Az, hogy szétszedi az egységeket, sztem egy bug. Támadás kezdetekor az AI hozzányúl a saját szisztémája szerint a játékos csapatfelállításhoz. Gondolom elrontottak egy if...else vizsgálatot, amikor csak a gép egységeinél kellene ezt végrehajtania :D. Pl nekem akkor is volt ilyen, mikor hotseat-nél hõst támadtam, és a megtámadottnál a csontiíjászok két 400as csapatából csinált négy 2xx-es csapatot, akiket aztán persze én pakolhattam le a csatatérre.
sírjunk együtt :))))) (teszem hozzá még mindig tök jól elvagyok a játékkal) -Jaja, harctér kicsi, még jó hogy nem olyan kicsi mint a H1-ben. Viszont az is igaz hogy hanagy lenne akkor egy, azaz 1 gyors lénnyel lehetne kergetõzõsdit játszani akár 100 lassabbal is...a hõs majd leszedi õket szépen :) - Slow...na ezt én sem értem, vagy ha értem is, így nem akarom érteni :)) slowkodjon hatásosabban. - 'kondenzcsík' a Preserve-nél nagyon tetszik, egyébként felejthetõ. - égbolt, én eddig csak a várban láttam ha körbenéztem, viszont az halálosan jó volt...röpködõ madarak meg minden, a halálvárban meg akkora hold mint állat. :) Az hogy szétszedte az egységeket az nekem is volt...detto nem értem miért.
Be(s)írom már ide ide, számomra mik voltak kicsit zavaróak - ezek egy része ugyan apróság...:
1., A harctér túl kicsi. Jobb lett volna, ha az alapharctér(8x10) akkora, mint az ostrom harctér (14x14) 2., A Slow használata. Az okay, hogy késõbb kerül sorra - persze az sem feltétlen, de hogy így is odaér egy kör alatt, azért az valahol kacagságos. Szala az Intuitíven vagy min visszafog, de a speeden nem??? 3., Várostromnál miért szedi néha többfelé az egységeket. Pl. Nálam az íjászokat 3 fele szedte..., miért? 4., Az Aura színe jó lenne, ha egyezne azzal, amilyen színû magam vagyok; mert a zászlót igazából észre sem veszem. Szóval hiába voltam akármilyen színû; ha necro, akkor zöld, ha preserve, akkor sárga... stb.-nek láttam magam, mert egyszerûen az a szembeötlö. 5., Jó lenne, ha kikapcsolható lenne a kondenzcsík, mert szép az, meg jó az, de van hogy zavaró - persze ez lehet beta-hiányosság, hogy nem kikapcsolható. 6., Ha a várban messzebb el lehetne zoomolni, már sokat javulna az áttekinthetõsége. 7., Ami minden bemutatón látszik, és a képmentések fele is errõl szól, hogy a csatatéren és a kalandpályán állva is - de ott virít a bannerben is - lehet látni az égboltot, de bezzeg a bétában nem tudom úgy állítani a kamerát, hogy látszon... Akkor az most benne lesz, avagy sem? - mert én látni akarom a vérvörös égboltot!
jah, az volt még ilyen, pedig a legpöpecebbül nézett ki :)
treeant-okat próbálta valaki? nekem nagyon nem tudták megsebezni, fõleg, mikor defend módba küldtem és legyökerezett:)
sztem a kiegyensúlyozás miatt, az implosion elég jól tud sebezni, még jó hogy nem területre hat. Szal a kisebb varázslatokkal sokkal több a taktika, mint bamm megereszteni egy 5000-4000-3000-et csapó chainlighting-et. :) Meg vhogy jó is...egyensúlyban van a varázslóval, hiszen azért ha számok szerint képzeled magad elé, pl. egy 'felsõközépkategóriás' Implosion-nal 40-50 Royal Griff hal meg a vezér képességeitõl függõen.
egyébként miért van az,hogy igazából a heroes sorozatban a támadó varázslatok nem sokat értek.. sokkal többet használtam az egyéb mágiákat (blind,haste,slow,stb.)
hehe meg csak kepen lattam:) en az altalanos rpgbeli abrazolashoz viszonyitottam, a bg2 csak egy a sok kozul, de ez legyen a legnagyobb problema a jatekkal azt kivanom:) sztem mar kerdezted:) de amondo vagyok, legyen a jatek kesz fullra, sok mappal, aztan en azt se banom ha kieggel jonne a szerkeszto, csak ne emiatt kessen meg a jatek honapokat
"ha mar az rpgnel tartunk: mas forumon is olvastam mar h belekotottek a demilich abrazolasaba, hozzateszem, jogosan, ugyanis az rpgfanok többsege legalabb a bg2 ota tudja, h a demilich anyagi teste valojaban csak egy koponya, nos ehhez kepest a h5ben elég jo teste van:)"
Pillanatra megijesztettél, hogy Te már láttál demilich-t, de örömmel olvastam, hogy a BG2-höz képest tér el csak, nem pedig a valóságtól :-) Bár fene tudja, lehet érdekesebb lenne a világ...
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem a játékon kívûl még a pályaszerkesztõ bizgat nagyon, hogy milyen lesz, és mekkora szabadság lesz benne, de ezt már lehet kérdeztem.
ez igaz, nem jott be tul surun, korantsem annyira, mint az ai altal vezerelt sarkiknak. De a speckokrol jut eszembe, h a legellenszenvesebb az efreet szultane volt, amit ha az ai vezerelt, 100akat sebzett, mikor te, szinte semmit
a Dread knight tényleg kemény volt..a Ghost dragi speckója nekem kb. 10 000-bõl 1szer ha bejött (lehet engem nem szeretett), a csonti meg akkor volt jó, ha még akkor megtudott ütni, ha sokan volt..ha jól taktikáztál, akkor viszont nem tudott megütni...
de , csak akkorra már nekem meg másból volt légióm, vagy nagyon bika mágiám, és erõsen megcsappant a csonti-sereg, mire elért hozzám..a bone/ghost dragon meg a leggyengébb 7. szintü dög ...
A Might and Magic V. hivatalos oldalán az Ubisoft részben azzal magyarázza a halasztást, hogy szeretnének a M&M rajongók kedvére tenni, továbbá a béta tesztelés eredményeinek átfogó elemzése is sok idõt emészt fel. Ezért a minõség és a hosszú prosperálás nevében az év második negyedére tûzték ki a megjelenést. (Hardwired)
Hi.Ezen a 2 oldalon kívül nincs máshol fent?
jaja megfelelo attakkal eleg csunyakat utottek azok a csontilegiok, valamint ne feledkezzunk meg az igen szimpatikus dread knightokrol sem, es a szellemsarkany speckojarol, ami ha bejott eleg kellemetlen pillanatokat szerzett a magasabb szintu lenyeknek:)
amugy nagyon hianyolom a szokasos movement-csikot a hos feje mellol, a jo kis + jelekkel, jelenlegi megoldassal nem lehet latni ki mennyit lephet, valamint nem artana egy mana csik sem
ha mar az rpgnel tartunk: mas forumon is olvastam mar h belekotottek a demilich abrazolasaba, hozzateszem, jogosan, ugyanis az rpgfanok többsege legalabb a bg2 ota tudja, h a demilich anyagi teste valojaban csak egy koponya, nos ehhez kepest a h5ben elég jo teste van:)
hát ez az..ehhez képest sztem gyengusz volt a nekró (legalábbis a 3. részben, bár a 2-ben sem volt az a kimondott bika-csapat...) ha most meg túl erõs lesz, akkor frankón átestek a ló túloldalára...
hát ,sztem eddig ugyis elég gyenguszok voltak a nekrók, ahhoz képest, hogy az élõholtak állítólag kemény enemy-k (pl normál, nem számítógépes RPG-kben)
Nem állt szándékomban megsérteni, és köszönöm az segítséget. 1. Ha a játékosok fórumában állva nézed, akkor ha visszaszámolsz, akkor a Tied a 3000. hozzászólás, annak ellenére hogy az enyémnél van belül a 3000-s sorszám... lévén gondolom volt pár hsz, amit idõ folyamán kimoderáltak, de ezáltal a hsz sorszáma nem csúszik vissza annyival, mint ahányat kitörölnek, tehát hiába lesz az én hsz-m most a 3015-s számú, attól még a topciban 3005 hsz lesz. 2. Rég volt már mikor a topic elejét olvastam..., nem emlékezhetem én sem mindenre.
1. nem a 3000. hozzászóló voltam. Pont, hogy neked akartam segíteni. 2. Heroes 2 óta fan vagyok. Mibõl gondoltad, hogy semmi közöm a topichoz? Nézd meg pl. a 84-es hozzászólást, kedves barátom...
Tenyleg nagyon lol allapotban van most a nekro team, meg csak ki sincs maxolva a necromancy, de mar most visszaadja a megolt ellen 100%-át csontiban...ez eddig nem tünt fel egy teszternek sem, meg az openbeta elött? Vagy csak nekrofanok teszteltek?:)
Áhám, tehát akkor a (hivatásos) téker az olyan személy, mint pl. dr. Kotász, aki - kintrõl nézve - pont a 3000. hozzászóló és csak azért szólt hozzá, hogy ez az övé legyen, amúgy semmi köze a topichoz. Asszem értem.
téker (take) -> elvitted a 3000-ik kommentet. :)))
OFF Valaki árulja már el mi a ték lapátja az a ték, téker - ennek a fogalomnak a jelentésével sajnos (még) nem vagyok teljesen tisztában, illetve, hogy mikor használják. A Google-be beírva ezt találtam: ték: tapló, értelmi fogyatékos, kretén... Ennyire csak nem lehetett retardált az elõzõ hozzászólásom. Vagy vannak olyan fogyatékosok körünkben... akarom mondani tékerek, akik direkt módon kerekszámú hozzászólásvadászok és fáj, ha valaki indirekt módon egy pl. 3000. hozzászólást teszi meg egy topicban? :)
Remélem NeoMaN nem ilyen vadász, mert akkor Õ a 6. legnagyobb téker a világon:) ON
"Az óriás rugása tényleg elég béna" Mi ezt megfejtettük. Nem rúg! Lábszaggal öl. Amekkora lába van még hihetõ is :D
Hotseat-et szerintem is próbáljátok ki, netes game a bétával elég mazo vállalkozás!
Már harmadik napja tolom a Peninsula pályát, necro vs warlock. A necro kb 20000 arany és 3-4 szint elõnyben van, igaz szinte rögtön megkapta a logisztikát, míg a warlock kb 12. szinten (ez igen erõsen pech kategória, de bárkivel megeshet). A warlock többször is utánpótlásra szorult, a necro viszont a kezdeti sereg uppolt változatával nyomult egészen a legutolsó körökig, így is 1000 csontival ijesztgeti a kóbor lényeket :) Sajnos az óriásokra nem voltak elég impresszív hatással, nem akartak beállni a seregbe :( Az óriás rugása tényleg elég béna, de az tetszett, hogy mikor meghal, magzatpózban fekszik el, mint egy óriási csecsemõ.
Mivel a bétában 30000 pénzzel kezdünk, mindkét várban sikerült az összes lénytermelõ helyet kiépíteni második hét végére, de a warlocknál csak kompromisszumok árán. Mondjuk ha a blood witch-eket megspórolom, akkor könnyebb lett volna, de miután egy csatában nagyon megszívattak, gondoltam, nekem is kell ilyen. Kár, hogy hamar hullik az erõsebb egységek ellen, mert a saját szintjén nagyon erõs. Nagyot üt, nem ütnek neki vissza, nagyon gyors, sokat lép és minden ütés után visszatér a kiindulási helyére. Haste+bless és az ellennek annyi.
A végsõ csata még hátra van, de elõtte bevásárolok minden lénybõl mindkét oldalon.
Nem tudom mennyi az esélye, hogy a bétához patch-et adjanak ki, de minimum egy necro patch jó lenne, mert a jelenlegi csontiélesztõs rátával szerintem nehéz reális képet alkotni róla. Úgy meg nehéz kiegyensúlyozni.
Ha már a bosszantó dolgoknál tartunk: Ma 3x futottunk neki a feleségemmel a játéknak, de Õt 1.5-2 órányi játék után disconnectel kivágta az UBI... Azt hiszem többet nem próbálkozunk.
Ja, mondjuk tényleg elég idegesítõ tudott lenni a vezér nélkül kólbászoló lények, de hát ez van. :) Az Imp is elég idegesítõ :D Ezt meglehetett volna oldani azzal hogy egy bizonyos idõt tölthetnek csak vezér nélkül a seregek, mert elfogy az ellátmány, mert zuhan a morál vagy egyszerüen szétszélednek...akármi. A FoW az nem volt, (és utálom is, nekem se nagyon hiányzik) viszont volt tehát alkalmazkodni kellett hozzá...és végül is lehetett is.
A hõs nélküli kóricáló lények, ha velem voltak, akkor kafa, de amikor a 4 gépi ellenfél mind a 4-5 ilyen lényével lépett... az azért idõben nagyon sok volt és rohadtul vontatott lett tõle a játék, nekem ezért nem tetszett.
Ami nekem így elsõ nekifutásra még hiányzik az V betaból, az nemcsak a kis szám, ami kiírja, hogy mennyi lépés van hátra hanem pl. az is, hogy nem tom megnézni melyik egységemen mien áldás vagy átok van, de persze lehet ez csak a béta hiányossága.. Jó lenne tudni, hogy mi béta-hiányosság és mi valódi.
Miért is nem illene bele?;o 2-3-ban nagyon használható volt és azért a harcrendszer hasonlít a 3-ra sztem.
Na akkor innentol mar az a kerdes, iden megkapjuk-e a gamet vagy sem...de nem erdekel meddig tart csak azokat a fertelmes gargoyle-okat vegyek ki konyorgom
hmm jo h szoba hoztad a fow-ot...na ez sztem abszolut nem valo a heroes sorozatba, elvegre a 4 kivetelevel az osszes heroesban kihagytak, es nagyon jol megvoltunk nelkule:), rts fanok hasznalhatjak egeszseggel, de a heroes sorozatba valahogy nem illik bele. Amit meg leirtal a lenyekkel kapcsolatban az mind szep es jo, de adott esetben volt egy nagy hatulutoje, amit nagyon utaltam: nem egyszer azert huzodott el egy-egy jatek mert az ellenfelnek imitt-amott meg koricalt nehany ilyen hosnelkuli, par lenyes csapata, es neha eleg idegorlo volt ezeket megtalalni, foleg a nagyobb palyakon. Mondjuk nem akarom nagyon agyonfikazni a 4et se, mert eleg sokat jaccottam vele:) Persze a velemenyed(meg barkiet) tiszteletben tartom, nem kifejezetten a kotozkodes volt a szandekom...
Sztem elutasítóan közelíted meg a dolgot, nem mondom hogy érts velem egyet, de megvan a magam indoka. Asszem 8 'hõs' szerepelhetett a H4-ben, ezért eleinte 1-2 hõs-t vettem fel, a többinek pedig helyet pedig 1darabszámú lények foglalták el, ezek mentek felderíteni a tájat, blokkoltak idegen lénytermelõ helyeket, ellenõriztek portálokat...azért mert volt FoW. Aztán ezeknek a szerepe szépen lecsökkent, és eltüntek. Ez sztem egyáltalán nem játékidegen, ha egy griff harcol velem a csatában szövetségesként, akkor miért nem mozoghat szövetségesként?
Egyébként meg találkoztam már...és sztem nem csak én, olyan map-pal, ahol ha rossz irányban indultál az elején, akkor nem is volt értelme továbbmenni, be töltötted a térképet újra, de már tudtad hogy mi hol van. Nekem igazából mindegy hogy ki mit szeret a HoMM sorozatban, de én szerettem a H3-at, és szerettem a H4-et is, egyáltalán nem gondolom hogy bukás lett volna,..egészen más errõl a véleményem. Azzal hogy visszavették a FoW-ot, és újra nincs lépésszám, vmint hogy megint rohangálni kell a malmokhoz..stb, ezzel nekem az jött le hogy kevesebb innováció, több biztos bevétel. Ezzel együtt még a béta mindig béta, és a amit off-ban produkál az is egy meghekkentett csökevény single rész, és még bármi lehet.
Ubisoft is making sure that the game meets the high standards that Might and Magic fans expect while thoroughly analysing the results of the beta testing. In order to guarantee a consistent level of quality for Heroes of Might and Magic V and lay the groundwork for future titles under the Might and Magic brand, Ubisoft has decided to release the game during Q2 of 2006 calendar year (Q1 2006/2007 fiscal year).
Hat nemtom mennyi ertelme volt annak a 4ben, h 1. nap vettel vagy 6 lvl1es lenyt es elhajtottad oket szerteszet a terkepen, extrem gyorsan felderitve mindent, foleg a kaosz tolvajaival...sztem ez rontott a jatekelmenyen. En orommel laton h visszatertek a jol bevalt hagyomanyokhoz
..még mindig nagyon jó a béta játék...kicsit ugyan lassú a folyása, legalábbis valós idõben mérve, ennyi idõ alatt már fél térképet szoktam bejárni...fõleg hogy sajna újra nincs magányosan kóborló lény, így nem tudnak besegíteni a felderítésbe. sok jó dolog volt azért a H4-ben....
ami nekem hiányzik, vagy csak nem látok a szememtõl, az az, hogy kiírja, hogy hány kör amíg elérek a kijelölt helyre
hát igen, valahogy énis ígyvagyok, hogy megveszem...húsvétra úgyis lesz pénzem, de elõtte a full-fázisról adjanak egy kis demo féleséget, hogy mennyire van optimizálva, meg hogy nem szaggat, és ha nem lesz clone...vagy nem megy warezosan, akkor lehet erre költöm a húsvéti pénz...de csak ha ezek a feltételek érvényesülnek :)
Lehet, hülye kérdés de régen volt egy funkció, amit az adott lény lépés körénél lehetett használni és akkor az összes lény után jött még1-szer, és ezt nem igazán találtam (lehet csak béna vagyok) van ilyen az 5-ben is?
najo meg2 csakmost csakneked
nesze :D
Mondjuk ha tudnám - magyarul - hogy milyen hibák ismertek, akkor meg tudnám mondani, hogy láttam-e benne (nem ismert) hibát avagy sem. Egyébként a vízköpõt leszámítva, az Academy-nek sztm jó lett és jól néz ki ez a keleties stílus.
Ugyanakkor ami kicsit aggaszt, hogy eddig sehol nem láttam - vagy csak nem emléxem(?) - se képmentésen, se itt a betaban, se videókban: havas tájat... Ugye lesz benne?
tessék fölrakni sok képeket!!!!
Én is játszottam vele 6-8 órát, nekem ezek alapján bejött. A csatában a lépési rendszer elég érdekes, nem sikerült rájönni, h pontosan mi alapján megy. Van a lényeknek vmi intuitiv, vagy mi a fene tulajdonság, és az minél magasabb, annál jobb. Maga a csata qrva jó, duelben a storm lord elég ütõs, csak a köcsög imp tudja megszivatni. A lények szépen néznek ki, végre a sárkány nem az a nyomoronc kis valami, mint a 4-ben A kamerát a "kaland" nézetben elég szabadon lehet kezelni (zoom, forgatás), habár sztem még nincs annyira optimalizálva a játék, mer a 2 hónapos gépemen minimum grafikán (1024*768, low detail) bizonyos szögnél/közelítésnél darabos A csatában viszont csak félkörben lehet mozgatni, és fixen rögzített a kamera, ez nem tetszik. Nem tudok megvizsgálni 1-1 lényt, pedig a dungenon dark elfjei nagyon jók Ami télleg vicces, a kék kristály-drágakõ A várépítés eleinte furcsa (scrollozás), de van egy olyan, h city plan, ott át lehet tekinteni. Bizonyos épületeknek még nincs képe, de gondolom ez változni fog. A heaven várat egy kicsit szürkének (barnának ) tartom, de ez egyéni ízlés kérdése. A skillrendszer jó, de asszem csak 6 alap skillt lehet tanulni, viszont egy halom kiegészítõ jön mindegyikhez. Egyelõre a luck qrva jónak tûnik. Magas luckkal átlag 50-70% a dd aránya. Finom AI egyelõre nincs a játékban, azt gondolom még fejlesztik. Az is jó, h végre nem mind1ik hõs lovon van, hanem különbözõ hátasokon, vagy gyalog Amik nem tetszettek(néhány szubjektív): 1: az angyal miért nõ? lol 2: a lépési rendszer kicsit fura. A lassú egységek elég ritkán lépnek. Meg ha jó láttam, a haste/slow is morálszerûen hat. 3: a csatatér szerintem pici. A getöbb egység az 1. körben eléri az ellenfelet 4: csatában a kamera nem mozgatható szabadon annyira, mint a kaland opcióban Egyenlõre ennyi, a pozitívumokból nekem több van, mint a negatív tapasztalatokból:)
Azóta végigjátszottam egy havverral az egyik pályát multiban, kb 3-4 óra volt, és porrá aláztam Sztem a multi is jó, csak kell majd az a ghost-hero lépés, különben idegtépõ. Igazából bugot én sem fedeztem fel benne, a zenén kivûl. Ja, illetve mégis: ha kilépek a várból, néha visszadob. Ill ha várból kilépés után end turn-t nyomok, akkor is visszadob a várba. Összességében ha nem 13-15k lesz, hanem max 10-11 (esetleg 12:D), akkor sztem megveszem.
felraktad a linkelt moddot? Kipróbálni mindenképpen jó...én már 3napja folyamatosan kipróbálom vele :))))
zárjuk le ezt a béta sirást aki tudja mi a béta az örül aki nem az meg magára vessen, sztem jó dolog ha most még kiderülnek mik hiányoznak és pl szolnak hogy xarok a hõs képei mert igy biztos nem maradnak xarok :) Nekem az a nagy bajom, hogy nemtok rendesen kiprobálni mert mindig kilépkednek az elsö kör után ha valaki szeretne egy nagyobb probát az egy privit dobjon rám Au revoir
jah, ezek a lámák, ezek mindig is ilyenek voltak, és maradnak is
Sztm sem kellett volna open beta. A játékosok 80, sõt inkább 90 %-a sztm keveri a béta fogalmát a demo fogalmával... Amikor azon sírt valaki az egyik fórumon, hogy de szar, nincs a hõsöknek arca és ezért a H4 már helybõl jobb; akad a hang, ilyen se a 3-ban sem a 4-ben nem volt, az ilyen és ehhez hasonló kinyilatkozások kicsit megijesztenek. Komolyan, félelmetes az emberek hozzállása és felfogó képessége. Lehet IQ teszthez kellene kötni az ilyen teszteket...