Ja igen! Meg van az átka annak is, ha jó hõsöket fejlesztek... :) Az elsõ pályán Gordic-nak és Isabel-nek is bevállaltam a Logistic skill-t (expert-et el is érte), illetve a Path Finding-ot is. Így egy picit nehéz a folytatás ban pont elõlük menekülni. Hát ez biza öngól a javából! :) A térkép szinte túlfelérõl utolértek. A pálya közepérõl is odaérnek szinte bárhova. Na mindegy ettõl szép a Heroes, így szép nyerni. Talán majd a szegény daemon hõsöm a sebesség növelõ cipõvel valamit csak tud kezdeni ellenük, bár így az elsõ 1-2 probálkozás csúfos pofára esést eredményezett... A gondom, hogy a templomok több, mint 1 napi járóföldre vannak,s ugye a most ellenség hõsöknek az semmi, de nekem... ;).
Mindegy eszméletelen hangulatos a játék. :)
Köszi a tippet, de sajnos az sem segített, ha lehúztam a hálózatot, tûzfalat vírusírtókat, s minden mást is kikapcsoltam. Talán kevesebbett fagyott, de tényleg csaktalán. Renbdes játék alatt alig van fagyás. No.1 A várban és ott is elsõsorban építkezés alatt. (90%) No.2 Mentés közben (9-10%) No.3 Bárhol máshol. talán ha 1 alkalommal fagyott volna meg így. Így max 1%.
Na nem nyafizok tovább. A fullra csak lesz valami javulás számomra is, fõleg azért is mert közel sem egyedi az esetem, ahogy a külföldi oldalakat is nézem.
mondjuk talán egy jó lovag hadtest letudná ütni õket(60 druidát) mielött még 1 kör alatt megölnék õket de nem tudom, jó elhelyezéssel nem tud hozzájuk férni
1. mondtam hogyha tud vki játszani vele akkor verhetetlen, a 60 druid és 120 dupla elf bárkit leszednek egy kör alatt, és tud dispelezni az elf hõs 2. ugy látszik egyesek nem tudnak olvasni , vagy értelmezni, azt a kis kritikát jegyeztem meg hogy nálam nem azonnali töltés és mentés mint a régi részekbe, egy büdös szót nem szoltam hogy milyen a játék többi része, nem baj azt értelmezzel bele amit akarsz...
Jó kérdés ezt én is akartam, mert tényleg bosszantó, hogy se kilépni nem lehet se feladni egy csatát.Vagy alt+f4-et nyomok vagy fast speed auto combatot nyomok, hogy hamar vége legyen.
lenne 1 kérdésem: harc közben hogyan lehet visszalépni, vagy pl loadolni, mert nekem még a feladásra sem sikerül rámenni akkor amikor a hero jön, amúgy esc re csak a beállításokra megy és kilépni a harcból sehogy nem lehet csak alt f4 el úgy viszont az egész játékból, plz help!
Az sylvan erös de abszolut nem über erös. Azt mondom ha tud játszani az ember és tudja mit kell varizni mivel kit kell támadni bármelyik vár gyözhet. Ja és nem mindegy hogy mit fejlesztünk a hösnek ugye. Emlékszem 3. részben a dungeonra azt hittem az a legszarabb, aztán csak jó höst kelett választani és erös kombót össze lehetett hozni belöle. Amit remélem hogy beraknak még, az az hogyha az egyik lényemre variznak valamit,akkor ne csak azt lássam milyen vari van rajta,hanem azt is mi a hatása. Duelbe meg kár felmérni az eröket, mivel fix számú egységek és fix hösök vannak.
3P: probáld ki hogy kapcsold ki a tüzfalat meg az autosavet. Nekem is fagyogatott ezeket kikapcsoltam azota egyszersem fagyott. Akadhatnak érdekes hibák 0.9es verzió ugye.
Elves durva, Necro durva, Dungeon durva, mindegyik durva
Necro megint elég durva lett, nem sokra mész az íjászokkal, ha el se találják a szellemeket. Plusz a Necro-s Hero-k elég durva skilleket kapnak. Plusz nagyon sok olyan egység van, ami egybõl átmegy az egész pályán, szóval az íjászok nem sokáig élnek sajnos.
6 faj lesz, haven, sylvan, academy, inferno, necropolis, dungeon
Hány faj lesz a Full gaméban? De szerintem a legerõsebb ijász az ELF ijász tegnap jatszotam neten elfekel voltam és 30db elf ijász megölt 5 db devilt! Szép látvány volt :)
Én még hiányolok egy olyan opciot hogy ugye a Homm 5 be minden mozog még a kis napraforgó is nah szerintem ez eszi annyira a gépet és kár hogy nem lehet kikapcsolni a fákat kizárva( nah mega a human town t), a landscape nagyon szép.
Heroes series mindig is csöpögött a sziruptól
nema sok fa a csunya loller hanem maga a fa grafikája nagyon csicsa
Hát gyerekek ez iszonyat yó ! 82cm-es lcd-moncsin nyomom x 1900xt-vel :) 1366*768 6xAA max Aniso.. Sírok olyan, annyira kemény :-) Várom a fullt! Nagyon!
Én nem panaszkodok vagy panaszkodtam, de nálam messze nincs olyan instan save és load mint a heoroes korábbi részeinél, ami egy körökre osztott stratégiánnál fontos lehet, minden más tökéletesen jól fut a gépen (3200+,9600, 512 mb ( tisztába vagyok vele hogy kevés a ram))
Add el a géped
Pedig a gubanc nálad van, a nagyközönség 85% nem panaszkodik a gépigényt illetõen, szal a hiba ott van.
Minden szar háttér program lelövése, törezedettség mentesítés, virnyák pucolás..."format c: /s, be a wincd, oszt haccszójon"
Még egy dolog nem tetszett, a hosszú töltési és más játékhoz képest nagypn hosszú mentési idõ, nem mertem bekapcsolni az autosave opciót és bizonyára nem véletlen van defaulton kikapcsolva... Igen a dungeon faj nekem is eléggé tetszett(õket hivtam mocsári lények lent:))
hat igen ezt kicsit elb...tak, dungeonnal probaltam par csatat, az elfeken kivul gyakorlatilag barkit meg lehet verni veluk, de arra nem voltam felkeszulve h a hunterek egy lovessel lefektetik a 30as pakk gyiklovast pl.
Nagyon tetszett a demó, kár hogy a multiban a duelek kiegyensulyozatlanok, az elfek gyakorlatilag verhetetlenek ha vki tud velük játszani, a knight/elfek/mocsári lények(most igy hirtelen nem tudom melyik az uccsó faj) elég erõsek,az undead/infernó/academy(dzsinek) elég gyengének tüntek, de ez nem azt jelenti hogy maga a játék kiegyensulyozatlan, csak az egységek kiegyensulyozott számát nem igazán találták el.Tipikus jelenet : amint vmi erõsebb fajt választok a másik player azonnal az elfeket választja(van 60 druidja asszem minden egységet leszed egy lövéssel a hõsével minden varázslatot le tud szedni róla, meg van 120 dupla lövéses ijásza)
Számomra az volt furcsa, hogy a térképen található lények, nem támadnak maguktól. Nyugodtan megállhatok egy kezdõ hõssel egy csontsárkány mellett, és nem kell számolgatnom a lépéseket, hogy még el tudok-e menni elõtte, vagy nem.
Szóval ez a mostani rész jobban támogatja a felfedezõkészséget.
A demó elsõ részét tényleg meg lehet csinálni, még a kincs megtalálása nélkül is felül lehet kerekdeni az ellenfelen. Csak türelem kell hozzá. Amint elég nagy sereged gyûlt össze, hogy a várat is meg tudd védeni, illetve, hogy a csajszi is bátran felfedezhessen, már meg is nyerted a csatát. Ha meg netán már az elején felfedezed mindhárom obeliszket, akkor meg sétagalopp.
Hát nemtudom. Nekem nagyon tetszik a játék. egyszerûen fantasztikus, nem tudom abbahagyni, pedig a sok fagyás, ami nálam van mindent elkövet érte. Pont az kapom tõle amit vártam.
Olvasom, hogy sokaknak nehéz a játék. Lehet, hogy igazuk van, de nekem nem tûnt nehéznek. A köröktre oszott játékokban mindig több is szerepe van a stratégiának, mint az RTS-ben. Itt a számszerû fölény nem mindig, sõt nagyon sokszor nem elég a gyõzelemhez. A legfontosabb, hogy tényleg a ésszerûen a pénzrehajtva kell építeni. Az angyalt relatíve hamar el lehet érni, de nem szabad elfelejtkezni a Resource Silo-ról sem, hiszen a kristály nagy kincs benne és ezt tessék komolyan venni! Az obeliskek gyors felderítése is sokat jelenthet. Ennek dacára én a 3. felé, délre elég késõn vetõdtem el, addigra az enyém volt már az Inferno vár is, tehát nem létszükségelt, csak könnyebbé teszi a játékot.
A játékról általában: A grafika iszonyat gyönyörû és nem kiugró a gépigény sem. Nekem egy Radeon 9800pro-val 1 GB Ram-mal, és egy AMD 2400+ -os procival 1280*1024-ben 8X aniso mellett max grafikán is élvezhetõ sebességgel futott. Persze van ettõl gyengébb gép is, de ez ma már maximum csak alsó közép kategória, vagy az alsó teteje. S egy 2006 közepén megjelenõ játéknak csodálkoznék, ha nem lenne minimum ekkora gépigénye. S a képeket látva sem csodálkozok az étvágyán. A sok-sok animáció gyönyörû, tényleg él a világ. Az egységek is mind-mind hangulatosan lettek elkészítve (na jó, 1-2 lény tényleg nem tetszik, de hogy is tetszhetne mind mindenkinek). A zene röviden é tömören Heroes-os lett, s ettõl több dícséret szerintem nem is kell. A skill rendszer szerintem ötletes lett. Minõsíteni csak hosszú-hosszú játék után lehet, ami elsõre lejött, az az, hogy a nagy kedvencem, azaz a Logistic skill továbbra is kulcs fontosságú, s szerencsére a jó paladinjaim meg is kaprták a Pathfinding-gal kiegészítve meg egy szó szerint utolérhetetlen hõst kapunk. Egyébként akiknek elsõre nehezen követhetõ a skill-ability rendszer, azoknak ITT egy link hozzá. A mágiát még nem tudtam mélyésgéiben kismerni, ahhoz is idõ kell, de a full arra is választ ad. A kiegyensúlyozás a Heroes-ok esetében nagyon kényes kérdés, talán jó ómen lehet, hogy az 5. részben inkább a 3. rész dolgaihoz nyúltak vissza, s véleményem szerint pont a 3. rész a legkiegyensúlyozottabb, de még is eltérõ a stratégia váranként. Tudom ok-okozati összefüggés nincs, de legalább ebbe akarok kapszkodni. :) A lények specialitásairól is inkább a teljes játékot látva lehet objektíven nyilatkozni. Azonban egy dolog szerintem már most körvonalazódik a rosz kezdeményezési értékû és keveset mozgó lények egyszerûen használhatatlanok lesznek a játékban. Védtelenek maradnak az üss és fuss stratégiával szemben. Õszintén ki használta pl. sokat a Swordsman-eket? Picit hiányzik a Wait parancs ikonformájú megjelenítése de szerencsére hot key van rá ;), de vitathatlan, hogy szerepe a 3. részhez képest erõsen megkopott. Elsõre kicsit szokatlan volt a harc rendszer, most azt mondom, hogy mégis jó, s legalább tényleg egy más szemléletû játékot kaptunk harc tekintetében is. A 4. rész picit átláthatatlan csata sorrendje után itt jó látni, hogy ki kiután jön.
Összegezve nagyon jó játék lesz, s ha a full már nem fog így fagyni nálam, akkor nekem hosszú-hosszú hónapokra, s talán élvekre meg lesz a játékom, ami folyamatosan a gépen lesz... ;)
S hogy még ezek után mit várok? Egy igazi barbár hordát akik fenekestül fel forgatják a világot, s ha igazat csiripelnek a madarak, ezeket a hordákat már javában gyúrják... ;)
Sztem meg az átlag pénzéhez fejlesszék a játékot. A HoMM sorozat teljesen jó ennél gyíkabb grafikában is ez igaz, de mindig lesz vki akinek kevés a gépe a játékhoz, ha pedig ez érv lehetne akkor még a gyíknál is gyíkabb lenne a graf. Szal értem amit mondasz, és valszeg még optimalizáltabb lesz, vagy grafban szépen hagolható a teljes.
egyébként nekem teljesen a H3 jön át, aminek én nem feltétlen örülök, de sokmillióan meg igen, így hát...:)) Annyira uaz az érzet mikor jön a halállovag és AI-nak a csaták 80%-ban 80%-ban üti be a spec kombóját...ami elég durva. Míg az én seregemben a csaták 30%-ban 30%-os eséllyel üti meg uezt. Visszajött a H3 lépéselõnye, és ezzel egy csomó H3 taktika..azaz én odamegyek megütöm és õ visszatámad, nincs a H4-ben hozott egyszerre ütés-lövés. Ennek inkább örülök asszem :) De a megint lehet rohangálni malomig-külsõ lénytermelõ helyig..na annak nem :) Nincs FoW sem, van upgrade (ennek kifejezetten örülök), szal összeségében az elõzõ bétához képest nem nagy változás, de azok jók, és sokat és jól finomítottak a gépigényen, szerkezetileg meg szinte a H3 szvsz.
Hát a képek alapján nincs olyan kurva jó grafikája, szal szerintem nagy a gépigény a grafikához képest.... Meg tudod nem mindenkinek van pénze egy olyan gépre mint amilyen a heroesnak minimum kell...
Amint rányomsz a wait gombra újra besorolja valahová. Ha nem látod, hogy hová, akkor a sor vége felé valahova. Amikor majd kevesebb lénnyel játszol, akkor majd láthatod, hogy hova teszi be a sorba.
nah.. csak elindult tesóm gépén... bár még sok idõm nem jutott rá (megjelenés utáni elsõ 2 tudtam csak jáccani vele)
így még mindig az elsõ küldivel "küszködöm".. az elsõ rohamot én is nyilt terepen vertem vissza...majd a várban is kötekedtem párat..hát az a summonolós dolga a gépnek nagyon köcsög...a grál is megvan már..
nahszval vélemény:
graf: jól néz ki (még minimumon is..) bár még megkell szokni, hogy mi tereptárgy, és mi az ami használható a térképen...
nézet: alapvetõen nincs vele probléma, bár ha átakarom látni a csata állását, távolra kell vinnem a kamerát..csak akkor bizonyos egységek tök picik, és semmit nem nálot a jó kis animokból..igaz, van mikor közelebb viszi a kamerát akció közbe, de volt, hogy ilyen alkalommal megcsodálhattam közvetlen közelrõl, hogy milyen "szép" is a kamera elött terpeszkedõ fû..
zene: elég jó..bár valami olyasmi volt, hogy az alap heaven zene a csatában is szólt a "csatadal" mellé...elég hülyén hangzott...
ami "annyira" nem teccik benne : fura, hogy a hõsnek a megtehetõ lépései narancsos-vöröses szinnel vannak jelezve, míg ha elfogy a lépés, akkor kap zöldes árnyalatot..fordítva jobb lenne sztem.. vár fa-struktúrája sem annyira átlátható sztem, mint a háromban..fõleg az zavar, hogy eleinte gõzöm se volt, hogy miket kell felépítenem ahhoz, hogy tudjak angyalt venni.. ostromkor elég macerás a kamera, gyakorlatilag csak oldalról használható (mert a faltól és a tornyoktól nem látom az ellenfelet), ráadásul ránagyítani sem tudtam különösebben a fal mögött lévõ egységeimre... és remélem, hogy az infernós támadónak a legfejlettebb ballistic képessége van, mert ha minden hõs íly könnyedén omlasztja be a kaput és a várat... varik annyira nem átláthatóak még, bár annyira nem is foglalkoztam még velük.. amit még hiányolok, hogy harc közben azt is kijelezhetné, hogy mikor fog jönni a várakozó (wait) lényem...
úgy hirtelenjébe ennyi :)
elöször azt hittem a treantekröl beszél:)))---na azt megtom érteni..a betaában sokkal jobban nézett ki..meg a hydrának mutálodott a hangja.(mélyebb lett):(..meg már sajna nem rezeg a képernyö mikor a titan lép:)..meg szerencsére kijavították a gargoyle-t ..már nem vérzik.amikor megütik!!!.de a kinézete amúgy se tetszik..még tudnék sorolni..ez csak az én vélemyénem,meg nem is kritika..csak sztem ezzekel jobb lenne..de így is KIRÁLY!!!
ehh, mégiscsak ez a legdúrvább beszólás itt.... Nem is értem mirõl beszélsz? Csúnya és sok fa?? pfffffffff :PPPPPPPPPPP
NVidia GeForce 4400 MX -el mûködik a demó, nem tudja valaki?
Hogy van rendesen vége az elsõ pályának. Oksi, átküldtem a hõst, eltûnt. Következõ kör semmi, utána megyek a csajjal, elõjön a kisvideó, amiben örülünk Nyikolájnak [vigyor1] de senki sehol és nem történik semmi. Ahányszor ki-be megyek mindig ez van. Majd a harmadik-negyedik kör után jön a végsõ videó. Ez így normális?
A második pályán meg csak futni kell ész nélkül?
Srácok gyertek duelezni! :-) Aki jönne jelezze itt pls, aztán játszunk egy jót, nameg kileeht próbálni legalább másik vár egységeit. Regisztráltok egy accountot ubi.com-on aztán jöhettek is.
ami engem illet, nekem még mindig a 4 viszi a díjat, azzal játszom(unk koliban) a legtöbbet, kicsit szokatlan még az 5 kezelõ felülete, meg nem is teccik annyira, meg az sem h a hõs az bárhonnan megtud ütni bárkit. Remélem a kiadásáig javítanak még rajta.
Kipróbáltam a játékot, az elsõ véleményem az hogy iszonyat jól eltalálták a régi hangulatát a játéknak és nem is kell hozá erõs gép max grafikán(2x AA, 4X AF) a gépemen(950 Mhz, 512 DDR, ATi 9600 Pro) élvezethõ a játék.
Neten szokott valaki játszani mert én benne lennék egy meccsben...
Itt egy szimpatikus kritika, plusz segítség akik nem bírnak a játékkal:
" Az elsõ héten ki kell szabadítanod Izabellát, aki a Haven vár mögött jobbra, a toronyban van, nálam többszöri újraindítás után is Pit Lordok õrizték, szerintem nem lehet eltéveszteni.
Hát igen, kemény rohamok jönnek az elején, érdemes mind a két tápoló helyet sûrûn látogatni és nem ész nélkül építkezni mert akkor nem lesz pénz seregre! A rohamok ahogy én láttam, egyre gyengülnek, valahogy ki kell tartani, aztán meg kell keresni a 3 darab obelisket és utána a Grál, az így feltúrbózott várral már könnyedén lehet nyerni.
Az infernos játék már fifikásabb, ott menekülni kell és menedékrõl menedékre kijátszani a téged üldözõ lovaghõsöket!
Így elsõ próbára csodálatosan szép a játék, rendkívül látványosak a varázslatok effektjei, fõleg a tûz alapú támadások! Végre az inferno sem az egyik utolsó a sorban, a 4-es szintû Sucubbus távolsági támadása és visszatámadása, a továbbfejlesztett Sucubbus lánc tûzlövése rendkívül hatékony, a Pit Lord pedig varázsol, ráadásul területsebzõ varázslatai vannak! Végre használható ez a vár is, nekem legalábbis nagyon tetszik. Féltem ettõl a négyzetes csatatértõl, de egyelõre úgy tûnik jól mûködik, nem hiányzott a hatszögû tábla. Az, hogy alul látszik melyik lény mikor következik, nagy stratégiázást tesz lehetõvé, szerintem hatalmas ötlet.
A lovagvárban jó ötlet volt a griffet elõléptetni, bár meglátásom szerint az íjász után a második célpontot õ képviseli... icon_lol.gif Nagyon használható lett így felerõsítve, fõleg a légitámadása durva, nagytömegû, elérhetetlen lövõ lények ellen ideális, várostromnál pedig nélkülözhetetlen. A paladin nagyon szép lett, de kicsit gyengus a speciális képessége, a gyógyítás, viszont brutális a sebzése, teljesen odavoltam tõle, már egy-két lovas is nagy erõt képvisel. Csak akkor esett kicsit vissza a csodálatom, mikor belefutottam néhány halállovagba, ezek még mindig überelik a paladint, az utáncsapás képességük pedig halálos. Az angyal, sõt még az arkangyal is nekem kicsit lassúnak tûnik, és keveslem az egyszeri feltámasztást is. A pap és az inkvizítor szerintem gyengus, lehet azért, mert egyszer csatlakozott hozzám 35 lich is...
Ami a legjobban megfogott az a lények animációja. Végre! Bár túl sok lénnyel nem futottam össze, de amit láttam az nagyon tetszik. A war dancer vagy micsoda a természetvárból, a sunnyogó járásával, egy nidzsához hasonló pengehasználatával, ráadásul mikor meghal az egyik kardos kezét az égnek veti! Hatalmas. A hidra mikor meghal, egyik fejét a másik után dönti a földre, a szellemek füstté válnak meg hasonlók, szóval nekem ez tetszik az egészben a legjobban! Tuti megveszem én is, kár hogy a magyar verzió jóval késõbb jön mint az angol... "
A cikk alapjá tényleg nem rossz, de nekem örökre elátkozták azzal, hogy a régi sztorit eltörölték. Bár az még a 4-ben volt. Ez meg azt is eltörölte. Régebben olvastam hogy híres francia írókat dolgoztatnak rajta..valaki tud véleményt mondani az új sztoriról, és hogy mennyire hasonlít a régire? ( heroes 3 és azelõtt)
Szo-szo. Van elõnye, de van hátránya is. De igen, ha összességében nézed elvileg könyebb, de mondonm kint a nyílt terepen sem jelent nagy gondot.
most nemazé de ugye elfoglaloma várat ott felhuzoma a lovasig a cuccot kiszabaditoma ribit legyözöm a élöhalott sárkányt ahola sok pénz van, erre jön az ellen 6 devilell meg 40 succubival és idézget enyhén szolva kicsit powa... valakinek sikerült visszavernie?
Miután átmentél a kapun és megjött Nikolai, még oda kell menned hozzá egy embereddel. Utána a köv. körben meg jön az ending animáció (megjegyzem elég jóra sikerült). Az Inferno-s küldetésnél meg csak futni kell a kékek elõl. Elõször a Keymaster tenthez kell eljutni (útközben érdemes nekiesni a vándorló szörnyeknek, mert az infernosok beállnak hozzád, a többitõl neg jól jön az xp és a tárgyak, amiket õriznek). A sátorlátogatás után állj meg a teleport elõtt, és csak a kovetkezõ körben menj át rajta. Ja igen, érdemes a Logistics skillre rakni szintlépéskor.
Engem azért dob ki mindig az asztalra, mert megkértem a tûzfalat, hogy ne engedje a hálózatra kapcsolódni, és hiába mondtam neki, hogy ne értesítsen, valahogy mindig megteszi. És mivel a demó elég gyakran küld(ene) adatokat (vereség, gyõzelem, küldetés megváltozásakor) ezért ilyenkor engem kidob az asztalra. Még szerencse, hogy fagyás nélkül visszalép.
Amúgy meddig tart az elsõ pálya? Átsétálok a kapun és utána már vége lesz? Utálom az ilyen pályákat, ahol nem támadhatom meg az ellenfelet. Már minden az enyém a pályán... immáron szinte veszteség nélkül verem vissza a gép támadásait...
Nos. Eddig sajnos nagyon szimpatikus a játék. Igaz nem megy zökkenõ mentesen, akad ahogy illlk - szal nem elég a játékot megvennem, jobb vas is kell alá.
Amit nem látok sehol, az a Hero-k parkoltatását támogató gomb, aminek aktiválásával a kör átadásakor nem kérdez rá, hogy Józsi még tud menni, biztos átadod a kört?
Nah én is kiprobáltam nagyon jo kis GAME lett! Semmi lagg tökéletesen megy nekem! Csak még nem tudom mire valo az a sok varázslat :)
ez egyre jobban tetszik... kár volt kipróbálni, most várhatom a teljes verziót :D
Rátapintottál a lényegre már ehhez, vagy a harakirihez folyamodom... :) Komolyabbra fordítva a szót, ha 2-3 napon belül nem látok rá megoldást, akkor újra felrakom a rendszert, mert hát ugye ezért a játékért mindent.