Remélem a törpök városait úgy kidolgozzák, hogy összehugyozom magam:-/
Hát imadkozzunk, hogy legyen végre egy jó mmo. Mert ha rendesen megcsinalnak akkor leverne az összes mmo-t mivel a legtobb vilaga tolkien alapu.
Egyre jobban nem tetszik amit csinalnak a projectel. Amiota atadtak mas fejlesztoknek, ez tortent. Mar pedi ami a karakterekkel tortent az gaz.
Remelem nem cseszik el...:S SWG-t is elege elrontottak. Pedig milyen jónak indult.. Régi szép idõk: se farmerek se grindmasterek csak szerepjáték és midnenki élvezte és beleélte magát abba amit csinal. A Lotro erre tökéletes lenne de a mai mmo társadalomban meg a fejlesztok is amerikanak csinaljak...:S szal nehez a dolgunk:)
*öltözéke
Hááát...Nekem elég szegényesnek tûnik a karakterek öldözéke, de ne nekem legyen igazam:-/ Egy bétát kidobhatnának már...
Amugy meg valami elkeseritot vettem eszre. Megvaltoztattak a jatszhato classokat. Eddig fajonkent voltak szedve es fajonkent 3 vagy 4 kulonbozo osztalyu jatszhato karakter volt tervben. Most mar egesz mas a helyzet. Egyazon osztalyok lesznek a kulonbozo fajoknal. Abbol sem mindegyiknel. Kezdek nagyon megharagudni. :(
Pedig sajnos eddig ugynezki h nem lessz benne... de reménykedjünk. Sokat dobna a PvP rajta mondjuk ha battlegroundsok is lennének. nem egyszerü játékélményt lehetne elérni.
Na igen lehetseges. Azert remelem, hogy PvP-t elobb utobb megis valamelyik kiegbe beleteszik es megindulhat a jok es gonoszok harca egymas ellen. Megis csak az lenne az igazi, hogy Angmar kozelebe ne nagyon jarkaljon egy jo beallitotsagu jatekos. Viszont ugyanez igaz lenne forditva is egy gonosz Orc ne jarkaljon Isengard kornyeken.
Semmi infi nincs meg rola. Sot meg beta sincs belole, pedig azt tervezik elmeletileg, hogy meg iden kiadjak. Bar egy valami nem tetszik benne nekem, hogy nincs benne PvP. Hianyozni fog igy belole a jo es gonosz jellemu jatekosok harca.
mikor jelenik már meg?
Jó nagy a csend, jó lenne már van infó :)
na, úgy nézem, sikerült egy majdnem kétéves postra replyznem. sorry.
cöcöcö. ifjú barátom, úgy tûnik enm igazán mélyedtél el tolkien univerzumában. annak idején volt egy olyan szerepjáték, hogy m.e.r.p., azazmiddel-erath roleplaying game. egy tolkien-univerzumban, nevesítve középföldén játszódó loremaster alapokra helyezett játékra kell gondolni, már ha van itt olyan, akinek ez mond valamit. ez alapján, ha elképzelem az online változatot, nos, az minden lesz, csak szegényes nem, sõt, egyenesen félek attól, hogy túlbonyolítják. a fajokról: a "kockás" játékban az ember faját földrajzi elhelyezkedés szerint is több ágra lehet bontani: - fekete numenóri (a filmben az olifántos emberek) - dúnföldi - rohír - stb. plusz bónusznak ott van a dúnadán (mint aragorn), ami játékegyensúlyilag nagyon eltoná a dolgot, amennyiben pc faj lehetne. ezekbe az ágakba tartozó emberek más-más búnuszokat kapnak. pl. egy lovas rohír nem kap bónuszt mondjuk úszásra, vagy hajózásra, mint egy kalóz, és vica versa. aztán, elfeknél is létezik ez a fajta differenciálódás. pl. a filmbéli elrond ún. nemes-tünde (elda), míg a galadriel, erdei elf (nolda). aztán vannak még sindák, stb, mind más-más jellemzõkkel, eltérõ megjelenéssel, tulajdonságokkal. orkok: a "szabvány" orktól eltérnek az uruk-haik. mindenesetre kétkedve fogadnám az uruk-hai játszható fajjá tételét, játékszempontok miatt (emberhús kedvelése, tündék, törpék gyûlölete, stb.) aztán, a fel nem sorolt fajok között található még a troll, az ent is, valamint a felsoroltakon kívül létezik még egyes fajták közötti keveredés is, pl. fél-elf, fél-ork, fél-troll is. fél-entrõl nem tudok. ;) a mágiának nagyon általános szerepe van középföldén. szinte mindegyik kaszt képes használni a mágia egyes, speciális formáit, de olyan mágus, mint pl. szarumán és gandalf, nagyon keevsen vannak. és a fentebb említettek is isteni eredetû lények a könyvek szerint. ez az, ami lehetne, és mi az lesz/nem lesz: - nemes elf, ork, troll csak npc. c'est la vie. - 7 fõ kaszt lesz. ezek között nem szerepel a mágus/varázsló, de ahogy nézem van mód varázslószerû karakter összehozására. - a játék nagyrészt pve lesz. bár az emberek mindig háborúznak, érdekes lenne a pvp a gyûrûháború idején, gonosz jellegû pc-k (ork, troll, uruk-hai) nélkül. végül és utolsósorban: srácok, ez nem wow. a világnak van egy meghatározott történelme, amibe NEM lehet beavatkozni. hogy ez mit jelent: - nem fog senki nazgúllal játszani, sem gyûrûlidércet ölni. az swgben sem ölik meg sem darth vadert, sem luke skywalkert. ebbõl adódóan senki nem fogja leölni a könyvek egyetlen szereplõjét sem. az ad&d-ben sem fogod meggyilkolni drizzt do'urdent. - nem lesz senkinek Egy gyûrûje. de még a Kilencek közül sem fog birtokolni senki egyet sem. egy ilyen hatalmú tárgy súlyosan felborítaná a játékegyensúlyt.
hmmm....jó lesz ez....de még mindig nincs semmi konkrétum.
Ujabb kepek.
Biztosan bika erõs gép kell hozzá, mert elég ígéretes grafikája van a játéknak. Biztos lesz majd béta nézzétek a hivatalos oldalt :)
Igen...én is láttam faq-ot :((
Sajnos 2006 elott nem igen varhato.
Elég kemények a képek...remélem nem rontják el....nagyon várom már.
Uj kepek. Modemesektol sry.
Mar vannak tovabbi E3-as kepek amugy. Sajnos csak ennyi nem tobb. A masik, hogy nem ez lesz a neve a projectnek, hanem Lord of the Rings Online : Shadows of Angmar. Tovabbi infok:MMORPG.COM : Lord of the Rings Online E3
Nem tudom jár-e ide vaki rajtam kívûl, de gondoltam megosztom az információt.
A Hvatalos Oldalon fent van egy pár kép, és egy pár videó. Érdemes õket lecsekkolni.
Welcome to Middle-Earth Online!
Middle-Earth Online is currently scheduled for release in 2006. The beta period will begin as we move closer to releasing the game. We will announce the start of beta on this site and through the official newsletter.
Ezt találtam a hivatalos oldalon, szóval még kell várni rendesen :(
Hat akar a te feltetelezesed is lehet helytallo, mert telleg tul nagy a csend.Remeljuk valaki hamar megtori ezt a nagy hallgatast.
Szóval eddig elég kevés az infó, szerintem nem lesze ebbõl január másodika, max a béta kezdõdik akkor, de azt sem hinném. Sajnos a hivatalos oldalon néma csend van, és sehol semmi.
Ha vkinek van vmi infója, ne tartsa vissza.
Hat igen johetne, de en nem ertem azt, hogy ha 2005.I.02-re igerik a megjelenest (USA), akkor miert nem hallottam betarol ? Hiszen jo 2 honap mulva kene megjelennie. Amugy nekem az a januar 2.a is eleg erosnek tunik, bar lehet a programozoknak az uj evi unnepek kimaradnak. Van egy sanda gyanum, hogy csuszni fog a megjelenes, bar ne legyen igazam.
Próbáld meg azt, hogy nem a könyvre köndolsz (vagy a filmre)! Úgy gondolj rá, hogy Középföldén vannak városok - csak nem esett róluk sok szó -, vannak falvak a maguk kis teremtményeivel - csak róluk sem beszéltek eleget -, és vannak kastélyok, állatok, emberek és egyéb lények stb., stb. - csak azok sem szerepeltek eleget. Ha így állsz hozzá, akkor rájössz, hogy a képek igenis jók, jónak tûnhet a rendszer is, stb., stb. ...
Ott van az SWG. Ott sem Star Wars a világ, max. pár elemében, és bár a Roriról, Talusról, Dathomirról, Corelliáról nem esett túl sok szó, a Nabooról is fõleg csak Theed volt ismert, mégis a játék összképén sokat dobott, hogy nem csak az ûrben és a tatooinon játszódik.
A MEO esetében meg szintén jót fog tenni, mert ciki lenne, ha csak a nagy "sötét részek"-rõl szólna, ami a befejezõ részt szinte végig jellemezte. Tény, hogy több köze lenne az "igazi" LOTRhoz, de szerintem a "fõnök" is örülne, hogy az általa elképzelt világ végre igazából életre kell majd, persze úgy, hogy a "sötét részek" is belekerülnek, meg a barlangok is valami jópofa dungeon formájában.
Vannak új képek a Hardwireden. Mindnki nézze meg maga (Csak saját felelõsségére!), mert sztem elég pocsék mindegyik. Mármint értem ezalatt, hogy semmi GY.U. hangulata nincs.
Kellemetlen hír került fel a GameSpot oldalára. Úgy fest, hogy az elsõ, A Gyûrûk Ura univerzumban játszódó MMORPG megjelenését eltolták egy csöppet. Pontos adatot nem is lehet tudni, az viszont tény, hogy 2004 októbere helyett "valamikor 2005-ben" érkezik. A tolást azzal indokolták, hogy több tartalmat, felfedezhetõ területet, és hasonlókat akarnak beletenni. A kiadó és a fejlesztõk egyetértettek, és így most megint bizonytalanságban élhetünk :(
váá..ez hosszu volt, de korrekt.. én tuti befigyelek, remélem lesz szekér+minden, kis pipafû árulás rlz :))) lesz egy fû gunyhóm osz onnan csapatok göthös gebémmen höbörögve-elszállva orkfattyakat hesegetni....majd Bríí-ben a kocsmában megénekeltetem a legendámat.
Hm. Van egy alapszabály: ha nem netszik, semmivel sem kötelezõ játszani.
Az SWG sem az a tipikus SW világ, mégis elég sok embernek bejön. Ha egy játék szórakoztató, sok ember jól elszórakozik vele - legyen az a SIMS akármelyik darabja vagy egy kinyírok mindenkit FPS - akkor már megérte, hogy megcsinálták. Én pl. nem félek attól, hogy nagyon elkqúrják a világot. És miért ne lehetne jó MMORPG-t csinálni belõle? A PvP miatt? :)
Hát azért a LOTR-ben eléggé adott a gyilok is, csak a labdát kell jól lecsapni!
Fajok? Semmivel nem szokott jobb lenni egy játék, ha esetlegesen több faj van. Azok, akik PvP-re hegyezik ki a dolgot, úgyis a legjobb bonust kapó fajt fogják választani, mégha be is van téve a játékba egy rakat másik is. Miért tennének bele egy játékba - különösen, ha egy regényben megírt világ - mégtöbb felesleges fajt, ha egyszerûen semmivel nem nyújtana vele többet?
Az SWG-ben is: elvileg a mon calamari a legjobb crafter. Ennek ellenére nem nyüzsögnek mon calák a crafterek között. A wuki is tök jópofa, de annyi mindent nem tud - például páncélt hordani -, hogy viszonylag kevesen választják. A tradoshan is jó közelharcra, de nem tud pl. (páncél) csizmát hordani és ez egy carabineer legshotnál kínos lehet neki ...
Általában meg úgyis emberbõl van mindenhol a legtöbb ...
Az über LOTR rajongók úgyis meg fogják nézni, mert érdekli õket az, amit már egyimilliárdszor olvastak, különösen, ha benne élhetnek. Grafikailag rendben lesz, szóval a képi világával nem lesz probléma. (A képzeletnek nem fog határt szabni egy Everquest szintû grafika.) Az, hogy benne élhetsz abban a világban, amit csak elképzeltél és max a filmen vagy rajzfilmen láttad, az már néha elvileg elegendõ ahhoz, hogy az ember ottragadjon akár hosszabb idõre.
Biztos kimarad belõle több megvalósíthatatlan világrész, de attól még semmivel sem lesz ettõl "kisebb" a game. Csak hasonlítani tudom egy másik filmes játékkal: az SWG-ben sincs benne pár bolygó, város, mert egyszerûen nem lehet kivitelezni (Coruscant pl.), de benne van jópár gyönyörûség, és még jön majd hozzá mégtöbb (Hoth pl.). Itt is ezt várom. Ha nem lenne elég a környezet, majd szépen jönnek a kiegészítõk, mint tették azt a DAOC, Everquest, Planetside stb. esetében ...
Ráadásul ennek semmi köze nem lesz a SOEhoz, így a nerf, nerf, nerf elv nem fog állandóvá válni egy "jó" alapkoncepció miatt ...
Más. A DAOC esetében sem mondhatjuk el, hogy az Arthur mondakör lett volna olyan vonzó. Ott egy jól megszerkesztett és PvP-re kihegyezett gamét írtak. Az embereknek az jött be.
Itt tuti lesz lehetõség "dungeonra", hisz létezik. Azok mindig jó mókák. Lecsapandó labdaként meg ott vannak a regényben is megtalálható nagy csaták. Azok is adják magukat. Ezzel jön a jó kis harc. Ezért nem félek, hogy a PvP kimarad, mint, ha jól tudom kimaradt a Horizonsból. Egyszerûen adja magát egy jó pvp. Aztán ugye a crafterkedés is, a házak stb.. Ezek mind megadják majd a hangulatát a játéknak. Ez a fajta lehetõség sok különbözõ embert fog összefogni. Örülnék, ha nem lennébek npc vendorok és mindenki a crafterek által gyártott cuccokból tudna létezni. Ez így lenne korrekt, így lenne mégjobban életszerû és pont ez az, amit jól eltaláltak ey másik játékban ...
Itt is lesznek lesznek, akik majd állandóan gyepálják egymást, és lesznek, akik szép csendben békében éldegélnek crafterkodásból ...
Emlékszem, hogy mennyien irogattak a Gyûrûk Ura film elsõ része után a regényt olvasva, hogy mennyire nem jó, meg ilyen, meg olyan. Azok általában most a III. rész legnagyobb rajongói. + Alig várták, hogy láthassák a filmet.
Egyszerûen, mivel egy megírt regénybõl fakad majd a game, így nagy esélye van rá, hogy alap rajongók ezrei csatlakozzanak hozzá, nem azért, mert olyan nagy MMORPG fanatkusok, hanem, mert szeretik a LOTR tökéletesen megírt környezetét, világát. Ugyanez volt az SWG-vel. A mag, akik megvették, a rajongók voltak. Sokan azonban otthagyták, de általában nekik volt talonban más MMORPG-jük is. "Rohantak" vissza hozzá. (Ez olyan, mint a megrögzött "CS" fanok. Semmivel nem tudnak igazán ellazulni, mert a CS szeretete miatt, más multi game nehezen jön be nekik. Ált. valamelyik tulajdonsága bántja õket, és a végeredmény, hogy húznak vissza "CSézni". Ez nem gond, csak ez az a csoport, akinek - ha jó, ha nem jó - valami mindig hiányozni fog.) De aki az SWG-ben maradt, és nem fásult bele az állandó pofátlan nerfekbe - büdös SOE -, az szereti az SW világot. Itt is ugyanaz lesz és pont ettõl lesz jó a játék, mert ha mégsem lenne LOTR világ, akkor a rajongók miatt egyre jobban elkezdenék azzá alakítani, mint tették és teszik az SWG-vel is.
Én pont emiatt reménykedem abban, hogy jó játék kerekedhet ki a dologból. Egyszerûen adott a dolog. A PvP és a crafting mániákusoknak is. A LOTR környezet, meg alapból vonzó hely! :)
Én így látom ...
Hát öcsém, mire bekerül ez a logo addigra megõszülünk. Thief 3-ba sincs semmi még..
Hát ez egy jó kérdés.. Thief 3 topicba is csináltam, de azt se rakják be..
daoc-ben lehet ember, troll, norseman, kobold, lurikeen, firbolg, elf, celta, svartalf, valkyn, törpe és még lehet kihagytam 1-2-t. nos, ehhez képest ez szgényes tényleg másik dolog, hogy sajna azt kell mondja, nagyon fosok tõle, hogy ez kurva nagy csalódás lesz, ezt avilágot sztem nem lehet normálisan lemodellezni, és pvp-t se írni rá, ha meg is próbálják szinte biztos vagyok benne hogy rosszul fog elsülni, aki olvast aakönyvet, annka megjelent valami anno a fejében, és a képéek alapján nekme abszolute nem ezek, amiket itt láttam ne értsétek félre, én is megfogom nézni, de sztem ez halva született ötlet, egy név "jogtalan" bitorlása pénzszerzésre..