Nem azért mondom hogy a micro$ftot védjem, de szvsz. az Impossible Creatures az egész jó volt, ötletes és hangulatos. Viszont a dungeon Siegen elaludtam. Néhanapjan jelennek meg jó játékok is, de szerintem is 99% semmit sem ér. A black isle is adott ki szemetet, pl.Lionheart. Viszont a BG, Fallout még mindig az abszoludt legjobbak nálam, ezért is olvastam sajnálattal a cikket.
"Sablonokat persze, hogy senki se vesz meg"
Tévedés, a sok mosott agyú pénzes amcsi tini mindig megfelelõ felvevõ piac :).
Ezekkel az új játékokkal az a gond (tisztelet a kivételnek), hogy felnyomják benne a grafikát (talán 100 fejlesztési napból 98at erre szánnak), ""egyszerûsítik""" a játékot hogy ""felhasználóbarátabb legyen"" lsd westwood játékok, aztán kidobják, veszik kb 1 évig, utána meg jön a következõ...
Gondoljátok el, ilyen nevek hogy UFO1-2, Fallout1-2, StarCraft és még sorolhatnám, mikor látunk õket túlszárnyaló vagy akár megközelítõ játékokat? Esetleg olcsó másolatokat, semmi több..
Ezek a kis pár megás (max 1 cds), minimális grafikai és gépigénnyel rendelkezõ játékok még máig is a legjobbaknak számítanak a saját mûfajukban, és gondolhatjátok hogy nem a grafikájuk miatt sztárolja mindenki õket annyira :).
Bár jobb is, ha a legjobb fejlesztõgárdák megszûnnek, így legalább nem hoznak szégyent a nevükre abban a betegségben amit egy idõ után talán õk is elkapnának :(.
A Dungeon Siege nem igazán tudja egymaga megváltani az ipart szerintem. A többi MS játékot nem is említeném, még egy parányi egyediség/hangulat sincs bennük.
Tényleg, el is felejtettem, igaz. Bullfrog -> EA, leépülés
De akkor már ott van pl. a Microprose is, plusz a régi nagy nevek többsége. Mindenki, aki jó játékokat fejleszt(ett), elõbb-utóbb a süllyesztõben végzi, úgy tûnik.
Sokaknak túlságosan megterhelõ volt szellemileg játszani a BIS játékokkal, mert ne adj isten az is elõfordult, hogy olvasni kellett bennük... Egyébként meg az Interplay miatt ment tönkre. Kivonták a papírjaikat a tõzsdérõl, általános hanyatlás folyik már egy ideje. Nyilván nem volt több pénzük, hogy tovább finanszírozzák a BIS fejlesztéseket. Azt csodálom, hogy még nem ment teljesen csõdbe. Al elmúlt néhány év statisztikája: 3DO -> Csõd Interplay -> Csõd -> BIS R.I.P. Westwood -> EA, leépülés Blizzard -> egyre szarabb
És a tormentet! Miért felejti ezt el mindenki odaírni, mikor az év játéka is lett plusz még most is viszonyítási alap?!
Egyébként ez a vég kezdete a játékosok szempontjából szerintem. Eltûnt az utolsó igazán jó játékfejlesztõ cég is (mivel a Blizzard már kezd leszerepelni), a top grafikás ámde üres és hangulattalan játékok ideje viszont most következik... :((