Hy nem tudná valaki leíni vagy nem tudom hogy lehetne a Cultis küldetésben (Dámonok:Agrael)a3. küldtést a The Conquest asszem amikor a Elf várakat kell elfoglalni egyszerüen nem tudom megcsinálni és nem tudok tovább jutni nagyon fontoss lenne!!
Valaki nem tudna segíteni?
Mi?
beleszol a hiro spellpowerje, ezt is vegyetek figyelembe
F.A.Q.-Gyakran feltett kérdések - .: Tippek azoknak, akik elakadtak :.
Hy nem tudná valaki leíni vagy nem tudom hogy lehetne a Cultis küldetésben (Dámonok:Agrael)a3. küldtést a The Conquest asszem amikor a Elf várakat kell elfoglalni egyszerüen nem tudom megcsinálni és nem tudok tovább jutni nagyon fontoss lenne!!
50*60 az 3000 es annyit nem sebez tehat valami koztes ertek, nem ertem mi szerint no de egy ido utan sokkal jobban megeri loni mint castolni.
Csak a Medieval 2-ig ütöm el az idõmet szal a régi részeket inkább kihagyom, egyedül a Fallout volt ahol a második rész után beszereztem az elsõt is :)
Nem az ütése hanem a varázslata csak példaként ha egy pit fiend tûzgolyólya 60-at sebez akkor 50 fiend tûzgolyója mennyit? 60-at vagy 300-at? Vagy vmi köztes érték? Na erre vagyok kíváncsi
Amúgy irigyellek, hogy csak most ismerkedsz a Heroes szériával, számodra még sok faszányos idõ jön, Heroes 3 - 4 +kiegészítõk! Nyamm! Már, ha nem okoz gondot a kicsit idejét múlt grafika, de hasonlóképpen zseniális játékmenet.
Az általános sebzése nem nõ, az marad, de az szummázva már igen. Ez kb. olyan, mintha 1 angyalt nekiugrasztunk 1000 Arch-devilnek és assziszük nyer az angyal, mert az ördög ütési is ugyanennyi... vagy én értem félre, hogy mirõl beszéltek
Nono az pont jó lesz nekem akkor irány a földalatti barlangrendszer úgyis hullanak ezen a pályán az elf unitok körönként dezertálnak így se sok marad majd mire a várához érek.
Igen körbe is lehet menni (a föld alatt), de úgy túúúúl könnyûûû... :D
Nem fog növekedni számottevõen a varázsolni tudó egységek varázslata által okozott sebzés. Ez akkor növekedne, ha az adott hõs valami ilyen speciális képességgel rendelkezne. Létszámtól függõ varázslat sebzés ha jól emlékszem csak a titánoknál van. Ott minden titán után 30 pontnyi sebzést zúz be a villám varázslatuk (nem amit kilõnek, hanem amit varázsolniuk kell hogy létrejöjjön). A többieknél a létszám nem befolyásolja a dolgot.
Hát a várában elvileg pack dragonja throng master hunter meg tündibündi horda druida meg sok treant ami figyel de mire ezeket a garrisonokat leverem el is hiszem lesz ott is neki horda sárkánya...
Na ez az Inferno 4es pálya se piskóta. Ezek az agyontápolt garrisonok az úton ami a leverendõ város fele vezetnek levertem az elsõt vagy 8 ArcDevilem ottmaradt na mondom oké mostmár csak lehet menni a vára felé aztán következõ kanyarban meg egy 25 sárkányos kapu oh királyság akkor most majd tenyereljek rá az end turn gombra és várjam amíg populálnak az egységek rém szórakoztatónak ígérkezik...
Üdv Multiban játszottam, de a ghost mód nálam sem mûködött tökéletesen! Van aki játszott már LAN-on és ment normálisan ? Mert, ha ez nem jó, akkor valamit nagyon elrontottak a készítõk! Ez egyike volt a fontos újításoknak, amit már nagyon vártam. Köszi!
OFF: :) én ezen nem filóztam, annyira nem érint meg, ..de van egy olyan véleményem hogy nem ritka az ilyen/ennyire beteg arc. ON:
Na mégegyszer: Jövõ héttõl csak az angol CE lesz, amibõl qva kevés jön, és aki nem rendelte meg elõre, az valószinûleg nem kap. A magyar verzsön majd júniusban...
Az szeretném kérdezni, h élvezhetõen futna-e a játék ezen a gépen: 2600+ Athlon, 1 giga RAM, Sapphire Radeon 9600XT 128mb VGA.
Köszönettel,
Dave
Majd megnézem hogy a létszám növelésével a spell mennyire erõsödik, azért merült fel bennem a kérdés mert belefutottam 2x25 mágusba vmi kincsnél, az egyik csapatát leütöttem 3 fõre de amikor õk jöttek azzal az ököl_az_égbõl spellel a 25-ös és a 3-as is mintha ugyanannyit sebzett volna
Ha nem nõ számottevõen a spell ereje akkor talán jobban megéri a druidákat kettébontani hogy dupla annyit castolhassanak
Jó a banner, és valszinû télleg kapnak. Viszont aki nem rendelte meg az nem fog kapni....
Öööö. Kicsit gondban vagyok a Heroes vásárlással.
Szal nem tom, hogy a magyar verziót vegyem, ha már voltak olyan rendesek, hogy igen hivatalosan is megjelenik magyarul és fáradoznak vele itthon, s ezzel ismerjem el a munkájukat... és persze a játék történetét is jobban megérteném - bár lennének benne pontok, amik pillanatnyi problémát okoznának (pl. sev., pack, horde az magyarul nem esne le kb. mennyit lényt takar). Vagy vegyem meg a CE-t, ami tartalmaz pár bónuszt, ami tök jó lenne, meg efelé hajlok, de attól meg kicsit olyan érzésem lenne, mintha le sem szarnám az itthoniak fáradozását...
Nem tudsz 100 pit lorddal sem többször varázsolni, mint eggyel, nézd csak meg! Ugyanúgy 13 manája van, FB 6 manába kerül, vagyis 2x tudsz vele. Meteor Shover meg 8 mana, amellé meg egy vulnerabilytit is tudsz. És annyi.
Jogos. Ezt már totál elfelejtettem. Pedig azzal is indít a manus meg a pálya, hogy kéne itt lennie egy inferno városnak. Sorry, romlik a mamóriám. :-) Tehát az inferno 4. pályáján van az alsó szinten egy befoglalható, elég gyéren óvott inferno város. Azonnal oda kell startolni és azt elfoglalni. Bár el lehet foglalni mindjárt kezdésnek a Sylvan várost is. Akkor legalább késõbb érnek majd csak el hozzánk a osszarcú elfek.
Galaxisban voltam reggel, jövõ hétre ígérik a CE-t!
Nem nehéz, csak kurvagyorsan el kell foglalni az elsõ Sylvian várat, és azonnal földeríteni körülötte + elfoglalni minden bányát. Szépen elkezdenek majd betámadni, és azt vettem észre, hogy ez attól függ mennyire derítetted fel a térképet. Ha gyorsan megvan elöbb támad, de gagyi sereggel (és csak 1 hõse van még). Ha sokat pöcsölsz akkor brutál sereggel, és egymás után zsinórban 3x (3 vára van). Na ez utóbbi volt nálam elsõ próbálkozásra (3. hónap végén támadtak elõször, majd 2 csata alatt kinyírtak). Másodszor mikor kurva gyors voltam, akkor a 3. hét végén betámadott, de még gagyi sereggel amit simán legyaktam (VARÁZSLATOK!), és utána nem volt több támadás, mert elindultam elfoglalni a várait (amik még nem voltak fullon, így bevenni is könnyû volt õket).
Ennyire gáz az a pálya? Már elõre félek tõle baz annyian írtátok milyen nehéz
Egy kérdés, 10 meele 10-szer akkorát sebez ez oké de 10 druidának a spellje (nem a sima lövés hanem a könyvbõl valami spell) is 10-szer erõsebb? Magyarán megéri a castoló egységeket egybepakolni a nagyobb sebzés miatt vagy inkább külön kisebb egységekbe hatékonyabbak?
Azt már kitapasztaltam hogy csak inf egységekkel bukta lesz mert a kulcs megszerzéséhez se elegek szal mindenképp fel kell futtatnom az elsõ elf várost (gondolom azért nincs ott szinte semmi megépítve mert majd úgyis a player elfoglalja) de azért az inf várost se fogom elhanyagolni, a toronyból már tudnék szerezni pit fiend-eket ami sokat segítene
Bocs csak pár sort olvastam a többit nem mert erõsen spoileres, szerintem sztoritól függetlenül rossz ötlet hogy egy adot nép kampányát egy teljesen másik egységeivel kell megoldani.
Még mindig Inf 3-nál tartok és a város+torony módszerrel akarom megoldani, ha nem megy akkor majd elfezek. Egyelõre a legnagyobb gondom hogy hogyan nyírjam ki a 25 raksa nindzsát aki a tornyom kulcsát õrzi
Az egyik barátomnak egy érdekes jelenséget produkál a Heores V. A játék valami hihetetlenül lassú, borzasztó mód szaggat, már rögtön indítás után a fõmenû is(!), s így teljesen játszhatatlan (minimum grafikai beállítás mellett is). Az érdekes az a dologban, hogy a demó (ami jelenleg is fent van a gépen) max grafikai beállítás mellett is tökéletesen fut. Volt már rendszer újratelepítés, driver csere, de semmit nem javít a helyzeten. Természetesen a hardveres kurzor opció ki/be kapcsolása sem segített...
Nekem hasonló a konfigom, s sebesség gond nálam sincs, csak a fránya kifagyások a várban, de az menetrendszerûen néhány másodperc elteltével...
Van valakinek tippje, hogy mitõl lehet?
Szerintem érdemes végignézni a videókat a játékban, mert akkor kiderülne, hogy mégis miért olyanoka a küldetések amilyenek. Az inferno kampányban például az elején menekülni kell, mert vadásznak a hõsre. Mind a Griffin Empire, mind a démonok. Persze hogy nincs városa, ha mindenki utálja. A második küldetésben már legalább az okot megtudja a hõs, miért a hajtóvadászat, szóval spuri minél messzebbre, ráadásul kezdi pedzegetni a saját, külön feladatát is amiért a továbbiakban dolgozni fog. A harmadik küldetésben meglepõdtem hogy egyáltalán van démoni város egy a démonok által is üldözött figuránál. Aztán jön a negyedik küldetés, ahol hajót kell szerezni, hogy a késõbbiekben infóhoz jusson a hõs a feladatával kapcsolatban. Itt nem is lesz inferno város. Az ötödikben meg semmilyen város nem lesz, nem üldöznek, csak el kell jutnod a mágikus ködök rejtette szigetre...
A nekróknál a sztori arról szól, hogy kis híján ki lettek írtva teljesen az elõzõ nagy bunyóban. Most próbálnak valami kis hatalmat összekaparni és ehhez bizony szüksége van a vezérnek segítségre. Hát pont a Griffin Empire lesz az akit "belekényszerít" egy ilyen alkuba. De ehhez elõbb el kell jutnia az elsõ küldetés végére. Mondjuk pont ez lesz az egész játék legkönnyebb kampánya, mert a fõhõssel iszonyat mennyiségû csontit vagy csonti íjjászt lehet megalkotni pusztán azzal, hogy gyilkoljuk az ellenséget. A Raise dead varázslattal végleges felélesztést tud a nekromanta végezni, de csaták után amúgy is megkísérli feléleszteni minden elhullott lényét. A második küldetésben lesz itt az, hogy griffin városból kell indulni, hogy megszerezze a nekró a régi városát. A harmadik küldetésben, amit már a bosszú motivál és a kikényszerített alku nekróra esõ részének betartása, szintén lesz jelen Griffin város, de mellette eleve lesz nekro város is. Egyik sem fejleszthetõ maximumra, de nem is kell. Itt be kell hentelni az ellenséges mágusokat és átalakítani a városaikat. Aztán jöhet a vadászat a mágusok vezérére és a hatalom kiteljesítése (Griffin lázadók leverése) a még hátra lévõ küldetésekben.
A Warlock küldetések voltak eddig a leghangulatosabbak. Itt szinte mindig van saját város. Vagy ha nincs, hát akad éppen elég feltöltõdési hely. Itt már a második küldetéstõl kezdve 2 fix hõsünk lesz. A sztoriról nem írnék semmit, mert a játék lényegét csapnám vele agyon.
A sylvan kampány nehéz, de megvan a saját sztorija, ami csak az utolsó két küldetésével kapcsolódik valamelyest az eddigi eseményekhez.
A wizard küldetések meg gondolom majd az egész hercehurca lezárásához vezetnek majd. Az elején itt nincs város, mert a nekrók mindet elfoglalták már. Itt szerezni kell egyet. A másodiknál innen kiindulva kell visszavenni az összes városunkat és lerombolni a nekrók fõ városát. A harmadik küldetésnél járok most, ahol segítséget kell nyújtani az elfeknek...