most ez vicc? :) müködött a manaszivás? nekem kiirta a hogy küldi a manat és nem jött mana söt a publik chaten is irkáltak sokan hogy nem sziv söt #8511012434" TARGET=_fnew>bug ececrüena a saját szememel láttam hogy csak kiirja de nem megy a hösnek mana.
Köszi az enyhén személyeskedõ megjegyzést, ha megengeded én eltekintenék a hasonló hangvételû választól...
Szóval elõsorban nem a grafikai csicsára írtam, mint ahogy elõtte is inkább az infó tartalma volt a probélma, illetve számomra a funkcionalitás az elsõ, s csak ezt követi a grafikai kivitelezés pl. itt egy panelkép esetén. Magyarul arra gondoltam, hogy azért lett ilyen "lapozgatos" a H5 hõs lapja, mert több tulajdosnág, illetve képesség köthetõ a hõshöz, s azt 1 lapra zsúfolni nem feltétlen lett volna szerencsés.
Ha effektíven a grafikai nívót nézem a panel képek között, akkor a H3-é még mindig e tekintetben a korona.
Ps. Mielõtt még meg lennék vádolva, hogy elfogult vagyok a H5 mellett, meg kell jegyeznem, hogy súlyos tévedés lenne, mert számomra minenidõk No. 1. játéka Heroes of Might & Magic 3. Azonban a H5 is a demó alapján nagyon megtetszett, de objektív véleményt csak néhány hónap elteltével tudunk, illetve tudok róla alkotni.... :)
Direkt kipróbáltam pár duelt most, és nekem mindig mûködött mindkettõ. (szerencsémre inferno ellen küzdöttem, az õ markja is mûködött ugyanúgy mint az én manaszívásom)
pár probléma? :) észrevetted már hogy a comboskillek fele nem müködik? elég égetö probléma ha a mark of teh necromancer vagy a mark of the damned egyszerüen elfelejt müködni ez iszonyat gáz + initative problémák
Igazán neten nem próbáltam a gamet, de nem nagyon értem hogy mik azok a mélygyökerû problémák, amikrõl beszéltek? Sztem teljesen rendben van, már mind3 pályát végigvittem többször, semmi "érdekes"-et nem tapasztaltam. Pár dolgot monnyatok már:)
bétánál éreztem hogy sok probléma gyökere igen mélyre nyúlik, de megnyugodtam, hogy nyárra lesz idejük megcsinálni. én is értetlenül állok a májusi kiadás elõtt. de nem baj, majd jönnek a béta patchek patchei, mint oly' sok játéknál :(((
másabb a panel garfikája? te vak vagy?:) egy pergamentszéles üres xar nem "más" hanem gány ,elég szomorú hogy egy 8 éves h3 kezelöfelület grafikája jobb mint ennek, no comment, végül is a H4 nek is volt rajongótábora :P Mellesleg sokat dueleztem az ubi szervereén most és szomouan vettem észre hogy tele van iszonyat nagy bugokkal fülega a skillek terén, és azt hallom hogy aranyon van... no comment
Hat en is elegge leakadtam, amikor kicsit feljebb vettem a grafikai reszeltesseget az alap beallitasokhoz kepest. X850XT, 2Gb RAM, es 3500 A64 es amikor forgatom a kamerat, akadozik kisse. Hat rohejes.
A várat védeni kell az elején, Godric -al meg lehet nézelõdni az alvilágban. Ez az alap. Ettõl függetlenül a saját játékomba nem maradtam a várba. Tippet adtam, amivel nyerni lehet.
Azért ezis elég vicces: AMD64 3000+@3900+, 7600GT 560/700@655/725, 1 giga ram, 16ANISO, 8xAA: ITTVANE Balfelsõ sarkoban a FRAPS. :)))
Tényleg kijön, hogy kik nem játszottak eleget az elõzõ részekkel". Mivel aki beteszi a várba a csajt, na...hagyjuk. Be sem mentem vele, csak a spellekért, ha emeltem a varázsló tornyon. Mivel sec-perc alatt eléri a 24. szintet, míg a másik hero jóval gyengébb. És mindenkit szétvágtam vele a 2 vár felé vezetõ úton. Szóval... na hagyjuk.
1. A H3-ból a kép a hõs karakter laja, a H5-ben meg a tavernában a hõs választó lap. Ez ugyan nem sokat jelent, de illett volna hasonló szituációból képet menteni...
2. A H3-ban a hõs lapja azért volt 1 oldal, mert sokkal kevesebb infó kötödött a hõshöz. Pl. a H3-ban csak skill-ek voltak, míg a H5-ben Ability-k is vannak, s abból is létezik külön spec ability-k. Gondolom ezért alakították ki úgy a hõst, hogy külön csoportokba szedték a dolgokat (skill, ability, tárgyak, stb..) Szerintem a H5 megoldása egyáltalán nem szegényebb, mint a H5-é, csupán másabb. Persze lehet ezen mérgelõdni, de azért szarozni... :-/
Ez a pergamenes díszítõ elem nekem sem igazán a világom, a mittomén milyen panel fémes-indamotívumos dizájn már jobb lenne. Ez így valahogy kicsit szétszórt, nem elég egységes, nade majd meglát-tyúk.
nahát igen....ettõl tartok énis.... de lehet patch fogad minket a megjelenés után, de nem látom annak nagy értelmét...
Emlékszel a warcraft3 demóra? Sokkal fapadosabb volt mint maga a játék, és (viszonylag)nem sokkal a teljes megjelenése elõtt jött ki, szóval bármi lehet még itt ,ne ássuk el elõre. Én bizakodom.
Véletlenmapgenerátor nélkül már nem heroes a heroes, az teszi megunhatatlanná, biztos vagyok benne, hogy nem fogják kihagyni az 5. részbõl(óriási hiba lenne, nem olyan apróságok amiket itt felsorolnak sokan).
amugy aztirják hogy már aranyon van aminek nagyon nem örülök mert kurvára nincs még kész és elég fapados a panelek garikja :S
sztem duelba egész jó lesz ez az idözités olyan mint egy kis sakkmeccs csak heroesba az az igazan jó játékos aki gyorsan tud reagálni és jól, mi haverral mindig ugy jáccotuk a heroest hogy 1 perces körlimit és még igy is egy egy epik mapon hajnalokig nyomtuk :) mitnem adnék egy véletlengenerátorhoz vagy egy mapkészitö progiért hajajj
A városban a bal oldalon a középsõ nagy gomb. Ha valamelyik hõsödnek van hozzá skillje, akkor álljon bent, mert vele olcsóbb, amúgy elég borsos az ára. Peasantból Archer, Archerból Footman és abból Preist, majd Cavalier lehet.
A traning guild-ot, hogy kell használni, hogy treningeztetni tudjam a parasztokat?
Ez szükséges rossz :) Én pl. azt szoktam meg hogy csata közben nyugodtan elmegyek fürdeni ha olyanom van, többek között ezért is kedvelem a körökre osztott játékokat, van lehetõség átgondolt csatákat vívni. Viszont tény hogy multiban pont ezért nem sikeres a HoMM sorozat...még lan-ban oké, de neten elég pusztulat kivárni míg nagy ráérõsen kidolgozza az ellenfél a lépését. :)
de azért nem rossz ötlet, mert mentem már nem egy olyan kreált game-re is, ahol nem volt ez az opció belõve, és szörnyû volt, hogy szinte 2-3 percet is elidõzött az ellenfelem... úgyhogy ez szerintem jó, de viszont télleg lehetne hosszabb is pár mp-cel...
A demóban lévõ Duel módban lehet kipróbálni, kb annyi, hogy harc közben megadott idõd van az adott egységgel cselekedni, aztán jön a következõ. Persze általában nem elég arra, hogy végignézd kibe mennyit sebeznél és dönts is...nekem nem tetszett.
Sajnos már minden hõse pár lénnyel elfut, csak elõtte a 30 paladinommal lemészároltatja a 200 marksman-em :( aztán 1-2 nap és megjelenik egy újabb 'apró' sereggel...amiben a kb 200 imp rögtön elszívja összes manát, hiába tud hõsöm bármi jót. Azért így eléggé meghosszabbodik a játékidõ normálhoz képest, ami persz nem baj :) De a grál mégiscsak az én váramban mutatna a legjobban ;)
Bár kicsi Joe gondolom örül neki...
Ez a dinamikus harc szörnyen rossz, RTS alakul a játék. Valami förmedvény.
Nálam is az ellenség ásta ki, de az egyik hõsénél volt, õt meg eltapostam
Szerintem nem, de grantált a szopás, ha nála van :)
A kampányban a grál megszerzése nyerési feltétel? Mert hard-on az ellen kiásta, de még nem szólt, hogy vesztettem volna.
egy iylen narancssárgán világító sisak, meg fogod találni
Csata közben a jobboldali vezérlõn a bal felsõ gombbal tudod, ami a hõsnél és a varázsolni tudó lényeknél a varázslás. Ha nincs neki spec, akkor inaktív.
Tudom, hogy béna kérdés, de hogy lehet elõhozni az egységek speciális képességeit? Pl. az imperial griffinnél, hogy felrepül az égbe, és onnan csap le,stb. Köszi.
Dueles csavoval nyomtam es direkt elorol tamadtam.
charge attack ez egy képesség és igen nagyot sebez de csak a nayg mobokat tudja elsöre megütni elé kell álni vagy olyannak kell csinálni hogy valami gyengére fusson rá ez van
az a axar hogy többször megnéztem neutral creature el is és magasabb az initative je a palaának mega a speddje is mégis én jöttem pedig a morálja is egyel magasabb volt és nem volt nálam artifact xal fura :S
Az ellenság hõsének lehet volt valami skillje vagy tárgya, ami megemelte az initiative-jét. Pl a magas morál ezt teszi, de találkoztam tárggyal is. Ezeket meg nem biztos, hogy kijelzi a szörny adatainál. Kör az meg itt már nem igazán van, mert egy magas initiative-os szörny támadhat kétszer is, míg megmozdul az alacsony initiative-os lény.
Mihail ez nem hinném, hogy a végleges, szerintem a betaval etetik csak az embereket.
Starforce vedelemre panaszkodik, de nem talaltam no cd patch-et meg sehol..
Nah ujabb bug vagy én vagyok a hülye :) Ha van egy angyal 6 speed és 11 initative meg van nekem hellhound 8 as speed és 13 as initative( lehet nem avgyojk pontos de a helloundnak mindkettö nagyobb volt, söt pokoltalajon is voltam) akkor miért is az angyal kezd? ebbbe a demoba barimora nem vágom mikor ki jön...volt ugy hogy a succubusaim két sorozatba lötték meg aa zombikat mert a zombik csak ugy elfelejtettek jönni a körbe :P Valaki tud valami okosat?
Tényleg kijön kik nem játszottak az elõzõ részekkel :)
Isabel -el maradj a várban és védekezz, ésszel és nyugdíjas tempóban fejleszd a várad, Godric -al maradj rejtve, esetleg cipeld az erõsítést. A rohamok gyengülni fognak, 3 - 4. alkalom után mehetsz az obelsiket keresni, ha meg van a grál, onnan már sétagalopp.
Most vagy én vagyok béna, vagy a demó elsõ pályája lett túl nehéz. Az obeliszkeket esélyem sincs felkeresni egy hét alatt, ha meg elfoglalom a várat, jön az ellen, és miszlikbe aprít. Mondjuk az durva, hogy az õ hõse kb. 4szer többet tud varázsolni, mint az enyém.
Köszi szépen, remélem fog menni.
Dehogy 'G'-t nyomsz...késõ van...'D'-t, mint DIG.
Igen, a grál kiásása ugyanaz...odamégy X-szel jelölt helyre, másnap megnyomod 'G'-t és, ha szerncsé vagy a kezdeben is a kincs, aztán csak spuri haza. Csak a Haven kampányban keress obeliszket.
Úgy-úgy, van egy obelisk nagyjából középen, egy bal oldalt a hídtól kicsit fölfelé meg egy kb jobb felül (vagy középen a szélén).
A demóval kapcsolatban kérdezném, hogy a kincset a földbõl kell kiásni, ugye? Úgy mûködik, mint a 3ban, hogy obeliszkeket kell meglátogatni és akkor a puzzle-bõl egyre több részt fogsz látni? Bocs, csak most rakom fel a demót és kéne egy kis háttérinfó. Köszi
Nameg valamivel ellensúlyozni kell, hogy az inferno hõsök simán megidézik a csapatuk felét. Akár még az elõtt, hogy Te sorra kerülnél...
Teljesen más stratégia kell, mint 3-ban és 4-ben (bár lehet az Academy hõsök már komolyabb varázslók), mert itt elég karcsúak a támadóvarázslatok (a demo szintjén legalábbis).
pitlord meg területre basz nemde? az is kegyetlen, kivan ez találva egyedüla humánvilág hányinger garfikája nemteccik de a többi elég jó xal hajrá ubi
a paladin gecinagyot sebez ha ráfut ez egy képesség ennyi :)