nem neked írtam a kommentemet itt nagyon sok láma van, ezt már bebizonyították a naponta 20szor feltett ugyanolyan kérdésekkel. ha magadra vetted annak biztos oka van volt már itt korábban 3dvel kapcsolatos sírás, hogy milyen rossz, mert bonyolultabbá teszi a játékot. 2006ot írunk, az ember fejlõdik ne okozzon már problémát senkinek az olvasás, és egy gomb lenyomása. kinek nem inge...
Hihetetlen hogy nem bírod felfogni hogy semmi gondom a 3D -vel, EGYSZERÛEN NEM MEGY BE! Játszottam az alphaval is, demot is végigvittem, szerinted egy egy egyszerû "épületbe" nem tudnék bemenni? Ne nézz már hülyének.
Hihetetlen, hogy milyen béna emberek vannak, kiknek az problémát okoz, hogy 3ds a játék és ez milyen baj, mert forgatni kell a kamerát és ez nagyon nehéz és zavaró. #5465-ös kommentet javaslom. egyszerû és megszünteti az összes bugot.
mekkora megoldas !!!!!!4 :DDD
amugy az ok, hogy te erre rajottel, es igy megnyerted.. de az ide irok 50%-a nem is fog soha oda eljutni, hogy ilyet atgondoljon :]
tudom, hogy senkit sem érdekel, de megcsináltam az inf 3. pályáját -.- amúgy elég érdekes módon: befoglaltam az elsõ várat, fejlesztgettem, amikor jöttek a zöldek, és odaért a váram közelébe a nálam kb 2x erõsebb hírója, akkor elkezdtem menekülni, elfoglaltam a baloldali várat, aztán a jobboldalit, ott asszem nagyon kevés plusz egység jött össze, aztán továbbmentem a jobb oldali várához, ahol szinte minden meg volt építve, csak épp egységet nem tudtam sohasem felszedni, aztán onnan az elõször befoglalt vár felé tettem kb 2 kört (mármint az egész pályán), tápoltam kicsit, aztán visszamentem a jobboldali, legerõsebb várhoz... ekkorra csak néhány egységbõl volt elõnye (mondjuk sárkánya 10el több volt, 'fája' is úgy 20al), szerencsére útközben csatlakozott úgy 200 war dancer + master hunterembõl is volt úgy 100 + a legtöbb egységemmel én kezdtem a támadást + ugyebár én voltam a várvédõ, nem fordítva, szóval így néhány elõnyét kihasználva ennek, meg a jó kis Frenzynek (az unikornisokra, vagy a 'fákra') sikerült minimális veszteséggel nyernem... innentõl meg már egy nagy 0 a pálya :D ööhizé... kétlem, hogy ezt bárki is elolvasná -.- (a végtelenszer elhangzó vár/egység/fa szókért nem vállalom a felelõsséget) bár én örülnék, ha más is leírná a tapasztalatait egy-egy pályával kapcsolatban... ne csak a száraz tényekrõl szóljon ez a topic... majd megírom izgalmasabb/irodalmibb nyelvezetû novellaformában is -.-
Heaven campaign 4. pályáján elakadtam. Befoglaltam a várat, és ugye a híd le van szakadva, kell az az artifact (csizma) amivel át lehet felette repülni. A game azt írja hogy valahol a föld alatt van egy kriptában. Meg is találtam azt a kriptát (más kriptát nem találtam sehol a föld alatt) de egyszerûen NEM ENGED BEMENNI! Rányomok hogy menjen be, és mintha misem történne. És jobbklikknél ugyanugy írja hogy 'not visited'. Ez vmi bug, vagy ez nem az a hely ahol az az artifact van?
De:
„Of course these updates will squeeze unforeseen bugs and improve the balance”
mivel játszik itt mindenki? már megjelent? warez oldalon láttam már, de az már az eredeti? nem csak valami gagyi verzió? egyébként én megveszem eredetiben, mert az amúgy is magyar nyelven lesz alapból. szal vegyétek meg ti is ha van rá zsétek, ha nincs akkor ne.
Rengeteg oka lehet, nekem elsõre ram-probléma ugrik be. Csekkold a ramot/ramokat, nem csúszott-e ki, nem égett-e oda stb.
Hát mostanában elment a kedvem ide irogatni meg is fogadtam, hogy úgy két hétig nem írok, de ezt napi rendszereséggel megszegem. Azért ez az infó amit ide beemeltél meérdemel egy köszönömöt! :).
hát meg kell hagyni nem könnyû letolni ezt az inferno campaign-t,az elfek kitesznek magukért de hál isten megvan kampány során el lehet addig jutni hogy a hõs megszerezze a super abilityjét?
hat bugokrol nem irt... :\\\
Egyrészt további játék. Másrészt hónap belül megkezdõdnek a full konverziók. Azaz a II. III. IV. pályáinak átiratai. NAGYON, NAGYON sokáig fogunk ezzel a játékkal még játszani,.
Na emberek, Fabrice ezeket mondta tegnap a Celestial Heavens fórumán. Szerintem jónéhány kérdés szóbakerül, ami foglalkoztat minket...
Hi everyone
I see many people wondering and complaining about the content of the game. These discussions happen on most forums I visit, but not to the level of what happens here at CH. I couldnt care less for what pirates think, but when long time members of the community join the threads, it means a clarification is needed.
As a note, I find it interesting to see that people who get the game for free, illegally, still get on to complain - perhaps they're french ?
Anyway, here are some details on what will be released this week (and the next for the US), and what will be released later. Most if not all of these infos were already given through Q&As.
H5 will consist of : - A campaign of 6 chapters with 5 missions each. Each chapter is centered on one race, in this order : haven, inferno, necropolis, dungeon, sylvan, academy. - 6 single scenario maps, plus 3 more in the limited/collector edition - 10 multiplayer maps - 18 preset heroes for the duel mode
In the couple of months following the release, we'll offer updates containing notably : - 10 more multiplayer maps - the map editor Of course these updates will squeeze unforeseen bugs and improve the balance, but besides this and what i listed, we are planning more content, although i wont detail it now.
In the first addon, a lot of features will be added, notably a random map generator. I cant give more specifics on this addon yet, but the time to disclose more info is not far away.
Now, I'll try to adress some subjects of discussions I've read these days.
There arent enough maps ! All in all its close to 60 maps that will be playable. H3 and H4 offered about 70. That's indeed more, but I think we spent enough time on all these maps to guarantee their quality. The 10 initial MP maps for instance, have been through the beta test for most of them. The other maps did not go through it, and they have been reserved for an update after the release, to get more time to polish them.
Why doesnt the game include the map editor/rmg/... ? This is a choice that we made, and this choice is, what does matter for the initial release ? I think an editor is critical for a game longevity, but not for the release. So we can take a bit more time to finish it. Same about the rmg, this is not something that most players will boot right after install. We concentrated on creating a world and a story, and that is played through the campaign, and the single scenarios, which are all closely linked with the world events (well, except one :p).
The performance drops a lot ! The game has been tested on all common configurations and almost all graphic cards, and the results were outstanding, much better than i anticipated. Nival did a great job at tweaking performance in the last few weeks. However, there is one particular case where you can see a framerate drop, its when you lower the camera down to the ground level, and pan to see the whole map on the screen. In this case, logically, you get to display a huge amount of objects, and the framerate will drop. But this is clearly not designed as a playable view, it is there only for screenshots.
The AI is bad ! Well, one thing's for sure, is that we didnt communicate enough on this point. It was developed late in the process, thats the main reason. The AI has been done and tuned with the help of Steve Fawkner, and the result is quite good. Its a pretty efficient attacker. Any flaw that is discovered after release will of course be corrected through an update. In the scenario or campaign maps, the AI is strictly guided, as these maps are about a story. So the AI has great limitations to what it can or cannot do. This is not the place where you can judge it.
The missions are too difficult ! This is one point i recently answered to i think. Judging from the demo feedback and also from reviewers, an easy setting was missing. It will be added in the first update.
Mindig vannak elvetemültek
/neked még ott lesz a 6 hot seat + 14 multi pálya/
Egyébként érekes, hogy így kezdõdik a topik: "A játék túl könnyû!" Egy ideje meg már mást se hallani, hogy: "Nehéz, esélyt adjanak, csal, nem tudom, nem lehet" :D
Végre egy kõkemény kihívás! Love it!
/Továbbá maximálisan elégedett vagyok, hogy végre a nforce -n veló megjelenés után 3. napra sincs még végigjátszva! Ez ma viszonylatban színvonal!/
/magára vállalta a játék fényezését :) /
Bár lehet, hogy egy bug folytán valakinek mégis sikerál.. :F...
Hali, tegnap jáccottam egyet vele, hát nekem az nem teccett, hogy a két hõst akárhogy próbáltam nemsikerült egy csapatba összerakni, így elég gyorsan legyakott az ellenség :)
Az nehéz kampányoknál mindent kell használni, ahogy írod számolni a bányákat, használni a piacot, minden térképen minden tápot felvenni (spell power, és +attack, és +defense, mindig kihasználni az xp korlátot, nagy csaták elõtt morál és luck bónuszt kivenni.. és helyesen fejleszteni a hõst. Akkor már szvsz kevés térkép okozhat problémát.
Tudom, hogy tele van. Még azt is kipróbáltam, hogy hagytam a démon lordot pihenni és felvettem a kocsmában egy elf ranger hõst. Pont azért, hogy majd szépen joinoljanak... de basznak rá, még diplomacy skill mellett is. A maximum az, hogy pursue. Persze azzal lehet kisebb xp mennyiséget szerezni, ami nem jön rosszul, de... Pont amiatt csináltam, hogy majd ezekbõl összeszedek egy fasza sereget, de nem akarja az igazságot.
Egyébként nem szokásom sírni, örülök, ha van egy játék, ahol létezik a kihívás és lehet gondolkozni. De azért adják már meg a lehetõségét annak is, hogy ne csak szopásból álljon. És való igaz, nem azért gyúrja fel az ember a démon hõst, hogy utána elf seregekkel kelljen csatába indulnia.
Panaszkodás ON: Amúgy eléggé zavar a játék félrandom rendszere. Az egy dolog hogy bizonyos skill meg ability kombinációval hozzájuthatnék mondjuk a démonok instantgate tulajdonságához, de a szintlépéseknél lehetne valami beleszólásom hogy milyen irányba fejlõdök (és nem, az hogy 2 véletlenszerû tulajdonság meg 2 véletlenszerû skill közül választhatok az inkább random mint tudatos döntés.) Így ha nem jön az a skill ami kéne kénytelen vagyok a másik fölajánlott 2 cucc közül választani, ahol meg nem az jön ami kéne tehát marad a fejlesztése a maradéknak, ergo 4-bõl 1 a várható választás. Pedig így 20-as szint körül már lenne azonnali gate és az csak segítene a tündék ellen. Viszont nem véletlenszerû a levelupnál miket kapsz, a csaták lefolyása stb. Csata lemegy, visszatölt és teljesen ugyanúgy megy le megint, morál miatt mindig adott lények maradnak ki, mindig szerencsés/extra sebzés ua. a lénynél és sorolhatnám. Levelup visszatöltésnél szintén ua. a választás. És könyörgöm miért kell rohanni az infernó kampányban? Elsõ pályán üldöznek, másodikon én üldözök, harmadikon meg lépésre pontosan kiszámolva is tálcán kapom vissza a fejemet. Arról nem is beszélve, hogy rákényszerítenek az õ egységeik használatára, könyörgöm én gate-re gyúrtam rá, talán egy démontól mást vártak? Panaszkodás OFF Este akkor is megoldom ezt a feladványt, örülök hogy kiadtam ezt magamból
7végén elkezdtem tolni Öcsémmel melegülésbe. Azt kell, hogy mondjam meg vagyok elégedve!
Lehet még nevezni az 'xp bajonokság' -ra?
Mer van az,hogy mikor tolti be a palyat 99%nal kivag a desktopra? mind2 fele cracknel...gyenge a gepem? p42,4+512ram+gf4mx400
ja es mielott a painkiller fanok idejonnek kurvaanyazni, a jatek jo, sot, elveztem a jatekot vele, csupan nem gondolkodtam benne talan annyit, mint heroesban. :]
ez teljesen igy van, most nem azer, de a kampanyokban konkretan az egvilagon semmi nehez nincsen, skirmisht meg igazan nem tapasztaltam... azt szoktam mondani magamban, mikor "elakadtam", "nehez a jatek" hszeket latok, hogy NEKED TALALTAK KI A PAINKILLERT. :]
Egyébként totál jellemzõ a játékra a 3. rész nehézsége :) Ott is ment a sírás - rívás (beleértve jómagamat is :)), hogy így nehéz, úgy nehéz :) Talán mert túlzottan beakarjuk a játékot szorítani korlátok közzé. Szerintem ennek oka az elsorvadó, agyatlanságot tükrözõdõ ma szórakoztató programok. Szinte mindhol a partfisnyélszerû megoldások (esetleg kályhacsõ of course :D), és az egyirányú, egylépéses gondolkodás.- A Heroes más. Itt minden pályán más taktikát kell alkalmazni, nem beszélve a 6 eltérõ várról, ami ismét óriási változékonyságot ad, nem beszélve az ehhez kapcsolódó többrétegû stratégia kidolgozásról. Nem a játék nehéz. Rosszul áltál hozzá a pályához / játékhoz.
/fél év múlva azért fogsz sírni, mert nincs extra-ultra-hard fokozat/
Hát, nekem aztán frankón nem joinol senki, most kezdem harmadik alkalommal és bizony a 3. hét végén megjelenik és lealáz. Már lépésre pontosan kiszámoltam melyik bányát mikor elfoglalni stb., de egyenlõre nem megy. Hardról még nem akarom levenni, egy idõ után úgyis gyõz az emberi intelligencia.
1 apro tipp, miutan mar telis tele van a palya hunterekkel, blade dancerekkel, meg pixiekkel.. es van 1 eros sereged... hmmmm, lehet, hogy a hunterek elkezdenek szepen joinolni, es tobbszaz lesz beloluk ?! :]
Bár nem a HOMM világához kapcsolódó videó, de iszonyat hangulat uralkodik és sok tekintetben hasonló hozzá. Must see man! Töltsétek ezerrel, gatyát felkötni, öveket becsatolni, kb. Blizzard minõség! Fantasy forever!
A cinematic kamera kikapcsolható. Egyébként már innen látszik, hogy mennyire felszínesen nézted meg a játékot, ha még az opció menük se ismered. Errõl ennyit. Köszönjük a magas röptû kritikát, nem is kell belõle több. Neked nem HOMMV -re van szükséged, hanem HOMMIII. újabb kiegre.
Figyelj ha nem szereted ezt a játékot akkor úgyse fog tetszeni ez a stílus... sztem meg a harc nagyon el lett találva fõleg a kamera terén ahol mutatja a közelharcot is. Jah meg azt írtad h alig lehet az egységekbõl látni vmit--> arra valók a görgõk az egeren h zoomolj. Ebbõl is látszik h nem is játszottál vele hanem csak elindítottad és kész.
elsõ és utolsó hozzászólásom. csak észrevétel szintjén.
heroes of mm 5. várom már kb fél éve. hú de jó lesz. install után jó zene és bevezetõ. aztán kampány indít, majd elõbb csodálkozás, aztán undor. mi ez a **ar?
a grafika szép és jó, de már a világtérkép is idióta spellforcos, kifolyik a szemem tõle. a csatatérkép automata kameramozgatása meg borzasztó, de vhogy a csata sem az igazi. hiába szépek az egységek, alig látni belõlük vmit, ráadásul tök vontatott az egész.
a 4 sem jött be, de sztem még az is sokkal jobb volt mint ez.
Jó csak én hotseatbe is tolom meg single-be is azért kellett volna de mind1 egy ideig elleszek ezekkel a pályákkal egy idõ múlva meg úgyis jönnek majd ki csak elõre gondolkoztam.
A játék még meg sem jelent. Ergo: pálya sincs. Másrészt a custom mapoknál ha bejelölöd a multis térképeket is, akkor olyan 15-20 custom mapon lehet játszani. Az nem rossz azért.
Sziasztok. A játék grafikailag nagyon sokat fejlõdött az elõzõekhez képest, bár a gépigénye sztem nem szembetûnõ. Nekem Intel P4 2,4 Ghz, Asus V Ti 4200 128 mb, 1,5 giga memóriám van ezen elég szépen elcsordogál a játék :). Az viszont feltûnt h nagyon kevés a pálya. Tudtok esetleg olyan oldalt ami a esetleg + pályákat kínál a játékhoz? köszi.
Na jó. Lehet, hogy én lettem tök béna, de az inferno3-ast megint újra kéne kezdeni. Anno toltam heroes 1-tõl 4ig mindent (a 4-et nem nagyon), Might&Magic-eket is hozzá a hangulat és sztori miatt. De ez a pálya kifog rajtam.
Próbáltam már az inferno várat tápolni, az nem jött be. Próbáltam azt is, hogy elfoglalom az elsõ elf várat, azt tápolom. Ezzel egy fokkal jobb lett. Igyekeztem minimális veszteséggel csatázni. Van kb 100 K pénzem, amit nem tudok elkölteni, mert nincs annyi lényem a várban, fort fölé meg nem nõhet. Jön a zöld hõs, és kétszer-háromszor annyi lénye van, mint nekem. Szégyenszemre a beállítást is visszavettem normálra. Egyszerûen képtelen vagyok megcsinálni... :(
Sõt, ha tényleg nagyon sok pénzed van akkor a parasztból csinálod a monkot és a paladint is.
Havennel a marksman egy blessel eszmeletlen nagyot ut ijasz letere, paladin ugye mint mondtad nagyon eros, ehhez kell angyal hogy a paladinokat tamassza. Griffinbol ha sok van ijaszanak egybol bucsut inthet az enemy, Plusz ugye mindenkinek visszaut. Skillben: olcsobban vehetsz egyseget, tudsz trainingelni, ami ha nagyon sok penzed van marhajo, parasztok helyett megtobb marksmaned lehet. Ezenkivul benediction skill ami alapbol mass, tehat mindenkire megy, attackot novel meg initativet novel. Sylvannal a hos spec kepessegebol csak az hasznalhato hogy enchantolja az arrowjat es minden lovesnel egyben varazsol is a tamadott lenyre. Ezenkivul kivalaszthat spec lenyeket akiknek nagyobbat sebez o es a csapata. Viszont pl nagyon hasznos skill naluk a lucknal, Hogy luck eseten 25% more damage.. Meg hat ijasz, druid eszmeletlen eros.