Tragikus, de nem abben van a nagyobb lé. Ebben van egyedül lé... És, ha meg akarsz maradni a piacon, akkor idomulnod kell. Ha meg már felvásárolt vagy az Ubisoft vagy az EA, akkor meg amúgy is ezt erõltetik rád...
"..Most lehet anyázni, hogy konzervatív, begyöpösödött f*sz vagyok. :D"
sztem nem, elég korrekt dolgokat írsz, bár a jelzõid túlzóak voltak szvsz. Nem lehet egyedi igényeknek megfelelni már, és ha erre van igény akkor ezt csinálják, mert a H4-et, annak ellenére hogy sokan nem, mégis bukásként könyvelték el.
Annyit még hozzátennék a grafikával kapcsolatban, hogy a karakterek kinézetével és a 14 éveseknek szánt grafika megjegyzéssel csak annyit akartam mondani, hogy nem tetszik az a mûvészi út, amit napjaink játékaiban alkalmaznak. A karakterek elnagyoltak (végtagok-test aránya, kinézete), az egész túl színes, eklektikus, olyan, mintha egy goa buliba tévedtem volna. :) Nem a realisztikus ábrázolás elhagyásával kell fantasy fílinget teremteni, hanem a történettel, zenékkel, egyéb apróságokkal. Ez olybá tûnik kezd eltolódnmi manapság és ez nem tetszik, ennyi. Könnyû, rózsaszín, habkönnyû, színes szálldosás. NEM. Most lehet anyázni, hogy konzervatív, begyöpösödött f*sz vagyok. :D
Igen, egy játék megítélése durván nézõpont kérdése. De ki állította az ellenkezõjét. Elmondtam, mi a véleményem a játékról, mert a nagy videokártya topicban furcsán hatott volna... :) Nekem ez a véleményem róla. Hát kábé ennyi. :)
Egyébként érdekes a H3, mivel szerintem is a legszebb, leghangulatosabb, abban tervezek pályát és olykor annak a zenéjére lájtolok egyet vagy alszom el. Ugyanakkor játszani soha nem szerettem vele, mert átgondoloatlan és kiegyensúlyozatlan volt (várak), olykor a gép a második héten 4000-es arkangyal sereggel jött ellenem, egyéb "apró" hülyeségek, bosszantó nyûgök (lényekért körút minden héten...irracionális). A negyedik rész tökéletes játékmenetet hozott (látszik, hogy arra még volt idejük) viszont...hát izé..."érdekes" grafikai megvalósítást is, kevés muzzzikot is, azaz hangulatban elvileg simán alúlmúlta a hármat. Viszont a kiegyensúlyozott várak, tökéletes játékmenet és egyes kampányok története (Half-Dead kampány sztorija egyszerûen überelhetetlen) simán kárpótolt az elvesztett hangulatért. Mondjuk úgy, hogy a negyedik rész realista megközelítést alkalmazott, érzõdött a háttérben a megfontoltság, a három viszont kielégítette (és ki is elégíti a mai napig is) az összes csöpögõs, szirupos high-fantasy igényemet. A hármat nézni jó, a néggyel meg játszani remek. :D A gondom az, hogy a H5 ugyanolyan nekem, mint napjaink többi játéka: Csodálatos cukormáz, alatta viszont kongó üresség. Süt az üresség mindenbõl, a menükbõl, a sztoriból, mindenbõl. Csak rá kell nézni. Ez nem olyan dolog, amit meg lehet magyarázni technikai részletekkel, bonyolult vitákkal a skillrenszert illetõen, stb (mivel semmi köze semmilyen játéktechnikai dologhoz). Egyszerûen vagy érzed, vagy nem (Milyen dolog már az, hogy a rajongókat kérik fel arra, hogy sztorit/elõéletet írjanak a hõsõknek?!). Ez nyilván abból ered, hogy van-e igényed a gondolati tartalomra vagy csak egy nagyon jót akarsz-e játszani...utóbbi esetben minden amit mondtam, értelemszerûen értelmét veszti. :)
Egyetértek. Monnyuk nálam simán TOP 1 a HOMM V. sírok a gyönyörtõl mikor ránézek, van hogy csak zoomolgatok-forgatgatok csak úgy... A vár és a lények kinézetét meg majd megtanuljuk soktíz játékóra után. Ha nem, na akkor van a gond. Kellene egy 2D-3D kapcsoló a gameba, mint a kyodai mahjonggnál. :)))
"Azért a heroes sorozat messzemenõleg jobb irányba halad, mint a "nagy" rpg testvér."
Látva az új Dark Messiah of Might and Magic-et, az a gyanúm, hogy általában rossz irányba halad az RPG-k fejlesztése, csupa akciójátékot adnak ki újabban, RPG elemekkel díszítve. Valszeg ebben van a nagyobb lé. (A Fable is, az Oblivion is egyaránt a harcokra lett kihegyezve, bár mindkettõt jó játéknak tartom, de szvsz egyik sem kimondottan RPG. Jóval nehezebb "szerepet játszani", mint az elõdökben.)
Persze ez is szubjektív vélemény, meg ez nem is ide tartozik.
Hát akkor én sem maradhatok ki. az én gépemen is fent van megjelenésük óta folyamatosan a 3. és 4. rész és kiegészítõik is. Hiába kell a változatosság... :) Egyszerûen megunhatatlanok, fõleg ha a jobbnál-jobb mapokat nézzük, amiket rajongók készítenek hozzájuk.
Ez sajnos így van. Emiatt féltem az új H5-tõl is. De ha még messzebb nézünk, akkor láthatjuk, hogy sok legendás régi játéknak nagyon gyengére sikerednek a mai folytatásai. Sokat egyszerûsítenek a játékmenetükben (lásd Settlers 5), vagy épp a lényegét alakítják át (lásd Commandos). A H5 megjelenése elõtt én is az egyszerûsítéstõl tartottam, de a demókat látva szerencsére alaptanul. Így összességében szerintem az egyik legjobb, ha nem a legjobb folytatás a nagysorozatok mostanában megjelent új részeik közül.
Ne aggódj, az én gépemen is fent van mind a H3, mind a H4 :) Már csak azért is, mert a barátnõm szinte kizárólag csak ezzel a kettõvel hajlandó játszani, bár kb. fél év H4 kellett ahhoz, hogy õ is a 4. részt tartsa jobbnak. Egy a lényeg, a látvány megítélése szubjektív, de eddig mindegyik új Heroes résznek sikerült elérni, hogy azt mondjam rá: wow! :) Sztem ez a lényeg.
Egyébként akik ismerik magát a "might and magic" sorozatot is pcn(gondolom rengetegen vannak) azok tudják, hogy összetehetjük a kezünket a heroesal. Hiszen ott mi volt a trend?
Might and magic 3 - a maga korában szuper, a legnagyobb, legösszetettebb rendszerü -> mai szemmel / géppel nézve élvezhetetlen már Might and magic 4-5 - az abszolút top -> mai szemmel nézve a grafika kifogásolható a dájrekt3dhez szokott szemnek, azonban mind történetileg,mind összetettségében a 9 részbõl messze a legjobb Might and magic 6 -> húzom a szám de végigjátszom kategória(egyszer végigjátszható ellentétben a 4-5el amit mai napig elõvesz az ember) Might and magic 7 -> kb a 6os de felesleges újítások összességében nincs meg a 6odik rész színvonala Might and magic 8 -> Kijavították a 7 hibáit és rátettek a 6. részre egy lapáttal, az "új" részek közül(6-9) a legjobb. Might and magic 9 -> Mi ez a lószar??? Kb így lehetne összefoglalni Azért a heroes sorozat messzemenõleg jobb irányba halad, mint a "nagy" rpg testvér. (ez az összehasonlítás erõsen szubjektív volt)
Attól eltekintve, hogy nekem hangyányit jobban tetszik a 3. rész sok területen nagyon jó, sõt jobb volt a 4. rész megoldásai a 3. részétõl. Hú de eretnek gondolatok, fúj! :). Nagyon tetszett az 5. rész mágia rendszere, tetszett, hogy a skill rendszere összetettebb lett a 3. résztõl, s megjelentek a kombo skillek. Volt több jó mágia is, de sorolhatnám, ami a 4. részben jobban tetszett. Ami kevésbé, annak jó része az 5. részre tovább javult, vagy "visszaváltozott". Szóval a 4. részben nem igazán jött be számomra az upgrade hiánya, de ha ezt nézem, akkor talán a 2. rész ebbõl az etalon, ahol van aminek nem volt, de van aminek 2 upgrade szinje is volt az alapon kivül (pl. Black Dragon). Érdekes újjítás volt az eltérõ vár fejlesztés is, de bosszúságot is okozott, ha épp nem úgy volt fejlesztve az elfoglalt vár, ahogy nekem tetszett volna. A csata rendszere is érdekes volt, de nehéz volt néha követni a sorrendet, azaz hogy épp ki fog következni. S talán az aktív hõs szerepe volt a legnagyobb viták alapja. Ennek millió pártolója, s legalább annyi ellenzõje volt. Személy szerint én sem kedveltem, de volt annak is egy szolid bája. Összességében örülök, hogy ebbõl a szempontból csökkent a hõs szerepe. A H5 újjításai, visszatérései mint írtam volt fentebb pont ezeken javított, azaz visszatért az upgrade, a skill rendszer tovább erõsödött az abilityk megjelenésével, de hogy miként is fog ez funkcionálni azt sokára fogjuk objektíven látni. A hõs szerpe korlátozódott, picit több, mint a 3. rész, de kevesebb mint a 4. rész, szerintem pont optimális, de ez persze csak az én véleményem. A mágia rendszere így elsõre sokat egyszerüsödött, amit az abiltykkel kívánnak pótolni ahogy látjuk, mindegy a kedvenceim vissza térnek részrõl-részre... A kiegyensúlyozásról még korai lenne nyilatkozni, s talán pont ez volt a 3. rész erõsége (bár ott is voltak gyenge várak), de a 4. rész szerintem sajnos nagy kiegyensúlyozattlanságokat tartalmazott, fõleg, ha a túlzottan is hõs központú játékképét nézzük, illetve a hõsök közötti különbségeket.
Összegezve nekem nagyon tetszett a 3. rész, de a 4. sok mindenben javított, azonban volt 1-2 dolog, amiben rosszabb lett véleményem szerint a 3., vagy a még korábbi részektõl. Az 5. részben azt látom, hogy a számomra a 4. részben kevéssé tetszõ megoldásokat alakították át, vagy hoztak vbissza valamely korábbi rész megoldásait. Én minden esélyt megadok arra, hogy az 5. rész új etalonná válhat a Heroes palettáján, de addig még sokat kell bizonyítania... :)
Én szeretem,bár nincs mindig a gépemen,de egy tipik olyan játék,amit bármikor elõ lehet venni,ha unatkozol,összebelhéztál asszonnyal,nincs kedved semmivel se játszani,stbi.
nálam hangulatban a H2 visz mindent, mondhatnám a H1-et is, de azzal sokkal kevesebbet játszottam mint a H2-vel. Nekem nagyon bejöttek az ott megrajzolt karakterek...A H3 grafja már nekem sem hiányzik, néha nem volt kedvem lemenni a föld alá. Viszont a H2-t bármikor, és sztem 10év múlva is örömmel játszom. A H3 jóval kidolgozottam volt mint a H2, de hangulatban nálam kevesebb, a H4 pedig még jobban kidolgozottam volt mint a H3, de hangulatban még kevesebbet hoz, hozteszem nekem is jobban bejött a H4 mint az alap H3, és csak WoG-l jobb a H3 mint a H4 egy kicsivel :) A H5 pedig tényleg egy teljesen más Heroes of Might and Magic mint ami a sorozat elején volt.
Akik a heroes3at szeretik azoknak szerintem mindig a gépén van(nekem windows install után is alapvetõ, hogy felrakom a completet),a másik nem is szabadna, hogy 2d-s legyen a heroes5 ez így lesz jó ahogy van. A 2d fanok sem várják, hogy az új játékok visszakanyarodjanak a 2dhez ez ma már nem perspektíva a 7800gt kategóriájú videókártyák korában.
Persze. El lehet érni, csupán a H3 ban belépve is a rutinos játékos egy pilantás alatt felmérte a vár állagát... :) Mégegyszer! Nem rosz ez a H5 megoldása más a koncepció, s el kell fogadni.
Fura, hogy sokaknak a várral van gondjuk, szerintem pont az lett egészen fantasztikus, az áttekinthetõség sem kellemetlen, hisz minden elérhetõ a menükbõl is, legalábbis én azt használom. Minden új részt meg kellett szokni ahhoz, hogy megszeressük (a H4-et túl sokáig kellett szokni, szvsz ezért nem tudott annyira népszerûvé válni). Majd ezt is megszokja mindenki, és nem lesz semmi probléma.
2d/3d vitával kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy az idõ megszépíti az emlékeket, én a napokban újra megnéztem a H3-at, és már egyáltalán nem találom annyira szépnek, mint akkoriban. Ráadásul az új részt nehezen lehetett volna 2D-sen kiadni, mert akkor lényegében csak a H3 kiegészítõ lemezét kaptuk volna, néhány kisebb újítással...
Ezzel teljes mértékben egyet értek. Nagyon jó jelzõ ez az 5. rész grafikai megjelenítésére, hogy más. A vár belseje azonban számomra is kényes téma, mert a funkcionális áttekinthetõsége nekem is jobban tetszett a 3. résznek, s így a 3. részé jobban tetszett, mint megoldás. Ezt azonban nem a 3D hibájának tekintem, hanem egyszerûen az 5. részben egy ilyen megjelenítést álmodtak meg a tisztelt fejlesztõk. Ezt maximum elfogadhatom. A lények ábrázolás módjában is van olyan, ami 3. részben jobban tetszett, van ami az 5.-ben. Igazából itt sem a technikai korlátot látok, mint akadályt, hanem más mûvészeti jegyek rejlenek a 2 különbözõ részben. Összességében azonban nagyon is elégedett vagyok az egységek grafikájával, illetvge részletgazdagságával is.
Szóval a vitának helye van. Megalpozott kritikákra mindig is szükség van, s jó is, ha vannak pártolói a vita mindkettõ (vagy több) oldalának is. A gond ott van, ha enyhén, vagy inkább durván flame gyanús kritika születik, akkor vált ki indulatokat vita, s az a baj.
Az én idei toplistámban is fixen benne van a H5, s jó eséllyel az élen, csak azt nem tudom, hogy lelöki-e ez a játék a mindenidõk kedvenc játékom saját toplistám élérõlk a Heroes 3-at... :)
Én egyike vagyok azon keveseknek, akiknek a Heroes4 sokkal jobban tetszett mint a 3, pedig a 3 is nagyon jó volt, így annyira nem örülök a változtatásoknak. Ez a rész lényegében egy 3d-sített Heroes3, néhány apró újítással (na meg egy újragondolt multiplayer rendszerrel), és valószínûleg ez pont elég is lesz ahhoz, hogy egy remek játék jöjjön ki belõle, ami méltán lesz népszerû, max az olyanok, mint én, hullatnak majd egy-két könnycseppet a Homm4-ben bevezetett dolgok elhagyásáért.
Szerintem a grafikával nincs semmi probléma, sõt, néhány helyenként egész egyszerûen fantasztikusra sikerült (pl nagyon impozánsak a várak), igaz, a karakterek animációja itt-ott kicsit döcögõs, de asszem a legtöbb rajongót ez nem fogja zavarni.
A játékmenet nagyjából a H3-ra hajaz, bár a csaták azért elég sokat változtak, szerintem kicsit nehezen kiismerhetõbbé vált a dolog, de ezt csak hosszú teszteléssel tudnám eldönteni.
Összességében véve szerintem simán hozza a korábbi részek színvonalát, és nem okoz csalódást. Jó játék lesz ez.
Valahogy mind a 2 oldalnak igazat kell adnom.
Másabb az 5 mint a 3. Nem rossz, hanem más. A 3ds megjelenítés még nem tart ott mint a 3.résznél a 2d(leginkább így tudnám megfogalmazni), de tény, hogy "gyönyörû", csak másképp. A 3.ban egy lichre ha rénéztem elhittem róla, hogy lich(rögtön beugrott minden lényrõl, hogy melyik micsoda), itt ha ránézek egy szépen 3dben megrajzolt lich kinézetû lényt látok(ez egy példa).Városoknál amikor a 3. részben megnyitottam egy várost 1 pillantásra láttam mi van felépítve és mi nem, sõt még azt is, hogy melyik upgradelt épület és melyik nem. Itt esetleg forgatnom is kell, de ha nem akkorsem igazán egyediek az épületek. Emiatt rossz lenne? Nem, csak más. Igazából nem lehet ezt rendesen leírva megmagyarázni, és nem is akarok 2d és 3d vitát szítani, ez a játék szuper lesz és énis fogok játszani vele rengeteget(többet mint amennyit a barátnõm el fog viselni megtorlás nélkül ). Nagyon sokan fogják kritizálni az 5. részt ami nem azért lesz mert az 5. rész rossz, hanem mert volt egy rész ami etalonná vált és így nagyon magasan van a mérce, õket is meg kell érteni ettõl függetlenül még ezis isteni lesz, sõt ha a 2006 os játékfelhozatalt nézem a top5ben simán benne van részemrõl(oblivion, heroes5, settlers2 remake, half life2 episode one, ufo extraterrestrials ez az én toplistán idén). Ez egy szép év lesz pc játék szempontból.
Na igen ez is egy vélemény. Tiszteletben tartom, amit írsz, s meggyõzni sem akarlak. Azonban van ami izlés kérdése, lásd grafika, ami neked nem tetszik másnak meg igen. Egy biztos, ami már nem izlés kérdése, mégpedig nem "elnagyoltság". Vannak hibái a grafikus megjelenítésnek, pl. a menü képek, de ott a funkcionalitáson van a hangsúly, s az nem hibázik. A 3D/2D mindig vita marad. Én azonban kifejezetten örültem a 3D-sítésnak, no nem a forgatható nézet meg a zoom miatt, azok nekem sem kellenek, hanem az effektek, amik bejöttek így, mindegy nekem tetszik, ha neked nem, hát ne tetszen.
"Látványos lett. De ötlettelen, sivár, gagyi. Meg se közelíti játékélményben az elõzõ részeket." Ez a kijelentés már túl erõs, s nem az objkektivitásod tüklrözi, hanem azt a mérhetelen felületességet, amely után vélemény formáltál. Tessék megnézni a játékot alaposabban, hamár úgy szeretted a régit. Az 5. rész játék vitelben kifejezetten hasonlít a 3.-ra, s élménye is hasonló. Ötlettelenség egy relatív mutató. Neked az, de nem egészen tudom mit is várnál? Ugye ha ettõl több lenne az újjítás, akkor meg az lenne a baj. Ez picit olyan van rajta sapka, nincs rajtasapka esete...
Mégegyszer nem akarok veled vitázni, ez a te véleményed, de nehezen képzelem el, hogy neked a korábbi Heroes részek (elõsortban a 3.) nagyon tetszett volna, vagy akár alaposabban ismerted volna õket, mert akkor látnád a saját soraidban az ellentmondásokat.
Nem feltétlen baj az ha ilyesmi a véleménye, a 'gagyi' mondjuk elég erõs (túl erõs) kifejezés, az ötlettelen is...és végül is a sivár is az :))
De ahogy én gondolom attól még hogy 3d, nem lesz valami szép...sõt még a szép 3d sem lesz feltétlen jobb mint az a 2d-s felület amire nagyon odafigyeltek, és aminek nagyon eltalálták a hangulatát. Ötlettelen már ott elbukik sztem mikor a griff felröppen az égbe (szvsz qva nagy ötlet), és sok apróság van még benne.
A grafikája szép, kidolgozott, és nem hinném, hogy egy 14 éves gyermek szintjén lenne. Az, hogy ez nem a Te ízlésvilágod, azt tudom sajnálni. Azért egy fa nem 3 pixelbõl áll, és nem is ácsceruzával álltak neki a tervezésnek...
Azon, hogy ötlettelen megint nem tudom, mit értesz? Egy sorozat 5-ik részénél tartunk, mégis mit vársz, hogy minden részben feltalálják a spanyolviaszt?
A "menük kinézete gagyi". Te most komolyan az a fél centi miatt nyavajogsz, amikor a tartalma mindenhol sokkal-sokkal fontossabb, mint hogy a szélén a rojtozást nézegesd!
Miért kellett a 3D? Már megint az elnagyolt, rajzos, színes, 14 éveseknek szánt grafika (trendi a WoW?). Gagyi. Ahogy lentebb is írták: menük kinézete gagyi. Sivár. Ötlettelen. Szar. A csatatér túl kicsi. A hõs szerepét elbaszták. Az adventure map jó lett, na. Ennyi a pozitívum.
Látványos lett. De ötlettelen, sivár, gagyi. Meg se közelíti játékélményben az elõzõ részeket. És ami durva, néhol még grafikában sem. Ne, ez szégyen. Kár, pedig vártam. A bétánál még reménykedtem. Most a demónál lemondtam az egészrõl.
ha nem hagyod rajta, akkor meg megszámolod a kék sávdarabokat:)
Az End Turn gomb körüli 7 kék sávdarab mutatja, vagy ha rajta hagyod az egeret.
hogy lehet megnezni hanyadik nap van a heten? nagyon idegesito hogy nincs a fokepernyon
Végignyomtam a demót. :) Egy láma kérdés: Semmilyen képen (screenshotok, promós képek, videók) nem láttam HAVAS területet. Ez vajon ténylegesen ki is marad a végleges verzióból? Nekem hiányozna :(
Nálam, mikor felnyomtam nidkettõt, simán mentek, 1-ik se ütött semmit. Ja, de a SoD a RoE-t. Eltünt az ikonja. De a SoD-ba benn volt a Campaning meg Scenario is.
Mehet egyszerre, a fõmenübõl választhatsz majd közülük.
H3-ban én csak az eredetivel toltam. De a 2 kiegészítõ egyszerre felrakható,vagy azok ütik egymást,s vagy egyik,vagy másik? (gondolok itt az Armageddon`s blade-re illetve Shadow of death-re)
Javaslom a custom mapet heroic szinten. Ott már komoly fejtörés minden döntés.
gyerekek...ez faja... még az én gépemen is fut símán pedig nem mai darab... És szerintem nagyon hangulatos...éppen hogy csak belenéztem, de már most látom hogy ezzel is úgy el tudok majd szöszölni mint a h3mal... és nekem ez elég... vágre egy mai játék ami tûzbe hoz...éljen a heroes :)))
Akkor is mutatta, amikor "betettem örzõnek". De most újra felraktam a demót, s most meg már mûködik. Pedig biztos, hogy jól emlékeztem arra, hogy a múltkor még bugos volt.
Amikor betetted õrzõnek, vagy amikor csak ott álltál elõtte?
Ha akkor is mutatta, amikor betetted õrzõnek, akkor valószínüleg bug.
Godric a várban, a másik hõs az inferno vár elõtt dekkol, a luvnya meg vadászik :)
Az elsõ kép gondolom még mindig a demóból van. De hogy kaphattad te Klaust hõsnek? S hol van Godric?(Az elsõ képrõl, a másodikon már õ van a Haven városban.)
Más: valaki nem próbálta ki, hogy a Tear of nemtudommit be lehet rakni az Inferno városba is?
Ezen a linken olvasható, hogy az adott hét (Week of the ...) milyen speciális hatással jár. Érdekes.
Viszont azt hogy lehet megnézni utólag, hogy épp milyen hetünk van?
Én még külön sosem kerestem épületet...tényleg van gomb mindenre...szépnek, meg szép :)
jahm a nagy kritizáló ismét megjött... szoval sztem eléggé nemjó hogy a sok épület küzül alig lehet megtalálni a valódi épületeket föleg a 3D miatt, persze annyira azé nem gáz hisz a panelon ezek megtalálhatok
Lehetséges, hogy a kampányban az inferno várba nem tudja az ellen beépíteni a grált? Mert játék elején hozzá került és most, hónapokkal késõbb is az egyik hõsénél volt...érdekes, remélem nem ennyire butus hardon, mert az baj lenne. Bár így is szenvedtem eleget mire olyan szinten voltam, hogy sereggel/varázslassal megoldjam, hogy ne fusson el...titkon reménykedtem ebben. Viszont legalább összeszedett mindent a déli részen, mire én odajutottam.
hát nekem nem az ellen szivta el azota utánaolvastam és bugnak bug van amikor müködik van amikor nem :P engem nem zavar ha csak néha kapok manat csak akkor ne azt irja a spell hogy mindig mikor megütik add + manat :P
Megint néztem, de nekem azért nem volt manám mert a kis köcsög familiar elszívta jól:D Nem tudom, lehet néha nem mûködik, én ennek tudtam be azt, hogy nincs manám, de javíts ki ha tévedek.
Dueleztem én is eleget és nekem eddig mindig mûxött manaszívás és minden más is. Egyetlegyszer volt olyan, hogy egy egységem 2szer jött egymás után. Duelben ezen kívül semmi más hibát nem láttam.
a probléma a válaszodba csak az volt hogy nem a kérdésre válaszoltál :P pl én nem találtam problémát a lapozgatásba, nem is értem miért irtad :P