Én is ott tartok most, az elején kb 2 hét, átteleportált egy pávakék hõs az egyirányú kapun, pont le tudtam verni, közel azonos seregünk volt, utána a pávakékek nem jöttek egyáltalán, kb 3 vagy 4 hónapja nem jött az tuti, amikor eléred a zöld várat dumál a lila, én még visszafordultam, levertem a 2 lila hõst azok nem olyan durvák, igaz már vagy 20 sárkánygyíkom 500 kentaurlövészem ilyesmim volt visszamentem, még a 2 váramhoz lényért, a 2 hõs aki csatizik segít láncba vinni, utána visszamentem levertem a kapuban álló lila hõst, simán, ne mozogj elõre csak visszafele hagyd õ jöjjön oda, és mikor közel van mindenkivel támadj, utána a zöld vár is a tied, én 200 ezer aranyat elköltöttem, de kevés annyi lény van benne rengeteg, utána jön amit visszább írtak, a salassa bárkája idézés, én már eddigre elértem a szintkorlátot felvettem a zöld tárgyakat mehetsz a vége felé, amúgy normálon nyomtam
Flammerscheint - a várat elég 1xû bevenni (normálon)az elején nekem is húlltk mint a legyek, de idéztem fõnixet, meg azta halál urát, vagy mi és azzal lazán. ja meg én angyal várral támadtam rá, abból kicsit több volt. de küldök mentést ha kell.
a köv levelben adok egy linket, ahonnan 1 hétig le tudjátok tölteni (feltéve, ha összejön)
Sziasztok.
A kelet törzsei 3 kampány (orkok) 2 pálya, mikor el kell menni az ork Kálokhoz, hogy csatlakozzanak. azt mégis hogy lehet megcsinálni. nagynehezen eljutottam, hogy hajóra szálltam meg is van, hogy hol kössek ki (zöld vár), de ott egy lila sereg beáll a kapuba, aki beszél hozzám, de utána nem húz el, és nem tudok átmenni, ja meg persze 2-en loholnak utánam hajóval, meg még a "pávakék:D" játékos is elfoglalta mindenemet.
Szóval tud vki tippet?? elõre is köszi ÜDv Misi
Hi! Vki feltenné az alapjátéknak (5. rész) a campaign.sav mentést? pm-be is lehet... elõrõl nincs kedvem elkezdeni, nekromantákkal szívesen játszanék... thx
Nekem is ez a bajom.. pedig nekem is jó konfigom van
A váraidban tudsz talizmánt venni(bal felsõ ikon),mely lehetõvé teszi hajó idézését. A negyedik várba avval tudsz eljutni.Lemész a sziget déli partjára,a sekélyes részhez majd a varázskönyvbõl aktiválod Shalassa Hajója varázslatot.
Hi, megint én:D Egy klán, egy kán nevû fejezetküldetésnél vagyok... elvittem a hírt a 4 törzsfõnek Gotairól. Viszont az utolsóhoz nem tudok eljutni hajóval sem. Teleporttal sem... oda h kell eljutni...
ui: összességében a heroes 5-öt ismerem, nem vagyok képzett heroes mester:D heroes 4 hun-nal ismerkedtem csak.
valaki nem tenné fel a mentéseit? pls
Hardon nyomjátok? én nornálon nyomtam mert ugy emlékxem nekem csak azokkal a szaros kapukkal volt bajom de az utcsó várat meg vertem mint a franc vmi 250 sárkánnyal stb... :D:D
Mint többen tudják táp miatt nem mükszik a gépem, talán jövõ héten össze tudom már rakni és akkor konkrétabban megtom mondani, h gyõzhetsz könnyebben mert így fejbõl már nem emlékszem, de mintha az rémlene, h a ballistát szedtem le elõször.
Vittem 100 fölötti sárkányt, mondom kampeca neketek, ez full gyõzelem, de nem, semmi... szar az egész játékmenet, mi ez hogy eddig tök simán mentek a dolgok, itt meg egyszerûen van egy qrva szar pálfordulat mintha megaultrta hardon nyomnám a dolgojókat, lurbára idegesítõ... én meg elõlrõl nem kezdem el... inkább uninstall
Nagy baj van, Flammerscheint egyszerûen képtelenség be venni:((( vaki adjon egy mentést, ami feltöri a köv. küldit pls... hiába megyek vissza verbuválni erõket, és hiába csinálok emberi erõket nincs hõsöm, akivel pluszban meggyengíteném Flamert. És azután mennék csak Arantirral... vagy emberi erõkkel kell támadni? adjon má vki egy mentést pls
Ja oké megvan roszzul csináltam , thx
Ha beraknál képet sztem egyszerûbb lenne (na persze nem a kapuról).
Na oda vittem õket, de nem tudok átmenni, mert erõs mágia védi az átjárást:(
Igen, beleállítod a hõseidet egyszerre a szimbólumokra Arantír kivételével, mert õk elvesznek számodra, úgyhogy ne hagyj számodra fontos tárgyakat náluk. Utánna szabad lesz az utad.
De ezt tuti így kell? Tudod van a nekro várunk alul, a kezdésnél... és felette északon levan zárva a portál... nem lehet teleportálni, a legészakibb célterületre... már minden megvan, csak a szellemnél a kapu az be van zárva... a fene se gondolta volna h ezt így kell... majd kipróbálom... thx
jah amúgy még valaki fejleszti azt az oldalt, amelyik bejön, ha rákantintok a képre?
Nem leszel velük, de teljesen mindegy, hoyg fejleszted-e Kujint vagy sem, varázslatok nélkül használhatatlan, a barbárok pedig nem tudnak varázslatokat tanulni.
Én most járok a Kelet törzsei kiegben, a 2.hadjárat 2. küldi legelején mikor már hozzánk állt egy hõs, meg a vára. Azt szeretném kérdezni, hogy csak Kunyint kell fejleszteni? A többi hõs maradhat a várban, azokkal már úgysem leszünk?
vagy még se
én a demoját próbáltam a 2. résznek, de nem tetszett az egyhelyben álló harc
Nem tudom, Disciples-el soha nem játszottam és nem is fogok.
arról nem beszélve, gyk. a két tábor játékosaiból kerül elõ a másik
Szerintem egy-két hozzászólás erejéig megemlíteni egy hasonló stílusú játékot, esetleg kitárgyalni a kettõ közötti különbözõségeket, még nem a világ vége, és tágabb értelmeben hozzá is tartozik a témához.
Várom nagyon, de eléggé különbözni fog ez az epizód is az aktuális HoMM epizódtól, hogy ne riválisokként tekintsek rájuk.
A hexáknak örülök, a látvány is tetszetõs, de - az egyébként überelhetetlen - Disciples 2-féle dizájnt meg sem közelíti - legalábbis képek alapján. A mindössze három faj nehezen megbocsátjató, de ha tényleg lesz Greenskins az egyik kiegészítõben, akkor lehet velem tárgyalni.
Egyébként ki az a Mythrael? Myzraelt átnevezték volna, vagy csak cirill-latin "fordítás" nem sikerült?
Bizony, elmozdultak a Heroes irányába taktika téren, talán belátták, hogy az egyhelyben történõ harc nem túl változatos!
Egyébként engem teljesen lenyûgözz az új Disciples,...háttéremnek is egy egyedi hõs?! van beállítva (Mythrael)
A Disciples az azért más és nagyon jó, viszont ha azt mondták nem változik a játékmenet akkor most nem értem, mászkálás lesz csataközben vagy mi mert akkor más lesz.(?)
Viszont a hexa visszatér a Disciples 3. -ban, ami lehet, hogy most felül fogja múlni a Heroes minden szempontból, grafika, taktikai lehetõségek, HANGULAT!
Persze, a kampány az nagyon ritkán kihívás..persze ha valaki a legnehezebben játszik, akkor tud az lenni némelyik pálya. Minnél nehezebb a játék annál többet ismer meg belöle a játékos szvsz. Van pálya ahol már mindjárt az elsõ héten el lehet bukni az egész pályát, vagy ahol muszáj használni a hexarácsot(ami már nem az) mert esélye nincs egyébként a játékosnak. Lehet egy csata ilyen is.. meg ilyen is és persze vannak a legendásan nehéz térképek, ahol minden,..minden számít, amit a játékos tud a HoMM-rõl.
Válaszom nem csupán TreDoRnak szánom, hanem laikuss-nak illetve b type free-nek is. Hogy ki a pro és ki nem... nem számít !ha! mindannyian boldogultok a hadjáratban, szóló pályákon. Mindenkinek megvan a maga jól bevált, megszokott módszere. Tanulni mindenkitõl lehet. Ami engem illet, néha másik hõst vettem, néha várból idéztem lényeket (inkább csak akkor, ha más miatt nem kellett a várba mennem, és hosszú lett volna az út, de közel voltam a várhoz - föld alatt illetve feletti szitu, ilyenkor megérte az egy napi veszteglés, mint oda és vissza menni.) De legtöbbször se új hõst nem vettem, se várból nem idéztem. "Hülyeség" tudom, de ha így is minden különösebb nehézség nélkül meg tudtam csinálni a pályákat, akkor... Így elvileg nehezebb volt, de ha így is megy? Játék, élvezzük... :) Ki-ki a maga számára leginkább élvezhetõ módon. Mondjuk el ötleteinket, de felesleges azok alkalmazását másokon számonkérni.
Na most akadtam el elõször. Asha végrendeletének utolsó pályáján vagyok, már minden felderítve, ahol csak tudtam a portálok elõtt elintéztem az õrzõket, de fennt Északon nem tudok bejutni... Beszéltem a tolvajokkal, és elintézték nekem a szukubuszokat... így a Szellem küldetése sikertele lett, helyette ez lett sikeres. Szal akkor h is kell Északra teleportálnom? thx
Azért nem állom meg, Ha már annyi térképen játszottál, ugye láttál olyat is ahol kút nuku egy darabig mert az tulajdonképpen könnyítés és pl. ami a H3 ban volt, vagyis hogy nagy területeken még varázsolni sem lehetett, szóval taktikusan a mannával is.
Én egy szóval nem mondtam, hogy tipp lett volna lol, leírtam, hogy miért nem használtam a summon creatures-t és mit csináltam helyette. Vagy szerinted ebben a topicban 176 oldalon keresztül mindenki tippeket irogat? NC...
Nézd, ez engem absz. nem õszít mármint a cinkkel próbálkozás,..amiket mondtok 'tippnek' az már mind iszonyat szakállas. El kell menni a heroes táborba augusztusban, aztán lehet sasolni. :) Ezt pedig maximális komolysággal mondom, aki nem próbálkozott még versenytérképpel annak is jó móka lesz, aki meg igen az pedig úgy is elmegy, mert nem érti :)
Sõt ami még lényeg, h más lényeket akik nekem erõs hõsnek megadják magukat át tudjam adni a segítõnek hogy hely legyen a seregemnek vagy, h õ menjen uppolni õket.
Nem szerepel a kézikönyvben, sõt nem is abban, hanem külön egy külön lapon vannak elvileg a képességek és a town tree-k, de ott sincs említés ilyesmirõl.
Én se használtam szinte soha a lények magamhoz hívását, mert úgyis kell segítõ hõs akinek az a dolga, h felszedje a nyersanyagot stb. ne a fõhõsöm vesztegessen utat, idõt (csak a csaták miatt áljon meg v ahol fejleszt), és hozhat nekem lényeket, tárgyakat és a townportal használtam ha nagyon messze voltam és ott már elintézve mindenki.
nekem most kölcsön van adva,..próbáltam felásni hogy az alapjáték kézikönyvében szerepel-e..ezért is válaszoltam késõbb, de cimbinél van :( mindegy, tényleg off. Sok baj volt a H4-l (nekem leginkább a világ elvétele fájt mondjuk, mert a M&M-ben már jó ideje kaptuk a pofonokat), de az összetettség az nagyon jó volt. ON:
Sosem szerettem az unkikornist, a 4-ben szerintem sosem használtam (azt tudom, a 3-ban ellenállást adott a körülötte állóknak), de nyilván volt más lénynek is hasonló képessége. Mindenesetre jól tiktolták, az ismert oldalak lényleírásaiban sem találom.
(A HoMM IV-nek pedig ettõl a feature-tõl függetlenül is megvoltak a gyemrmekbetegségei, azok kissé szembeszökõbbek voltak, mint egy hivatalosan "nem is létezõ" feature. Mondjuk én szerettem azt a részt is, de nagyon messze volt a tökéletestõl.)
..vagy mint a H4-ben a lények egymásra ható pozítivumai, tök kevesen tudták használni.
Elnézést a némi OFF-ért, de pontosan mire gondolsz? Kíváncsi vagyok, hogy milyen lehetõséget hagytam annak idején kihasználatlanul. (Csak az alapjátékkal játszottam, a kiegészítõk a mai napig várnak a sorukra.)
hát harcossal meg pont a felejtõs, nincs elég mannája. a warlock meg amúgy is a destruktra épít, szal inkább az elején hasznos :/ ..de akkor is nagyon eszi a mannát
Nem mondod, tényleg vettél egy másik hõst és azzal ingáztál? Mekkora ötlet :DDD Te sztem nekünk még nincs mirõl dumálgatni, szal én inkább befejezem :)
faszom most meg a második pályán, mikor varászmõhöz kell menni és vinni neki 50 zombit meg nyersanyagot, egyszerüen nem tudok átmenni az egyik teleporton, ami elvileg az elfoglalandó várhoz vezet. Minden más teleport mükszik csak az nem. Ez bug vagy valamit még be kell szereznem hogy átudjak rajta menni?:D
No meg vettem egy másik hõst a kocsmában és azzal ingáztam a hõsöm és a váraim között, szóval a fõhõsömet sosem lassította le ez a varázslat.
Jah, bocs. Én akkor vettem fel lényeket egy várból mikor az a közelemben volt. Meg pl. amikor visszamásztam a várba varázslatokat tanulni. Vagy te azokat is magadhoz teleportálod? lol
Nekem tök mindegy, de csak egy példa: ballagsz a föld alatt, és a földfelszinen lévõ várból akarsz lényeket... odamenni hülyeség...több nap/hét, onnan hozni hülyeség több nap/hét, oda teleportálni valamivel jobb, de vissza kell jönni. Természetesen a hõsláncokat meg lehet csinálni egy bizonyos távolságig, de csak egy várból. Nekem volt olyan emlékszem, hogy pár lépésbõl két várból is a hõshöz tudtam idézni a várban lévõ lényeket.
Szal tökéletesen használható, csak tudni kell használni. ...ez olyan mint pár varázslat,..sokan nem használják mert azt sem tudják mire jó, vagy nem tünik hasznosnak...pedig okosan használva nagyon bitang. ..vagy mint a H4-ben a lények egymásra ható pozítivumai, tök kevesen tudták használni. Na mindegy :)
Pedig jóság. okosan kell vele élni, és persze nem alapszintû lényeket kell idézni. akkor nagy segítség...földalatt és földfeletti elosztásnál óriási segítség lehet.
Ha gyors akarsz lenni, akkor a következõt javaslom: menj keletnek, majd fordulj délnek. A kút az elágazásnál nagyon hasznos, mivel így tudsz idézni lényeket a váradból. Vedd be a helyõrséget délen (2-es) és
a kút és a lények idézése várból hogy függ össze? vmit még nem tudnék a játékról ? nem a summon creatures adventuring spellel lehet idézni a várból a megvásárolt egységeket ?
jah közben rájöttem én is, de mire eljutottam a várhoz 58 angyal volt benn és a többirõl ne is beszéljünk, mire ledöntöttem a vár falakat, kinyirták az összes emberemet.... kezdhetem elõrõl :D
Valaki feltöltene pls 1 mentést a legutolsó kampány 1. palyajarol? Ott jartam es windows format volt, naná h. a mentéseket meg nem masoltam át :D, szal lécci akinek van szoljon.
Várad nem is lesz közben, ha jól emlékszem lesznek barbár harcosok fogságban, ez úgy van, h valami ellenséges faj áll elötte. Azokat kinyírod és a kiszabadított csatlakozni fog és kapsz a térkére olyan harcos lelõhelyet és így tovább. Nem nehéz ha szépen sorban szabadítgatsz, fejlõdsz lesz pénzed is bõven amin vehetsz harcosokat. A végén már könnyedén elfoglalod a várat is. Ez különben szerintem csak egy tanuló pálya a barbárokhoz.