Érdekes ez a horribilis gépigény... Nekem GeF 6-os szériájú kártyám van, ami ugye manapság közepesnek nevezetõ legfeljebb. Hát nekem 1600x1200 max aniso max élsimítás mellett tökéletesen fut (a demo). Nem értem miért panaszkodnak sokan, nem driverproblémájuk van? Vagy a full szarabbul fut, mint a demo?
SZép,de nem indokolja a horribilis gépigényt. Szerintem késõbbi patchekben még optimalizálni fognak,mert ez a graf nem indokolja,hogy x800xt-vel kelljen nyomni a reccenésmentességért.
Srácok nemtudjátok, hogy mi van az atw-s oldalakkal és mikor lesz jó újra az atw szervere?
ON
Csorog a nyálam a már játszók hozzászólásait látván... Én csak hétvégén tudok nekiesni...
+ egy vélemény azzal kapcsolatban, hogy sokan kifogásolták azt, hogy egy várban csak egyféle hõs választható:
1. Itt a fajoknak vannak speciális skilljei. A H3-ban minden várban volt ugye harcos és mágus, de azokat minden fajnál nagyjából egyformán lehetett fejleszteni. Így viszont sokkal markánsabb különbségek lesznek a fajok között, sajátos íze lesz pl. a Wizard artifact-összeszerelõ vagy a Sylvan hõs kedvenc ellenség skilljére építkezni. Ráadásul sokkal kevésbé lesznek használhatók az adott várban felvett más fajhoz tartozó hõsök, mert ugye nem tudják használni a speciális épületüket. Jól ki van ez találva kérem...
2. A H3-ban az volt a tendencia, hogy különbözõ módon indultak a hõsök, de egyre hasonlóbbak lettek, pl. mindenki kapott logistics/pathfinding/wisdomot. Most viszont egyforma (egyféle) az indulás, de a valóban dinamikus és szerteágazó skillrendszer miatt drasztikusan eltérõ magas szintõ hõsöket kapsz. Szal úgy is vehetjük, hogy egy váron belül 100-féle hõsöd is lehet, de ez rajtad múlik, nem elõre van kialakítva. Te döntöd el, mágiát vagy harcot tanul inkább a hõs, nem pedig bele van programozva.
Úgyhogy szerintem akár úgy is tekinthetjük, hogy jobb a mostani rendszer, mint a „csak” kétféle hõs közül választás.
hat sracok , nem gondoltam hogy visszafogja adni a regi idok hangulatat egy uj latvanyvilaggal megfuszerezve... tenyleg nem hittem benne de sikerult, vegre mondhatom azt , hogy egy regi jatekot az uj verzioja nem alacsonyitott le semennyire , sot nagyobb fenyt biztosit neki. Nekem nagyon tetszik a jatek lanon is jatszottam mar semmi hibat nem talaltam benne. Szep , okos , szorakoztato jatek. :]
Mocskosnagy bug: csatában már olyan gyorsan nyomom a WAIT-eket, hogy az alsó sorrendjelzõ le van maradva kb 5-el tõlem, és ráadásul ilyenkor mintha meghülyülne, mert a lények számát sem mutatja jól, olyan mintha beragadna. Alul mutat monnyuk 50-et, közbe én már levertem 3-ra, sõt olyan is volt, hogy megnyertem a csatát, és lent még mindig mutatott az ellenfélbõl csapatokat, szépen sorrendben... :(
Azért ez gáz. Nemtom minek van az csicsázva (a sorrend felcserélõdése), egyszerûen nem tud engem követni, így meg én nem tudom azt nézni, mivel szart mutat...
Nagyon tetszett a beszámolód, énis nagyon elégedett vagyok a játékkal, illetve mégsem mert nincs rá elég idõm :(
Viszont muszáj kicsit kötözködnöm veled: ***OFFTOPIC*** "Az átvezetõk olyanok, mint pl a warcraft 3-ban is voltak. De míg oda tök fölöslegesek, mert az a játék a gyogyósok stratégiája (gyorsan kattintgass, építs, minél többet minél rövidebben), addig ehhez az egészhez nagyon jól mennek. " Ez nagy butaság, ha érdekel a dolog dobj fel egy 1.20 as patchet a war3 frozen thronera és nézz meg 1-2 demót a wcreplays.com incup / wc3l verseny demói közül. Abszolút nem a gyors kattintgatás a lényeg, sõt ha megnézed(már ha érdekel) láthatod a demókból is, hogy ameddig csak lehet low upkeep azaz 40es népességgel mennek pontosan az aranybevétel miatt. Azonkívül a legnagyobb sereget is pikkpakk le lehet zúzni ha jól játszol. Na mind1 nem akarok nagyon belemenni ez Heroes topic, de a warcraft3at ne szidjuk az egy gyöngyszem, én mai napig játszok vele Battle.net en és imádom.
Ehh. Megint elõjött a "csak még egy kört" effekt és eddig toltam. :D
Éljen éljen!!!
Shifttel nekem mûködött...Jahj....olvasgatva itt a dícséreteket, nem férek a bõrömbe...én is letölteném...de nem szabad... pfujj csúnya rossz csábító gondolatok...talána forumot sem lenne szabad olvasnom mert csak vérzika szívem...
hm, a beta cd-key nem mûxik neten, ez vmi kamu história lehetett...de sejtettem hogy rossz lesz, mért is lenne jó...
amúgy meg lestem a Credits-et, hát lehet ezért lesz magyar nyelven is? pár magyar név van benne...íme egy shot:
Jaja, én is szórakoztam ezzel. Kipróbáltam minden kombinációt, de nem akarja megosztani se Shift, se CTRL, se ALT, se semmire... :(
dehát tudom milyen a game, nem véletlen volt az hogy elkezdtem a DEMO-ban egy Custom mapot olyan délután fél 5 körül, és toltam este 9ig...áhh, hát látom elõre az átalvatlan éjszakákat :)
Nem olvastam végig az összes hozzászólást, de én is osztom a többség véleményét, JÓ lett a játék (nem piszkitottam magam alá tõle, de jó lett). Viszont számomra egy nagy baj van: NEM lehet megosztani az egységeket?!?! Az hittem magamra rántom a monitort amikor két csapatot szerettem volna létrehozni, ráadásul már jó ideje játszottam amikor ez kiderült. Könyörgöm mondjátok, hogy ez nem így van és van valami trükkje, mer én nem jöttem rá! A 3. rész óta fontos funkció ez, miért baszták el?
anyád nem nagy erögép ha tudnád én mivel nyomom :DDDD
Huhh. Délután óta ezzel tolom, iszonyat jó lett végre (a 4. nem jött be). Visszahozza azt a feelinget, ami a heroes 3-ban is megvolt.
Fagyások: nekem x800 XT van a gépben, és nekem is volt, hogy kb. 15-20 percenként fagyott, utána fekete kép és visszament a játékba. De egyszer-kétszer totál halál lett. Feltettem az ATI 6.4-es driverét, azóta is tolom, próbáljátok ki, akinek ATI van.
Bugok: komolyan mondom, nem találtam eddig semmit. Apróbb hibák vannak, pl. amikor a griffel felrepülök (Battle Dive) és amikor leér, képes a vár elõtti szöges árokba (vagy mi) érkezni, ahol ugye egybõl pár meghal. De ez ritkán van.
Sztori: most fejeztem be a Heaven kampányt, kezdõdik a démonos. Az átvezetõk olyanok, mint pl a warcraft 3-ban is voltak. De míg oda tök fölöslegesek, mert az a játék a gyogyósok stratégiája (gyorsan kattintgass, építs, minél többet minél rövidebben), addig ehhez az egészhez nagyon jól mennek. Marha jól össze lett hangolva a játék a sztorival, egy-egy mapon belül is jó változások akadnak.
Irányítás: egy picit szokatlan az elején, de egy-két küldetés után ,már nincs gond. A lényeg az, hogy amíg régebbi részekben a ló ikon közepét kellett a tárgyra kattintani, most az ikon fejét kell. Utána már minden megy simán.
Mapok: ahogy nézem, 30 küldetés van, 6-féle városban. Nem mondanám túl soknak, de ezzel a 40-80 játékórával a mai idõkben atom. Ezen kívül van egy adag skirmish küldetés is, illetve a multi pályákon is lehet tolni. Szóval ezzel még hozzájön kb 60-80 óra, így már brutál.
Gépigény: az én gépem: 3 Ghz P4, 2 GB 533 Mhz RAM, ATi X800XT 256 MB, és ezen a masinán röccenés nélkül megy full felbontásban. Ez ma már nem egy túl nagy erõgép, és ha megnézzük a látványt, akkro azt merem mondani, hogy jól megírták.
Hangulat: zseniális!!! Végre!! Kicsit féltem tõle, hogy csak nevében marad Heroes, és elõ kell vennem a 3-as részt ismét, de nem. Szerencsére!
Hõsök: már valóban nincs választható típus. És sokkal jobban függnek az adott várostól, mint az eddigi részekben. Fel lehet venni más városból való hõst is, de nem sok értelme van. A fejlõdés tényleg úgy van megoldva, hogy elég tág határok között lehet formálgatni a hõsödet. De már nincsenek übertáp mágusok, akik minden iskola varázslatait megtanulják. Ez így jó és rendben is van, mert (mondom csak most jön a démon) így gondolom más és más stratégia kell majd a harcokban. Tehát ez is jó lett.
Ha kihagytam valamit, majd pótolom. :D
Egy nagy nagy nagy csillagos 5-ös a Nivalnak, hogy egy ilyen múltú sorozat folytatását el merték vállalni és még egy csillagos 5ös azért, mert sikerült nekik!!! 10-es skálán tehát 10 pont a game nálam!
jááájjj. délután négytõl egyhuzamba játszottam vele. most hagytam abba...
"az epitkezes is gaz, igy, hogy nem lehet latni az osszes epuletet."
jobb lent, az építkezõ menünél a tekercsre katt
en ugyan nem jatszottam a betakkal, sak az õsalfával. de rendkivuli modon zavaro ez a 3d perspektiva. nehez kibogozni, nehez navigalni.
bugokkal nem talalkoztam. campaign t jatszottam, az elcsorgott, talan azert mert nem volt ellenfel.
zavaro az is , hogy a lovacska ikon bal felso sarka a pointer csucsa, igy azzal kell celozni.
az epitkezes is gaz, igy, hogy nem lehet latni az osszes epuletet.
az otletek jok, de ez a 3d nagyon lerontja a hasznalhatosagot.
athlon xp 2500+ 1gb ram , ati 9600pro 128MB ezzel 1024 ben very low detaille, a grafika sebessegevel nem volt gond.
találtam jópár articraftot és egy csomonak mégcsak neve sincs hát elég lol
Döbbenetesen jó ez a játék. :)
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom. Megvan a játék. reload-es változat. crackeltem. Játszottam vele tetszett is. DE kb 20 perc után ráfagyott a kép a monitorra, és csak taskmanaggerrel tudtam leirtani. ujra proba ugyanaz 20 perc után, addig semmi gond de egyszercsak lefagy innen már csak restart segitett. Ezután pedig már el sem akar indulni a játék. ismeretlen hibát dob ki. Letöröltem, az egészet, regeket is kiszedtem. Ujraraktam, és igy sem indul. most a codeceket is ujranyomtam de ugy se jo...
Van valakinek ötlete mi lehet? Vagy esetleg másnak volt ilyen? Esetleg nem 100%os a crack?
ugyanezt mondtam énis, de erre undone választ kaptam :P
rendben, nezd sztem aki mondjuk academy fanatikus, annak nem biztos, hogy van turelme vegigmenni minden fajjal azert, hogy vegre jatszhasson az academyvel.. dehat persze, ezt mindenki eldonti maga
Multiról még semmi skacok? Mert ugye volt az, hogy a beta cd-keyt elfogadja... én mondanék máááá valamit, de még 6-7 file :( már 11-dél óta szedem :( 512kbit rlz..hát erre telik :D
kitörölte vki a hozzászólásomat vagy nem küldtem el hanem visszaléptem a lapról?
ha kitörlésre került felteszem másképp a kérdést. van már megjelent teljes végleges verziója? ez már a full játék?
Ez most a személyeskedés egyik bunkó esete, vagy mégis mire véljem a dolgot?
Van ennek értelme? Ebben a játékban a felfedezés az egyik nagy szépség. Ez olyan mint egy örökélet cheat kb(kis túlzással). Amennyiben többen akarják belerakom FAQ-ba.
Nah mára ennyi a játékból. Ehh de isteni. Már alig várom, hogy legyen a cdgalaxisnál.
"Barátnõmmel próbáltuk ki ketten egymás ellen, én academyvel õ dungeonnel.." -- lol - úúristen,)))
na megvan, en voltam a buta, futott a jatek. tehat ahogy az elobb leirtam
FAQ ahhoz, hogy az osszes kampanyt jatszhassuk defaultban!
1) megkeressuk total commanderrel a a 'jatek mappaja'\data\data.pak filet (en esetemben D:\games\Heroes of Might and Magic V\data\data.pak) 2) szepen ranyomunk 2t, mintha 1 tomoritett allomany lenne, bemaszunk a Campaign "mappaba" 3) C2...C6.xdb fileokat kimasoljuk 1 altalunk valasztott mappaba 4) levesszuk roluk az irasvedettseget, majd megnyitjuk oket szepen egyessevel, es valahol az elejen keresunk bennuk 1 olyan reszt, hogy <DependentCampaigns> <Item href="C'x'.xdb#xpointer(/Campaign)"/> </DependentCampaigns> (ahol az x 1 szam)
ezt a reszt ugy modositjuk, hogy elso 2 sort toroljuk, 3.ban pedig a perjelet a vegere tesszuk, tehat ennyi marad belole:
<DependentCampaigns/>
5) miutan az osszes filet igy vegigmodositottuk, a data.pakban levoket toroljuk, a modositott file-jainkra visszarakjuk az irasvedettseget, majd visszamasoljuk oket a data.pak/Campaign-be 6) elinditjuk a jatekot, innentol elvileg az osszes kampany elerheto
FIGYELEM! Mindenki sajat felelossegre probalja ki, reinstall is lehet a vege.
ugy neztem, hogy ha a data.pak\Campaigns\Cx.xdb fileokba ha belemodositok picit, akkor jatszhato lesz az osszes kampany defaultban.. viszont ezek a fileok irasvedettek, eshat ugye igy, hogy 1 pak file reszei, nem tudom megszuntetni az irasvedettseget... valami megoldas ?
Na ahogy olvasom nem kell sietni rögtön elsõ nap az üzletbe megvenni Ha tényleg ennyi hiba van benne, akkor megvárom az elsõ patch-et.
Ranger deadeye shot: nektek se müködik? sztem bug
Mire gondoltál ? A Heroes sorozat legalább annyira készült több játékos egymás elleni küzdelmére, mint egy játékos vs. gép csatára .
Egyébként én nem érzékelek semmiféle lassulást a demóhoz képest(egyelõre).
Na...1 óra játék után, nem tudom bugos e nem tudom melyik a gyenge vár melyik az erõs 1et tudok, hogy nem tudom lerakni
Huh, na lekaptam, kipróbáltam és odáig meg vissza vagyok!! Barátnõmmel próbáltuk ki ketten egymás ellen, én academyvel õ dungeonnel.. Dungeon népe igen halandónak bizonyult (hm, lehet az elõzõ részekkel nem játszás következménye), academyvel viszont pont olyan hõst fogtam ki, aki a Fireball-ra (ill. minden fire alapú sebzésre) kap bónuszt. Na vele aztán volt irtás rendesen:)
Viszont a Mark of the Wizard-ot nem értem teljesen.. Most nem kellene a sebzést is növelnie? Mert a leírás azt írja h minden spell effect duplán hat a kiválasztott arcra.. No mind1, lehet ez bug?
Dungeonnel pedig a hidra nagyon erõs, könnyen elérhetõ, nyami. Meg a Blood vérvonal is tetszik jól:) Úgy érzem nagyon jól ki van egyensúlyozva a játék; csak itt is, mint a legtöbb pvp játékban (már hero v. hero-t értve ez alatt), sokat számít a skillek elosztása. Bizonyos hõsök mások ellen jók, és satöbbi, de értitek ti mirõl beszélek:)
Kampányba is belesasoltam, elsõ két pályán ellenfelem sem volt, csak a neutral lények.. igazi tutorial mód. De aranyos, csak aki Haven-nel akar huzamosabb kampányt, az fog csalódni:)
Elsõ ránézésre a 4 hez képest a Death nép rengeteget gyengült. A vámpír már nem a régi... és a többi lénye sem olyan erõs. Persze ebben még nem vagyok biztos, hogy egészébe gyenge lenne de gyengült az biztos.
Nekem tetszik a játék,campaign-t nem kezdtem el, mert magyarban szeretném,így maradt a custom,de az lett amit vártam. Az intro A grafika nekem tetszik,szép efektek, a map felépítésben,nem nagyon láttam hibát. Akinek tetszett a demo, szerintem nem fog csalódni.Ami nem tetszett, a custom map kínálat elég gyenge, ráaásul azokat sem lehet nagyon megvariálni,hogy pl a másik oldallal játszam le,de talán még adnak hozzá gratisban ezt azt. :)
Van egy pár apró bug benne elsõ 2 pálya után: nem tudom felvenni a tárgyakat mert nehéz ráklikkelni.. mindig rá kell közelítenem. Igazából nem olyan nagy gond csak idegesítõ:D aki sokat játszott a heroes eddigi sorozatával ne kezdje el a chamapgint normál fokon mert elalszik... javult az autómata csatározás szerintem. Kicsit unalamsvol már a gyengék ellen és a gépre bíztam. Pl nem öli az egységeket feleslegessen . Ha van távolsági inkább azt nyomja és mással nem lép be a küzdelembe.
ott a pont, van faq, warez kérdéseket meg tessék irtani, igy tovább :)
Eddig egyedül(!) JonNyKa írt bõvebben a tapasztalatairól a játékkal kapcsolatban. Persze nyugodtan hurrogd le, feszengj az integrálási tudásoddal és szidd a házigazdát miértne.
johhnika bizonyitottad nekem hogy közöd nincs a heroes hoz , mert lehet sokat sebez a blood fury a gargoláj meg keveset de dobj már a tömegbe egy chain lightingot és nézd meg kik halnak meg... gyakorolj még egy picit
beleptunk, es 1 mp alatt talaltunk meg 2 elirast. :]
erengy helyett enregy, illetve nerby nearby helyett, ezek a ghost skilljeinek leirasaban vannak, illetve toltesnel multiban waitingforotherplayer egybe van irva.. es ez csak 3 apro hiba, amin eppen megakadt a szemem.. tehat erted :|
ha van itt valaki, aki már pár órája nyomja, az össze tudná foglalni bõvebben a tapasztalatait? mennyit javult a demó óta (ha javult)? milyen a kampány? milyen a "feeling"?
ha latnad a palya felepiteset, amin jatszunk, jobban megertened, amit irok... egyebkent meg nem akarok elkeseriteni senkit, de unbalanced is nehany dolog. Assasinbol jon heti 10, blood witchbol heti 8, eshat merfoldekkel erosebb a witch. na de nem szapulom tovabb, mer elveszem az emberek kedvet