Odáig oks hogy niccs más autó és a készítõk szerint a Viper a zisten (lol) de nincs befejezése ennek a játéknak?? Semmi megnyerés meg semmi csak verseny verseny verseny azt csah?:)
ebbe van bmw mert,még csak crx mog bogár és 206 peugetot van,de lesz? és mindig ilyen nehéz lesz vagy lesz könnyebb is nem mintha nem tudnák vele jáccani de azé nehéz nem?
egyszer egy gyorsulási versenyt nyomtam egy sráccal, megnyertem, majd utána néztem, hogy a világranglista második helyezettje volt. aztán persze megvert vagy négyszer egymás után :))
Valaki végigtolta már?:) Kezdem unni nem ad új kocsikat nem ad semmit csak versenyezgetek aztán annyi de semmi megnyerés vagy ilyesmi meg semmi extra eddig a respectem meg valahol 1500 fölött szinte mindenkinél...
hol lehet kikapcsolni azt, hogy ne irjon ki verseny közbe okosságokat? (pl break, stb)
Ezt a gémet elcseszték. Trailer alapján jónak tûnt, na akkor mondom letöltöm, de nagyot hibáztam. A kocsik szépek, meg jó hogy össze-vissza törik, de az irányítás, a játékélmény, a játszahtóság az nagyon szar.
hmm...Juiced topik...mikor volt szó utoljára a játékról?
20 25 liter egy kisse valoban sok... de mondjuk ha szejjel csapatas kozben van akkor nem olyan gaz... azert egy 320 lova supranak se kevesebb a fogyasztasa csapatas kozben.. csak az egyik i4 a masik meg i6 motor.. ami azert nem mindegy.. a 25 liter ubersok a focustol. a 20 meg hiheto de kinek nemsok a 20 liter?
ertem... akkor a boxerokra valo tekintettel 2590 et mondok:))
Nekem 1értelmü csak még mindig nemértem hogy hogylehet ilyen baromságon vitatkozni amikor ha jóltudom még a kreszoktatásnál amikor kicsit belemennek a mûszaki részbe ott is elmagyarázzák a motorfékezést visszaváltással:)
A focus-on csak azért vagyok kiakadva mert ilyen teljesítménynövelés mellett az hogy nõ a fogyasztás oké...De hogy normális használatban (tehát nem amikorpadlózzuk!!) 10-15 literrel többet egyen a gyárihoz képest na az LOL
1) a cikkben az volt alenyeg hogy mondjuk piroslampa elott ne valtogassuk vissza hanem engedjuk a motorfeket dolgozni.. azaz ne nyomjuk be a kuplungot a megallas elott...
kerdem en: 1)minek kell ezt a dolgot a motorfekkel egy szoba hozni??? mondjak azt hogy ne nyomjuk be a kuplungot es kesz de a hagyjuk a motorfeket dolgozni legalabb addig se zabal benzint nem ugy mintha visszavaltogatnank.. 2) ha ez benzinmegtakaritas.. minek beszelunk ilyeneket?? ki az a hulye aki visszavaltogat egyenkent a piros lampanal???? ( en a celicaval de azt elvezetbol:)))))
blah blah blah.. mindegy...
a boxer motorokrol.. felesleges raeroltetni az otto motor igazat.. h a a boxer motor nyomateka mashol jon ki...
Ezt a cikket nemláttam valamelyik marha azt írta hogy fogyasztáscsökkenés érhetõ el motorfékezésel?:)
Amúgy egy apró javítás bocs,de például boxermotornál mint subaru porsche bogár stb olyan 1500-as fordulattól azt a motorféket mert kiba....tul alulnyomatékos motorok általában ésnem forognak sokat:)
nemtudom... azert en se vagyok hudezseni.. az hogy ertek az egeszhez az is tulzas.. egyaltalan nem foglalkozom az egesszel annyira.. amit hallok nagyjabol megjegyzek meg blahblahblah.. nemtom minek 2 benyapumpa.. eleg lenne egy fasza is nem??? meg mijazhogy ketto?? hogyan??? 2 szelepenkent egy benyapumpa vagy mi?:P
Berakom a kocsit 4-esbe 60-al gurulok elengedem a gázt az neked a motorfék????:)))))))))))))))))))))))))
epp ez alenyeg.... ezt irtam eppen le.. 2 esben menj 60 al.. engedd el a gazt es a kuplungot.. lassulni fox mint az allat.. DE UGYAN AZT ERED EL VELE MINTHA AZ ELOBB VALTOTTAL VOLNA VISSZA. mert 5 ezren fog porogni a motor..
ez az egesz motorfek dolog egy nagy vicc.. erezheto es hatasos motorfeket csak ... mittom en kb 3 ezres fordulat felett erezhetsz... es leginkabb 1 esben erezheto hogy ha nem nyomod a gazt akkor jobban lassul... de egyesben is csak nagy fordulatnal... de... kerdem en hol szoktuk mi hasznalni AZT a motorfeket ami hatasos.. azaz a visszavaltos?? versenypalya... havas ut.. stb... de ahhoz hogy 3 ezer felett legyen a kurva fordulat vissza kell hogy valtsal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENNYI.. errol van itt szo csak mindenki irja a maga igazat.. mindenkinek igaza van.. attol is lassulsz ha siman nem nyomsz semmit.. de ettol fuggetlenul egy olyan cikkben ami a benzinfogyasztas csokkenteserol szol. egy motorfekrol beszelni eleg lol... motorfek ami igazan a nagy fordulatnal ervenyesul.. de a cikkben benne van hogy nagy fordulaton ne is hasznaljuk az egeszet.. mindegy... lehet nekem 120 ezer 40 eve vezeto baratom.. taxis baratok. versenyzo baratok.. mikor a motorfekrol beszelunk nem azt emlegetjuk mikor nem nyomsz semmit.. hanem amikor visszavaltasz es igen erezhetoen meghokol a kocsi... hoban is baszhatod azt a motorfeket amirol Tufa beszel...
Hja és a 72-es GYÁRI bogár légellenállása 0.3%-al gyengébb egy m3-as bmw-nél ha már így nemtudtad:)
Csocso benyapumpa kell de miaráknak 2 abba a focusba?:)
?????????? Berakom a kocsit 4-esbe 60-al gurulok elengedem a gázt az neked a motorfék????:))))))))))))))))))))))))) Öreg a motorfék valahol ott kezdõdik hogy VISSZAVÁLTASZ 1 sebességfokozatot olyan sebességnél ami az elõzõ sebességfokozatban már igencsak magas fordulattartományban van így az autó fékretaposás nélkül gáz és kuplungfelengedés után jelentõsen lassul....Ezt a blokkolás hülyeséget nemtudom hol hallottad de amikor valami pöcs besatuzik elötted vagy crash van elötted kívánom hogy az ÁLTALAD ISMERT:) motorfékezés + fékezés Ezt hívják motorféknek,ha csak úgy visszaváltás nélkül elengeded a gázt nem magas fordulaton akkor az autó épphogy lassulni fog.... De az igazság hogy hogy akármelyik sebességfokozatban lelépsz a gázról alapjáratig az autó motorfékezni fog csak az a baj hogy míg a te általad emlegetett motorfék kb 0 segítség egy baleset elkerülésében addig a Csocso által emlegetett motorfékezés igencsak nagyban rásegít a baleset elkerülésben...Az hogy amit Csocso ír az nem motorfékezés hanem blokkolás na az viszont erõs LOL:) Annak meg baromi nagy értelme van hogy kipörgeted a kocsit 5-6ezerig hogy aztán lelépj a gázról és úgy motorfékezgess:) Amúgy milyen az az üresben alapjáraton felfelé a dombon? Mert ott elég erõsen elkezdene visszagurulni az autó " A motorfék egy minimális féle lassítás, minthogyha egy emelkedõn mennél felfele üresben alapjáraton." Motorfékezésnél nem áll meg az autó:)
És kuplungbenyomást meg motorfékezésnek nevezni.....Ezt nemtudom ki írta de az nemhogy kuplungot nem nyomott le életében de még anyósülésrõl se hesszelt oda:)
erosen erzekeltettem a dolgot. .termeszetesen ha visszavaltasz nem fogod bevagni a fejedet.. csak eros erzekeltetes volt.. de megsugom hogy tufa szerint a motorfeket kiprobalhatom automata autoban is....
angol lexikonból másoltam nektek, remélem nem kell lefordítani:
"Active use of engine braking !!(shifting into a lower gear)!! is only advantageous when it is necessary to control speed while driving down very steep and long slopes. It should be applied after regular disk or drum brakes have been used to reduce speed to the desired speed. The desired speed is maintained by using engine braking to counteract the acceleration due to gravity.
Engine braking is otherwise always active in all non-hybrid cars with an internal combustion engine, regardless of transmission type. Engine braking passively reduces wear on brakes and helps a driver maintain control of the car. It is always active when the foot is lifted off the accelerator, the transmission is not in neutral, and the clutch is engaged."
motorfék az amikor pl. úgy jössz le a hegyrõl, h a fordulatszám a szükségesnél nagyobb, pl. 2000 helyett 3-4ezren pörög a motor, segít a fékezésben ezen mit lehet vitatkozni?
nem akarok nagyon beleugatni, de én ilyet olvastam a motorfékrõl: "A gázpedál benyomásával növeljük a sebességet a felengedésével csökkentjük, az utóbbi esetben hat az ún. motorfék, amely a motor belsõ ellenállása által jön létre." Tehát pusztán azáltal is létrejön, hogy nem nyomom a gázt és semmi mást nem csinálok.De lehet, hogy hülyeséget beszélek és nem is errõl van most szó:)
Az igazság mögé állok. CSOCSOval nekünk voltak a legnagyobb vitáink, szal nem bálványozom :)
Tud valaki valamilyen megoldást arra hogy miért lép ki az asztalra a game mikor a garázsba vagyok és kiakarom probálni az autot benyomom hogy test drive vagy valami ilyesmi és kidob az asztalra.Miért torténik ez?Tud rá valaki valmilyen megoldást?És még egy kérdés van a játéknak valamilyen magyar fan oldala,vagy hol találhatók valamilyen átalakítások az autókhoz.
Légyszi ezeket a dolgokat ne ebben a forumba beszeljétek meg,itt beszéljunk a Juiced gamerol.Koszi
nem személyeskedés, csak ezzel tudom szemléltetni, h azáltal próbálsz meg intézkedni h képzeletben mögé állsz, mint egy bálványnak
micsoda???? azért ez vicces. a motorfék az az, ha tegyük fel egy celicával mész mondjuk 5000es fordulaton 60nal, elengeded az összes pedált, sebességbõl NEM veszed ki, és lassulsz(fék nélkül természetesen). Ez a motorfék. Csocso amirõl beszélt, kb azt jelenti mintha 5000es fordulatszámnál váltana vissza egyet. DE AZ NEM MOTORFÉK... Olyankor kb az lép érvénybe amit a #1370ben írtál...
Egyébként hogyhogy EGYRE nagyobb? ugyanazt másoltam be...
az én írásom: ____________________________________ Tufa írta, 2005. 06. 19. 22:12 Nem, amire te gondolsz, ez a lefejeled a kormányt dolog, ez a blokkolás. A motorfék egy minimális féle lassítás, minthogyha egy emelkedõn mennél felfele üresben alapjáraton. Tehát ennek nem az a lényege hogy 10méter alatt megálj, hanem egy minimális fékezõ erõ. Az egész annyira mindennapos, hogy aki fél éve vezet az már tudomást sem vesz róla, ugyanúgy te is. Ha igazán érezni akarod mi az, csücs be valamelyik autóba, lehet akár autómata, akár manuál, érj el vele mondjuk egy 60as tempót, és engedd el a gázt. Elkezdesz lassúlni szépen lassan. Na ezt hívják motorféknek.
A fenti és az alsó, csocso-é.
hogy értsd: #1308 hozzászólás után kaptam a PM-et a legalsó szöveggel, válasz a második, csocso válasza rá pedig a legfelsõ. A felsõ szövegre a válaszomat sajnos nem tudom bemásolni, mivel a kimenõket nem menti el. Tehát nem én mondtam hogyha benyomom a kuplungot akkor fékez...
Feladó: CSOCSO Elküldve: 2005. 06. 19. 22:18 Tárgy: re: re: Nincs tárgy ... en csak esszeruen gondolkodtam.. mig a visszavaltas lefekez addig ha a gazd elengeded csak lassulsz.. de nem a motorfek miatt.. ha biciklit nem tekered az is lassul. e snincs benne motor.. lassul mert ez a dolga.. fizika.. nah mindegy...
____________________________________ Tufa írta, 2005. 06. 19. 22:12 Nem, amire te gondolsz, ez a lefejeled a kormányt dolog, ez a blokkolás. A motorfék egy minimális féle lassítás, minthogyha egy emelkedõn mennél felfele üresben alapjáraton. Tehát ennek nem az a lényege hogy 10méter alatt megálj, hanem egy minimális fékezõ erõ. Az egész annyira mindennapos, hogy aki fél éve vezet az már tudomást sem vesz róla, ugyanúgy te is. Ha igazán érezni akarod mi az, csücs be valamelyik autóba, lehet akár autómata, akár manuál, érj el vele mondjuk egy 60as tempót, és engedd el a gázt. Elkezdesz lassúlni szépen lassan. Na ezt hívják motorféknek.
____________________________________ CSOCSO írta, 2005. 06. 19. 22:07 motorfekrol: nem emlexem hogy mondtal volna olyat hogy a kuplung benyomasa a motorfek... DE!!!! ha nem nyomod a kuplungot es lassitasz.. elhiszem hogy elzarja abenyat es nem fogyaszt tobbet.. de ez nem fekez szart se... pedig a mittom melyik cikkben ez volt. .amire en fellazadtam a topikba hogy ez hol motorfek?? a motorfek az ha visszavaltasz .. nah attol lefejeled a kormany.. az motorfek.. tehat tudom mi a motorfek. nem kell ugy beallitani mintha nem tudnam... ennyit a motorfekrol..
A válasz csocsonál van, ha gondolja bemásolhatja...
gyerekek nagyon veri a monitort itt a tesztoszteron szag, mostámr elég legyen aztán vegyen mindenki vissza a fejébõl, most te mitõl vagy jobb icram, hogy csocsónak tövig nyalsz be? nehogymá verdákon meg ilyen faszom illúziókon parázzátok má szét magatokat, a kocsi az eszköz nem vmi isteni csoda. arra van bazdmeg h A pontból eljussál B pontba, akinek meg unalmas az élete, az csak jácca az utakon a janit, de mások életét nem veszélyeztesse. amikor annyira sietõs egy faszkalap xar tuning nexiának, h a járdára hajt, amikor ott gyalogosok közlekednek, akkor nem istenítsük már azt a faszkalap tunig õrületet, jó! elõttem az a fasza gyerek, aki fel meri tenni a netre egy olyan tevnek a leírását, amivel minden kis helyi autószerlõ átszereli a motorokat hidrogén meghajtásura. persze ez tudom, h lehetetlennek hangzik, de a töri bebizonyította h nincs lehetetlen..
Nem hiszem, hogy CSOCSO ezt a fejbeverõs dolgot írta volna.
magazinokból nem lehet megtanulni a tuningot... Amit pedig már pmben megvitattunk csocsoval is, ha tényleg annyira ért hozzá, hogyhogy nem volt egészen tisztában a motorfék fogalmával. (tegnap pm-ben ismét beszéltünk róla, miszerint szerinte az a motorfék amikor visszaváltasz, akkorát fékez a motor hogy bevered a fejed a kormányba... szerinted is ez az?) Ami pedig azt illeti, nem éreztem úgy hogy lebõgtem volna, mivel kérdeztem, nem állítottam. Ja és a személyeskedést lécci mellõzd, nekem sem volt egy rossz szavam hozzád. Bár mondjuk ezeken néha jókat mosolygot, de én sem mondok rólad semmit, neked sem igazán kellene. Vagy csak én gondolom másképp?
Fingod sincs az autókról, szvsz CSOCSO kicsit jobban vágja a témát, mint te. CSOCSO ágya alatt tuning magazinok ezrei vannak, aztán arr megy a matyizás esténként :D
Te viszont jól lebõgtél már egyszer azzal, hogy fingod sincs alapvetõ aerodinamikai dolgokról, de ezzel még nem élenne baj, mert nem érthet mindenki mindenhez, de akkor ne mondogasd már, hogy hú de jól vágod a témát, csak azért, mert átnyálaztál a kis osztálytársaiddal egy tuning n stereo szennylapot.
Ezt szeretem. Amikor mélypontot érintek és hirtelen más lesz a szemrehányás. Bizonyára a bogárnak jobb is az ellenállása mint egy subarunak. Mind1, itt akárkinek lehet ferrarija, 1500lóerõs autója, de nekem tiszta a lelkiismeretem... bye
Nem tudja valaki milyen progibal tudom kitömöríteni a .dsb file-okat, amibe a Juiced zenéje van? Vagy tud valaki egy listát ,hogy milyen számok vannak benne? Köszi, üdv!
Látod a probléma az hogy már csak az autók súlyát sem veszed alapul segítek egy bogár olyan 500 kilóval könnyebb mint egy subaru akkor szerinted mi a ráktól ne lehetne a fogyasztása kisebb??????:) Na mind1 mostmár tényleg bye:)
Ami pedig az ismerõseimet illeti, kb annyira érdekel hogy elhiszed-e vagy sem, mint amennyire hihetõ a közel 300lovas bogár 11-12es fogyasztása :D Érdi Tiborról annyit, fingom nincs milyen utca, gyõmrõi folytatása a mázsa tér fele, jobbra bent az utca sarkán(van ott egy gumis is) van egy szervíz. Egy ex rally-s (Lipi/egy Lancia-val versenyzett) és az akkori szerelõjének van ott egy szervíze. Ott beszélgettem nemegyszer Érdivel a subarukról (akkor még anyám járt oda szervízeltetne, de a robogóm lerobbant a városban és csak õk tudtak segíteni, így kerültem én is oda), de te bizonyára jobban ismered a márkát, mint õ maga...
Hja még annyit hogy ha csak picit is értenél hozzá akkor diesel fogyasztást nem mérnél benzines fogyasztáshoz mivel egy enyhénszólva magasabb a dízelmotor nyomatéka és az egyéb eltérésekrõl már nem is beszélnék....Na csah:)
Ki beszélt itt plusz befecsirõl?:) És egyáltalán mi a ráknak abba a focusba plussz befecsi?:) Ezt a teljesítményt ki lehetett volna belõle hozni nélküle is.. Sok az a 20-25...Nevetségesen sok:) És mondtam hogy befejezõs ez a anyukám apjának a lányának az apjának a fia f1 vvezetõ és õ aszonta szöveg...:) De mondom ahogy érzed én többet nem írok a témában mert látom hogy tökfelesleges:)
ez relatív, kinek mi a furika... Nálunk van egykét autó a családban, az én corradomtól kezdve vectra-n át egy a6osig. Az utóbbi kettõ pl diesel, mind a kettõ két literes, a vectra 8-9et eszik városban, az a6 12õt. És sztem az nem vitás hogy egyik sem egy hajtós motor. Namost az én esetemben a g60, fogyaszt 12 liter körül, kicsit hajtósabb tempóban. A Subarus dologról csak annyit, nem mondtam hogy elkell hinni... Érdi Tibi is mesélt már arról(közös az autószerelõnk) hogy hogyan fogyaszt a verseny, és a saját utcai használatú subaruja. Namost ha tudod kirõl van szó, nyilvánvalóan rájösz hogy õ aztán nemkicsit ért a subarukhoz.
Egyébként szerinted a plusz befecskendezõktõl nem nõ a fogyasztás?