Nem tudok biztos megoldást, de párat kipróbálhatsz: -a skill wheel az akkor jelenik meg, amikor szintet lépsz (kicsi gomb a 4 választható skill felett) -próbáld meg a \usermodsa1 könyvtárba másolni, hátha. (már ha "a1" a vége a kiegesnek) ugyanígy a \dataa1\rmg\templates-be a templateket.
Azokat a köv. képpen kell használni: amikor random pályát generálsz, ha lejjebb görgetsz ott lesz h Templates. Azt bepipálod, és kiválasztod azt, amelyiket letöltötted. Csak akkor ajánlja fel, ha a többi beállítás (map méret, underground megléte, stbstb) megfelel a template-ben leírtaknak.
Nekem a Tribes a HOMMV könyvtárába települt, ott van most így egy data könyvtár (ez gondolom az alapjátéké), és egy dataa1 könyvtár (ez lehet a kiegészítõé). Szóval mi ez a templates és hová is kel tenni? :)
Amit nagyon szeretnék elérni viszont, az a skillwheel. Nekem nincs
"Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East\UserMODs"
könyvtáram. Ha meg csak simán létrehozom a HOMMV könyvtáron belül az usermods-ot és oda másolom be a h5u kiterjesztésû skillwheelt, akkor semmi nem történik. Vagy ezt a játékon belül milyen gombbal vagy hogyan érhetem el? Bocs a lámaságért...
Vááá, kezd fusztráló lenni a hof... A törpés hadjárat harmadik pályáján hiába szabadítom ki a börtönbõl a lila törpe hõst (el is indul a kijárat felé), a 4-dik hét kezdetén bukom a küldit. Ja, és nem is pipálja ki sikeres küldetésnek, hiába rohangál már szabadon. Ez bug, vagy mi a franc? Találkozott ilyesmivel más is?
Sikerült. Feladatkezelõben MINDEN progit kilõttem (rivatuner, vírusírtó, mssql, stbstb.). Sikerült a telepítés és most már jó! Úristen mennyit szenvedtem vele.
ha uninstalálod, próca ki, hogy törölsz minden file-t (ill helyezd át õket máshova).. elképzelhetõnek tartom, hogy a savegame-ekben vagy a profile-fileban nem tetszik neki valami
Ugyanez a problémám mint neked és már beleõszülök! Mi lehet a gond? Sikerült már rájönnöd? Én kipróbáltam több verziót is, peccsel és peccs nélkül is. Egyiknél sem indul el a kampány mód. Régebben mûködött, de ezért nem szeretném újratenni az egész oprendszert.
Hát, nemtudom. Vajon a Nival végleg letett arról, hogy a Heroesban várakból lehessen sereget gyûjteni, vagy mostanában egyszerûen csak nem "trendi"? A 2. hadjárat 1. pályáján vagyok, de eddig 1 deka várat nem láttam (TOTE).
A lények toborzása panel bal oldalánál található ikonokra kell kattintani(fent a saját várak állományából,alatta az elfoglalt egyéb toborzóhelyek találhatók),a legalsó ikon mutatja azt hogy hány napba telik a csapatok beérkezése.Ez a mod csak a HOF-tól elérhetõ.
Üdv, valaki leírná hogy kell használni a karavánt? Biztos nekem kevesebb az IQ-m az átlagnál, de nem jöttem rá. A H4-ben legalább volt külön épület hozzá, itt hogy kell karavánt szervezni?
A TOTE-ban van normális academy hadjárat, várral meg mindennel (mert az alapban nincsen)? Mert ha van akkor lehet, hogy végigszenvedem a barbár hadjáratot meg a többit.
Nem logikus ha kinyírta volna, csak elrabolta túsznak, végül is Godric-ot se nyírták ki csak legyõzték.
Elkezdtem a HoF-ot. Elég fantáziátlanok voltak a tervezõk, mert az elsõ pálya bevezetõjében azt hittem Freyda-ra, hogy Isabel. Godric szinkronhangja más lett, nekem az alapjátékos jobban bejött. László meg az inkvizítor csávó viszont jópofa figurák. Az animációk is mintha jobbak lettek volna, fõleg az átvezetõ animációkban a mozgások élethûbbek (vagyishogy most van mozgás, nem csak állnak, és a buffoló mozdulataikat végzik), a szereplõk szájai is mozognak :)
Egyébként Freyda-t nem nyírta ki Markal az alapjáték nekró utolsó pályáján? (amikor Godric-ot kellet legyõznie)
kösz megvan:)
Azt a cuccok ki kell ásni a földbõl. Van a jobb alsó körcikk menüben egy ásó gomb. Ha nem találod, próbáld egy lépéssel odébb, ott kell valahol lennie. Ha bemész azzal a hõssel a várba akinél van, akkor egybõl kapsz egy kérdést, hogy fel akarod-e építeni ebben a várban a speckó épületet.
megvan az a hely de ott nincs semmi. hogy kell berakni a várba. bocs hogy ilyeneket kérdezek:))
Van a térképen 3 Obeliszk, azokat kell megtalálni. Ezek felfedik a "puzzle"-t, az jelöli hol van Asha Könnye (az elõzõ részekben Grál). Azt kell kiásni és bevinni Dunmoor-ba, itt felépíteni a segítségével a speckó épületet. Utána megy tovább a történet.
Az már megvan,csak mindig jön az ellenség azokat is megölöm,de van egy váruk oda nem tudok bemenni mert védik,és hiába van nagy seregem neki mindig nagyobb,és nem tudom legyõzni! Mit kell csinálni??
Nem tudom mi a gondod, elöbb szabadítsd ki Izabelt és így tovább...
hy valaki megmondaná h az ötödik küldetés:a király bukása,mit kell csinálni?
:)
Rájöttem közben, nem szereti a H5 ha "nincs felrakva". Win újrainstall után simán exe-vel indítottam, azért csinált ilyen hülyeségeket, miután (megjegyzem letörlés nélkül) újraraktam már minden OK.
néhány varázslat/speciális képesség effektje "ott marad" a harctéren, pl. bash, vagy a familiarék manaszívása.
Driver lehet, vagy van valami "más"?
Mivel most értem a végére tudok hozzászolni, ha pl. a 900 küklopszot átpakolod Kujinn-hoz akkor nagyon egyszerû a csata és a végére is megjön az erõsítés.
Újra kedvet kaptam a játékhoz, és szétnéztem külföldi fórumokon, és valami bitang sok hasznos dolgot találtam:)
Kezdjük mondjuk a random map generátorral. Ugye elég hülye pályákat tud csinálni, játszhatatlan, stb-stb. Nos, pár ügyes arc csinált ún. Template-ket, amiket a RMG-ba betöltve normális pályákat kapunk. Template kb. úgy néz ki, mint egy séma. Meg van mondva, hány "zóna" van a pályán, azon belül melyikekben mi lehet (bányák, városok, trezsör, ilyesmi), valamint az egyes zónák kapcsolatai (melyik-melyikhez kapcsolódhat, védve van-e, ilyesmi). Egy ilyen sémára dolgozik rá a RMG, szóval egy "alapjában véve" jó pályát kapunk, ami mindig másként jelenik meg.
Második dolog: modok. Pl. a játékon belül egy kattintással elérhetõ skillwheel, vagy a few-lots-horde dolgok számokra cserélése. De található még olyan is, ami a város speciális képességét írja ki (minden város tud vmi extrát), illetve a TotE-hez olyan mod, ami az összes elõzõ kampányt elérhetõvé teszi.
Ami pedig a legjobban tetszik: AI mod. Nem pusztán erõsítésrõl van szó; inkább igyekszik a rendes normal-hard közötti lépcsõt elsimítani. Olyasmi hibákat javít, hogy az AI hõs nagyobb prioritással vegye fel a kulcs-sátrakat, így bejuthat a jófajta kincseket rejtõ helyekre is, de tökéletesíti a hõs-szervezést is (pl. 1 hõs- 3 várból származó lény, vagy heroicon 5db gyenge hõs helyett 1 erõs és 1 nagyon erõs)
amúgy a Heroes Community oldalon találtam ezeket, angol tudás must have.
Ez így nem mond semmit. A hõs erõssége, tudása számít (gondolom az egypályáson is).
A Hammer of Fate -hoz honnan tudom letölteni a magyar peccset? Ami a FAQ-ban meg van adva link az nem jó. Esetleg ami itt az SG-n van az jó? Elõre is köszi.
hellósztok ti voltatok már úgy hogy sima egyypályásat nyomtok mondjuk a hadurak pályán és az ellenfél gép nehézen van 120 fekete sárkánya meg 176 titánja nekem meg 52 titánom és a többi egység és simán levertem és általánosságban neki több volt a kicsi egységekbõl mint nekemelvileg a maga 300 legerõsebb egységével már csak azokkal le tudna gyõzni de mégse ki érti ezt
OK, köszi az infót mindenkinek!
Vagy vinned kell magaddal phoenix-eket a csatába és legalább 1-nek életben kell maradnia a végére.
A térképen található összes fekete sárkányt le kell zúznod, a Hut of the Magi megmutatja hol vannak. Csak utána tudod véglegesen Nikolájt elpusztítani.
Az elfes hadjárat utolsó küldetésénél járok, amikor Nyikolájt kell megölni. Egyszer megtámadom utána visszavonul egy várba, utána megölöm de ujjászületik, és több száz sárkány lesz nála és minél tovább várok annál több sárkánya lesz, volt hogy 21ezer volt :-) Valaki tudna segiteni mi itt a teendõ? Valami trükk esetleg vagy lassú vagyok? Második napja próbálom megcsinálni ezt a küldetést de nem megy, tök mindegy mit csinálok a végén mindig ujjászületik többszáz vagy jóval több sárkánnyal. 1.41es patcel játszok alap heroes 5. Segítségetek elõre is köszi.
Hát igen, ott végig kell rohanni az egész pályán, lehetõleg lényveszteség nélkül, és kénytelen vagy kihagyni szinte az összes erõnövelõt. (Nival megcsinálta...)
Ha elrontod a hõs fejlesztését, és gyenge lesz, akkor még szép hogy egy erõsebb ellen hõs "kezében" a kevesebb katona szétszedi a te nagyobb sereged. Az a trükk az egészben, hogy nem igazán érdekli a játékost, hogy milyen erõs hõsnek megy neki, csak a serege létszámából ítélkezik. A varázslatok megfelelõ használata a megfelelõ idõben szintén döntõ egy csatában.
Érdekes én végig tudtam vinni a játékot. És sok más is aki itt hozzá szokott szólni. Még véletlenül sem gondoltál arra, hogy nem a játék a nehéz, hanem valamit marhára rosszul csinálsz? Keress végigjátszást a neten, azzal könnyeb lesz, meg belerázódsz a dolgokba.
van bõven igazság abban amit írsz, de sztem az alapjáték is elég hibás ebböl a szempontból ugyanaz a két karakter ha velem van akkor 25-nek semmi esélye 50 ellen ha viszont ellenem van akkor 1 legyõzi az én 50 katonámat
szerettem vele nagyon játszani de úgynézki befejeztették velem
most mindenki fikázhat, de ez a játék egy nagy rakás szar! a simával játszom, de a küldetések egyszerûen nevetségesen nehezek! ha össze gyûjtök még a legerõsebb egységbõl is 50-et akkor is leigáznak, mert jön egy 2000-es sereg ellenem, ha meg nagy nehezen lekûzdöm, és mennék hogy elfoglaljak egy várost amit el kell foglalnom a küldetés szerint, akkor az ajtóban ott ácsorog egy szintén 2000-es sereg mindenbõl! jah és úgy van beállítva temrészetesen hogy minden körben õ jöjjön, így cirka 5 perc alatt leszedi a 2 milliárd arany értékû seregemet!
az iylen játéknak mi az értelme?
Hát igen, mindenhol ezt írják, ezért énis kivettem a seregeket, aztán csak néztem amikor az ellenség átmászott a területemre...
A hozzászólásodhoz még annyit hozzáfûznék: ha már valaki úgyis újrakezdi azt a pályát, érdemes a helyõrségbõl minél hamarabb "kivenni" a seregeket, ugyanis se Biara, se mások nem jönnek majd beljebb. A Shift lenyomása mellett lehet seregeket szétosztani, majd az 1-1 kis pixie-t pl. kicserélgetni a nagyobb seregekkel. Kár lenne a nagyobb sereget feláldozni, akkor már sokkal több haszna van, ha összegyûjtöd. A végén is könnyebben nyersz majd. :)
Halihó! A ranger elsõ pályán szívok.Eddig egyszer támadták be az elején az egyik helyõrséget visszafoglaltam és azóta semmi...már kb 1 évnél tartok és már rohadt uncsi nem csinálok semmit csak gyüjtöm a sereget...mi tévõ legyek?
Régebben is volt már valakinek valamilyen hasonló problémája és akkor codec-kel volt gond, vagy talán VGA driverrel.
Na szóval, most hogy már majdnem kivégeztem az összes H5-öt, meg kell hogy mondjam többet vártam a géptõl. Nehéz fokozaton vittem és az ellen csapatok csak szaladgáltak a pájyán mint a töketlen kutya, minden taktika nélkül. A H3 ebben a tekintetben okosabb volt. Ráadásul azok a fix ellen hõsõk is kiszámíthatóak. Szóval többet vártam taktikában az ellenféltõl. az egész olyan henteselés benyomású.
Sziasztok!
Feltettem a játékot. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4-es patcheket is.
Mikor rámegyek hogy egyszemélyes - hadjárat - A Királynõ (Egy királynõ születésérõl) - A Királynõ (elsõ küldetsé)
És mikor erre kattintok a menü eltûnik, de a játék nem tölt, hanem csak a menü videója megy mikor egy szörny meg egy lovag harcol egy fa mellett....
Mi lehet a gond?
Köszi!
Titkolódzom? :) Hiszen ugyanezt tanácsoltam elõtted én is hajszálnyi különbséggel(hajó idézése helyett építés).
Aspyrin nemtom miért titkolodzik. Én azt csináltam, h a várakban talizmánt lehet csinálni és mindjárt az elsõ az a hajó idézése. Tehát a harmadik vár felet kimész a tengerpartra és a megidézett hajóval már oda tudsz érni.
A helyedben inkább "csak" a jóval korábbi mentéstõl folytatnám, mintsem az egész pályát. Jobb nem jut eszembe. Nekem se sikerült elsõre bevenni az inferno-várat, de másodjára vagy harmadjára sierült. Nem rohamoztam agy nélkül, hanem a Horde's Anger-ral a succubikat és a háromfejû dögöket aprítottam, illetve amint ledõlt a kapu, úgyis özönlöttek kifele a várból. Csak azokat támadtam, amik eredeti lények, a megidézett lényekkel nem foglalkoztam, bármilyen sokat is leszedtek a seregembõl. Elõbb-utóbb (pláne ha okosan támadsz) elfogynak a valódi lények, csata megnyerve, a megidézett lények meg eltûnnek. :) Fontos hogy a succubikat és a háromfejû dögöket addig aprítsd, amíg benn vannak, mert ha sokan maradnak, az idézettekkel együtt kegyetlen sokat elpusztítanak a seregedbõl. Az ördöggel nem szenvedtem annyit, illetve a slayer-eimet az elsõ változatra fejlesztettem, mert így duplán csap le az ellenbõl.
volna egy kérdésem: sikerült már valakinek howl of the terror skill-t összehozi (-6 to enemy morale)? megéri egyáltalán? tote elsõ kampányban gondolkozom, hogy unlearneljem-e majd miatta az alapból meglévõ fallen knight skillt a hõsnél...
köszi
Megvan az a resz is,bejartam az egesz keleti szigetet,ahol a 3. fonokot megtalaltam. De azt irja,amikor a varban hajot epitenek,hogy nincs emberem,aki megepitene. (Vagy valami ilyesmi) A penz megvan hozza. De akkor tovabb probalkozom,koszonom azert.
Miután csatlakozott hozzád a harmadik törzsfõnök (jobbra fent, csak a vizbõl tudsz bemenni egy kapun át a területre), onnantól kezdve ha lesétálsz a sziget déli részére hajót is építhetsz.
Sziasztok! A Tote-t nyomom,a To Honor our Fathers kuldetes 2. palyaja. Vizes palya,talalkoznom kell mas torzsek fonokeivel. A 3/4 resze meg is van,de a terkep jobb also felebe sehogysem tudok lemmeni. Nem latok monolith-ot,amik oda transportalnanak,a hajok pedig a sziklak miatt nem tudnak atmenni a szoroson. Mi a megoldas? Elore is koszonom!
Tanácsra lenne szükségem: A Tribes utolsó kampányának utolsó küldetésénél (The Flamboyant Exit), amikor Kujin-nal és Gotai-jal kellett levernem az inferno várban a hõst, akárhogyan variáltam, Kujin mindig meghalt, ezért hagytam a fenébe, és Gotai 900 küklopszával tettem pontot az ügy végére.
Csakhogy jóval késõbb kiderült, hogy ezzel kijött egy bug a játékban: a legutolsó harcnál, Biara vára elõtt nem érkezik meg az erõsítés (arkangyalok, sárkányok, stb.), akiket fel tudnék venni; Gotai meg csak rohangál le-föl a hülye kis küklopszaival.
Az erõsítés nélkül ugye a Biara elleni harcban annyi esélyem van, mint hógolyónak a pokolban, mentésem meg persze csak közvetlenül a Kujin-nal/Gotai-jal megvívott harc UTÁN van, elõtte nincs, csak jóval korábbról
Tud nekem valaki esetleg segíteni ebben a problémában? Orvosolja ezt vmi patch? Vagy van esetleg bárkinek bármilyen ötlete (a kezd újra a pályát-on kívül)?
Elõpre is köszönöm!
A fordítás állapotát nem ismerjük, talán pont azért csúszik a megjelenés. Sem a hazai forgalmazó, sem a fordítással megbízott cég nem fogja a polcokra kerülés elõtt közzétenni a magyarítást, de utána sem. Meg kell várni a magyar megjelenést. A Sevenm oldalán még mindig januárt írnak, majd elválik.