Stratégiánál szerintem se a grafika az elsõdleges, hanem a játékmenet, de második tényezõként mindenképpen a grafikát említeném meg.
A grafika tényleg fontos,de szerintem nem ezeknél a játékoknál.Már a 4 is nagy csalódás volt,ugyanerre a sorsra fog jutni az 5 is.Mindenki csak reménykedik,hogy hátha jó lesz,ugyanígy voltam én is a 4-el(mondjuk ahogy nézgetettem a képeket már sejtettem valamit).A H3 bármilyen gépen futott,namost 5 miatt vegyek új gépet?HL2 és a Doom3 készítõit sem értettem soha,még egy durva gépen is beszaggat néha a játék.
hmm, tulajdonképpen inkább általánosítok, nem neked szólt Zsolo007
Csak az idegbaj elkap, ha meghallom, hogy nem fontos a grafika! A GRAFIKA a leginkább lényeges!
Már ne haragudj, de mehetsz táblás rpg -t játszani! Egyszerûen nem értem, hogy miért ne lenne szükségünk lélegzetelállító grafikára, földbedöngölõ effektekre, fantasztikusan kivitelezett gyönyörû karakterekre, hatalmas egekbe ívelõ városokra? Szerintem óriási szükség van a beleélés szempontjából a nagyszerû grafikára, az aprólékosan kidolgozott tájakra. Miért ne párosulhatna ez egy jó játékmenettel? Mondj egy okot, hogy miért nincs szükség rá? És egyáltalán melyik volt az az istenmarhája amelyik elõször kijelentette, hogy a grafika nem fontos?!
Reméljük, de erre kicsi azu esély, amúgymeg sajnos ma az a tendencia (és ezt be kell látnod) hogy aminek sok gondot fordítanak a grafikájára hogy csicsás 3ds legyen, annál a játékmenet sínyli meg a dolgot...Remélem az age of 3 nem jár így...
már a 4 is gagyi volt,én még mindig a 3-at ill. a kiegészítõit nyomom Sajnos a fejlesztõk észrevehetnék,hogy nem attól lesz egy játék jobb,mert jó grafikát csinálnak neki. A Heroes sorozat teljesen elvesztette eredetiségét,akárcsak a Settlers a legújabb részével
ztem egy körökreosztottnál nincs gond a 3dvel mert ráérsz..ásrészt ahogy néztem mindenhol belehet álitani azt a kamerát ahonnan a régi játékok nézték a várost,csatát,terepet...ez csak +
Hát igen az a fránya 3D mánia. Legalább ne imbolyognának folyamatosan a szörnyek!... Szörnyû...
Mégegyszer végignéztem a videót és feltûnt pár dolog ami elõtte nem... Az elsõ az hogy a hõs nem inaktív mint a 3ban. Csak mozogni nem fog! de támadni tud (rögtön a videó elején mutatja), annyia változás a 4hez képest hogy a varázslatok megint nagyobb szerepet kaptak... A második pedig az, hogy azt is mondja hogy a csatatér mérete a seregek létszámától függ, ergo mivel itt kis számú egységgel láthatunk harcot ezért nicns mozgás...
Kb. ennyi, remélem nem értettem félre semmit, mert így már egész jó, bár szerintem szükségtelen volt a 3Dre való váltás, a 4 nagyon faszául nézett ki, nem akaorm én közelrõl zoomolva nézni hogy liheg a hõs lova.....
Remélem a videó látványossága miatt csak a csatatér közepét mutatták... Hátha messzebbrõl indulnak.
Nekem bejön az az ötlet, hogy külön képzettség kell a harcoláshoz. Ha rendesen megoldják, akkor jobb lesz mint a 4 rendszere. Persze mindent el lehet b*szni... Még sok idõ van, remélem ezen a kis játéktér dolgon még változtatnak.
Engem nem zavar annyira h a hõs nem harcol, bár tény h a h4-ben iszonyat jól meg lettek csinálva a képzettségek... ami inkább aggaszt az a kis harctér...de hát majd meglátjuk
Hát az hogy a hõs végre ismét nem harcol elég sok empernél plussz pont... :)
Mewgnéztem a videót, és nemtetszett amit láttam, a grafika még egész rendben van, de ez hogy nincs mozgás (meg ha lesz is asszonta hogy a hõs nem harcol aktívan)..ez azért így elég nagy visszalépés a 3 irányába, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belõle, de nálam ez már mínusz pont...
Pontosan így van. A Heroes alapját jelentette a harctéri mozgás, s a sorrenden kivül a sebesség a harcba bocsátkozás idejét is befolyásolta. Egy lassú egység Slow-val súlytva igen kellemtlen helyzetbe kerülhetett...
Remélem ezen még változtatnak. Nekem tetszett a Disciples, de azért sokkal több taktikázási lehetõség van, ha mozogni is lehet a játéktéren, nem csak az ereszd-el-a-hajamat megy...
eléggé disciplines lett a harc..egy kör alatt bárki bármit meg tud támadni..
Kicsi a csatatér akkoris....
Szerintem se. Pont jónak tûnik. Talán választható skill lesz a hõs számára a harctéri támadás. Ez a videó büntet egyébként... Meg a narrátor kiejtése is :-)
Azt mondta a fejlesztõ, hogy az a special támadása a griffnek, hogy kirepül a harctérrõl és következõ körben lecsap egy ellenséges egységre. És gondolom bárhova támadhat így, a várfal mögé is majd :)
az ott directly attack enemy units...szóval mégis csak tud támadni a hõs
Amúgy néztétek már, mikor resurrecteli a griffeket, azok hova tûnnek? Mert egyszercsak köddéválnak, utána megjelennek. Fent köröznek a levegõben addig v. mi? :)
Még messze van jövõ év eleje (meg még amennyit csúsznak vele), szóval még sokminden változhat. A kis harctér nekem se tetszik, nekem mindig az volt a taktikám, hogy távolsági támadásokkal szedjem le az ellenfelet. De ha 2 lépésben eljut a harcosaimhoz az ellenfél, akkor a távolsági egységek csak supportnak jók.
egyre inkabb, az az erzesem , hogy heroes 3,5 ( három és fél ) lesz belole.
Ja, meg milyen bután néz már ki az a succubus vagy mi a fejjel lefelé fordított szárnyával...
A hõs harcolhat, azt mondta a csóka. És a videó elején be is rohant a pályára az angyalos hõs. De amúgy engem aggaszt a kicsi harctér, remélem nem akarnak Disciples 2õt csinálni belõle...
sztem meg pont hogy nem harcol a hos, csak varazsolgat.
Az elsõ rész megjelenése óta tolom ezt a gamét, azt most látom hogy készülget az 5-dik rész, bár a 4 nagy csalodás volt bizom benne hogy most az elsõ 3 részhez hüen csodát fogok látni
Nézzétek csak milyen idézetre bukkantam! A fejlesztõket kérdezgették és..:
"- In which languages will it be released? - Besides the standard ones, we hope to do the main Eastern European languages. Polish and Hungarian because they are so many fans there. Maybe Chinese."
Igen, én is ezt mondom. Engem nem izgat a grafika különösképpen (bár ez a 3D ami az 5ben lesz annál inkább), de a 4ben sokkal jobb volt a szabályrendszer. A varázslatok és képzettségek rendszere is. A 4 a 3hoz képest mindenképpen pozitív feljõdés volt. Nem értem miért kell ahhoz visszatérni, bár meglátjuk, lehet ötvözték a kettõt.
Az meg relatív, hogy mi a szép meg mi a csúnya. Tény hogy a 3 szörnyei a gyenge grafhoz képest is szebbek voltak a 4 szörnyeinél. De azért a 4 újításai überelik a 3 szépen megrajzolt szörnyeit.
sztem a 4 szabalyrendszerbeli valtozasi jok voltak, es csak a grafika rondasaga miatt nem szeretik an nepek. jobb lett volna, ha a 3 grafikajahoz hasonlonal maradtak volna.
meglatjuk milyen lesz, en csak a kezelhetoseget feltem a 3dtol.
Érdekes, én azt hittem a Winds of War az elsõ...
Heroes 4 (alapjatek) Gathering Storm (elso kiegeszito) Winds of War (masodik kiegeszito)
Segíccsetek!!!!! Most leszedtem agy crack-et de nemtom hogy az kell e a heroes négy új kiegészítõjéhez. A geathering storm annak a neve?? Tényleg nem értek hozzá...Bocsi!Szal segíccsetek!
Amikor bejött a 4,nem nagyon tetszett. Inkább a jól megszokott 3-al nyomtam. Aztán annyit játszottam a 4-el utána,hogy amikor nemrég megnéztem a 3-at iszonyatos volt. Nem tudtam többet játszani vele 10 percnél. Remélem ez lesz az 5 sorsa is...
Úgy nézem, ez a fajta 3Ds megjelenítés legjobban az Etherlordshoz lesz hasonlítható. Ha ugyanolyan jól megoldják-és ne látom be miért ne tennék- akkor egyszerre lesz pofonegyszerû és gyönyörû. Ami pedig jó. A 4rõl csak annyit, hogy nekem, másokkal ellentétben nem a szabályrendeszer változásai és a 3D miatt nem jött be. Szvsz egyszerûen ocsmány volt. Néhány kivételtõl eltekintve a lények iszonyat bénán néztek ki.(Kedvenceim a hárpia, amelyik nem nyitja ki a szárnyát repülés közben, meg a behemót, ami meg úgy néz ki mint egy fogyatékos kopasz kisgyerek szõrmebundában). Ráadásul a megtalálható tájelemek a csatamezõn enyhén szólva is gyérek voltak. 3-4 kavics meg csenevész bokor az egynemû füvön, aminek még a textúrája is csúnya volt. Ennek ellenére szerettem vele játszani, de azért fájt a szívem a 3 félelmetes szépen megrajzolt szörnyeiért. A 3D viszont szerintem mindenképp kellett.
Errol megoszlanak a velemenyek. Nagyon sokan lehuztak a 4-et, br szerintem is jo volt. Mi a felesegemmel hosszu evekig gyurtuk a 3-at (Hot Seat rulez), es aztan a 4-et is. De meg mindig visszaterunk a 3-hoz is. MAS a ketto. Ugyanaz a jatek, megis annyira mas! Nehaz megmagyarazni, hogy miert, de a 3-nak volt egy olyan HANGULATA, amit a 4 nem adott! Az is jo volt, de mar nem azt adta! Persze 2-3-4 minden kiegeszitovel eredetiben sorakozik a polcon :)
Nem értem miért kellett visszanyulni a 3hoz... a 4 szerintem sokkal jobb volt mint a 3, igy hogy már rengeteget nyomtam mindkettõvel, nyugodtan ki merem mondani h a 4 sokkal jobb volt. Na mind1, ez legyen a legnagyobb gond a játékkal
Meglatjuk, milyen lesz. Sztem eleve nem kellene 5. resz, ha ezt nem vittek volna bele. En ugy erzem, klappolni fog.
CSáo! Nagyon gyors segítségre lenne szükségem. Aheroes 4 kiegészítõjéhez kértek tõõlem Cracket, de nemtom honnan szerezzek. TUD VALAKI ADNI NEKEM EGYET??? FONTOS!!!!(Bocs hogy ide írok...)
Hát én még mindig a 2D mellett állok,de a videók alapján szépnek,és jól kezelhetõnek tûnik ez is. Bár majd meglátjuk.
korokre osztott strategiaban, sztem nem nagyon van letjogosultsaga a 3dnek . a domborzati viszonyokat nem veszi figyelembe ( nics is nagyon domborzat) akkor meg minek? csak csicsa.
az lehet hogy masutt pl fps ekeben van ertelme a tobb szabadsagi foknak , de itt nincs.
sztem egy 2d nem feltetlenul retro, lehet hogy inkabb csak az felel meg az adott jatekstilusnak.
van egyaltalan masik korokre osztott 3d strategia?
megnéztem a videókat... iszonyatosan jók, nem tudom hogy fogom kibírni a megjelenésig. :) a grafikáról: persze szép dolog a nosztalgia, pár éve még sokszor jogos is volt a "kár a 3Dért" szöveg, de azért mostmár nagyon karcsú lenne egy izometrikus 2D.