"About the beta, it will probably end a the end of February.
it only will be possible to play MP, so, there is no AI, only PvP."
closed betat is 2x halasztották szal ne éljétek bele magatokat:P
Ha minden igaz holnap végzem a vizsgaidõszakkal. Belevetem magam a Heroes világába... jupppííííí
én, de legalább nem leszek itthon mert vinni kell az autókat kötelezõre, így gyorsabban fog telni az idõ...
Ki várja a holnapot? :)
Én eddig csak a Heroes 3 at, meg az Imperium Galactica 2 -t vettem meg eredetiben. Ebben az esetben az open betaáról alkotott véleményem fog dönteni. Ha igényes a cucc ill. várható az igényes lesz teljes változat akkor tuti, hogy az eredeti doboz figyel majd a polcomon.
Persze nem is neked szántam, amit írtam, csak leírtam az ijjászok, valamint a lassú egységek egyik hátul ütõjét.
Az NPC sárkányokat továbbra sem tudom értelmezni pontosan, csak sejtésem van. Azaz ténylegesen a H3:AB-ben megjelent szupersárkányok jönnek vissza, de szerintem attól lesznek NPC-k, hogy küldetést teljesítve csatlakoznak hozzánk, azaz valamit pl. el kell nekik hozni (pl. 500 higany?), s utánna már vásárolhatunk belõle. Ha így lesz akkor ez nem lesz azért egetverõ újdonság, hiszen a H3-ban is volt ilyen (inkább ilyesmi). Ha mást forralnak, azt kiváncsían várom, ha ez lesz, akkor sem csalódom, mert nagy kihívás sokszor ideje korán megszerezni pl. agy extra sárkány fészket.
Hali! Még sosem próbáltam, de lehet keverni a hot seat módot, az online multiplay móddal. 3- an vagyunk két egymástól messzi városban, s csak kettõnknek van otthon nete.
Szerintem épp ebben, az egyensúly megteremtésében segít(het) az openbéta.
és szerinted ki tudják ezt majd egyensúlyozni a várak között? mert az egyensúly már eddig is problémás volt, mi lesz akkor most? azt te is elismerheted, hogy így sokkal nehezebb dolguk lesz a készítõknek, hogy egyensúlyban maradjon a dolog.
Sztem más sem 'rohangászik' lassú egységgel, max eleinte :), óriási hátrány ha kevés a lépésszám. Ami itt igazából az újdonság az mégis a Sárkánydolog, ..npc Sárkányok...csak tudnám mire gondolt ezzel pontosan.. Mert se a H3-ban se más HoMM játékban nem büvõltél el sárkányt, de én még diplomáciával sem vásároltam meg a pártolását soha. Kristály, azúr és egyéb Sárkányról pláne nem beszélve. Itt vmi frankó dolog lappang sztem.. mert ok a charm jó dolog tud lenni néha, de pénzt már ritkán költöttem arra hogy mellémálljon az ellen seregébõl pár alap-közép szintû lény...akkor inkább bedaráltam xp-nek. :)
Érdekes sorok, de 1-2 apróság eszembe jut. Legalább is, ha jól értelmezem. 1. A szellem tényleg szellemes ötlet. :) 2. A szupi sárkányok viszont nem újjítás, mert már a H3 kiegészítõjében azaz az Armageddon's Blade is voltak (Faerie Dragon, Rust Dragon, Crystal Dragon, Azure Dragon). Persze jó ötlet, hogy ismét lesz. Nincs is jobb, mikor csupa Azure Dragon-nal nyomulunk ;). 3. Taktika hasonlóan mûködik a 3. részhez képest (végre), azzal az újjítással, hogy ki lehet hagyni egységeket belõle, pl a lassú ijjászt. Jó ötlet, csak kérdés, hogy menniyre használható? Azért kérdés szvsz., mert amikor már jóval erõsebb egységeink vannak, akkor az ijjászok, illetve az egyéb lassú egységek csak hátráltatnak. Azaz én ezeket ki szoktam dobálni a seregbõl, hogy ne fogják vissza a csapat mozgását a térképen, persze lehet más másfelfogásban játszik.
Na mindegy, hétfõig még vágjuk a centiket, majd csak meglátjuk a "császárt új ruhában" ;).
Nem akarok vészmadár lenni, de itt mostmár annyi minden klappol, hogy az félelmetes/gyanús. Ennyire nem lehet jó semmi... :)))
hûha...ez az egész nagyon érdekesen hangzik, elsõ nekifutásra tetszik amit olvastam. A szellemcucc a multiban nagyon jó ötlet, bár remélem a lépésszáma le lesz korlátozva keményen, és külsõ lénytermelõ épületre nem tud rámenni, egy bánya elvesztése is bosszantó a FoW alatt a H4-ben, de ahoz nem is kell nagyon sokat pöcsölnöm a körömben hogy ott álldogálva körönként lenyúlja mondjuk a térkép túloldalán lévõ sárkánytermelõ helyemet,...akár egy sárkány elvesztése is nagy bánat...fõleg ha ilyen brutterek lesznek a külsõbõl nyerhetõk.
Egyébként ez most érdekesen hangzik...a külsõlénytermelõ helyekbõl nyerhetõ sárkányok lesznek erõsebbek, vagy ami jobban hangzik, a térképen csatangoló semleges lények? ...mert akkor a diplomácia, charm..nagy hangsúlyt kap.
Nagyon jól hangzik amit írnak, tökre belelkesültem, kicsit lekonyúltam amikor arra gondoltam hogy visszalépnek a H3-ra, mert az azt jelenti hogy nincs új ötlet csak új grafika,...meg már sokmindent megkedveltem a H4-bõl is. De ez most nagyon feldobott.
Nem tom mindenki olvassa-e heroes.hardwired.hu fórumát. Nos, aki nem, annak álljon itt egy pár infó - amely azon túl, hogy az ottani fórumból van copy-zva, a PC Guruban jelent meg:
"A legjobb poén a szellem mód. Ez CSAK multiban kapcsolható be opcionálisan. Ekkor, amíg a társak lépnek, mi a szellemsíkon kalandozhatunk. A szellemsíkon felfogadhatunk szellemlovagot, akit irányíthatunk, aki harcol, fejlõdik úgy, mint az igazi. A szellemlovag megszállhat szörnycsoportokat, ami nem lesz a mienk, de ha az ellenfél megtámadja a szörnyet, mi irányíthatjuk õket. A bányákból szellemjárta bányát csinálhat, megátkozhatja az ellenséges valódi hõsöket (lelassulnak, -morál, -varázspont, stb...), infót gyûjthetnek, ilyesmi. Így, ha sokáig pepecsel az ellenfél, mi annál többet tudunk lépkedni a szellemsíkon, annál erõsebb lesz a szellemlovagunk, és annál többet szívathatjuk az ellenfelet...
Állítólag, ha nagyon bejön a játékosoknak, a kiegészítõben beépítik ezt is az egyjátékos módba is...
Van egy új multi-móka is, amit Dual Mode-nak neveznek, és ami nem más, mint két játékos rövid (10-15 perc) összecsapása egy nagy csatában, kiegyensúlyozott, és elõre bekalibrált seregekkel, amolyan mortal combat szerû körítéssel...
A játék producere szerint nem csak egy nagy sereggel lehet multi meccset nyerni, hanem számtalan taktika vezethet gyõzelemre. Majd meglássuk...
Ami a lényeg: a sárkányok, amiket a várban (Dungeon) lehet felfogadni, csak pici, kezdõk az igazi, félisteni, NPC sárkányokhoz képest!!! Úgyhogy aki temette õket, most fellélegezhet: lesznek sárkányok, nagyok, erõsek, gonoszok, és milyen jó lesz, ha csatlakoznak hozzánk..."
Ez szintén az adott fórumból, de nem tom, hogy a PC Guruból-e:
"A Tactics a H5 esetében azt fogja jelenteni, hogy a hõsöknél levõ seregek a csata elõtt átrendezhetõk, esetleg bizonyos seregek kihagyhatók a csatából. Tehát megtehetjük azt pl., hogy gyors seregek ellen használhatatlan íjjászokat partvonalra tesszük a csata idejére. Ezt ugye eddig is csináltuk, csak kellett hozzá egy másik hõs."
Na egy kis info: Húsvét körül lesz itthon elvileg, 2 változatban. 1.- Magyar nyelvû alap -> 8-10 ezer körül 2.- Angol nyelvû Collector's Edition /nemtom mi lesz benne/-> 11-13 ezer körül ( az árak kalkulációk természetesen :P )
én nem örülök neki. sztem ez tönkrevágja a harcot, de majd mclátjuk... vagy nem tom hogy fogják így kiegyensúlyozottá tenni, de nem lesz eccerû az tutkó.
The open beta will be multiplayer only, with most game modes and all factions. However, this will NOT be polished : this is a beta and not a demo. The idea is to gather more opinions after the closed beta, which is just not possible to do with a demo, as a demo is basically the final game with no more possible changes.
tehat minden faj benne lesz, ami nagyon jo... multi gondolom nem okoz senkinek problemat, azt meg nem tudjuk, hogy hotseat lesz-e benne
"a talán egyetlen nagyobb jelentõségû újítás is apróságnak tûnik elsõre: arról van szó, hogy a lényeink sebessége mostantól nem azt határozza meg, hogy milyen sorrendben kerül rájuk a lépés sora, hanem azt, hogy milyen sûrûn. ez azt jelenti, hogy míg egy lomha egység sorra kerül, elõfordulhat, hogy a gyorsabbak kétszer-háromszor is lépnek; ez meg azt jelenti, hogy teljesen átalaukul az egyes lények értéke, a használható taktikák száma hirtelen megsokszorozódik, a harcok pedig izgalmasabbak lesznek. ezt segíti elõ az is, hogy a taktika képzettséget ezentúl minden hõs alapból megkapja."
õk játszottak vele végülis...
sztem lesz kezdeményezési sebesség, támadássûrûségi sebesség , és haladási sebesség (hány kockát tud elõremenni max)
nem azzal van a gond, hogy drága (tizenxezer lesz gondolom), hanem hogy kevés a fizetés..ha havi 2-300 000-ret keresnék (vagy mégtöbbet), marhára nem érdekelne, hogy 10k-ba kerül...
hûha. mármint: sebesség->milyen sûrûn támadnak. Ha az überlények maradnak a leggyorsabbak, akkor az alaplények még kevesebb teret kapnak a játékban. Na meg ha egy überlény képessége az hogy nem támadnak neki vissza, pláne ha gyors is, akkor már csak egy vámpírérintés kell rá. :)) ...egy körben kétszer támad visszaütés nélkül hpszívással...jól hangzik :D
Kandurex sztem a PC Gurura gondoltál, nem a Gamestarra, Guruban 7 oldal van róla. egyenlõre nem olvastam végig, de az már biztos, hogy a változó méretû csatateret kivágták, mert nem vált be, állandó 8*10es lesz a mérete.
amit én nem tudtam, hogy a lények sebessége nem azt határozza meg milyen sorrendben, hanem milyen sûrûn támadhatnak.
multiban lesz egyfajta szellem mód, szellemlovagokkal. felderíthetjük a pályát, elfoglalhatjuk a kincseket védõ lényeket, hogy amikor a másik játékos megtámadja, mi irányítsuk majd ellene ezeket a lényeket (kikapcsolható). lesz duel mode, ekkor csak a 2 hõst lehet kiválasztani, és csak a csatát kell lejátszani.
Mikor adják ki nálunk?
Ufo:aftershockot is 8e-rért adják a kezdetektõl fogva, szóval van remény itt is egy kedvezõbb árfekvésre (bár itt nagyobb a kiadó, biztos a név miatt többet akar kaszálni a játékkal). Amíg 10e alatt meg lehet venni, addig nincs gond.
énis bevallom de még midnig a kutyát sem érdekli mo..., tölünk nyugatabbra ez nem egy nagy érvágás szinte senkinekse..., és gondolod hogy +100magyarért nem fogják ennyivel olcsobban adni seholse mert még az adminisztráció is többe lenne nekik :P bele kell törödni sajnos :/
Hidd el, meg itt a topicbol is eleg sokan meg fogjuk venni, akkor is, ha torttel is lehet multizni. Es meg csak meg sem varjuk, hogy a ket kiegeszitojevel egyutt legyen mondjuk 3-4 eHUF, mint most a H4, hanem megjeleneskor mar ott vagyunk boltnyitasra a cdgalaxisban, vagy akarhol :D
Nekem csak pár eredeti játékom van fõleg a blizzardtól mivel általában mutliban szoktam játszani és ott van cd key ellenõrzés :-)
de ugye, Te is bevallod: ha olcsóbb lenne az eredeti, akkor több dobozos játék lenne a polcodon...
nekem max 10-12 eredeti (vásárolt) játékom van (HoMM 3, 4, NwN, BG 1-2, IWD 1-2, Dio2... csupa cRPG vagy fantasy), de ha egy új játék 5-7e lenne, akkor többet is megvennék...
emléxem, hogy a Baldur's Gate 35 dodo volt az USA-ban, mikor itt 14.990.-
Most gondoljátok el ha nem kell feltétlenül eredeti cd key akkor ki fogja megvenni? Õszintén...
ettõl függetlenül kijöhetne egy SP demo, aztán 1 hónap múlva a MP...
Ladder jól hangzik!
Igen de elméletileg lesznek versenyek és lesz ladder ha jól hallottam...Na most ha lesz ilyen szolgáltatás akkor valahol rögzítenie kell az adatokat ahhoz meg kell minimum egy login server. Majd elválik idõvel csak elég kevés információt adtak ez ügyben
Szerintem aki multiban is szeretne játszani ezzel a csodálatos játékkal az tuti hogy megveszi eredetiben...Bár az a probléma hogy pontosan nemtudunk semmit hogy a julti mi alapján fog mûködni. Lesz egy login server ami ellenõrzi a cd kulcsot? Nemtudom megmondom õszintén :) Valaki aki tud errõl információt felvilágosíthatna köszi :)
pont azért :) verziószámot emelnek, ilyesmi. Sztem a játékfejlesztõk tisztában vannak annyira a játék állapotával, hogy nincs benne 1hetes csúszásrizikó, viszont a játék levédése az nem tölük függ. De most nem a tutit mondtam, csupán azt amire én tippelek. (detto jó reggelt, visszaaludtam a Roddick meccsen :D )
már a kinézete miatt nem lesz kedvem upgradelni :)
Mindennek eljön egyszer az ideje, és ez esetben is így lesz! :-)
Kár :( jó nap lehetett volna :/ no megyek fekszek, jóccakát.
Na nem is a módszerrel értek egyet. Szerintem ez azon ritka pillanatok egyike lehet, amikor a marketing szokás szerint elhamarkodottan ígért, s a fejlesztés pillanatnyi állapota ezt még nem támasztotta alá. S ebben most talán az a ritkaság, hogy mégsem adtak ki így egy félkész, vagy majdnem kész anyagot. Persze lehet, hogy tévedek, de az open béta is azt sugallja nekem, hogy nem akarnak kiadni egy olyan stuffot majd full-ban, ami hibákat és esetleg alapos melléfogásokat rejt magában. Természetesen innetõl már alapjaiban nem változik meg a játék, de az esetleges bugok még eltûntethetõek, illetve némi kiegyensúlyozás még bele férhet a fullig. Mindegy én töretlen mód reménykedek.
Egyetértek, de akkor ne húzzák el az orrunk elõtt a mézes madzagot. Mondják azt, hogy lesz open béta, lesz játék akkor, amikor úgy ítéljük meg, hogy megfelelõ állapotba kerültek. V. csinálják azt mint a blizzard, v. tartsák be az adott szavukat.
Szerintem láttatlanban ne ítéljünk, s pálcát végképp ne törjünk felettük! Inkább várjunk picit többet, s ne attól legyen hangos a topic, hogy mennyire bugos a játék, miközben imádkozva várhatnánk a patch-ek garmadát, hogy végre élvezzük is a játékot. Sajnos nem egy nagy projektet ronotott el a kapkodás, a Heroes ne jusson erre a sorsra!