72-es Vw bogár 1302s 1.6-os motorral garett t2-vel töltve ismerõs ugyanez 2 literes motorral t3-al töltve töltõnyomásecsetelés ésatöbbi ésatöbbi... Fogyasztásokon mosolyoghatsz utánna lehet nézni és nem jönni a megszokott ismerõsöm annyának az apósának a húgának a lányának a barátjának a rallyautója szöveggel mert erõsen nevetséges a subaru wrx sti városban 15 körül eszik de felõlem utánna is kérdezhetsz meg ahogy érzed....A 20-25 liter vagy az amikor padlóz meg nyomatja vagy balfasztuning eredménye ennyi :)
Picikét gondolkodj már mielött beszélsz reálisan...Azonos használat mellett tehát például városban furikázás odalépegetés nélkül ésatöbbi mi a ráktól okozna duplaakkora töbletfogyasztást?:) Talán alapjáraton is csakúgy slagol befelé a benya mi?:) Most ne azt vedd alapul amikor a tévében megkérdezik a rallypilótát hogy mennyit fogyaszt a kicsike mert az nem városi fogyasztást fog neked mondani hanem azt amit az autó akkor eszik amikor kinyomja a szemét:) Gondolod hgy az 1.6-os s rally kategóriában az ignis is 30-40 litert eszim városban mert azt mondták a tévében és mert olyan erõs? Nem....30-40 litert eszik amikor kinyomod a szemét:) De köbcentinövelés nélkül mi a ráktól nõne meg drasztikusan a fogyasztás ugyanolyan használat mellett (hangsúõlyozom ujra NEM versenyen meg nem amikor padlózod hanem amikor furika van)? De mondom ahogy érzed :)
ehh. Ezek a fogyasztások erõsen viccesek. Fõleg a WRX-en mosolyogtam :) Könnyü puskázni a weblapról, de azt hozzáveszed hogy ezek mind-mind szinte alap gázon, semmi flancolásal vannak mérve? Volt osztálytársamnak van egy WRX Sti-je, és õ a normál vezetési stílusal(ahogy egy átlag ember is használja) 18-20 litert fogyaszt... Ha nyomja neki akkor meg... Nézd. Folytásal természetesen minden megoldható. Anyám voltpasijának a 750IL-je (2000es) fogyasztott 19 litert normálban. Bele került egy kisebb befecskendezõ, egybõl 10-12 körül fogyaszott, de nem is volt 330 lóerõ...
Hát én 170 paci vagyok kb a gyári 54 helyett feltöltõvel (Garett T2) de a fogyasztásom erõsen 9-10 városban (ez a gyárihoz képest kb 1 literrel több)... A fogyasztást azért annyira ne vegyük már teljesítmény számba mert az autó súlya légelenállása,stbstb mind változtatják a fogyasztást... Ismerõs 286 lovas dögje (Garett t3-as feltöltõvel) sem eszik többet 11-12 liternél városban holott a gyári adat 3*-osa kb a teljesítmény...
De ha úgy tetszik ford scorpio 2.9 Ghia a majnem 3 literes motorjával ,majnem másfél tonnájával és mindehhez 150 pacijával városban 9-10 literes fogyasztást nyom ha jól be van állítva... Akkor mirõl beszélünk?:)
De beszélhetünk arról is hogy a régi amerikai benzintemetõk a maguk kis 5-6000 köbcentijükkel leadtak kb 120-150 lóerõt és 100on kb 50 literüzemanyagot ettek...:) Ha az a focus utcai használat mellett amibe az hogy nomyom nem tartozik csak a városi furika 10-15 literrel többet eszik (tehát nem akkor eszik 20-25öt amikor padlózza) akkor erõsen szánalmas teljesítmény volt egy ilyen autót összedobni akrmilyen szemszögbõl is nézem...
Egy WRX STI 11körüli vegyesfogyasztást produkál..... De mind1:)
Csak a motort írom: K&N szûrõ, sport kipuff rendszer, olaj hûtõ, Garret T34 turbó, 2 benzinpumpa, teljes motorgen., NOS, aksi a csomagtartóban. 348 lóerõ, a gyári 131 ló helyett. 410nm, nitró nélkül. Ja meg 105ös benyó. Nézd. Ez a focus gyárilag kb 8-10 litert eszik, ehez a teljesítményhez a 20-25 liter szerintem egyáltalán nem sok... Nekem a g60asom eszik 12liter körül, pedig csak 160 lóerõ...
Nem azt mondom hogy 6-7 litert fog enni hanem azt hogy TÖBBET fog enni a gyári fogyasztásánál:) A focus tuningja továbbra is egy fosadék ha a gyári NORMÁL használatú fogyasztás vagyis városi furikázás,stb 10-15 literrel megnõtt:)
Tud valaki valamilyen megoldást arra hogy miért lép ki az asztalra a game mikor a garázsba vagyok és kiakarom probálni az autot benyomom hogy test drive vagy valami ilyesmi és kidob az asztalra.Miért torténik ez?Tud rá valaki valmilyen megoldást?És még egy kérdés van a játéknak valamilyen magyar fan oldala,vagy hol találhatók valamilyen átalakítások az autókhoz.
a garret feltöltõs focusról csak annyit hogy az alap 1,8as, 100lovas motorból csináltak egy 360 lovas, ha jól emléxem 560nm-es kis szörnyeteget. Természetesen ez nem csak a turbó betétele miatt alakult igy, a kovácsolt dugattyúk, direkt befecskendezés és egyébb finomságoknak köszönhetõen érte el ezt a teljesítményt.
szerk: Fogyasztás témához annyit, hogy amit CSOCSO-nak is írtam, szted pl az uj panda multijet egy full optikának köszönhetõen 3,9 helyett megenne 6-7 litert is akár (direkt nem mondok 5 literel többet, hisz azért az tényleg irreális lenne)?
A spoiler és felnigarnitúrától fogyasztsnövekedésrõl annyit hogy simán lehetséges ha reálisan belegondolsz mivel a spoilerektõl NÕ a leszorítóerõ amitõl bár az autó jobban fexik az úton viszont nagyobb erõre van szüksége a leszorítás miatt --> olyan mintha többen ülnétek a kocsiban szerinted akkor nem nõ a fogyasztás mi?:)
A felnirõl hasonlóan tudok nyilatkozni....felteszel a gyári 13-as papucsok helyett valami nehéz 15-ös baszt és jóval nagyobb terhelés miatt a fogyasztás szintén nõhet ( most ki ne találd hogy nincs nagyobb terhelés mert sírva fogok röhögni)
Fogyasztásról pedig annyit hogy azért mert egy kocsiba turbót raknak és mondjuk új dugattyúkat kap a fogyasztás még nem fog 10-15 litert nõni,ehhez azért kicsikét mást is át kell alakítani új fõtengely vezérmûtengely nyagszelepes hengerfej éééésatöbbi.... Attól még hogy kap egy tubót hasonló városban gurulgatás mellett a fogyasztás nem nagyon nõ maximum ha lepadlózod akkor jön ki a nagy különbség... Ha pedig városi gurulgatással a garett feltöltõs focus 20-25 litert eszik akkor gratulálok a zseniálisan balfasz tuningoláshoz:)
Plussz még annyit hogy ha figyelmesen elolvastad volna amit írok nem azon akadtam ki hogy ezt meg azt ménemlehet x lóerõ fölé tolni hanem azon hogy azokat a kocsikat amiket motorcsere nélkül komolyságra lehet nevelni MIÉRT nem lehet míg az amerikai benzintemetõ szemeteket (má bocs ha sértek vele valakit) például viper miért is lehet könnyedén 1000 paci fölé tornászni?:)
nem, félre érted. Azt akartam kifejezni, hogy ezekbõl a lehetõségekbõl, amik adottak a játékban, reális a kihozható max lóerõ, szerintem legalábbis. a Viper ha jól emléxem 450 és 500 ló között van alapból és ha jól emléxem 8000ccm fölött van (az új az tudom hogy 8300ccm), a játékban lévõ full tuningal pedig 1040valahányra tolható fel. De szerintem felesleges a skyline-t a viperel összehasonlítani mert sztem nem ugyanazoknak a vásárlói rétegnek szánták. A skyline-t versenyzésre, a vipert meg utcai furikázásokra tervezték inkább(márcsak a 40literes tankja miatt is - /természetesen 30at eszik százon/) a tehetõsebb rétegnek.
Megvolt a driver frissítés is, mostmár full hardweres gyorsítással megy és van normális hangja az autóknak. Lehet, hogy kéne venni egy normálisabb h.kártyát, csak most vinyó mizériában szenvedek :)))
Hja azt most olvastam hogy szerinted akármibõl lehet brutál autót építeni...:) Ez igaz de a probléma továbbra is az hogy ehhez a skyline-ban nem kell motort cserélni és más motort berakni mondom nézz utánna aztán vitázz:)
Kukucsokálj utánna picit akko a skyline-nak mielött butaságokat írsz:) Élbõl az a probléma hogy a skyline gyárilag 380 pacival gurult ki de a japók nemnagyon szeretnek 300 pac feletti kocsikat a közútjaikon ezért a turbónyomáscsökkentéssel letolták 280 paci körülire a gépet....
A második probléma szintén ha utánnanézel a skylineok 2.5 illetve 2.75 literes 6hengeres soros motorral futnak ki a gyárból és bizony ezt tuningolják porig például Blitz cég majnem 900 lovas 1300nm-es skyline-ja ami akár pályagép is lehetne stb:)
De mind1 ahogy érzed látom nem értetted meg a problémát.... Továbra is a játékgyártók döntik el hogy melyik kocsiból lehet JÓT és melyikbõl lehet KEVESET kihozni ami egy vicc:)
sztem arrol van itt szo, h egy negyedik rókabõrrel komolyan már kevesen állnak naki játszani ... 1-2 árkádos körre mindennél jobb , de errõl már nem lehet többet irni :D
Én utoljára a demot láttam ebbõl a játékból, így nem tudom objektíven megítélni. Mindenesetre elgondolkodtató, ha egy játék topikjában folyamatosan csak az mgy, hogy jobb, vagy sem mint egy hasonló mûfajú játék. Szvsz ha egy játék igazán jó, akkor a játékkal foglalkoznak és nem azzal, ami itt megy...
Akinek esetleg nehéz vagy idegesitõ lenne a Juiced és szereti a kihívásokat nomeg elég tehetségesnek érzi magát annak ajánlom figyelmébe ezt a remek kis programot. A sikerélmény garantált!! sinótózás
nix mit, de azért a driver frissitést is csekkold!
asus honlapon nézd meg, milyen tipusu hangkodek van az alaplapon(milyen hangchip, pl realtek, cmedia, stb) utána annak megfelelõen szedj le drivert (NE AZ ASUSTOL!) a hangchip gyártojának oldalárol!
ha ez megvan, fent a legujabb, probálj meg a directx beallitasokat visszatenni full accelerationra. mert amugy sokat lassithat a gépeden ...
Azt is mondhatnám, 3-4 ezer forintos soundblaster live! vásárlásával 10-20% ot gyorsithatsz a gépeden!!! Ez nem vicc, ennyit lefog egy alaplapi hangkártya, ami szoftveres általábannagyrészt :( Sztem jobban jársz, ha cserélsz, ha belefér anyagilag ....
Engem csak 1 dolog bosszant, de így voltam a Street Racing Syndicate-tel is: miért nem tudták megcsinálni a nitróeffekt elmosódását anélkül, hogy be kelljen kapcsolni a motion blur-t? Az NfsU 1. részében sem tudták, de a 2-ben már igen. Engem szvsz kicsit zavar ez a "rajzfilmesített" hatás. Amúgy nekem tetszik a játék, jobban, mint az SRS, de nálam még akkor is az NfsU:2 a király.(hangsúlyoznám a "nekem" és a "nálam" szavakat,szal egyéni vélemény) Nekem pl. nagyon tetszik a konzolos topicban sokat köpködött játék, a Midnight Club 3 is. Tetszik, mert vannak benne mocik, meg 3 város, meg szerintem elég jó a grafika (Ps2-n JÓ grafika!), de hozzáteszem, full arcade a game. És nekem pont ezért tetszik...
most igy újra átolvasva, ismétcsak látszik mennyire nem figyelsz...
"Idéz lécci tõlem, mikor mondtam én azt hogy motorikus tuningtól nem nõ a fogyasztás..." "Egy garret turbós focusnál a gyári 10-15 liter helyett lett 25ös fogyasztás, a száznemtomakárhányas oktánszámú benzinbõl... Ezért alaptalan volt a benzinbefecskendezésrõl szóló kis regényed.."
Szeretem amikor próbálsz valami olyat állítani rólam, amit egyáltalán nem én mondtam. Grat. mindent amit beirtam csak toled szarmazik utanna nezhetsz..
nahja.... akkor meg rendbe voltunk. mert nem mondtal faszsagokat..
hm. Azt hiszem ezekre nem reagálok. Most kaptam 2 PM-et rólad hogy nem érdemes veled foglalkozni. + egyéb finomságok a jelemedet leírva, nekem ennyi elég. Szeretem amikor próbálsz valami olyat állítani rólam, amit egyáltalán nem én mondtam. Grat. Szánalom...
Azt elárulom, lehet hogy azt hiszed, te azért mert különbözõ jellemzésekel halmozol el engem (mint pl a fasz), nem leszel keményebb. Itthon ez nem menõ, csak magad írod le vele. Amikor még a két gportalos lapot csináltuk, tök normál voltál, mára meg... mind1, ennyi elég belõled. bye
Amúgy ajánlom az új Subarut mindenkinek, mert 500 lóerõsen szarrá verem az 590-es lóerõs ellenfeleket is. Semmi esélyük nincs! Legalábbis nekem simán sikerül.
Sorry, hogy kicsit sötét lett, franc se gondolta, hogy ilyen lesz.
Ez a Civic-em reggeli állapota. Mostmár más motorháztetõ van rajta. MAjd csinálok a többi kocsiról is.
[IMG]http://mafiag.uw.hu/Civic 2.jpg[/IMG]
Rakjatok már be képeket a kocsijaitokról!!! Mindjárt én is rakok!
Köszönöm! Egyik barátom is ezt küldte msn-en, de sajnos nem mûködik, nem tudom miért. A Juiced.exe hibát észlelt és ezért leáll. Hát ez van, de azért köszi!
igazad van nem tartozik de senki nem is mondta hogy oda tartozik.. ossze vissza beszelsz... nem tudtad mitol no a fogyasztas hat leirtam...
"ne legyél benne biztos hogy azért, mert te ott vagy, én itt, többet tudsz az egész tuningról. "
szerintem 5 evvel ezelott magyarorszagon is tobbet tudtam mint te most...
"tuning szakértõ aki még motorfék fogalmával sem volt tisztában?" azt hogy benyomod a kuplungot az nem motorfek te fasz... ha visszavaltasz 3 ezres fordulatnal.. mondjuk 3 bol kettobe. nah akkor nezd meg mi tortenik.. NAH AZ A MOTORFEK TE FASZ!!!
amit te mondtal: "Hidd el nekem, hogy egy spoiler szettõl és felni garnítúrártól nem fog 5 litert nõni a fogyasztás. "
amit en mondtam "ehet akar fel liter.. de lehet 1-2 liter is.. de a gumi szelessege nagysaga miatt is novexik a fogyasztas... plusz 1-2 litert.. plusz arrol ne beszeljunk hogy mas benyabefecskendezo meg mas elektronika ami mashogy pumpalja a benyat.. sokkal tobbet fogyasztanak akomoly tuner autok.. nem 30 litert osszessegeben.. de tobbet egy 5 literrel.. ha nem tobbel"
Szerinted en csak gumirol meg spoilerekrol beszeltem?? olvass meg tanulni!!! ( tanulj meg olvasni)
"Idéz lécci tõlem, mikor mondtam én azt hogy motorikus tuningtól nem nõ a fogyasztás..." "Egy garret turbós focusnál a gyári 10-15 liter helyett lett 25ös fogyasztás, a száznemtomakárhányas oktánszámú benzinbõl... Ezért alaptalan volt a benzinbefecskendezésrõl szóló kis regényed.."
Egy benzin pumpa mikor tartozik az optikához? Ami pedig azt illeti, ki tud többet az egészrõl, ne legyél benne biztos hogy azért, mert te ott vagy, én itt, többet tudsz az egész tuningról. A nagy tuning szakértõ aki még motorfék fogalmával sem volt tisztában? Nem érzed hogy kicsit elvagy szálva magadtól, természetesen alaptalanul? Hidd el nekem, hogy egy spoiler szettõl és felni garnítúrártól nem fog 5 litert nõni a fogyasztás. Azér ezt gondold át mégegyszer... Fiatnak az új multijetje fogyaszt 3,9et. Szted egy spoiler szettõl meg felnitõl felmegy 6-7re is akár(direkt nem mondom hogy 8,9 lenne, te sem gondolnád komolyan...)? Ugye te sem gondolod komolyan?
tudod mik ezek maj frend??? tudod mik ezek es mit csinalnak???? ha ezt nem teszed bele a 600 lovas autodba.. akkor is nagy lesz a fogyasztas csak az autodnak nem lesz eleg benyaja.. ha ezt is beleteszed meeeegnagyobb lesz a fogyasztas...
LOOOOOOOOOOOOOOL:) HAHAHAHAHAHA [nevetes1]
a hozza nem ertesedet probaltuk csiszolni.. es leirtam neked ha mar kuka vagy hozza hogy mitol nohet a fogyasztas..... es ebbe beletartozik hogy a benyapumpaval. elektronikaval tobb benyat pumpalnak az autoba mert kell neki.. erre te josz hogy alaptalan. .azt se tudod mar mit mondj.... szanalmas..... azert alaptalan mert te nem ertesz hozza?:)
Az az alaptalan te súlyosan hülye, hogy beszélgetünk az optikai kiegészítõkrõl, erre jösz te nagyokosan és elkezdesz dumálni a motorikusról átalakításokról.
Egy garret turbós focusnál a gyári 10-15 liter helyett lett 25ös fogyasztás, a száznemtomakárhányas oktánszámú benzinbõl...
(105)....
Ezért alaptalan volt a benzinbefecskendezésrõl szóló kis regényed... mirol beszelsz te hulye::))))))))))) miert lenne alaptalan?:))))))) magyarazd el pls mert ez erdekelne.. ha adsz ertelmes magyarazatot akkor isteniteni foglak eletem vegeig!!!!!!miert lenne alaptalan ha a turbo miatt 10 literrel none a fogyasztas? mi ebben az alaptalan te okostojas?:) LOL
"Innen indult, jöttél belepampogtál, az amcsi stylodal, miszerint te mindenkinél okosabb vagy, minden jobban tudsz"
igen. .vegulis a 600 lovas skylinera okos valasz a 20 ezer lovas bogar.. amire kesobb JETCAR-t mondtal:) en vagyok az amerikai hulye:) valszeg:) lol.. de latom hogy te magad is hulyenek erzed magad mert valaszolni se mersz arra amit irtam
#1240 Innen indult, jöttél belepampogtál, az amcsi stylodal, miszerint te mindenkinél okosabb vagy, minden jobban tudsz.
A fogyasztás növekedésrõl annyit. Egy gyengeelméjü gyerek is megmondja, ha variálnak(értsd: teljesítményt növelnek), nyilvánvalóan nõni fog a fogyasztás is. Egy garret turbós focusnál a gyári 10-15 liter helyett lett 25ös fogyasztás, a száznemtomakárhányas oktánszámú benzinbõl... Ezért alaptalan volt a benzinbefecskendezésrõl szóló kis regényed...
Ami az egészet illeti, hagyjuk. Túl rég voltál már normális magyar környezetben, nehezen értelmezel dolgokat...
"Tipikus amerikai. Nem bírod hogy ne szólj vissza. Tudod, ezt gyerekesnek nevezik." te mar ketszer megtetted.. most egyszer visszaszolok en es en vagyok a gyerekes fasz?:)) remelem felfogtad mirol beszelek es nem suhan at rjta a retardalt agyad..
"em akarok ott a pofádba röhögni, de 5 literes fogyasztás növekedés egy szárnytól? HÜLYE VAGY???" :)))))) mutass mar ra mikor mondtam ilyet te TUFA... a nevedet mar fogalomba lehetne onteni..
ki mondta hogy 5 liet? Azt mondtam hogy a bodykit.. a spoiler.. a kerekek es a motor atalakitasa miatt.. lehet 5 vagy tobb liter is a fogyasztas.. BAROM TANULJ MEG OLVASNI!!!!
"hangoztattam, ezeket a teljesítményeket nem gyári motorokal érik el, nem holmi légszûrõ vagy kipuff rendszerrel. Csak egy icipicit logikázz kérlek" te szart se hangoztattal.. te a JETCARRAL jottel engem lehulyezve.. elmeselem neked hogy a jetcaron kurvara nincs tuningolva semmi. .AZON VAN EGY JET MOTOR ES KESZ.... plusz senki nem mondta hogy a 600 lovas skylineokban alap motor van.... csak te vagy ilyen hulye hogy ezt kepzelged hogy mondta valaki vagy gondolta.. nemtom mit gondolsz..
"ogár, hátsó üléssor- anyos ülés kiszed, mekkora hely lesz ott? Szted mekkora motor fér be oda? hm?'" :)))))) tudom hogy mi fer be oda.. es egy jetmotor nem fer be oda. oda befer mondjuk egy 300 lovas turbos civic motor es hurra... bogarban civic motor.. mig egy 1000 lovas supra dragsterben supra motor van.. ami kb 5 szoros novekedes ami szerinted LEHETETLEN..
"Tipikus amerikai" ha nem lenne egy kezem akkor meg azt mondanad hogy tipikus fogyatekos??? hagyjuk mar ezt az amerikai dolgot.. ha faj hogy itt vagyok miamiban akkor mond azt...de hagyd mar ezt a hulye amerikai szarsagot.. beszlegetek en itt olyanokkal akikkel te is beszelgetsz es azt mondjak hogy te vagy a LOLLER... maj frend!
Tipikus amerikai. Nem bírod hogy ne szólj vissza. Tudod, ezt gyerekesnek nevezik. Ami pedig a másik topicot illeti, nem akarok ott a pofádba röhögni, de 5 literes fogyasztás növekedés egy szárnytól? HÜLYE VAGY??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Egyébként nagyon kulturált exmagyar barátom, ha tudnál olvasni, rájönnél hogy bizony befigyelt egy olyan mondat tõlem, amiben azt hangoztattam, ezeket a teljesítményeket nem gyári motorokal érik el, nem holmi légszûrõ vagy kipuff rendszerrel. Csak egy icipicit logikázz kérlek. bogár, hátsó üléssor- anyos ülés kiszed, mekkora hely lesz ott? Szted mekkora motor fér be oda? hm?
gyerekes baratom: irtad hogy bogarbol is csinalnak 20 ezrest.. amit en kinevettem erre te jossz hogy a jetcarrol nem hallottal meg???? HAT LOAL.. mivan te sick idiot barom... arra nem emlexel te mit mondasz es engem hulyezel le???? 20 ezer lo:))) meg bogar... a masik topikbol meg latszik hogy SZART se ertesz a tuninghoz
Pedig én bíztam abban hogy nem hülyék az amcsik... Ember, 3adszorra is leírom. A bogaras arra ment, hogy nem csak a skylineból lehet izomautót építeni, nem csak az lehet 1000ló felett. Érted már vagy még kétszer essünk neki?