Amiket leirt azok vagy tapasztalatbol vannak vagy leirja a jatek. Imp manat sziv, le van irva hozza. Hell charger sokat lep es nagyon nagy az initativeja, pit lord ugye meteort tud varazsolni vagy fireballt, succubus mistress pedig tobb embert lo egyszerre. Egy kis jatek utan ki fogod tapasztalni.
Igazábol ez a HOMMV szerintem "kisebbedik"- szóval a makro menedzselésbõl (ami a 3-ra jellemzõ- sok vár, sok hõs, sok bánya, sok mindenre oda kell figyelni) átmegy inkább mikróba, amikor 1-2 várad és 1-2 hõsöd van, valamint igazából a csatákra kell koncentrálni.
Magyarul az egész "pergõsebb" lett, ahogy eddig látom. Egy M-es pályát is bejár 3-4kör alatt egy logistics nélküli hõs, régen ez szerintem nem volt így:)
aloha, olyan gondom van h. belépésnél az egér kurzora akkor amikor beadja a menüt megáll, reinstall is volt minden de ua. hozzászólásokat várom thx
Hát ja. ..és van is ami példaértékû, én imádom a HoMM sorozatban hogy "quit to desktop" Egyszerûen mindig tökéletes elégedetséggel tölt el, hogy 1mp alatt kint vagyok a játékból ha akarom. :) Vmint nekem elég stabil és nagyon jól megy. Szal én is inkább arra hajlok hogy lehet ez vmi védelem a játékban, mármint a 'furcsaságok'.
Ami viszont eddig lejött, hogy ez a rész egy elég egyszerû HoMM rész. Jó igazán sosem volt bonyolult annak aki kiismerte, de ez mintha még egyszerûbb lenne..:(
ja én voltam a lammer, a felaadtok közt le van írva, h foglalj el 3 elf várat és a seregeikkel egyesítve teljesítsd a pályát, az elf várakbna sem lehet tápos lényeket venni (legalábbis abban az 1 ben amit elfoglaltam eddig)
és olyan is, ami tele volt hibával, mégis egy etalon (pl Fallout 2)
és te ezt hogy oldottad meg?mármint a the Conquest c. kampányt?
(mindennemu flame nelkul) pcs jatek... sajnos ehhez mar volt idod hozzaszokni(ha regota nyomatod a hobbigaminget :DDD)... amugy el vagyok aljulva, mert a kisgepemben gef3ti200al(raadas 64 megas) priman fut a gamez...
nem lehet, hogy a hirod gyenge ? masreszt elf egysegek durvak nagyon, 1 probat meger.. bar infben is minden egysegnek megvan a maga nagy elonye, imp elszivja a hos manajat, hell charger rogton a csata kezdeten meg tud olni vmi nagyobb egyseget, pitlord fireball, succubi vegigosztja az egesz ellenseges vonalat.. jok azok
na jo, patch meg kieg majd mindent orvosol.. tudod
erol egyreszt az a velemenyem, hogy ha x ev fejlesztes alatt sem voltak kepesek ezeket a bugokat kijavitani, most sem fogjak rendesen masreszt egy alsokategorias jateknal elnezheto, hogy csak a patchek/kiegek utan lesz viszonylag bugmentes... 1 heroesnal NEM !
Bazz a második küldetéssorozat harmadik pályáján elkadtam,(hát ilyen még nem vol, pedig én még a heroes 1-el is (és az összes többivel is)játszottam,) akárhogy gyúrom magam egyszercsak jön egy tündér hõs és legyak, ezek az infernos egységek meg olyan gyengék mint az állat. egybõl az elején el tudok foglalni a saját váramon kívül egy tündér várat, de eddig nem az feljesztettem, lhet, hogy itt buktam el, az infernos egységgekkel nem tudom õket lenyomni..
ötlet?
Majd lesz kieg, lesz patch, én elégedett vagyok most is a játékkal. Ez innentõl fogva már csak jobb lehet
Miért nem tud manapság egy kiadó egy-két hónappal többet várni? Egyszerûen fel nem tudom fogni. Mire jó az, hogy befejezetlen, teszteletlen játékokat dobnak piacra? Mi lett volna az eredeti márciusi idõpontban dobják piacra? Még most is ráférne vagy 1 hónap fejlesztgetés: a kezelõfelület nagyon összedobottnak tûnik, mindent az almenük almenüjébõl kell elõcsalogatni, a várban is elég gáz a kamera, a csatát nem lehet egérrel scrollozni, olyan bugok, hogy csak na, a lények egységárát sem lehet látni azonnal... és azt hiszem még pát érdekesség :D
ja, jol megszivatott par nepet, es tovabbra is problemat fog okozni. megkockaztatom, lehet a kiado muve is akar, hogy szivassa a warezkodokat.
az emudvd unleashed verzio crack nelkul a legbiztosabb . ezekkel a krekkekel csak a gond van.
Figyelj. A játék aranyba ment 1 hónapja, azaz sokszorosításra és dobozolásra került! Ezen már nincs változás! Ez a verzió valszeg az egyik sokszorosító üzembõl került ki. Ennyi. Nincs tovább a történet.
Mi az hogy ez nem a végleges verzió? Már miért ne lenne az? Nyilván nem crackelné a Reloaded, ha nem lenne az. Lebutázol és közben te magad beszélsz oltári butaságokat, már sokadik alkalommal.
A hosoket es az adott mapon talalt targyakat nem lehet atvinni a kovetkezo palyara ? Mert eltunt egy hosom es a fohos targyai.
hogy azert pozitivumot is mondjak, a tortenet zsenialis.. aki halad a kampanyban, tudja, mirol beszelek... annyira jo szovettsegi rendszerek, kavarasok alakulnak ki, hogy mar tiszta szappanopera :D
De ha nem egy bizonyos irányba fordítom a kamerát akkor bárhova zoomolok, nem szaggat. Mindegy ez úgysem egy egy Quake, hogy csak az FPS számít...
Ez néha nem csak error...nekem egy hétig nem volt bevételem a Week of Festival alatt... lehet hoyg nem is hiba... ha azonban csak a fa nem nõt... akkor... necc!!
nekem is furcsa volt, de csak ezek a lányek voltak a pálya közepén - viszonylag sokat lehet ölni, mert a Dungeon-ban felfejlesztheted a destruktív mágiát maxra, plusz elementális sebzése, plusz még van vmi, ami 150%-ra visz, dupla manapontésrt a sebzésedet...
de, mint mondottam angyal vs. angyal, treeant vs treeant csatákból is mindig én jöttek ki rosszabul...
Nem egyedi hiba. Nekem is elö szokott fordulni idönként. Keresgettem kicsit, találtam is sokan panaszoltak hasonlo tünetet, és hivatalos forumon azt irták hogy elöfordulhat ilyen pl ha ntfs particion van a játék, vagy nem támogatott hardware van a gépben stb.. Azt irták az elsö patch majd megoldja ami megjelenés után pár nappal lessz... Egyébként nekem általában egy restart után el szokott indulni ha ilyen error ugrik ki.
Anyám, ez a skillwheel nem semmi, elég elvetemült módon van összerittyentve, már csak forognia meg villognia kéne, azt hadd szóljon... aki ezen kiigazodik...
Ha már bug, akkor itt egy újabb. Ez csak az egyik fûrészüzemem. Azt hiszem 3 van belõle összesen. Ezzel szemben néhány napja nem nõtt a bevételem, mondom ránézek... és mit látok, hogy nem kapok egyetlen egy fát sem (pedig oda 6-ot kellene írnia) mentés-töltés, és megoldódott. Azért erre figyeljetek, hogy ha valami kiélezett pályán vagytok, akkor ez a kiesés is sokat jelenthet.
ha sárkánnyal támadsz lehet azért ír 11-13at mert a sárkánya mögött/mellett van valaki. 14 sárkény nem képes megölni 13at egy ütéssel semmiféleképp
nekem 14 feketesárkányom van, neki 16... én támadok elõször (attack 8, neki 6) kiírja, hogy 11-13 fog meghalni...
erre megölök hármat, a maradék visszatámad és meghal az összes sárkányom...
nem csak ezzel forul elõ, hanem más unique lényekkel: hiába van nekem több, az enyémek meghalnak, a gépé pár egységet elveszít, holott alacsonyabb szintû a hõse......
akkor nekem miért nem mükdödött az imbue arrow? :( nemértem :(
valahogy nagyon megdobogtatta a szívemet az a kép, ami a bannerban van. nagyon állatul néz ki:)) ennyit megérne szerintem, de valszeg még erre is sajnálni fogom a manit. mindegy, hátha nyerek a lottón:)) (vagy megyek egy kicsit túlórázni:)))
Szerintem az is eléggé undorító a játékban hogy akármelyik hõst választjuk egy "fajon" belül ugyan úgy nézz ki legalábbis nálam, kivéve az Infernonál. Nekem az elõzõ részek jobban bejöttek. Végülis ez se lenne rossz csak eléggé elbaszták :D
"...hat választható frakció..." - "...interneten keresztül is játszható multiplayer móduszok várják..."
hali nemrég kezdtem el játszani, és a "The Trap" nevû mapon, a campaignban elakadtam kissé... nem nagyon tudom hogy lehetne átmenni a folyón... A boots of leviatan már megvan, de valami mégse kóser... valaki segítsen pls :)
SAX
Nah. Végre megvan.
Eddig nagyon ígéretes, a hangulat hatalmas.
Nálam az image quality mind1 hogy very low vagy very high, ha észak felé fordítom a kamerát kegyetlenül belassul, de ha "izometrikus" a nézet (nem forgatok) akkor maxon is folyamtos a futás. Ez van másnál is jelentkezett?
Hy. Én megszereztem a RLD verzióüt és miután kicsomagoltam,elinditottam az autorun-t Kéri a DVD-t. Mitkéne oda betenni? Mer nemenged tovább instalálni.
Miért csak FFA pályák vannak multiban?
nekem imbue arrow ment(egyik legjobb skill véleményem szerint: egyszerre támadsz és varázsolsz a hõssel) a dead-eye shot viszont nem ment:(
lvl 23-24en mar megy, ez idaig rendben van, de en lvl 23at 1 kampany 3. palyajan tudtam elerni, nem tudom, hogy skirmishben ez mennyire realis.. hat igen, semennyire
ha lehet hinni a skill wheel-nek akkor olyan 25-ös szint is elég hozzá
az nembaj hisz a legtápadd speckót megszerezni sztem 40 es lvl kell xal iagazan nem izgat az viszont igen hogy a sylvian összes képessége nem müködik :( most pl az imbued arrowot probáltam hát elszomorit hogy nem müködik :(
Nézegettem egy kicsit a skill wheel-t, és nekem nagyon úgy tûnik, hogy ha a hõsünkkel meg akarjuk szerezni az ûbertáp abalitit(amit miért ne akarnánk, hiszen nem tûnnek gagyinak), akkor végül igen egyforma hõsök születnek egy-egy várban, mert a 6 skillbõl 4 eleve erre "megy el", és marad kettõ szabadon válsztott, ami azért nem olyan nagy változatosság. De mindezt 5 perc nézegetés és 1 óra játszás után érzem így, tehát lehet, hogy tévedek. Persze kis térképeken gondolom más a helyzet, mert ott nincs elég xp erre, de jót multizni kis pályán nem nagyon lehet.
Valaki mreg mondaná mennyi a játék kapacitása.De nem a gépen install cd megkora?
Ghost mode jelenleg arra való, hogy totálisan szar legyen a szinkron, és kifagyjon a játék, ha általad posseselt lényt támad a játékos társad:D Egyébknt kapsz egy Ghostot 5000 energyvel amit akkora használhatsz, ha éppen más lép. Az energyt használva lép a ghost, és ebbõl fejlesztheted a 6 skilljét: Speed többet lépsz energybõl...10es szinten már egész térképet átjárhatod 1 körben a ghostal:) Curse: ellenséges hõst megátkozod, így csökkented az attack def stb tulajdonságait, emellett dispeleled saját hõsödrõl ellenséges átkot Haunt: bányát átkozol így kevesebb pénzt stbt ad ellenségnek. Posses: megbabonázhatsz neutral szörnyeket a pályán, így ha az ellenség megtámadja nem a gép, hanem te irányítod a neutralokat. Devour: ezt nem tapasztaltam még, azt írja az ellenfél erõsségét határozza meg, és hogy milyen esélyekkel nyerem a harcot. Na, hogy ez hogy nyílvánul meg azt kurvára sehol nem álrulják el... Revenge: Azt írja, ha dispelelsz sebzed az ellenséges szellemet. Na most én már dispeleltem haverom átkát, õ is enyémet, és nem igazán vettük észre, hogy a látszólag halhatatlan ghostunk hol sebzõdött, hiszen nincs élete. Emellett nem láttuk egymás szellemét. Ez lehet, hogy a kibasz*ottul szar szinkron miatt van.
én aztmondom ez még mindig nema a teljes verzio tele van hös speckós óriási hibákkal
tudna vki kicsit bõvebben írni a ghost módos tapasztalatairól (már ha vannak)?
ghost mode még mindig jobb mint azt nézni, hogy a csík milyen lassan megy amíg a másik lép.... de ez a ghost mode is rátesz egy lapáttal a szar szinkronra: nálam megátkoztam a vára elõtt álló heroját, míg az ellenfelem heroja a valóságban fél pályával távolabb áll, és semmiféle átok nincs rajta.
Hi! Kipróbáltam a a játékot 2 gépen is,a nagyon gyengén(P4 1,6gh GeForce 3 Titanium 386mb ram)is simán fut!Nem lett rossz de valamivel többet vártam tõle,elõször nagyon jó de egy idõ után egyhangú.De összegzésben jó lett:)
nem, csak rajossz h ez nem a vegleges verzio. buta.