... en csak esszeruen gondolkodtam.. mig a visszavaltas lefekez addig ha a gazd elengeded csak lassulsz.. de nem a motorfek miatt.. ha biciklit nem tekered az is lassul. e snincs benne motor.. lassul mert ez a dolga.. fizika.. nah mindegy...
____________________________________
Tufa írta, 2005. 06. 19. 22:12
Nem, amire te gondolsz, ez a lefejeled a kormányt dolog, ez a blokkolás. A motorfék egy minimális féle lassítás, minthogyha egy emelkedõn mennél felfele üresben alapjáraton. Tehát ennek nem az a lényege hogy 10méter alatt megálj, hanem egy minimális fékezõ erõ. Az egész annyira mindennapos, hogy aki fél éve vezet az már tudomást sem vesz róla, ugyanúgy te is. Ha igazán érezni akarod mi az, csücs be valamelyik autóba, lehet akár autómata, akár manuál, érj el vele mondjuk egy 60as tempót, és engedd el a gázt. Elkezdesz lassúlni szépen lassan. Na ezt hívják motorféknek.
____________________________________
CSOCSO írta, 2005. 06. 19. 22:07
motorfekrol:
nem emlexem hogy mondtal volna olyat hogy a kuplung benyomasa a motorfek...
DE!!!!
ha nem nyomod a kuplungot es lassitasz.. elhiszem hogy elzarja abenyat es nem fogyaszt tobbet.. de ez nem fekez szart se... pedig a mittom melyik cikkben ez volt. .amire en fellazadtam a topikba hogy ez hol motorfek?? a motorfek az ha visszavaltasz .. nah attol lefejeled a kormany.. az motorfek.. tehat tudom mi a motorfek. nem kell ugy beallitani mintha nem tudnam... ennyit a motorfekrol..
A válasz csocsonál van, ha gondolja bemásolhatja...