Színre lép a szállingózó hó és a vastag ruházat. Beaudry örömmel meséli, hogy a téli idõjárást a lehetõ legjobban szeretnék érzékeltetni, ezért mindenhol más és más formát ölt a havas táj és a szállingózó hó.
A Syberia II. téli csodavilága négy szeparált területre oszlik. Kate, Hans, és a félnótás robot, Oscar felkerekedik és Aralbad-ból az orosz Romansbourg városába indulnak az óravonattal. A dizájn folyamat jelen stádiumában a majdnem kész város Valadilene és Barrockstadt architektúrájára hasonlít leginkább, habár sokkal bonyolultabb és kissé nyugtalanító jelleget ölt. A gépek háttérbe szorulnak, embereket látni az utcákon és mindent köd borít. A grafikai részletességet mindenhol felturbózták, szinte fotorealisztikus látványban részesülhetünk. A hidak fémes felületét rozsda borítja, hosszú árnyékok nyúlnak a távolba majdnem minden építményrõl és füst szállingózik a háztetõk kéményeibõl.
Romansbourg beltéri részei sajátosak. Színek pompáznak mindenütt, szétválasztva az egyes helyszíneket. A helyi kocsmában vörös kárpit borítja a falakat, míg a vegyeskereskedésre az erdõs színárnyalat jellemzõ. A játékszerû, önmûködõ gépek lényeges részét képezik a látványnak. Mechanikus lovak díszitik a vendéglõt, Romansbourg legdrámaibb része azonban a város fölé törnyosuló kolostor, mely mindennemû technikai vívmányt és mûvészeti alkotást magába foglal. Kívül-belül felidézi Európa gótikus katedráljait. Kint a csúcsos, égbenyúló templomtornyot és az impozáns architektúrát, míg bent magas boltozatok és elbûvölõ valós idejû árnyékeffektek kápráztatják a játékost.
Grefford hozzáteszi, hogy nem Doom III-at készítenek, s gyorsan bemutat néhány ledöngölõ fényhatást effektust. A monostor gyertyái fölfestik a karakterek árnyékképét a falra és táncoló árnyjátékot mutatnak. A demoban két gyertya közé helyezték Kate-et, s máris feltûnt hõsnõnk kétirányú árnyéka, titokzatos atmoszférát teremtve ezáltal.
"Szeretnénk a speckó effektek segítségével több drámát és filmbeillõ dolgokat mûvelni" - tette hozzá Grefford.
Romansbourg városából a Nagy Északi Átjáróhoz vándorol a trió. Eme erdõs tájon gyakoriak a hófúvások, a jeges hegyi csermelyek és felettébb változatosak az egyes területek. Új vizuális tartalom jön képbe. Kate lábnyomai tisztán kivehetõk a hóban, amint egyik helyrõl a másikra vándorol. A fák lombozatát szél borzolja, a nap elõtt masírozó felhõk könnyed árnyékot vetnek a földre, dinamikus tükrözõdés látható a jeges vízben és vékony volumetrikus köd sodródik az erdõségben. A háttérben megbúvó táj és az elõtér eltérõ sebességgel mozog, szép panoráma érzést keltve, ami egyáltalán nem volt jellemzõ az elsõ részre. Összességében minden jócskán eltolódott a valóság felé.
A Microïds szeretné, ha a történet fennmaradó része meglepetés maradna, ezért nem is fejtették ki bõvebben a másik két világot. Azt azonban elárulták a kiváncsi GS szerkesztõknek, hogy a harmadik állomás Youkol Faluba vezet, amit Hans már régóta szeretne meglátogatni. A végsõ helyszín pedig maga Syberia, az elfeledett mammutok otthona. Grefford megerõsítette, hogy ez lesz a Syberia saga utolsó része, viszont Kate Walker kalandjai tovább gyûrûzhetnek...
Kate modelljét rendesen kicsinosították a Syberia II.-ben. Extra részletesség és minden világhoz más és más ruci járul. A többi karakterek is hasonló elbánásban részesültek. Benoit Sokal a legtöbb figurának tréfás arckifejezéseket, mimikát varázsolt. Utunk minden mozzanatát két, tipikus képregénybe illõ, bozontos szemöldökû, hagymaorrú egyén követi végig, míg Kate familiárisa, a jegesmedve kinézetû medvebocs a Disney figurákra jellemzõ nagy, kerek szemekkel vizslatja ténykedésünket.
A dizájnerek mindent megtesznek, hogy a Syberia sajátjává vált, könnyed, végigjátszás nélkül is teljesíthetõ, mégis szórakoztató feladványokkal tarkítsák a játékmenetet. A fejtörõket gondosan beleszõtték a történetbe és több lépcsõbõl állnak.
A rendszerkövetelmények tekintetében a Microïds keményen tartja a gyeplõt. Amennyiben a Syberia rendesen futott a masinádon, akkor a folytatással sem lesznek gondok (az elsõ rész képernyõn lévõ 1000 poligon után nem csoda :). Egyedüli változás a DirectX8.1 igénye, ami egy kisebb rendszer frissítésre készteti a Windows 95 tulajokat. A kezelõfelület is érintetlen, Grefford fontosnak tartotta, hogy minden átmenet nélkül élvezhetõ legyen a folytatás.
ez a cikk 1 éve jelent meg, de asszem most a legaktuálisabb :) hú d várom már, nagyon ott lesz :)
Hú zaki de aljas vagy felizgatsz itt mindenkit... Jelenjen már meg!!!!
Isteniek a képek, Isteni ez a játék is :))) Már alig bírom kivárni a full megjelenését,de : MÁR CSAK 1 NAP ÉS ITT A DEMOOOOOOOOOOOO!!!!!
Hát igen én is végignyomtam a demot, még 10 perc se kellett. De tetszik, nagyon tetszik. Viszont van egy jóóóó hírem: Amit mindannyian leszedtünk demot a bogyoka által megadott címrõl, az nem a mai nap folyamán megjelenõ hivatalos demo!!!! Ez csak a tavalyi E3-as bemutató demo. Úgyhogy még reménykedhetünk, hogy a hivatalos demo valamivel hosszabb lesz, ez a demo, inkább csak egy kis ízelítõ, de ez nem a hivatalos demo.
Igen, errõl a röpke 10 perces demoról is kitûnik, hogy óriási hangulata, és grafikája lesz ennek a gamenek, a sztori pedig eleve nem lehet rossz, erre garancia Benoit Sokal neve.
Nem tom. Azt írták valami francia nyelv?, oszt nem szedtem le.
Lehet, hogy Kanadában még alszanak. Hozzánk képest 5-9 órával van náluk korábban.
hetfo van! mikor jon a demo?? fenebe:(
Türelem demot terem.
remelem:) evek ota varom a gamet:) turelmetlen vagyok mar kisse:)
Ami a gamestaron volt, az is az e3-as demo volt, és azért szedték le, mert nyûszített a Microids, hogy illegálisan került közkézre, és ezért nem lehetett sehol sem rálelni a demora. De ma má gyün a hivatalos demo is. Jeeeeee!!!
vmi dátum van ott, gondolom ez akkor keült ki. azért mondtam hogy sztem ugyanarról beszélünk, mert az e3-as demo is kb akkor került fel a netre (19.12.2003)
Szerintem is ugyanaz.
Hát nagyon szomorú lettem skacók. Nem tudtam, hogy ez nem a hivatalos, mindenesetre várom akkor a hivatalosat én is.