nem tudjatok h az elejen azzalk akibaszott nagy gilisztaval vagy mivel mit kell csinalni ? mert nem tok tovabbjutni fullra az elejen ...
Köszi a választ, de sajnos nem lettem okosabb. Azt a kib... talizmánt már mindenhol próbáltam használni: a bejárati ajtótól kezdve a szomszéd szoba lyukán keresztül a mosószobáig bezárólag, de sehol sem mûxik! Pontosan melyik falon jelenik meg démonarc ahol használnom kell?
vkinek nincsen magyarositasa vagy magyar vegigjatszasa ???
Elakadtam pfu jo kerdes h hol .. van egy dadogos csavesz akinek odaadtam a csokoladat es adott valami asofeleseget.most nem tom mit kezdjek vele ?!?!?!
nah szova ! egy bortonfelesegben vagyok , van egy Walter nevu kisgyerek es van egy dagatt csavesz aki be van zarva az egyik cellaba,addig eljutottam h kiszabaditottam de tovabb nem megy ! Valaki segitsen !!! THX
A börtön tetején meg kell nyitni a csapot ekkor lõn fényesség A véres ágyak nál lévõ lyukakat egymás alá kell forgatni: nekem kb 1 óra irányába --> majd felülrõl leugrálni a lyukakba.
Nekem is segíthetne valaki! Amikor befalazódik a lik a szobában akkor állítólag valami démonarc jelenik meg valamelyik falon ahol a talizmánt használni lehetne. Nálam sehol semmi, pedig jól körülnéztem. Az angol végigjátszás sem nagyon ír róla semmit. Ha még egy hétig nem jutok tovább, kénytelen leszek dörgölni a progit. Na most aztán jól megfenyegettelek benneteket mi?
talizman az tom hol van , amikor a fali szornyek vannak egy hosszu jarat es van benne 2 letra . es ezen a jaraton rudsz lemenni a generatorhoz !!! Okés megcsinaltam de nem kapok FENYT nincs vilagossag !!! Hogyan kell , mert mar felmentem es megynitottam a csapot de semmi !!!!
Nemcsak a csapot kell megnyitni! A fullig veres agyas lyukas szobakat kell ugy egymas fole tenned hogy a legalso szintihez igazitsd mert az a szint nem mozdithato! Belurol ahol el lehet forgatni a bortont vannak kemlelocsovek! Na azokon at nezd merre vannak az agyak es joval egyszerubb lesz! Ha megvan + a csap is kinyitva akkor elvileg mar vilagos lesz
Nem tud vki egy patch-et hozzá, hogy az átvezetõ animok, ne 15fps-sel menjenek?
Hm. Milyen vga? Lehet vmi post effektet nem bir, amit hasznal az atvezetoknel. Drivercsere esetleg, ha meg azert nem megy, mert vmi harmatos kartyad van, akkor optionsban nezz korul es kapcsold ki ezeket a cinematic effekteket (noise stb).
Na most fejeztem be a 3. részt, és szeretném megkérdezni, hogy ebben a részben is annyira elnagyolt a szörnyek kidolgozása?? Mert hihetetlen volt, hogy a fõszereplõ csaj meg a pályaelemek szépen ki voltak dolgozva, de a monsztákra nem jutott 10 poligonnál több. Tudom itt nem a szörnyírtás meg a hentelés a lényeg, hanem az atmoszféra a körítés meg a sztori.Bár a történet szerintem elég sablonos innen-onnan összeollózott volt,vagy csak sok filmet láttam meg sok könyvet olvastam a mûfajból és ezért volt deja vu érzésem. Ez a valahol, valamikor egy kisvárosban új istent teremtünk,idézünk vagy csak úgy elõjön, átjön stb. ez egy az egyben Lowecraft-os alapokra építkezik,megfejelve egy kis Rosemary Baby beütéssel. De ez csak magánvélemény sokan biztos élvezték. Tehát ebben jobban néznek ki a szörnyek vagy itt is csak 3-4 elembõl összerakott véresen barnás amorf krumpli alakok vannak ??? Nem vagyok egy grafikabuzi de azért remélem itt jobban megcsinálták õket.
Hmm... nem is tudtam, hogy ma már a Geforce 6800-as csak "harmatos" kártya... Na jó, viccet félretéve: a játék fix fps-re van belõve sajnos, ha nem vetted észre: játék közben 30fps, átvezetõ (in-game motorral) animok közben 15fps. Elvileg azért, hogy kiegyensúlyozott legyen, ne legyen fps megugrás +/- irányban (amúgy ha nem hiszed, mérd ki FRAPS-vel). Szal azt szerettem volna megtudni, hogy van-e már olyan patch, ami ezt kikapcsolja, mert játék közben még ok a fix 30 fps, de az átvezetõ animok picit darabosak...
A szörnyek grafja talán jobb lett, viszont az emberek kidolgozása vmivel rosszabb, mint a 3-ban. (Elvileg ezt nem értettam a SH-kban, hogy mindig vmi jobb lett a köv. részben vmi meg rosszabb... pl. SH3: jobb graf, az SH2-nél, viszont csak Stereo hang, míg az SH2 az tudott 6.1-et is)
Köszi a választ ! A hang meg állítólag azért csak sztereó a 3. részben, mert azt nem jelentették meg xbox-on csak ps2 meg pc megjelenése volt. A 2. rész viszont xboxon is kijött. Bár ezt én is csak olvastam valamelyik topikban, lehet hogy nem ez az oka ! Az a másik horror játék(nem jut eszembe a neve) nem jön ki pc-re, amirõl azt mondják a konzolosok hogy ûbereli az SH mítoszt?? Valami egyszavas címe van és a grafikája nagyon brutálnak néz ki. Láttam pár képet belõle nagyon kemény, na abban a zombik, meg a szörnyek tényleg szépen ki vannak dolgozva, és ami a legfontosabb: félelmetesen is néznek ki !
Nekem már az elején feltünt az átvezetõ moziknál, fõleg amikor ugyanolyan gyors volt Radeon 9600XT-n, mint GeForce 6800-on, akkor mértem FRAPS-vel. Játék közben fix 30 fps (soha nem esett fölé/alá), átvezetõk 15 fps. Végülis nem ANNYIRA zavaró, mivel 4 évvel ezelõtt még sok játékban a pre-renderelt mozik voltak 15 fps. De azért, ha lehetne kilockolnám, mert azért már mégsem 2000-et írunk...
Én is úgy tudom, hogy ez az oka. Bár, ha textúrákat meg tudták csinálni 2048x2048-asra, akkor igazán újrakeverhették volna a hangot is hozzá (volt rá fél évük...). 1szavas horror játék, ami übereli az SH-kat? Nem hallottam róla. De amúgy az SH-kban nem a zombik a félelmetesek, hanem a kibontakozó történet, ami nagyon-nagyon nyomasztó és elvont...
hat egy szot mondok: playstation :) .. Nincs mar benne eleg szufla.
SG: sztem pont azert jo az SH sorozat, mert nem szornytrancsir. A zombik onmagukban 0-t ernek, max annyi a dolguk, hogy fokozzak kicsit az atmoszferat, hogy utosebb legyen a tortenet talalasa. 80-as evekben meg ijedeztek az emberek a zombiktol, ma mar csak hangulati elem.
Ez igaz, nyomasztó és elvont ahogy írtad, csak ne lett volna dejavu érzésem tõle mint azt pár hozzászólással lejjebb leírtam. Azért még így is klasszisokkal jobb a sztori mint a többi gagyi játékban. De hamár megcsinálnak valamit tutira, miért nem lehet azt kiterjeszteni a játékban lévõ összes elemre, ez számomra felfoghatattlan.
Na azért ez nem teljesen így van. Mert egy jó horror zombik vagy másfajta gusztustalan lények nélkül olyan, mint az olasz spagetti paradicsomszósz vagy a pörkölt paprika nélkül. De az igaz hogy önmagában ezek már nem elegek egy sikeres filmhez,játékhoz,könyvöz. Bár néhány 70-es 80-as évekbeli agyatlan zombitrancsíros film, még ma is megállná a helyét a mai szar horror kínálat mellett. De ez játéktopik ugyhogy az offolást befejezem.
Abszólute egyetértek. Tkp ez ami NAGYON nem tetszett az SH4-ben, azok a hülye megölhetetlen szellemek... A 2-3-ban nagyon jó volt, hogy külön be lehetett állítani a kaland és az akció részek nehézségét, mivel én inkább a sztori/gondolkodós részek miatt játszottam. Ezért az akció very easy (vagy beginner vagy mittom én már mi volt), a puzzle meg normal v. hard volt. Sokkal jobb lett volna, ha az SH4-ben is lett volna vmi very easy és akkor mondjuk megölhetõk lettek volna azok a lebegõ szellemek is (jó, tudom, hogy a történet része, hogy nem lehet õket kinyírni, de akkor is).
Mi mas lenne parasabb, mint legyozhetetlen ellenfelek? Meg depresszivebbe es remenytelenebbe teszi az egesz helyzetet, amit a bezartsagerzet csak fokoz. Szerintem kb ez adja meg a jatek lelket.
Amugymeg sztem nem voltak komolyan zavaroak a szellemek, ha nagyon ugraltak, szepen lepihentek egy karddal a hasukban ;) 5 kard volt a jatekban es max talan 8 szellem, szoval igazan nem sok marad szegenyek kozul, akik maradhatnak kiserteni (raadasul nehany kozuluk igazan gyenge).
Actiont itt is lehett easy-re venni, csak a puzzle szintet nem lehet allitani. Az elozo reszekben valahogy igy volt: easy puzzle-n kimaradnak elemek a jatekbol (ertelmetlen). Normalon minden bentvan, es a szereplo neha segit 1-1 gondolattal. Hardon pedig ezek a hozzaszolasok elmaradnak. Szerintem szinten ertelmetlen opcio.
Valahol igazad lehet, ebbõl is látszik, hogy inkább adventure-fan vagyok és a könyebb akciókat kedvelem... Parásnak parásak voltak a lebegõ szellemek, de egy idõ után inkább idegesítettek (NAGYON!).
A puzzle szintnél viszont tévedsz, legalábbis az SH2-ben, ott minden puzzle fokozatnál más-más nehézségû fejtörõk voltak, sõt ha a HARD-ot teljesítetted, akkor volt még egy EXTRA fokozat is, még újabb fejtörõkkel (emléxem HARD-on volt olyan, hogy több mint 1 órát gondolkodtam vmelyik fejtörõn). Az SH3 esetében lehet, hogy igazad van, mert én is hallottam, hogy EASY-ben egyszerûen csak kimaradtak részek...
Tettem fel egy kérdést a Silent Hill 3 topicban aki képben van abból is az plz segítsen.
Szeretnék kérdezni valamit a PC-s verzióval kapcsolatban. A SH4-ben lehet úgy változtatni a textúra(!) felbontását, mint a 3-ban? Így alapbeállításon olyan konzol-maszat az egész. Próbáltam állítani, de a játékon belül nem lehet, és a játékon kívüli konfignál sincs ilyen opció. Pedig a 3ban is a játékon kívül lehetett ezt állítani.
hát az egy másik játék volt, ebben az effektet lehet kapcsolgatni, textúra oyan amilyen.
Instalnál egy hiba üzenetet ír ki és a végén az van írva hogy leállítás vagy kihagyás ha a kihagyásra kattintok akkor folytatja tovább az instalt és a crackkelés után elindul!Valakinek csinált-e már ilyet és ha igen akkor végig leht-e játszani attol, vagy kihagy valamilyen fájlt és a közepén leáll mint a XIII-m?
Hali! Honnan lehet leszedni magyarosítást és végigjátszást a Silent Hill 4:The Room -hez? Kösz Tux
Jóvanna... :-) Csak megkérdeztem mielõtt nekilátok a hétvégén, mert nem leszek netközelben és még kiderül hogy a pc-s verzióban nem macskagyökeret kell keresni hanem valami mást... :-) Köszi!
Segítsetek plz! Mondjon valaki egy mûködõ trainert a játékhoz!!! Elõre is kösz!
GT
Na egész jó ez a játék, kellemes csalódás volt azután, hogy sok ember földbedöngölte ill. leszarozta. Áldom az eszem hogy nem hallgattam a negatív kritikákra, és mégiscsak nekiálltam játszani vele. Ismét beigazolódott a tétel, miszerint ne halgasson az ember X.Y. fórumozóra, hanem próbálja ki saját maga és próba közben döntse el hogy tetszik-e neki vagy sem. A grafika sem annyira béna mint vártam(az fps nézetet leszámítva), és végre a szörnyek is jól néznek ki. Az irányításhoz meg érdemes beruházni egy mezei gamepadra, és hipp hopp minden gond megoldódik. Én egy alap MS-sidewinder fossal tolom (kb.2000 Ft-ot ha ér) és tökéletesen lehet használni mindenre. De ez a játék még nem az igazi, majd ha kijön végre egy olyan, amiben megfelelõ arányban lesz minden:jó kis történet+szürkeállományt megdolgoztató feladványok+befosatós rémisztõ hangulat+véres kegyetlen(uncensored)hentelés. De szép is lenne ha valaha kijönne egy ilyen játék. Tudom sokan nem szeretik a gore meg slasher cuccokat és elég nekik a pszihó rettegés is, de én a régimódi horrorkedvelõk sorába tartozom, és hát azért egy jó kis mészárlás minden horrornak az alapja akárki akármit is mond. Na sebaj addig is érdemes ezzel játszani mert jó ez a játék, bánhatja a sok türelmetlen emberke aki uninstallálta negyed óra játék után.
Sziasztok ! Én még az elején elakadtam !!! Átmegyek a metróba, leverem a kutyákat, felveszem a pisztolylõszert. Vissza a szobába, megtalálom a pisztolyt. Újra a metro, de sehol nem találok érmét a lejutáshoz !!! Valaki segítsen !!!
A WC-ben lesz a szobor kezeben. Azt ne kerdezd, hogy a szobor mi utan kerul oda mert ensem tudom! Nekem alapbol nem volt ott aztan jarkaltam, kineztem a hazam ablakan stb... es amire visszamentem ottvolt :)
Hi! Ha valaki tudja már,hogy mért nem lehet a felbontást 640X480-ról feljebb tenni,az leírhatná.\dvd-s vengeance verzió\
THE following files did not self-register or unregister. DRC.DLL HIBA TIPUSTÁR/DLL betõltésekor Ezt irja ki én nem tom elinditani. utána azt irkja kia a game nem lett instalálva segitsetek létszi
Már megoldotam
Sziasztok!
Mit kell csinálni, ha a tolókocsis faszit összeraktam. Lementem a pincébe. Hogyan tovább?
Köszi
Kell fáklya a temetõbõl, mert csak így látsz be a sötét helyekre (persze meg is kell gyújtani) és a kutakból szedd össze a fickó darabjait!
EMBEREK lenne 1 gondom, ahogy elinditom a játékot az a hõsõm csak a fõldet nézi, tudok vele menni meg minden de csak lefele néz. ha egérel irányitom pillannatra felmegy a kamera de vissza eik ujra,Ha megváltoztatom a kamera modot akkor meg csak felfelé néz, help me
Bocs', félre olvastam! (ha, helyett hogy... már, mindegy)
Olvasd el az oltáron lévõ könyvet, a díszes medállal nyithatod ki az ajtót. Majd le a lépcsõn és újra a börtönbe kerülsz... A medált északnyugatra találod, talán a harmadik helyszínen egy síron. (a csákányos helyszín után).
Befejeztem "Mother" end-el 17 és fél óra alatt. Állítólag "Escape" a legjobb, ahhoz meg a legvégén meg kell a szobát tisztínai a szellemektõl, lerakok egy gyertyát az asztalra, el is tûnnek, Eileen is megmenekül, de a végsõ videónál amikor mondja, hogy most már visszatérhetek az otthonomba, utána mutatja a szobát, ugyanolyan "véres"..ja meg a "gyerek" is összeesik az ajtó elõtt... Ezzel vége. #594-es hozzászóló által linkelt leírás végén olvastam.
Azt mondjátok meg nekem hogy a francba kell használni azt a kis kardot amivel a szellemeket le lehet "szögezni" a padlóhoz?? Ott vagyok, hogy a házmester kulcsaival nyitogatom a lakásokat de egy hülye szellem rámszállt jó lenne lerögzíteni az aranyoskát.
Ugye alapba nem lehet használni azt a fakardot, ha meg lecsapom a szellemet kb. 1mp-ig van a földön, akkor hiába nyomogatom, hogy használja rajt a kis kardot nem csinál semmit, felkel a szellem és basztat tovább.
Ja, nincsenek valahol mentések a kölönbözõ befejezésekrõl?
Szetvered a szellemet, es mikor vergodik a foldon, a sima use-al atszurod. Az egyik szellemet ensem tudtam elintezni (a hosszu fekete hajut), o kulonleges banasmodot igenyelt: a speci loszerrel kell megkinalni, akkor lepihen eleg ideig, es atszurhatod.
Hat valojaban nem 4 befejezes van, hanem 2*2.. Ket komponensbol all az end cutscene: Az egyik: vagy megmented a csajt, vagy nem, a masik fele: vagy megtisztitod a szobat, vagy nem. Barmelyiket megcsinalhatod egy szem mentesbol kicsivel a vege elott.
Na sikerült leszúrnom nagy nehezen. A hosszúhajú csajt én is elintéztem ezüstgolyóval.
Viszont megint elakadtam. A börtönben vagyok újra (másodszor) és találtam egy inget amire írtak valamit viasszal és ezt a leírás szerint az elsõ emeleten lévõ véres kádban kéne megáztatnom, hogy el tudjam olvasni. Most ez alatt mit értenek? Az elsõ szintet a körfolyosón? Mert ott sehol nem találok vérrel teli kádat egyik szobában sem.
Most vagyok a bevásárlóközpontban újra és kezdek ideges lenni (eléri a játék a hatását :D ). Egyik gondom: a lakásomban már a falból kilógó fejû szellem van és ha megyek menteni leszívja az energiámat pirosba. Gyertyát hiába gyújtok nem tûnik el. Vagy nem mindegy hol gyújtom? Vagy ezután már nem is lehet úgy menteni, hogy az energiám ne menjen le pirosba?
A másik: az a hülye pics@ megtámadja a szellemeket és baszik követni, mit tegyek? Vegyem el tõle a korbácsot, hogy fusson utánam? Mert idegesítõ, hogy faszán el tudnék menekülni a szellemek elõl ez meg leáll velük harcolni és szarrásebzik. Már így is ramatyabbul néz ki mint az elején.
Közvetlenül eléjük tedd le a szent gyertyákat ez nekem fps nézetben elég nehéz volt, de megoldható, csak akkor tûnnek el.
A csaj "elvileg" követ, ha lehagyod, nehéz, de jobb ha vigyázol az egészségére befolyásolja, hogy milyen vége lesz a játéknak
Ok, megpróbálom elé lerakni.
Azt tudom, azért parázok, hogy nem követ, hanem bunyózik. :)
Megtisztítottam a szobát a szellemektõl (volt egy a hálóban, volt egy az ajtó elõtt, volt egy a falból kilógó, meg egy az óránál és az ablakoknál) utána végigmentem az egész szobán sehol nem pirosult a képernyõ azaz elvileg teljesen megtisztult a szoba. A végén mégis az "Anya" befejezést adta ki nekem is. Ötlet?
Ennél már csak 1 "pozitívabb vég" van, de akkor nagyon kell figyelni a lány egészségére, és a szellemeket azonnal elkell tüntetni a gyertyákkal.
Itt található egy végigjátszás:
http://w3.enternet.hu/priest/sh4_hun.txt
az anya nem a legpozitivabb? ha nem: sokkal tobb gyertyat gyujts. A fertozes csak egy bizonyos szint folott latszik intenziven. Mikor mar szepnek latod meg egess vegig egy gyertyat. Ja es van egy kis hiba-szeruseg a jatekban: a lakasban kell maradni, amig eg a gyertya, ha kimesz a szobabol, nincs tobbe hatasa
Sziasztok. Elakadtam az Apartmant pálya végénél, mert nem találom az ágyam mellett a kulcsot ami a szomszéd csaj szobáját nyitja, pedig felszedtem a piros cetliket, igaz nem egyszerre, hanem közben olvastam el õket.
Én is menet közben olvasgattam õket és nem volt gond. A kulcs az ágy és az ablak között lesz... bár lehet, hogy elõtte megvizsgáltam az ágyat...
Már megvan. Kifelejtettem a póstaládát, valószínûleg ez volt a hiba. Már az erdõnél voltam másodszorra. Ha a szobámból eltüntek a szellemek azt vehetem véglegesnek? A nappaliban egy csomó ideig próbáltam lerakni a gyertyát aztán egyszer csak magától megtisztult a fal. Az ágyam elötti polcra nehezen leraktam, de addigra már a telefonná volt. Ennek ellenére eltûnt.