Hát ha van Town Portal (ami eszméletlen túlzás), akkor akár 1-2 hõssel is tudsz menni. Ha befenyegetik az egyik hátsó várad, akkor egyszerûen oda ugrasz azzal a hõssel, akinek jó serege van és persze a föld mágia experten áll nála ismerve a Town Portal-t. Nálam pont emiat ez egy kifejezetten fontos skill (leghasznosabb mágia skill szvsz). Egy másik hõssel hódítok. A hodításnál mindig szisztematikusan haladok, hogy ne kelljen számítani túl sok hátba támadásra. S van általában a közepe felé egy 2. estelg 3. és 4. hodító csapatom is. Persze általános stratégia nincs a Heroesban, ahány pálya annyi féle lehetõség, de hát ez Te is tudod. A Town Portal átalakítása a 4. részben már szerintem kiegyensúlyozottá tette ezt a mágiát, de ott is kis trükkel (kapu bejárat elállása) szinte bárhová el lehetett jutni 1-2 kör alatt, de mégsem olyan csalás ízû volt. Tehát remélem, hogy az 5.-ben inkább a 4. rész Town Gate-s megoldása valósul(t) meg.
A skill-ekre is kiváncsi leszek, mert szerintem a 4. részben alapvetõ fontosságú skillek maradtak ki, s persze jöt jópár ötletes is. Nekem a 3-ban a kedvenc Secondary Skill-jeim: 1. Logistics: (ami ugye 30%-kal, vagy 1/3-dal növeli a mozgási távolságot, s ugye ez egy körökre osztott játéknál óriási elõny, talán a kedvenc skillem ) 2. Pathfinding: (nincs bünti a különbözõ területeken, szinte egyenértékû a logistics-vel) 3. Leadership (ugye +3-at ad a morálra, marhára jól jön egy heterogén seregnél) 4. Wisdom (ugye enélkül nincs fejlett mágia... :) ) 5. Earth Magic (hogy mást ne említsek Town Portal, View Earth (irtozatosan hasznos, bár ehhez nem kell ez a skill), Summon Earth Elemental, Slow, Resurrection, Implosion, Shield,...) 6. Air Magic (Haste (nyami), View Air (mint a View Earth), Chain Lighting, Dimension Door, Fly,...) Ez a 6 nekem a legfontosabb, ha ez megvan, akkor már nagyon jó a hõsöm, a többi már eset függõ: 7. Intellegence: (Egy harcos hõsnél is jól jön a dupla mennyiségû mana pont, de egy mágusnak is jól jöhetne néhány hosszabb kalandhoz, vagy ha ragaszkodik a drágia mágiákhoz) 8. Armourer: (a plussz védettség mindig jó, s szerintem többet ér, mint a plussz sebbzés, mert ugye 1 egység 1 körben ritka kivételtõl eltekintve egyszer üt, de többször is sebezhetik, mindegy nekem ez fontosabb) 9. Navigation (csak nagyon vizes pályákon, de ez nagyon-nagyon ritka)
Néhány olyan ami tõlteléknek ok: 10. Luck (+3 szerencs kinek nem jó?) 11. Tactics (érdekes variávciókra adhat lehetõséget, de messze nem fontos, hiszen csata elõtt is okosak lehetünk) 12. Ballistics (Pl. Stronghold vár esetén remek, amikor a Behemoth nehezen tud bejutni, igaz van ott Cyclops King is, aki ezen segíthet, de a skillel nem ér fel) 13. Archery (Mivel ritka kivételtõl eltekintve nem az ijjászok a legerõsebb egységek, ezért ezt maximum a Tower esetén vállalom be, ott azért a Titannak jól jön, valamint van ott még Master Gremlin és Archmage is, akinek segíthet, de ez már tényleg akkor, ha nem akar a gép mást adni) S ha már eddig számoztam, akkor legyen egy + találazos is: 13+1: Necromancy (Maximum csak Necropolis váras kampány esetén ezzel a skillel és ilyen várral hamar lehet zörgõ csontú sereget kreálni, ettõl függetlenül ez nekem csak tõltelék)
A fõ hõsömet így szeretem "nevelni", természetesen vannak esetek, amikor egy 2. hõst másra tanítok, pl, mágia ellesés és átadása más hõsöknek, stb, de hát pont emiatt jó a Heroes...
Akkorát szopornyicázott gép...akkorát! Volt 3 váram, 1 übertáp 17. és egy gyengébb szintû hõsöm. Szal vidáman fejlesztgetek, derítem a pályát, amikor bejön a genya gép egy lovaggal, akinek kapásból 2X - 3X annyi mozgáspontja van, mint nekem és simán elfoglalja a legerõsebb váramat meg pillanatok alatt a másik kettõt is :(, a két hõsöm lényestõl + bõrüstül távol van. Szal tépek vissza habzó szájjal, hogy földbedöngölöm a kis pimaszt, csak hát ugye mindig az egyik hõssel értem oda hamarabb, azt meg egy vérszivattyú csata alatt általában elbukom :/, viszont erre az idõre meg megjelenik egy másik übertáp hadtesttel a gép és a másik csapatom is megmurdel. 3 quickload az alábbi tervet eszeltem ki, amibe a fránya gép úgy belebukott, mint a húzat. Szal:
Felfogadtam egy hõs, aki semmi mást nem csinált, mint 2 kör alatt összeszedte az összes lényt a várakból, majd ki-iszkoltattam nyugat felé a kisebbik hõsöm irányába. Az erõsebbikkel meg soványkoca vágtában téptem dél-kelet irányban alulról. Így kialakult az a formáûció, hogy fent északon megjelent a táp gép, kicsit alatt a kishõsöm és lent délen a nagy. És itt jön a huncutságom, az alsó übertáp hõs felhoztam teljesen ameddig a pontja engedte és a kisebb hõst pedig lefelé, felé, hogy összetudjam vonni a csapatokat, de még visszatudjak támadni...whehehhehe....14 angyal...47 bajnok...királyi griffek garmadája, olyan habzószájjal csaptam le a gépre, ...szaladt! Menekült!
Amúgy ti, hogyan oldajátok meg a háttérvárak védelmét? Ez nekem mindig a legnagyobb bajom :( Hány hõssel nyomultok?
Mi kell ahoz a 3-ban hogy 1 feka sárkányt meg hipnozitálj ? :)
Ha energia-mágia terén nézzük, akkor abban a 2. rész volt a legkeményebb. Fõleg ugye a sárkány + armageddon kombóval. De ott még a chain lightning és a meteor storm is elég hatékony volt, míg itt sokkal inkább az alap varázslatok a hatékonyak. Minden, ami mass-ra fejleszthetõ, az eléggé kedvelt sztm a 3.-ban.
De pl. a 3.-ban volt jópár olyan varázslat, amit nem hiszem hogy túl sokan használtak, pl. Land Mine, Quicksand, Firewall... stb.
És volt olyan is, ami irreálissá tette a játékot multiplayerben, nagy pályán: Pl. a Town Portál...
Azért vannak benne buta varázslatok experten egy jó kis varázslásra gyúrt hõssel. De a slow az tényleg az egyik legjobb;)
Szal azon gondolkodtam, hogy itt a 3. -részben nem igazán pusztítóak a varázslatok, teszem azt hiába engedek el egy meteor záport, vagy egy jó pofa tûzlabadát experten, 5 - 10 sárkány vagy angyal a pofámba röhög :/ simán jobban bejön a slow, vagy más egyszerûbb (vakítás, feltámasztás, berzenkedés :D) varázslatok. Nagyon kíváncsi leszek, hogy ez hogyan lesz megoldva az V. -ben.
Bocsi, nem akarok beleszólni, a videó rohadtkomolygigabrutálállat:), de már régi, köze sincs az újhoz:)) De lényegtelen, mert tényleg nagyon komoly és jó többször is megnézni. Csak jönne már a teljes játék...;)
Hó - hó, tévedés! Találtam egy zsák frankó gonosz arts -ot is, megyek heggesztek, vagyis már csak holnap, addig meg marad ez.
Pl, ezt a szépséget mindeképpen belerakom
Én is, pláne, hogy egy normális arts nincs ördög téren :( Vegyem ki a futó ördögöt? Mondjuk szegénykémnek kivettem a kezébõl a botot, meg levágtam a szarvát , hogy egy korai "pre-alpha" ördögnek tûnjön
Játszottam a Photoshoppal, eredmény a banner. Mondjuk az ördög túl kilóg, heggesztem tovább :p
Feladom, tegyem vissza a régit?
Artifice: Elég érdekes. Azonban szerintem a Heroes-ban az erõs támadó varázslatok általában nem voltak jól használhatóak (a 4. rész esetén pláne). Persze vannak esetek, amikor jól jön a nagy sebzést okozó mágia, de jellemzõen jobban lehetett használni az egyszerû(bb) varázslatokat. Egy lassítás, vagy gyorsítás, egy áldás, egy quick-sand, vagy hasonlóak mindig nagyon hatásosak voltak a csatában. A 4. rész Hypnotize varázslata szerintem nagyon eltúlzott volt. Remélem ilyen eltúlzott hatású mágia nem lesz a játékban. Persze nem akarom a 4. rész mágia rendszerét szidni, mert szerintem pont az volt a 4. rész erõssége. S bármennyire is a 3. rész a legnagyobb kedvencem, azért azt belátom, illetve úgy gondolom, hogy összességében a 4. résznek jobb volt a mágia rendszere a 3. részétõl.
HAVEN Counterstrike Ez a képesség nõhet, attól függõen, hogy a lények a pályán a hõs irányítása alatt milyen megtorlásokat végeznek. Training Ez a képesség csak a Haven térségben lévõ falvakban lehetséges, és ezzel a hõseink energiáját fejleszthetjük.
SYLVAN Favored Enemy Az elfeknek ettõl speciális képességei lesznek amivel különbözõ fajú ellenségeket lehet megölni. Minden elf "szakosodhat" egy ellenfélre és így arra nagyerejû támadást mérhet. Egy hõsnek maximum 4 ilyen lehet és ezt a képességet csak a sylvani falvakban növelheti.
ACADEMY Artifice Minden varázslónak ez egy csaló képessége, aminek segítségével mesteri szintre emelheti a becsapási tudását. Ennek a képességnek a fejlesztése nagyon elõnyös lehet ugyanis nagyon erõs támadás lehet.
(infó GS)
"korcsojapája" ezt most poénból írtad így???
szerintem meg olyan korcsojapája lesz itt hogy az csak na :\
Nemtom' nekem újabbanak tûnik :/ bár tény, hogy direktbe nem sokat szórakoztam az alpha -val. De arra világosan emlékszem, hogy nem voltak az egységenek hangjai, most meg vannak... szal,
updates from the previous version (First Playable)
Adventure Map - Minimap - River - Ship - Terrain objects: flowers, lakes, craters, mountains, shrubs - Flying info instead of dialogs - Edge of the map - Fog of war (depicting explored and unexplored territory) - Shadow, clouds and birds over adventure map - Basic AI - Camera scroll via screen edge is implemented - Music
Combat - Siege arena - Hero specialization (skills, abilities) - Weather effects (rain) - Grid on/off option - Prediction of damage to creature - When a player hovers the mouse cursor over one of the creature icons on the ATB bar, the corresponding creature on the battlefield is highlighted - Music
Town - Closeup of the town view - Animated clouds, birds, foliage - Improved grass texture on the town hill - Objects in background - Music
Cut-scene
Interfaces Main Menu, Spellbook, Town Building, Town Fort/Creature Hire, Hero, Confirmation and Notification Dialogs, Tooltips
The ways of version improvement and known bugs are enlisted in Section 5 "Known issues and further improvements".
Én sem emléxem arra, hogy igértek volna demó-t, persze ettõl még lehet. Úgy érzem, hogy ezt a hátralévõ pár hónapot a türelmetlenséggel vívott harc fogja kitölteni. Igazán kemény idõk lesznek ezek. És ez még csak az alapeset, mert akkor fogjuk magunkat megmarni, ha tolnak még 1-2 hónapot a megjelenésen - remélem ez nem fog bekövetkezni.
5 perc múlva megmondom
DEMÓ egy ruszki oldalon..... gondolom ez a régi alfa, de azért valaki megleshetné.. :)
Tudja valaki h demot mikorra igértek? én decemberre emléxem...
Akkor valamit nagyon elszúrtál a gépeden. WMW9-cel van a videó csinálva, microsoft.com-on keress rá, hogy codec, és mindjárt az elsõ vagy második találatnál ott a letöltés.
hogy a frasz torne ki oket, se mediaplayer classic se vlc nem viszi. eh.
fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú nagyon impresszív :) nagyon tetszik ez a részletesség, minden!!! :D szerintem akinek volt eddig ellenvetése, nagy részének így elszállhattak a kétejei :D:D:D [nagyon várja mááár]
Elkezdtem tolni a Shadow of Death kieget, egészen nehéz, meglepõen, sajnos a Disciples eltunyított
Már annyian megdícsértétek a múvit, hogy nem maradhatok én sem ki a sorból. Szegény francia barátuk franciás angolságában nehéz komolyan venni a játékot a tálalásában. Egy biztos ez a játék könnyen lehet az év stratégiai játéka (szándékosan fogtam vissza magam, s nem mondtam többet).
Na, én csak most tudtam megnézni a múvit.
ELÉLVEZTEM.
Emberz, ez isteni, MADÁRTÁVLAT ISTENI! :Ð
Jobban sokkolt mint a doom3 (pedig nagy fan vagyok), és ezért a gémért én is hajlandó vagyok áldozni pénzösszeget (mind HW mind SW ügyileg).
Homm3 iszonyat rángatott 200mmx, riva128, 64MB ram kombómon, pedi egy Quake2 vagy Unreal szakított rajta. Homm4 még a mai napig undorítóan (bocs ha valakit megsértek) animál, bármilyen erõs gép is van alatta - bár ez lehet a programozók hibája. Nem csodálkoznék, ha ez a rész is nagykanállal zabálná az erõforrásokat... :Ð
Legyen igazad és akkor nekem is megmaradhat a konfigom (AMD 2400+, ATi Randeon 9800pro, 1 GB ram). Bár nem lennék meglepve, ha 1-2 apróságról le kellene mondani.
ijesztõ volt a töltés amíg belépet a várba, de hát ez legyen az optimalizáció hiánya egyenlõre
Hát igen. Szájam táti volt mikor megnéztem. Igazából én "csak" ettõl a részétõl tartok a játéknak, hogy egy fullos pálya - egyetértelmûen a legnagyobb méretû - 8 ellenféllel, az hogy fog menni? Persze legyen jó vizes a pálya, hogy szakadjon, szakadjon szét minden... Már a 4.-ben is megöszültem körönként, de vajon itt mekkora gép kell, hogy ne 5 percet várjak 2 lépés között, vagy várbalépéskor?
Bár nálam már nagyon esedékes lenne a gépcsere - mert komoly problémákkal küzdöm, de amíg ki nem jön a gamma, addig én már nem igen hiszem, hogy új gépet veszek. Majd akkor - hogy ennek a célnak is megfeleljen:)
Nagyon jó a videó, szerintem nem a videókártya miatt fájjon a fejetek, hanem a RAM miatt. Szerintem a minimum az elinduláshoz 512Mb, játszható szint az 1Gb, kellemesen játszható 2Gb Meg a videókártyánál se árt majd azért a 256Mb ram 256biten a max grafikához
thx! Nagyon jól néz ki, és sztem az animációk kikapcsolhatóak lesznek a kalandképernyõn, mert oda ahogy mondtad tényleg elég fullos teljesítmény kell. valszeg a zoom is hasonlóan.
Egyébként ez a kép nyugodtan mehetne a menü háttérképének
Áruld már el mi miatt is kell alaposan szemügyre venni? Majd kiguvad a szemem, de vagy nem látom, amit kellene; vagy "csak" a rajz kidolgozttságára hívod fel a figyelmet - ami persze kiváló.