te meg hogy képzeled hogy az õ tulajdonukat le akarod warezolni..., nc... :) ami nem jön ki hivatalosan is inygenesen addig az meg az õ tulajdunuk és igen, pont igy képzelik...
igazábol nemtom mit kell ezt bonyolitani ha a gam,e feltelepitödött a gépre azt nem védik meg csillagerövel, egy átlagos programozo lemûti a gamet onnan Jah és a hearoes 4 illetve a legends of heroes szintén 3DO kreálmány...25 éve vagyoka világon de a legnagyobb bukás és ocsmányság amit valaha láttam.
h3- h4 nél lényeges különbség, hogy az elõbbi játszható és élvezthetõ volt multiban, még a h4 nem.
valóban csütörtököt mondtam, a starforce al is:)
mi van, ha az én eredeti példányomat, az asszony gépére szeretném felrakni,akkor is kapok hardware key-t?
ahgyjátok már ezt abba, igen is jó multiba föleg hotseatbe, mikor elnyomsz egy kört és közbe beszélgecc msn en haverral nincs extra kötöttség mégis jétákélmény, kár hogy elfogják abszni ezta ahearoest is mert nem olyan jo kis taktika élmény mitn a 3 ba
Mert ez a játék nem multiplayer játék, csak egyes kiadók és fejlesztõk nem képesek ezt belátni.
Háát...én most jáccottam vele néhány kört vmi belga emberrel. Elsõre elég kuszának tûnt, ne legyen igazam, de lehet a szépségre ráment a heroes feeling, legalábbis nekem semmi ilyesmi jött be. Mármint a feeling..
A Starforce-szal kapcsolatban nekem csak annyi fentartásom van, hogy nekem legálban lesz meg a játék, attól én még lehet szopok vele, mint ahogy jónényan szoptak vele az UFO: Aftershock kapcsán is - hiába volt meg nekik legálban. És ez nem merült ki ennyiben, hanem a patch sem ment fel, vagy ha mégis, akkor utánna nem indult a gém... kicsit félek ettõl a szar védelmi rendszertõl. Nade reméljük a legjobbakat.
hacsak, nem a pénzeseket védte az SF, és annyi lesz a különbség, hogy a public bétából ezt kiveszik...
tehat visszaterve az 5hoz, eljutok addig, hogy feltelepitem, ugye inditasnal jon a starforces kepernyo, ezzel majd akkor tudok vmit kezdeni, ha csutortokon kodhoz jutok ?
*felhuztak
a kiegek is marhajó a 4-hez, bár engem állatira feltuttak huzni,hogy kissé tulságosan erõs, uj lények kerültek be... nemmintha a SoD-be nelett vna...:) Meg ugyebár az wgymást erõsitõ tárgyak.
Nem tettem különbséget a két játék közt:) Mindkettõ iszonyatosan jó, ugyanazon sorozat, ugyanazon gyrtó... de velejében is mások! Kellett valamit ujitani; ezlett belõle... nemtudhatták,hogy nemlesz oan sikere,mint a HoMM3-nak. Mindenesetre hozzáse nyultam volna, ha a Team17 mintájára rókabõrözték volta, mint a Worms-sorozatot... (bár azis kurvajó:))
"szintén izlés kérdése, de a H3 egységei nekem grafikai megvalósításban jobban tetszenek." - teljes mertekben egyetertek, mint ahogy barmelyik joizlesu heroesrajongo. A h4 grafja max a map reszen esetleg a varban ment el, ugy ahogy(ott is csak 1280ban volt szepnek mondhato), ami viszont a csataban tortenik, az egyszeruen botrany, soha nem is ertettem h engedhettek ki a jatekot ilyen animaciokkal...naposcsibere hajazo fonix, van damme-ot megszegyenito rugassal tamado satyr, o-labu, csipoficamos sarkanyok, kalapjaba visszaugro koboldok valami ordenare hanggal alafestve...soroljam meg? asszem mindenki tudja mirol beszelek. Persze meg a varazslatokat kisero effektekrol is lehetne odakat irni, de asszem eleg annyi h meg a joval korabban kiadott 3 reszben is sokkal elvezhetobbek voltak. Na de hogy valami jot is irjak a 4rol, megkockaztatom azt a kijelentest h a jatekmenet az egesz jo lett, tele franko ujitasokkal, bar sztem kicsit konnyure sikerult(a kampanyok mindenkepp), es a balance a magiatipusok kozott sem volt a toppon, itt legfokepp arra a par ubertap spellkombora gondolva amivel magasszintu lenyek szazait egy legyintessel megsemmisithettuk(sacrifice+hypnotize, bar ezt asszem utso kieggel gyogyitottak)
hmmm...ezt akár banner-be is lehetne rakni :) Teljesen mögésorakozom. Ami még nekem tetszett, az a ward-ok használata, mert bár protection volt a H3-ban, az csupán az adott varázslatfajta ellen védett, míg a H4-ben megvannak az 'örök' ellentétek és azok ward-jai, varázslat és sebzésvédelemmel is. Meg persze vannak különbségek, de ez csak úgy eszembe jutott, kicsit feleslegesen, mivel amit leírtál azzal úgy értek egyet ahogy van.
Ha már itt tartunk, hogy "H3 vs H4", szvsz a negyedik rész nagyságrendekkel jobb volt az elõzõnél! A pozitívumait ezerszer leírták már elõttem, úgyhogy nem mennék bele, viszont egy nagy hiba mindenképp említésre méltó, amit kezdetektõl fogva nem értettem a fejlesztõk részérõl: egységek upgrade hiánya...
Ismét felélénkült a "H3 vs H4" vita. Úgy látszik, hogy ez már örökzöld... :) Szerintem nem létezik válasz, hogy melyik a jobb, csupán arra létezik válasz, hogy az egyén melyiket kedveli jobban, vagy melyik nem jött be neki. Én a melyiket kedveli jobban csoportba tartozom. Összességében a kedvencem a mai napig a H3, de a H4 is nagy kedvencem. Az meg hogy visszafejlõdés lenne kijelenthetõ (szvz. :) ), hogy nem igaz. Számos újjítás, értsd fejlõdés van benne, hogy csak néhányat soroljak fel: - skill kombó - megjelent a varázskönyv az egységek kezében (nekem a H4 legszimpatikusabb újjítása, remélem az 5. részre is megmarad). - átgondoltabb lett szvsz. a mágia, igaz a kiegyensúlyozása nagyon nem sikerült. Talán az ordel és a life kiemelkedik a többi közül, s még a death is rendkívül ütõs, de a chaos és fõleg a nature felejthetõ. Mégis ez nekem elõre lépésnek tünt, igaz a mágia szerintem eddig részrõl-részre átgondoltabb lett. - nekem a vár harc is ötletesebb lett, hiszen komoly stratégizálási lehetõség volt az egységeim elhelyezése, persze ez is izlés kérdése. - a karaván használata is ésszerû újjításnak tûnik, mindenképpen pörgõsebbé tette a játékot. - logikus lépés volt, hogy a hõs mellett az egységeknek is megjelent a napi lépés száma, azaz nem lehetett a H4-ben kiszállítási útvonalakat kiépíteni. A H3-ban az egység lépés száma csak a csapat maximális lépés számást befolyásolta, igaz ez szerencsére a H4-ben is megmaradt.
Hát ezek után lassan kérdés lehetne, hogy mitõl is tetszik jobban összességében a H3, mint a H4, talán csak 1-2 villanás, ami a H4-ben nem jött be nekem, de ugye ezek is izlés kérdése: - az örök vita azaz az aktív hõs szerepeltetése. Nekem illúzió romboló, amikor egy hõssel önmagában 30-40, vagy több fekete sárkányt ütök le. Ok, hogy hõs, de ez számomra már félisten. Mitöbb a hõsök mellett pont az ilyen arányok miatt hamar feleslegessé vállnak az egységek ritka kivételtõl eltekintve. - szintén izlés kérdése, de a H3 egységei nekem grafikai megvalósításban jobban tetszenek. Persze volna még 1-2 dolog, de felesleges írogatni, hiszen ez egyénenként más és más, pusztán azt akartam leírni, hogy nem visszafejlõdés, csupán más koncepció alapján készült, sõt meg merném kockáztatni, hogy több szempont alapján inkább elõre mutató elõrelépéséket tartalmaz... ;)
inkabb csak az elvarasoknak nem felelt meg sztem a homm4... ha a homm3 helyett ezt dobták volna ki, akkro viszont tuti ezt imádtam volna:)
nembánok vele felelötlenül, van jópár aradeti CD-m, pont az ien védelmek miatt:) még másoltat se kellett soha ujrairni,pedig a Red Alert már igazán elkophatna:)
Azé sztm, ha folyamatosan 24 órában játszol a játékkal, akkor sem hiszem, hogy elkopik 1 év alatt. Sztm, Te hamarabb elkopnál. És mire elkopik, már nem teljes árú lesz a gém. Az már más kérdés, ha valaki mostohán bánik a CD-ivel, akkor hamarabb tönkre megy.
Adler csütörtököt mondott, a nagy várakozásban meghibásodott :-) - bocs
Tuttommal minden eredeti CD-mrõl készithetek egy, és csak egy legális másolatot. De eza szerencsétlen CD-védelem nem engedi. Haaz eredeti CD meg elkopik, akkor vehecc ujjat... azmeg nem olcsó...:(
sajnos nekem sem, hiába lépek kapcsolatba a starforce al, egyenlõre semmi:( mondjuk lamer módon nem is értem, hogy megy......product key, hardware key? ez utóbbi, mármint a hardware az én tulajdonom, hogy képzelik, na mindegy......
valami csak lesz, csütörtök van.....
Ja ez természetes. És a legfõbb gond az hogy nincs a legújabb védelemre ellenszer egyenlõre. Tehát a mostani álláspont szerint nem lesz warez verziója, csak az az egy lehetõség van, hogy elmész a boltba és megveszed. (DE mint mondtam EGYENLÕRE!)
hát szerintem a képek és videók "tapasztalatából" az 5 legalább anyirra másabb a 4-hez képest,mint a 4 a 3-hoz:) (jajne... ezis Starforce-os?:( )
Visszafejlõdés szerinted. Ez mindenképpen egyéni megítélés kérdése, és ezzel kijár neki az 'szvsz'. Egyáltalán nem rossz a H4, ..más mint a H3, de nem rosszabb.
okés azt emg támogatom, csak megjegyeztem :P mert pl ezzel én ugyvagyok ha nem full egyértelmü a név/pass és valaki még ugyis kitalálja annak lehet van annyi esze hogy megérdemli hogy bejöhessen :D
Én csak az ötletet vetettem fel, a név és a pass mind1, csak az itteni multizni vágyó fórumozók jó lenne, ha tudnák, hogy mikor, hol, esetleg kik vannak/lesznek... stb. Nekem olyan halál mindegy, hogy a név és a pass mi, lényeg, hogy rövid legyen - ne kelljen már idejönnöm, hogy copy-paste-zam a nevet és a kódot...
Adler!
Részemrõl semmi harag.
nem szólok, felmarkolom a dohányt és Cubába megyek:)
moderátor törölje ezt a 2 bazi nagy képet, mit képzelek!
Aha, odáig én is eljutottam, de ha tudsz egy mûködõ "activation code"-ot, hogy elindíts, lécci szólj!
No mindegy, de legalább megnéztem az underworld 2 -õt, az legalább tetszett.
By by
"Amúgy arra lennék kíváncsi ezzel a szellem lovaggal kapcsolatban, hogy vajh, ha több játkos van, akkor az hogy meg mint megy? Vagy egymást nem látják? És ha ugyanabba a monsztába akarnak beleköltözni, akkor mi a retek lesz?"
igen ez jogos, arról nem is beszélve olvasva a nem túl tetszetõs gamestar cikket,amiben azt irják, hogy harcolhatnak is egymás ellen, csak az a kérdés mikor??
"Tényleg? Wow. Taníts még mester!" minek, ha eddig nem sikerült mindent megtudnod egy 1999-ben kiadott játékról......
"Ehhez pedig külön gratulálok. Remélem összefutunk majd a neten és ha más nem, a lépési idõmmel megöllek :D - mert ugye nálad inaktív lesz a szellem lovag :-) Akkor majd talán megérted mirõl beszélek..."
rendben, a h3 ban is inaktiv:) türelmes vagyok, csaj nem értem minek szellemezni, ha közben játszol, de mind1, fussunk össze, én elárultam, hol vagyok megtalálható, Rólad nem sok mindent lehet tudni, ebben a támában, padawan:)
remélem nincs harag, csak nálam megállt az idõ a H3 nál, s a H4 bukása óta eléggé szkeptikus vagyok ez ügyben, s nem szeretném, ha ez lenne a nagy hûhó, semmiért
a név meg apass ne legyen ugyan az mert ezt még a 10éves amcsi hülyegyerekek is kiprobálnák alapból..., de egy homm5hu pl simán jó és életbe nem találják ki az okostojások se :D
"erre nem reflektálnák, hiszen nem ismerjük egymást, lehet kicsit többet, mint Te:)"
Gratulálok! Ügyes vagy! Nyertél!
"a h2 ben csak sötét volt a képernyõ,amikor a másik lépett, a h3 ban már lehetett görgetni"
Tényleg? Wow. Taníts még mester!
"itt meg közben játszik az unatkozó player, nehogy anyuci 10éves kisgyereke megunja a a játékot, igaz, hogy közben megöli a játékélményt, de kit érdekel. "
Ehhez pedig külön gratulálok. Remélem összefutunk majd a neten és ha más nem, a lépési idõmmel megöllek :D - mert ugye nálad inaktív lesz a szellem lovag :-) Akkor majd talán megérted mirõl beszélek...
Amúgy arra lennék kíváncsi ezzel a szellem lovaggal kapcsolatban, hogy vajh, ha több játkos van, akkor az hogy meg mint megy? Vagy egymást nem látják? És ha ugyanabba a monsztába akarnak beleköltözni, akkor mi a retek lesz?
Bár még nem tudom milyen keretek között zajlik és azt sem, hogy egy játékon belül hányan lehetnek a btea-ban max, de amikor kijön a játék, akkor csinálni kell egy sg.hu game-t sg.hu pass-szal (ha lehet) és mindenkinek oda kell tömörülni... És ott mindenki kedvére csámcsoghat a játékon.
Ezzel egyet értek én is. Asszem megvárom most már a valódi fullt. A milliónyi képbõl sok mindent láttam, s amit még nem az maradjon már meglepi. Amiért kíváncsi lettem volna a single-re, az a mesterséges intelligencia, de nem siránkzok már ezen tovább. Szóval várom a fullt. :)
idézet, nem tom honnan: "No, kipróbáltam egy gyors játék erejéig, aztán még lesz ebbõl több menet :)
Különösebb változások nincsenek szvsz, hacsaknem a grafika mert az veszettjól néz ki. A városok hangulatosak, a design rendben van, de ez mondják már lejött a képekbõl is. Kár, hogy csak multi van benne, úgyhogy rögtön beledobnak a mélyvízbe, legalábbis én úgy éreztem, mert már jónéhány éve nem toltam heroest...
De az elsõ pár körben bénázás után gyorsan rá lehet érezni, a térképmászka ugyanaz, az ember elfoglalgat ezt-azt, kincsgyûjtés stb., mint régen. Harcban nagyon jól jön, hogy van a képernyõ alján egy frankó queue, ott mutatja szép nagy ikonnal, hogy mikor ki fog lépni, lehet erre építeni. A hõs is tud közvetlenül támadni, nem csak varázslatok útján (mondjuk lehet, hogy mindez nem újdonság, de nekem az :P).
Zene is rendben van, bár itt nem nagyon hallottam olyan lehengerlõ számokat a városokban, mint az elõzõ részekben, de lehet, hogy ez csak a bétának tudható be. Hangulatos kis game összességében, bár így, 3d-be áttéve a dolgot mondig olyan érzésem volt -eddig-, hogy kicsit mintha egyszerûsödött is volna az egész, de lehet hogy ez majd elmúlik."
azért, mert a kiegyensúlyozáson dolgoznak, és bugfixeken, ami multiban oldható meg leginkább. dow beta is multi volt, plusz egy tutorial, és a blitzkireg 2 is
Egyébként nem tudom, hogy mennyire figyelitek a külhoni fórumokat, de általános az elkeseredett fennhang. Értetlenül állnak, vagy ülnek a rajongók, hogy miért adnak ki egy alapvetõen single player játékot multinak? Csupa negatív jelzõ és kritika. Szerintem is ostobaság volt elindítani egyáltalán a beta testet. Vagy ha már mindenképpen akkor egy skirmish missió erejéig, mondjuk három választható fajjal. Tulajdonképpen én csütörtökön nem a játékot, hanem a grafikát fogom leellenõrizni, a többi egyszerûen nem érdekel, mondjuk ilyen alapon meg elég lett volna egy rolling demo is.
Pár topik cím a hivatalos fórumról:
So you think homm v SUX!
Beta Feedback
És pár hozzászólás:
Im honestly very disapointed in the beta, many of the bottens doesnt even work in the menu, the options is horrorble, doesnt allow you to change any setting ingame, youre stuck with 4 HMM5 beta test tags all over the place so some of your creatures have you no idea of how is handeling in the fights, also no testers seem to know how to start a game, and its often started just by luck, when both players click on everything on the screen. the chat funktion ingame is way out of place, and you have to write small sentences to make your co-tester see what your writing, because if you write more than 30 words the ends cuts off. i know its a beta but atleast let us be able to test the game
vagy:
So, I downloaded the beta, still a bit miffed that I can't test the part of the game I am actually interested in purchasing, the single player game/campaigns...
The reason? Well, it's exactly what I expected. MP HOMM is MIND-Numbing!!!! Why on earth, after all these years, has no one figured out that simultaneous turns is the only way to go? If someone goes long on a turn, they are allowed to finish with a 1 or 2 min timer. Currently, calling this "testing" is a joke. We play for 1 hour and get, perhaps, 8-12 turns. 1/2 or more of your time if you have a very slow, or indecisive opponent(s) is spent doing absolutely NOTHING waiting for a little bar to crawl and stop, crawl and stop forever. This is then followed by 2 more bars doing the very same thing with lots of pissing and moaning passing by in the chat about "zzzz..., yawn, omg this takes too long, etc".
This game was meant to played against a computer opponent who takes their turn in seconds, not minutes (and minutes and minutes). Limiting turns to 1-3 mins is also assinine because you simply rush through stuff instead of managing your realm like you should while discovering new toys, fighting battles, etc.
Then of course, there is the crazy server instability that makes me play the same 8 turns over and over again at the same point on the map. MP HOMM, bad idea. Hotseat or LAN at BEST so you can tell the person in the room with you to hurry the hell up, but unless they add in simultaneous turns with slight overlap, then MP HOMM is as useless and boring as ever and destined to failure, or simply to those writing term papers and want to take 10 minute breaks between writing sessions to play their turn.
Aki már játszott vele, (Davidus, Scythe), nézzenek már rá erre a linkre, és egyeztessék, hogy nektek is ez van meg?! Elõre thx.
képeket plz, hog ynézz ki meg áhh !!!
Ha jól tudom itt valaki játszik már a bétával, esetleg õ megtudná mondani hogy jó e az install vagy tévedek? Azt hiszem Lacc az vagy kicsoda
halljátok, de ez a beta az ubi serveren tök ugyanaz, amit egyesek tegnap a FilePlanetrõl szedtek? vagy ez más már? a kód miatt kérdezem, amit ott az elején kér...
Nincs, de szerintem nem oda kell beírni a cd kulcsot :) Ez ilyen jelszó lehet szerintem vagy valami ilyesmi. Aztán bízzunk benne hogy tévedek legalább ne kelljen a letöltéssel cseszekedni csütörtökön.