Nem zárom ki, hogy igazad lehet, de ha így lenne, akkor a béta is fagyna vélhetõen ugyanott hasonló módon nem? Ha meg memória hiba lenne, akkor sok minden más is fagyna, de lekopogom, hogy más játékokkal, illetve programokkal az ég világon semmi gondom, csak pont ezzel és iztt is csak a várban és csak ezzel a demóval, tehát ez nekem egy speciális bugnak tûnik inkább... :(
Akinél fagy, az nézze meg memtest86-tla a gépét, illetve hogy megfelelõ-e a VGA-jának a hûtése. Szerintem hardveres gond lehet a fagyás, mert elég kevés embernél jelentkezik.
Fagyások megoldásáról nem olvastatok valamit? Sajnos nagyon elkeseredtem, mert az épitkezõ képernyõn iszonyat gyorsan megfagy a demo. Az egészben az az érdekes, hogy a februári béta és a nyári alfával sincs gondja a gépemnek, csak evvel... :(
Az elsõ mapon, a második hét elsõ napján betámad az ellen 6 kaszással és sehogy nem tudom megverni a seregét, mindig pár egységgel nyer a rohadék... Esetleg tudok valami taktikát mondani?:D
Itt találtam inferno, haven, necropolis lények leírása az is hogy mi a különlegességük. Sajna a többihez nincs pedig igazán megcsinálhatnák.
Van valahol a lenyek kepessegeirol valami reszletes info? Nagyjabol a kepessegek megnevezese alapjan van rola sejtesem, hogy mire jok, de neha jol jonne egy reszletesebb leiras.
Nagyon tetszik az Imperial Griffinek battle dive kepessege, csak sosem tudom, mikor fog pontosan lecsapni. Szinten nagyon mokas a Dark raider. Ugyanugy mukodik, mint a cavalier, minel tobbet mozog tamadas elott, annal nagyobbat sebez, es nagyon hasznos tulajdonsaga, hogy ha valaki massal megutok egy olyan ellenseget, aki mellett all, akkor meg o is belemar.
A demóból ítélve nagyon jól sikerült az 5. rész. Többen irtátok hogy lehetne jobban áttekinthetõbb a város, hát sztem nincs rá szükség, pár kattintással meg lehet oldani mindent. A grafika csodaszép/aki teheti nézze meg 1600x1200ban fullon/. Nekem az irányítással nincs semmi problémám, fagyás sem volt még, jópár órát játszottam már vele. Az abilityk bevezetése nagyon jó ötlet. Nekem inkább az nem tetszett annyira hogy még mindig lehetne nagyobb a harctér, meg hogyha zoomolok harcnál akkor csak a tér közepére zoomol külön a lényekre nem lehet/legalábbis nem jöttem rá, hogy lehet, ha lehet/. Aztán a másik dolog, a kezdõ zene nagyon jó viszont pl a harc zene lehetne jobb/itt sztem még mindig a 3. részé a pálma/. Más problémám nem volt eddig vele. Persze azt hozzá kell tenni, pozitívumok meg negatívumok ide vagy oda ez még csak egy demó szal bármi változhat, nameg ugye még több mint 1 hónap a megjelenés nem véletlenül adták ki a demót. Mindent egybevetve azt mondom a nival megcsinálta azt amit sokan vártak és méltó utód lesz ha megjelenik, az már csak hab a tortán/legalábbis számunkra/, hogy ezt magyar nyelven is élvezhetjük.
dehat annak a palyanak az a lenyege, hogy ragyere, hogy a tulero ellen mit kell tenned... gyorsan kiszabaditod a host, lepakolod castlet, onnantol meg 1 szimpla rutinpalya
Bizonyára csak én nem értem, légyszi magyarázzátok meg:
1. Mi értelme annak, hogy a hõs skilljei szerepelnek a skills és az abilities lapon is? 2. Miért van az, hogy a skills lapon 6 skill, az abilities lapon csak 5 skill látható? 3. A skills lap alján a specialization and racial résznél található skillek más számára elérhetetlenek?
Ilyen jelenséggel fogadott engem is. Normálban nyomom, elsõ hõs 6 Devillel jött, a másodiknál is volt kettõ... ha ez így megy tovább, nagyon jó lesz. Remélem a mesterséges intelligenciát nem egy 6-os szorzóval oldották meg...
Nálam 1024*768-on megy full grafikán, általában gond nélkül, de van hogy 1-2 másodpercre erõsen belassul. Remélhetõleg az 1.0 + újabb Catalyst majd megoldja a hibát. A játék valószínûleg a videókártya memóriáját terheli le nagyon, nem a GPU-t.
a 2.küldi az infernos---az nagyon könnyü:D:D és rövid..
te igy mirol beszelsz? normalon a gep soha nem jott nagyobb sereggel mint ami nekem volt, pedig nem vagyok 1 progamer
én már 1 napja folyamatosan nyomom:) sikerül visszavernem már öket..a hõseim is erõsek..csak hogy mit kell csinálni..arra még nem jöttem.rÁ:)már majdnem mindenhova elmentem..majdnem mindet felszedtem..(igaz mindig volt egy kis helyen v-mi ami fontos..de megtaláltam:))
Ez még nem elég, egy jó gépet is le lehet terhelni, és most nem arról van szó hogy a tied levan az enyém nincs izé, hanem hogy az nem elég hogy megvan az igénygép. Az elözõ bétához képest nagyon jól javult a gépigény, ott ha kimentem nagytotálba, szinte gyöngyözött a gépem homloka, most pedig simán elviszi, sõt még maxolt élsimítással is jól viszi, miközben nem változott talán csak a kondenzcsík..bár ennek még nem néztem utána rendesen.
Hat nemtom, de az enemy kibaszott erõs.. leverem leverem, de 5x anyi egységgel jön mindig.. és 50x anyi hõse van, ez szanalmasan szar. így. valki véggitolta már a haven t?
Én is kipróbáltam a DEMO-t. Hát az elsõ benyomás naon pozitív. Azonban van benne egy 1-2 dolog ami nem tetszik. Pl.: ami a sereged rendezését illeti. Nem tudok össze vonni 2 csapatot, nem tudok a várba egyseégeket berakni, nem tudok 2 hõssel egyszerre csatázni. Ez a szabadság nekem naon hiányzik amit a Hereos 4-ben jól megcsináltak. Ott úgy rendezted az egységeket ahogy csak gondoltad. Vagy én nem tok vmit?
ouch, már ovlasni se tok akkor, sorry :/ amugy securom semmit nemt ud felmutatni csak blacklistel oszt annyi :)
sokkal, megha a legalis utat is valasztod, sokkal konnyebb lesz a "backup" isodbol jatszani, mintha a lehuzogatos SFfel tenned azt! ;) (ELVILEG! ha addig ki nem jon egy izomverzios Securom :D)
Jaja, és már azt is lehet tudni, hogy mi lesz a StarForce helyett...
Heroes 5 - infók a másolásvédelemrõl
A cseh Tiscali Games most fényt derített arra, hogy a francia Ubisoft milyen másolásvédelmi rendszert alkalmaz majd a stratégia esetében. Ennek becses neve SecuROM. A bizonyíték pedig itt olvasható.
egész véletlenül tévedtem fel a pcguru honlapjára, és ott olvasom, hogy mégsem lesz starforceos a játék
Magyarul fog ez is megjelenni?
érdekes... ha a teljes verziót megfelelõ vga-val leszek majdan képes játszani, valszeg le fog kötni (így szaggatva, meg kicsit csúnyácskán nem annyira jó). bár annyira biztos hogy sosem, mint amennyire a homm3 tudott. a vár nemteccik, átláthatatlan (szeretek az épületre kattingatni, itt meg azt nem tudok :|), a harcok jobbak lett homm4hez képest, a lények jók, ötletesek, a mágiarendszer (eddig) kb homm4 szintûnek tûnik, ami nekem nagyon nem jött be. várostromot meg nem láttam (még). örülök, hogy néhány dologban visszaléptek a homm3hoz (pl hetente lénytermelõdés). mondom mindezt 2 óra játék után. nem rossz.
En egy meg erdekesebb bugba futottam bele. Megjott az Infernos urge, es elkezdte ostromolni a varamat. Nehany kor utan eltuntek az egysegek a kepernyorol. Ha sajat egysegem jott, akkor latszott honnan indul, es meddig mehet, de mivel az ellenfelek nem latszottak megtamadni se lehetett oket. Nyomtam egy auto combatot, erre mindenki hosiesen vedekezni kezdett, es sosem ert veget a harc.
v.ki tudna segíteni? az elsö pályán a 7-nap betámad és nem tom legyözni..a z Ördögével mindenemet megöli.. 25 griffet egyböl megöli..és így tovább a többit..nincs v.mi taktika hozzá??
Ezt megtudtad csinálni a többi részben is, de nem annyira sûrûn hogy hiba lett volna. Nálam az elõbb volt egy érdekes dolog, beindultam a csatába nagyon necces(kis) sereggel, erõs hõssel, úgy alakult hogy körbevették a lényemet és 'körönként' ütöttek rajta 1 sebzést, végül is buktam a csatát, de hajszállal, és a franc se fog visszabumlizni a várba seregért, ezért újra bepróbáltam (load), és most jobb taktikával az elején, tudtam hogy meg tudom nyerni,..erre mikor uoda ért a csata, azonos lényszámú egységek körbevették a lényemet és körbeütötték, akkor 2 sebzést ütött mindegyik (luck nélkül), és megint elbuktam a csatát. Lehet hogy véletlen, de azért kb. 17 ütésbõl 17szer más legyen az egyik esetben mint a másikban, az elég valószinütlen.
Amúgy a játék nagyon jó, bár nem kedvelem annyira az infernot, és a heavent, inkább játszanék az Academyvel, és egy nagyon tápos varázsló sokkal jobban érdekelne... A föld alatti pályán nagyon zavart, hogy nem láttam néha a hõst, a barlang falaitól... Nem láttam merre lehet még tovább kalandozni, de amikor felértem a felszínre, akkor ez megoldódott :) JA, és amúgy a heaven vár, hhúúú nagyon baba :D
Azért az A.I.-n javíthatnának egy keveset... Történt úgy, hogy Costum pályát nyomtam, már a végén jártam, elértem egészen a váráig, ahol egy egészen egyoldalú csatába futottam... Sokkal több serege volt (több mint 500 upgradelt peasent, 5 angyal míg nekem devilem se volt) ezért azt mondtam, hogy inkább elfoglalom a bányáit! A vára elõl elmentem egy bánya fele, napot nyomtam, és ez a GYÖKÉR :D kijött a várából, és nem hagyott benn ABSZOLÚT SEMMI VÉDELMET... szóval besétáltam :DD Vártam 7 napot, közbe csikicsukizott elõlem, bányákat foglalt, meg szörnyeket támadott meg... és BUMM!!! NYERTEM !! YEEEEEE :D .... Azért elkeserített... Nem így akartam nyerni!
ez a System Properties/Enviroment Variables hol van?
Az install idejére tiltsd le a swapfile-t, akkor lesz remélhetõleg helyed, vagy rakd át a Temp könyvtár elérési útját másik partícióra (System Properties/Enviroment Variables alatt)
Nagyon jó lett a játék. Részletes értékelést nem akarok még írni, ahhoz picit keves az a néhány óra, amit ezzel tõltöttem.
Egy bosszantó dolog azonban van. Többször kifagy a játék, volt olyan, hogy újraindulást is csinált a gép, pedig ilyenre más játék esetén soha nem volt példa. A fagyások rendszeresen a városépítõ képernyõn jönnek. Na mindegy a full-ban remélem javítják. Nem kifehjezetten bosszantó, de azért mégis...
Letöltöttem a demót, de nem tudom felrakni. :( Mert mikor csomagolja ki a telepítõt, akkor a C meghajtómra csomagolja, ahol a rendszer is van, de ott meg nincs elegendõ hely, mit csináljak ilyenkor? Helyet nem tudok csinálni rajta sehogyan...
camera zoom - 'PG_DOWN' or mouse wheel camera zoom + 'PG_UP' or mouse wheel camera forward 'UP' camera forward 'DOWN' camera strafe right 'RIGHT' camera strafe Light 'LEFT' camera pitch up 'CTRL' + 'UP' camera pitch down 'CTRL' + 'DOWN' camera rotate right 'CTRL' + 'RIGHT' or 'DELETE' camera rotate left 'CTRL' + 'LEFT' or 'INSERT' camera default 'HOME'
save 'F5' quick save 'F6' load 'F8' quick load 'F9'
ADVENTURE
game options 'F4' esc menu 'ESC' or 'F10' move hero 'M' or 'SPACE' next hero 'N' OR 'TAB' select hero 1-8 '1' - '8' dig 'G' or 'D' spellbook 'C' end of turn 'ENTER' or 'NUM_ENTER' or 'E' hero attributes 'A' hero equipment 'I' hero skills 'K' hero abilities 'V' hero biography 'H' surface/underground 'T' or 'U' objectives 'O' or 'Q' objectives log 'L' puzzle map 'P' chat 'BACKSPACE' or 'CTRL' + 'ENTER' or 'CTRL' + 'NUM_ENTER' chat to all 'CTRL' + 'A' chat to team 'CTRL' + 'T' chat to race 'CTRL' + 'R'
TOWN
town hall 'B' fort 'R' magic guild 'G' tavern 'T' market 'M' racial building 'Q' blacksmith 'X' buy artifacts 'Y' shipyard 'Z' next town 'N' previous town 'P' upgrade creatures 'U' split creatures 'SHIFT' + drag creature
COMBAT
defend 'D' wait 'W' auto combat 'A' or 'V' retreat 'R' cast 'C' or 'S' autoplace army 'A' or 'V' melee attack for shooters 'CTRL' switch turn order bar / combat log 'TAB'
Q-val meg tudod nézni a küldetés célokat.
sztem is kevesebb hangsúlyt kap, míg a H3-ban maxolni kellett a morált hogy kigyere a wait-nél jobban, addig itt viszonylag könnyen kap 'lendületet' egy egység és támadás után befér még egy támadás a lassabb ellenséges támadó egység elé. A H3-ban sokkal kisebb volt az esély egy bónusz támadásra, ezért inkább megérte wait-ni. Meg a H3-ban erõsen manipulálta is a gép a morált.
Egyaltalan nincs akkora jelentosege viszont azert eleg hasznos tud lenni neha, kulonosen pl a fejlett succubinal. Igaz 2 ora jatek alatt kb 3x waiteltem, tehat nagy szerepe nincs.